Grupul Leo Burnett lanseaza Digital Star, companie de marketing interactiv creata in urma asocierii agentiei Emblem, detinuta de Laurentiu Dumitrescu, cu acest grup, potrivit unui comunicat de presa. Digital Star va oferi, intre altele, servicii de strategie online, creatie, media buying, programare, email marketing si va opera separat de iLeo, compania online a Leo Burnett condusa de Mugur Patrascu.

Potrivit comunicatului, Laurentiu Dumitrescu "are o experienta de 8 ani in mediul online si tot atatia ani de antreprenor cu agentia de publicitate interactiva Emblem". Despre portofoliul acesteia se arata ca a inclus "clienti precum: Banca Tiriac, UniCredit, HVB Bank, UniCredit Tiriac Bank, Piraeus Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Interamerican, Real-Hypermarket, Coty, HVB Banca pentru Locuinte sau Elancyl".

Comunicatul precizeaza ca Digital Star va fi condusa de Laurentiu Dumitrescu - managing partner, va integra toata echipa Emblem si va continua sa lucreze pentru clientii deja existenti in portofoliul fostei agentii. Digital Star si iLeo "sunt unite doar din perspectiva cumpararii de media digitala, a cercetarii de piata sau a dezvoltarii unor instrumente de masurare si analiza necesare pentru o intelegere mai buna a consumatorilor", se arata in comunicat, acesta aratand ca fiecare dintre cele doua entitati va avea clientii sai.

Comunicatul il citeaza pe Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, potrivit caruia:

  • "Este un pas firesc pe care-l facem, avand in vedere portofoliul larg de clienti ai grupului, transformarea consumatorilor si impactul pe care il are lumea digitala asupra lor, dar mai ales avand in vedere strategia grupului Leo Burnett"
  • „Pentru Leo Group, domeniul digital este o prioritate si ne propunem ca in 3 ani, prin toate diviziile digitale separate sa devenim cel mai puternic grup din acest punct de vedere”

Vezi comunicatul Leo Burnett aici