Ungaria: Piata de publicitate a scazut cu 19,2%, internetul si cinematografia au inregistrat cresteri

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 31 martie 2010, 18:52 Economie | Media & Publicitate

Piata de publicitate din Ungaria a fost afectata puternic de criza globala in 2009, cheltuielile alocate scazand 19,2%, pana la 162 miliarde forinti (608,4 milioane euro). Singurele domenii in care s-au inregistrat cresteri sunt publicitatea pe internet si in cinematografe, arata datele publicate de Broadband TV News.

Potrivit Hungarian Advertising Association (MRSZ), cheltuielile cu publicitatea TV au scazut cu 16,5%, pana la 65,39 miliarde forinti, in timp ce in sectorul print reducerea a fost de 27,8%, pana la 50 miliarde. Cea mai mare scadere a fost inregistrata de sectorul publicitatii radio, care s-a contractat cu 30,1%, pana la 8,19 miliarde.

Singurele sectoare care au inregistrat cresteri sunt internetul (6,9%, 23,30 mld.) si cinematografia (8,1%, 0,8 mld).

Piata de publicitate s-a cifrat in Romania, in 2009, la circa 350 milioane euro, in scadere cu circa 40% fata de anul anterior, potrivit estimarilor analistilor citati de IQads.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

224 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri