BRAT atrage atentia ca nu a dat acordul de preluare a rezultatelor SATI "sub nicio forma, niciunei companii", cu exceptia beneficiarilor studiului. Contul de media UPC a trecut de luna aceasta la agentiile Next si Odyssey, membre ale aliantei ARM. Iar Coca-Cola lanseaza in Romania o noua campanie integrata de marketing.

  • Biroul Roman de Audit al Tirajelor atrage atentia in ultimul sau newsletter ca doar beneficiarii Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI), realizat de aceasta institutie din 2007, "au dreptul de a utiliza rezultatele studiului, in conformitate cu regulile stabilite de comun acord in cadrul asociatiei". Cu exceptia acestor beneficiari, BRAT precizeaza ca nu a dat acordul de preluare a rezultatelor studiului "sub nicio forma, niciunei companii". BRAT mai arata ca "preluarea rezultatelor studiului fara acordul explicit al BRAT" reprezinta "o incalcare a drepturilor asociatiei" si atrage atentia ca alaturarea rezultatelor SATI cu alte date de audienta sau trafic al siteurilor din Romania, din alte surse, "induce o evaluare eronata a performantelor siteurilor".
  • Contul de media UPC, pana acum la Imager, este administrat incepand de luna aceasta de Next Advertising si Odyssey, in cadrul Agentiei Romane de Media - ARM, alianta formata in urma cu un an de agentiile Next, Odyssey, Spoon si Propaganda, dupa cum au spus pentru HotNews.ro reprezentantii Next.
  • Compania Coca-Cola lanseaza luna aceasta, in Romania, o noua campanie integrata de marketing dezvoltata la nivel mondial pentru brandul Coca-Cola, campanie construita pe ideea "Deschide si savureaza fericirea", potrivit unui comunicat de presa. In Romania, campania se desfasoara in presa, panotaj exterior, online, prin promotii si activitati pentru punctele de vanzare.