Ultimele cifre BRAT: Click, Libertatea si Adevarul au avut cele mai mari vanzari in T4 2009

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 4 martie 2010, 13:54 Economie | Media & Publicitate

Click!, Adevarul si Jurnalul National sunt singurele ziare care au inregistrat cresteri ale vanzarilor medii pe zi in ultimul trimestru al anului trecut, comparativ cu aceeasi perioada din 2008, potrivit ultimelor rezultate BRAT. Sustinut de ample campanii de carte, Adevarul se situeaza pe locul trei in clasamentul tirajelor, dupa Click si Libertatea. Iar ziarele vandute de Ringier lui Bobby Paunescu, Evenimentul Zilei si Capital, au inregistrat in T4 2009, comparativ cu T4 2008, scaderi substantiale din punct de vedere al vanzarilor medii pe zi.

Academia Catavencu, saptamanal de unde saptamana aceasta o buna parte din redactie si-a anuntat plecarea pentru a infiinta o noua publicatie de satira, a avut in ultimul trimestru al anului trecut vanzari medii pe zi de 30.000 de exemplare, comparativ cu o medie de 28.600 in T4 2008.

In luna decembrie 2009, Adevarul a depasit tabloidul Libertatea ca vanzari medii pe aparitie, avand 158.800 exemplare vandute in medie pe zi, comparativ cu 153.800 in cazul ziarului editat de Ringier.

Ziar - Vanzari medii pe editie T4 2009 - Vanzari medii pe editie T4 2008

Click! - 235.000 - 160.100
Libertatea - 164.600 - 235.500
Adevarul - 135.500 - 61.400
Cancan - 77.200 - 109.300
Jurnalul National - 63.000 - 58.600
Gazeta Sporturilor - 52.600 - 81.800
Pro Sport - 45.000 - 52.100
Romania libera - 42.500 - 53.100
EvZ - 32.300 -  43.900  
Gandul - 14.400 - 19.800

Academia Catavencu - 30.000 - 28.600

Ziarul Financiar - 15.900 - 17.500
Financiarul - 7.500 - 5.400

Saptamana Financiara - 29.400 - 39.400
Capital - 18.600 - 31.900
Business Magazin - 10.800 - 11.000
Money Express - 4.200 - 5.000

Forbes - 8.900 - n/a


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1201 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă