Ungaria: Piata de publicitate a scazut cu 19,2%, internetul si cinematografia au inregistrat cresteri

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 31 martie 2010, 18:52 Economie | Media & Publicitate

Piata de publicitate din Ungaria a fost afectata puternic de criza globala in 2009, cheltuielile alocate scazand 19,2%, pana la 162 miliarde forinti (608,4 milioane euro). Singurele domenii in care s-au inregistrat cresteri sunt publicitatea pe internet si in cinematografe, arata datele publicate de Broadband TV News.

Potrivit Hungarian Advertising Association (MRSZ), cheltuielile cu publicitatea TV au scazut cu 16,5%, pana la 65,39 miliarde forinti, in timp ce in sectorul print reducerea a fost de 27,8%, pana la 50 miliarde. Cea mai mare scadere a fost inregistrata de sectorul publicitatii radio, care s-a contractat cu 30,1%, pana la 8,19 miliarde.

Singurele sectoare care au inregistrat cresteri sunt internetul (6,9%, 23,30 mld.) si cinematografia (8,1%, 0,8 mld).

Piata de publicitate s-a cifrat in Romania, in 2009, la circa 350 milioane euro, in scadere cu circa 40% fata de anul anterior, potrivit estimarilor analistilor citati de IQads.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

224 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică