Ovidiu Florea, care pana la inceputul anului a fost managing partner al agentiilor Media Investment si House of Media, preia conducerea vanzarilor de publicitate la Kanal D, unde "echipa de vanzari era subdimensionata". GMP si Alexandrion au lansat "primul spot HD din Romania", difuzat pe Pro TV. Iar viitorul logo al ziarului Romania libera il va ingloba pe cel vechi.

  • Ovidiu Florea, fost managing partner al agentiilor Media Investment si House of Media, apartinand holdingului The Group, este de luni sef peste vanzarile de publicitate la postul de televiziune Kanal D, potrivit unui comunicat al postului. Ovidiu Florea ocupa pozitia de Head of Sales and Research Department si va coordona vanzarile alaturi de Claudia Ion, Sales Director. Aceasta este citata in comunicat spunand ca "echipa de vanzari Kanal D era in acest moment subdimensionata (...) Am reusit cu o echipa mica sa depasim provocarile crizei de anul trecut, insa pentru anul acesta, cand ne dorim o relansare a pietei, se impunea o consolidare a echipei". Pe acest subiect a scris initial Paginademedia.ro. Ovidiu Florea a anuntat plecarea din The Group la sfarsitul lunii ianuarie, atributiile lui in cadrul holdingului fiind preluate de Liana Mihai.
  • GMP si clientul Alexandrion revendica prima reclama realizata in format High Definition - spotul "De la un prieten". Spotul HD este difuzat de saptamana trecuta pe postul de televiziune Pro TV. Clipul este o coproductie romano-germano-slovena, iar realizatorii afirma intr-un comunicat ca telespectatorilor li se ofera "o experienta unica cu brandul", calitatea si claritatea imaginii spotului HD fiind de patru ori mai mari decat in versiunea standard. Vezi spotul si comunicatul de presa aici.
  • Paginademedia.ro prezinta viitorul logo al ziarului Romania libera, logo ce va fi folosit in noul format al cotidianului, care va fi lansat in martie. Vechiul logo va fi inglobat in noua formula. Vezi logo-ul aici