Campania de lansare a mall-ului Sun Plaza a fost realizata de agentiile ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG. Proiectul comun de comunicare integrata pentru lansarea mall-ului, care a inregistrat 315.000 de vizitatori in primele patru zile de functionare, este prezentat de agentia de relatii publice Free Communication drept primul proiect al unui parteneriat al acesteia cu agentia de publicitate ADDV Euro RSCG, pentru "completarea reciproca a serviciilor de comunicare asigurate de catre cele doua agentii".

Potrivit reprezentantilor Free Communication contactati de HotNews.ro, nu este vorba despre o asociere contractuala, noul parteneriat fiind "un pool de resurse pentru proiecte unde este nevoie de competentele ambelor agentii", format in conditiile in care acestea au constatat ca lucreaza bine impreuna pentru lansarea mall-ului din sudul Bucurestiului.

Free Communication si ADDV Euro RSCG mai sunt implicate intr-un proiect comun, despre care nu pot insa furniza, pentru moment, informatii, iar pe viitor "vom incerca sa ne ofertam clientii reciproci" si "se mergem impreuna in proiecte noi" de comunicare, dupa cum spun reprezentantii Free.

Ce au facut agentiile pentru Sun Plaza:

  • ADDV Euro RSCG - a coordonat proiectul de promovare; a creat sloganul "Sun Plaza - Destinatie de Senzatie" si a asigurat creatia pentru outdoor, presa scrisa, radio si proiecte speciale
  • Free Communication - a dezoltat componenta de PR si BTL (strategie, design, executie);
  • MPG - a asigurat servicii de media

Citeste mai mult despre campania de lansare a Sun Plaza in comunicatul de presa