Dacia, marca auto cu cea mai mare acoperire media in 2009

de C.M.     HotNews.ro
Miercuri, 27 ianuarie 2010, 16:54 Economie | Media & Publicitate

Dacia este marca auto cu cea mai mare acoperire media in 2009, ea fiind urmata de Renault, Ford, Volkswagen, BMW, Mercedes, Audi, Opel, Toyota si Ferrari, conform unei analize realizate de Mediafax Monitorizare. Toate cele zece branduri au fost cel mai des mentionate in presa scrisa centrala, care detine o pondere de peste 60% din total, prin comparatie cu radioul si televiziunea.

Iata principalele concluzii ale analizei Mediafax Monitorizare:
  • Impreuna, cele zece marci auto din top - Dacia (10,9%), Renault (8,3%), Ford (6,7%), Volkswagen (6,3%), BMW (4,8%), Mercedes (4,7%), Audi (4,4%), Opel (4%), Toyota (3,8%), Ferrari (3,6%) - cumuleaza 57,5% din totalul mentiunilor, in timp ce restul sunt disputate de alte 34 de marci.
  • Presa scrisa genereaza cel mai mare numar de mentiuni. In raport cu radioul si televiziunea, presa scrisa cumuleaza intre 60% si 89% din totalul mentiunilor, in functie de marca. Ponderea cea mai mare este inregistrata de Audi - 89% dintre mentionarile acestei marci regasindu-se in cotidiene si periodice.
  • Televiziunea cumuleaza intre 8% si 27% din numarul de mentiuni monitorizate pentru o marca auto, in timp ce pe radio se inregistreaza intre 3% si 18%. Dintre cele zece marci, Dacia are cea mai mare pondere a acoperirii TV in ansamblul acoperirii sale media (27%). Aceeasi situatie este valabila pentru Ferrari pe radio (18%).
Analiza are la baza aproape 46.000 de mentiuni, referitoare la 44 de marci auto, din perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009. Au fost monitorizate 152 de publicatii centrale (cotidiene, saptamanale, bilunare si lunare), 12 posturi TV si 8 canale radio.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

289 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    cine munceste, n-are nevoie de mare publicitate (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:30)

    bedexe [utilizator]

    ca se face singura


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri