Adrian Sarbu: Piata TV din Europa Centrala si de Est va recupera pana in 2012 pierderile suferite in recesiune

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 7 aprilie 2010, 15:19 Economie | Media & Publicitate

Pietele de televiziune din Europa Centrala si de Est vor recupera pana in 2012 pierderile produse de recesiune, insa grupuri mari precum News Corp si RTL, care s-au retras din regiune, nu vor putea profita de pe urma oportunitatilor de revenire la crestere, a afirmat Adrian Sarbu, seful Central European Media Enterprises (CME), pentru Financial Times, ziar citat de Mediafax.

Potrivit Financial Times, citat de Mediafax:
  • News Corp a vandut in martie operatiunile de televiziune cu plata din Letonia catre echipa de management. News Corp mai e prezent in Europa Centrala si de Est doar printr-un pachet minoritar de actiuni intr-o companie media din Serbia
  • Gerhard Zeiler, directorul general RTL, a declarat in martie pentru FT ca nu a identificat nicio oportunitate majora de achizitie in regiune
  • Adrian Sarbu: "Nimeni nu poate face bani in regiunea noastra, cu exceptia liderilor" de piata, iar regiunea isi va reveni dupa 2009 mai repede decat pietele occidentale
  • Adrian Sarbu: cand autoritatile din Cehia au scos la licitatie sase licente de televiziune in 2008, nicio multinationala nu a participat
  • Hans-Holger Albrecht, director general Modern Times Group (MTG), rival al CME in regiune: "Nu poti intra in aceasta regiune asteptandu-te sa faci afaceri dupa modelul german, sau dupa un model occidental"
  • Actiunile CME se plaseaza cu circa 30% sub cotatia din mai 2008, dar au urcat cu 24% in primul trimestru din 2010
  • Adrian Sarbu: Pietele din regiune vor fi mai volatile decat cele din Vest, pe fondul imaturitatii relative
  • Analistul Daniel Knapp de la Screen Digest: "Asteptarile de crestere pentru 2010 se limiteaza la un interval procentual de o singura cifra si nu reprezinta o revenire la niveluri normale, anterioare recesiunii".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

945 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi