Adevarul anunta o noua colectie, constand intr-o serie de ghiduri turistice National Geographic, iar Razvan Corneteanu, directorul general al Adevarul Holding, vorbeste despre "mai multe milioane de euro profit" pentru companie, din proiectele de carte. Iar F5, divizia new media a Realitatea-Catavencu, anunta o asociere cu Bakemono pentru proiectul Convertor.ro si un nou proiect propriu, dedicat femeilor.

  • Adevarul lanseaza, pe 12 martie, o noua colectie, constand intr-o serie de ghiduri turistice realizate impreuna cu National Geographic Society, potrivit unui comunicat Adevarul Holding. Acesta il citeaza pe Razvan Corneteanu, directorul general al companiei, potrivit caruia "celor interesati de aceasta zona le pot dezvalui acum ca toate, dar absolut toate proiectele noastre de carte sunt sursa unor mari castiguri financiare. Discutam aici de un nivel de mai multe milioane de euro profit net si cashflow pozitiv". Noua colectie se va intinde pe durata a 26 de saptamani, ghidurile saptamanale avand pretul de 12,99 lei, potrivit comunicatului. Acesta arata ca potrivit cifrelor inaintate BRAT ziarul Adevarul a avut in decembrie vanzari medii pe aparitie de 158.752 de exemplare. Vezi comunicatul aici
  • Divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu, F5, a anuntat, luni, afilierea proiectului Convertor.ro la portalul Money.ro, in urma unui contract cu compania Bakemono, pentru dezvoltarea in comun a acestui site de servicii financiare. Vezi comunicatul aici. Tot luni, F5 a anuntat un nou proiect, Pandora's, prezentat drept o "comunitate a femeilor cu atitudine". Proiectul este condus de Alexandra Badicioiu-Matei. Vezi comunicatul aici