"Euro-frunza", noul logo pentru produsele ecologice ale UE

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 8 februarie 2010, 19:13 Economie | Media & Publicitate

Euro-frunza
Foto: Comisia Europeana
Comisia Europeana a anuntat castigatorul concursului de design pentru logo-ul ecologic al UE, "Euro-frunza", care va figura obligatoriu, de la 1 iulie a.c., pe toate produsele ecologice preambalate provenind din statele membre si care respecta standardele necesare, noteaza EurActiv.ro.

"Euro-frunza" va putea fi insotita de alte logo-uri ecologice folosite de intreprinderi private sau aplicate la nivel regional sau national. Logo-ul este rezultatul unui concurs deschis studentilor la arte plastice si design din UE, concurs in care s-au primit circa 3.500 de proiecte.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

962 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă