Felix Tataru, directorul agentiei de publicitate GMP, se declara optimist si spera ca in 2010 piata de publicitate "o sa fie ca anul trecut". Nu-si face griji, pentru ca "cel mai bun an al nostru a fost 2006, cel in care nu am avut nicio campanie electorala". Pentru GMP, campania prezidentiala "a fost cam un milion din 5 milioane de euro, cifra de afaceri aproximativa pentru 2009", precizeaza el. Pentru prima data dupa prezidentiale, Felix Tataru, directorul agentiei de publicitate GMP, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.

  • Felix Tataru conduce o agentie de publicitate care, asemenea tuturor, a resimtit in ultimul an criza economica. A avut, insa, un "avantaj" - implicarea activa, pe partea de creatie, in doua campanii electorale, alaturi de PD-L (europarlamentare) si Traian Basescu (prezidentiale). Si este sef intr-o asociatie - IAA - ce reprezinta industria de comunicare, de la agentii si companii pana la mass-media lovita din plin de criza.

El a spus in discutia cu cititorii ca, spre deosebire de alte piete, in Romania se duc in continuare cei mai multi bani in TV deoarece oamenii consuma foarte mult televiziune si pentru ca preturile sunt printre cele mai mici din regiune. Dar spune ca "am fost in US 2 saptamani. Fac un MBA si am vazut unde se poate ajunge cu netul. Nu are cum sa nu ne ducem tot acolo. E prea misto:)"

Legat de campania prezidentiala, el a vorbit in discutia online despre "mogulii" care "s-au autodefinit prin tot ce au facut in ultimul an in special", despre "multe" momente in care era pe cale sa-si piarda increderea, despre cat de mult l-au enervat postacii de pe net si cum s-a dus batalia comunicarii in online.

  • La 36 de ani, Felix Tataru este director general al GMP, agentie independenta lansata acum 10 ani (iunie 2000), este presedinte IAA Romania si vicepresedinte IAA Worldwide. Portofoliul actual de clienti comerciali ai GMP include Alexandrion, Timisoreana, Prigat Itsy Bitsy, MNaR.

Citeste si: Felix Tataru despre publicitate in 2009: "Pragmatism si stat pe coada"

  • Intalnirea online s-a incheiat.