CNA a a aprobat, joi, schimbarea de denumire si profil a postului de stiri N24, parte a grupului de presa detinut de fratii Micula, acesta devenind N24 Plus, care va avea un profil generalist, cu continut exclusiv romanesc, dupa cum au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii CNA.

In privinta schimbarii de profil a postului din canal de stiri in canal generalist, presedintele CNA, Rasvan Popescu, a comentat pentru HotNews.ro ca acest for "intelege ca piata e flexibila, unele sunt posibilitatile intr-un an electoral si altele intr-un an obisnuit".

Potrivit Mediafax, postul este detinut de SC Clas Media SRL, unde actionari sunt Ioan Micula si Viorel Micula, fiecare cu 50%. Grila postului va include filme romanesti, talk-show-uri, emisiuni muzicale, de teatru, de divertisment si economice.

Mediafax o citeaza pe Nicoleta Popa, director N24 Plus, potrivit careia "N24 va fi un fel de portret in oglinda al National FM, care difuzeaza doar muzica usoara, populara si de petrecere romaneasca". Nicoleta Popa a explicat decizia de schimbare a profilului N24 prin succesul inregistrat de postul de radio National FM, care s-a reprofilat, in urma cu zece luni, in post de muzica exclusiv romaneasca.

N24 a fost lansat in 2004, insa nu a reusit sa atraga audiente relevante: Pagina de media noteaza ca, in 2009, N24 s-a aflat mult in spatele Realitatea TV si Antena 3 din perspectiva audientelor, audienta medie in intervalul de maxima audienta fiind de 14.000 de persoane.