Tinta pentru acest an a grupului Central European Media Enterprises (CME), ce detine in Romania posturile din reteaua Pro TV, este sa obtina un profit mai mare cu toate operatiunile sale din Europa Centrala si de Est, dupa vanzarea operatiunilor din Ucraina, potrivit Bloomberg, care il citeaza, luni, pe Adrian Sarbu, CEO si presedinte CME. Sarbu aprecieaza pentru sursa citata ca piete precum Romania si Bulgaria si-ar putea reveni mai tarziu decat Republica Ceha sau Slovenia.

Bloomberg noteaza ca CME urmareste sa-si "extinda amprenta" in regiune prin crearea si distributia de continut propriu si prin noi canale. Sarbu este citat spunand ca programele produse in SUA atrag o treime din audienta pe care o atrageau cu cinci ani in urma.

Seful CME este citat, de asemenea, spunand ca acest grup este interesat sa introduca televiziunea 3D pe pietele din regiune si ca piata europeana de divertisment, "nedezvoltata" si "fragmentata", va trece printr-un proces de consolidare si va atrage o prezenta mai puternica a studiourilor americane pe parcursul urmatorului deceniu. Sarbu spune, totodata, ca CME nu urmareste in mod aparte noi posibilitati de achizitii, pe moment.

Vezi rezultatele CME pe 2009 aici