Romania libera va cheltui 2,5 milioane de euro anul acesta in campania de relansare

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 11 martie 2010, 19:37 Economie | Media & Publicitate

Una dintre machetele de print folosite in campania RL
Foto: Romania libera
Romania libera, ziar care se relanseaza luni, 15 martie, anunta un buget de 2,5 milioane de euro pentru campania de promovare, ce va dura pana la sfarsitul anului. Potrivit reprezentantilor de marketing ai ziarului, contactati de HotNews.ro, campania se va desfasura, cel putin intr-o prima faza, preponderent la TV si radio, dar si in alte medii de comunicare - reviste, outdoor si online.

Sloganul campaniei este "Viata, iesita din tipar", dupa cum reiese din machetele de presa scrisa, ce sugereaza ideea de film al evenimentelor, pe diverse domenii (vezi imaginea alaturata).

De creatia publicitara s-a ocupat agentia Cohn&Jansen, iar agentia CMP, parte a grupului Medien Holding, ce editeaza Romania Libera, se ocupa de componenta de media, potrivit reprezentantilor de marketing ai ziarului. Campania este prefatata de o faza de "teasing", printr-o serie de trei spoturi TV difuzate incepand de sambata trecuta. Publicul vizat: oraseni de 30-45 de ani, cu studii superioare, pe care ziarul incearca sa-i convinga, potrivit unui comunicat de presa, de "prospetimea, dinamismul si complexitatea" sa.

Romania libera se relanseaza cu un design nou, conceput, pentru versiunea tiparita a ziarului, de Mario Garcia, care a mai realizat conceptul de presa pentru peste 500 de publicatii din lume, inclusiv Wall Street Journal, Handelsblatt, Die Zeit si La Tribune.
  • Vezi comunicatul de presa aici.


Citeste mai multe despre   






















863 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Intrebarea de baraj (Joi, 11 martie 2010, 21:37)

    Axu [anonim]

    Dar daca intreaba cineva "de ce-as cumpara ziarul asta si nu EVZ?", domnii care au decis sa bage 2,5 milioane de euro in relansare (poate pe hartie; in nici un caz cash) ce-ar raspunde?... Ca in comunicare nu exista un raspuns solid la intrebarea asta.
    Colac peste pupaza, citim o frumoasa limba de mesteacan in comunicatul de presa.
    Halal rebranding.
  • 0 (0 voturi)    
    Romania Libera (Joi, 11 martie 2010, 22:06)

    cet23 [anonim]

    Dupa parerea mea, acest ziar este cel mai serios si mai constant de pe piata din Romania. (ma refer la ziarele "serioase", nu la cele gen "Libertatea").
    Niciodata numarul 1, dar mereu printre primii. In timp ce alte ziare au un ciclu de viata tumultos, in functie de patronat in general, "Romania Libera" si-a pastrat seriozitatea de-a lungul timpului.
    Imi place ca desi are o usoara orientare politica - spre drepta - nu este un produs de presa partinitor, precum este, spre exemplu... dar mai bine sa nu dau nume.
    Eu ii urez succes! Si voi continua sa-l cumpar.
  • 0 (0 voturi)    
    milioanele lu peste (Joi, 11 martie 2010, 23:13)

    milionaru [anonim]

    eu ca anunt ca voi cheltui 5 milioane de euro pentru a scrie acest mesaj, la un articol jenant


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi