Pentru anul 2010, peste 50% dintre companii estimeaza cresteri ale bugetelor aferente achizitiei de materiale promotionale de pana la 10-15%.

Pentru 80% dinte companii, investitiile in materiale promotionale sunt un suport semnificativ pentru sustinerea si chiar cresterea vanzarilor, dar aduc si un plus de notoritate brandului.

Potrivit unui studiu realizat de Basis&Basis, 60% dintre respondenti apreciaza o crestere cu 5-20% a volumului vanzarilor, in timp ce 32% dintre respondenti asteapta o majorare cu 21-50%. Numai 8% dintre acestia asteapta majorari cu peste 60% a volumului vanzarilor pe fondul investitiilor facute in materiale promotionale.

Cele mai daruite cadouri in 80% din cazuri - sunt obiectele de birou, in timp ce 20% dintre companii folosesc obiectele proprii branduite.

Studiul a fost realizat in perioada 1 noiembrie - 15 decembrie, la nivel national, pe un esantion de 149 de companii, din diferite industrii, cu cifre de afaceri cuprinse intre 1 si 3 milioane de euro.

Citeste integral pe webPR.ro