Studiu Gemius: Cele mai populare branduri romanesti, in opinia utilizatorilor romani de Internet

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 24 februarie 2010, 16:57 Economie | Media & Publicitate

Dacia este, in opinia utilizatorilor de Internet din Romania, brandul cel mai prezent in mediul online, urmat de BCR si Petrom, potrivit unui studiu realizat de Gemius in parteneriat cu Evensys si prezentat, miercuri, in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum. Tot Dacia este privit de utilizatorii romani de Internet drept cel mai popular brand romanesc, potrivit studiului citat.

Studiul "Leading Brands by Romanian Internet Users 2010" a fost realizat in ianuarie, pe un esantion de 2400 de utilizatori romani de Internet, care au raspuns invitatiilor aleatoare de participare la studiu, pe mai multe siteuri. Potrivit Gemius, rezultatele studiului au fost raportate la datele Mercury Research privind structura demografica a populatiei online din Romania si sunt reprezentative pentru utilizatorii romani de Internet, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani.

  • Vezi studiul complet Gemius aici

Studiul releva ca sase branduri - Dacia, BCR, Petrom, Arctic, Ursus si Murfatlar sunt cele mai prezente in mintea utilizatorilor de Internet din Romania, fiind mentionate spontan la intrebarile legate de cel mai popular, cel mai de incredere brand romanesc sau de brandul romanesc care, in opinia respondentilor, ar avea cea mai mare prezenta online.

Ce spun respondentii despre caracteristicile unui brand de succes:
  • are produse si servicii de inalta calitate - 62%
  • este foarte cunoscut - 45%
  • are produse/servicii care se vand foarte bine - 32%
  • este diferit de alte branduri - 24%

Care sunt in opinia respondentilor caracteristicile ce definesc prezenta online a unui brand?
  • ofera online date necesare despre produsele/serviciile sale si date de contact - 46%
  • are o imagine online cat mai buna - 38%
  • produsele sale pot fi cumparate prin intermediul Internetului - 30%
  • comunica online, prin cat mai multe mijloace, cu clientii sai - 27%

Intrebati care sunt brandurile care le vin mai intai in minte cand se gandesc la brandurile romanesti cu cea mai puternica prezenta pe Internet, respondentii au mentionat, intre altele:
  • Dacia - 30%
  • BCR - 10%
  • Petrom - 7%
  • Ursus - 4%
  • Emag - 4%

  • Intrebati care sunt brandurile care le vin mai intai in minte cand se gandesc la cele mai populare branduri romanesti, respondentii au mentionat, intre altele:
  • Dacia - 33%
  • Ursus - 6%
  • Petrom, Arctic, BCR, Murfatlar, Borsec, Poiana - 4%

Intrebati care sunt brandurile romanesti cele mai de incredere care le vin mai intai in minte, respondentii au mentionat, intre altele:
  • Dacia - 27%
  • BCR - 7%
  • Arctic - 6%
  • Petrom - 5%
  • Borsec - 5%
  • Murfatlar - 5%

Categoria Banci si asigurari - intrebati ce branduri le sunt familiare, respondentii au mentionat (primele mentiuni spontane), intre altele:
  • BCR - 56%, ING - 43%, BRD - 41%, Banca Transilvania - 20%, Asirom - 11%, Allianz-Tiriac - 11%, Raiffeisen - 10%
Categoria Produse de ingrijire personala - intrebati ce branduri le sunt familiare, respondentii au mentionat (primele mentiuni spontane), intre altele:
  • Avon - 30%, Nivea - 27%, Oriflame - 10%, L'Oreal - 18%
Categoria Auto - intrebati ce branduri le sunt familiare, respondentii au mentionat (primele mentiuni spontane), intre altele:
  • Dacia - 49%, BMW - 30%, Mercedes-Benz - 27%, Audi - 27%, Volkswagen - 24%
Categoria Telecom - intrebati ce branduri le sunt familiare, respondentii au mentionat (primele mentiuni spontane), intre altele:
  • Orange - 78%, Vodafone - 74%, Cosmote - 63%, Romtelecom - 23%
* La cele patru categorii, raspunsurile "top of mind" (600 de participanti la fiecare categorie) au fost corelate cu date rezultate din raspunsurile pe baza de lista. Vezi rezultatele complete in studiul Gemius, aici


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2939 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi