UPDATE Emil Boc ia microfonul din mana reporterului Realitatii si acuza Antena 3 si Realitatea TV ca dezinformeaza populatia

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:15 Economie | Media & Publicitate

Premierul Emil Boc a sustinut, miercuri, ca Antena 3 si Realitatea TV "dezinformeaza" si ca, de aceea, Antena a fost amendata de CNA, urmand ca o decizie similara sa fie adoptata, probabil, si in cazul celeilalte televiziuni, relateaza Mediafax. In momentul in care facea aceste declaratii, primul ministru a luat la un moment dat microfonul din mana reporterului Realitatii TV.

Aflat la Senat, premierul a fost intrebat daca, in conditiile in care partidul de guvernare solicita modificarea legii, astfel incat numirea conducerii Televiziunii si Radiolului Public sa nu mai fie facuta pe baze politice, isi mentine solicitarea catre SRTV de a avea un spatiu saptamanal la dispozitie in care sa prezinte masurile Guvernului.

"Eu doresc sa comunic cu romanii lucrurile pe care le face Guvernul. Vreau sa curm dezinformarile care curg in permanenta pe foarte multe posturi de radio si televiziune", a spus Boc.

El a luat din mana reporterului Realitatea TV microfonul si a declarat ca pe acest post de televiziune, marti seara, desi purtatorul de cuvant al Guvernului a incercat sa intre in direct, "sa curme dezinformarile si sa faca corecturile necesare", pentru ca se spuneau lucruri care nu erau adevarate, a fost refuzat.

Potrivit lui Emil Boc, Ioana Muntean a dorit sa intre in direct, prin telefon, la emisiunea lui Razvan Dumitrescu si nu i s-a permis. "In aceste conditii, noi trebuie sa comunicam aceste lucruri", a mai spus el.

"Purtatorul de cuvant vrea sa corecteze dezinformarile pe care Realitatea TV si Antena 3 le profereaza, dezinformari care se repeta in fiecare zi, de foarte multe ori intoxica romanii cu lucruri neadevarate, care nu au niciun fel de fundamentare in Guvern, iar premierul are obligatia sa vina… Am crezut ca pe postul de televiziune publica am obligatia sa vin atunci cand mi se da voie si sa spun ce se discuta in Guvern", a mai declarat premierul Boc.

Reporterii i-au atras atentia ca aceste televiziuni sunt private.

Premierul a continuat dialogul cu reporterii celor doua televiziuni, spunand ca informatia trebuie transmisa corect indiferent de statutul televiziunilor sau radiourilor, iar televiziunile private, desi fac politica, nu au voie sa dezinformeze opinia publica.

"Va spun si despre Antena, ca si Antena este pe acelasi palier. La fel, la Antena 3. Va rog sa nu va suparati cand spun ca televiziunile dumneavoastra spun lucruri cu mare neadevar. Va spun lucrurilor pe nume. Romanii trebuie sa stie ca Realitatea si Antena 3 dezinformeaza romanii si am argumente foarte clare", a declarat premierul Boc, aratand ca, daca purtatorul de cuvant al Guvernului nu poate oferi un punct de vedere la o televiziune, Romania nu este o tara democratica.

El a tinut sa exemplifice spunand ca Antena 3 a primit din partea CNA o amenda pentru acest lucru. "Probabil ca si Realitatea urmeaza", a continuat el.

Potrivit lui Boc, romanii trebuie sa aiba acces la informatii corecte, pentru ca posturile private abdica de la obligatia legala pe care o au.

El a mai declarat ca acest incident de la Realitatea TV este un exemplu din foarte multe altele pe care le are la dispozitie.

Realitatea TV va permite doar interventii in direct programate pentru purtatorul de cuvant al lui Boc

Realitatea TV va permite interventii in direct ale purtatorului de cuvant al Guvernului doar daca sunt convenite in prealabil, din cauza ca interventiile neprogramate nu lamuresc situatia discutata, generand modificarea desfasuratorului si pierderea publicitatii, a declarat pentru Mediafax directorul executiv al postului tv, Catalin Popa.

El a afirmat ca purtatorul de cuvant al guvernului doreste sa intervina aproape zilnic in emisiunile Realitatea TV "ca sa clarifice, nuanteze, reformuleze, reia declaratii confuze ale premierului", iar inregistrarile din ultimele saptamani "probeaza ca doamna Muntean a intervenit constant (...) deseori sunand direct in regia de emisie pentru a cere drept la replica, ceea ce, in opinia noastra, reprezinta un mod de a reactiona total lipsit de eleganta".

"Este ca si cum reporterul nostru ar bate direct la usa premierului pentru a-i cere un interviu, fara a trece - asa cum cer uzantele - pe la purtatorul sau de cuvant", a precizat Catalin Popa.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

21972 vizualizari

  • +45 (83 voturi)    
    Bine le-a spus-o Boc. (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:22)

    cornel [anonim]

    Sa inteleaga si prostimea,
    • -24 (60 voturi)    
      Evident, (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:44)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui cornel

      tu ai inteles si te lauzi cu asta pe hotnews!
      • +22 (46 voturi)    
        si io am inteles nu doar cornel... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:15)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        ce e mai trist ca tu inca nu intelegi.io nu cred ca antenele si irealitatea sunt televiziuni de stiri corecte si echidistante.euronews e o tinta prea greu de atins pentru marile televiziuni de stiri din romania.asa ca ramanem la balcanismul nostru.intamplator unii dintre noi mai vedem si peste mari si tari cum se fac stirile.mai nou avem si pulblikawc.asa ca cristi draga ai de unde alege,gunoiul e gramada la noi.tine-o tot asa
        • +19 (53 voturi)    
          Propun scoaterea din televioare a A3 si Rtv. (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:52)

          Andy [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          Eu mi-am scos de pe tv A3 si Rtv. Va propun sa incercati cel putin o saptamana.
          • -12 (44 voturi)    
            Si cum e (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:50)

            Uau [anonim] i-a raspuns lui Andy

            Merge mai bine tara, acuma de cand auzi doar de bine si ca traiesti bine? Ce Penibil esti
            • +18 (34 voturi)    
              Sunt atatea alte surse de informare (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:06)

              Andy [anonim] i-a raspuns lui Uau

              Probabil e aerul mai respirabil. Sunt atatea alte surse de informare. Sau A3 si Rtv detin adevarul absolut ?

              Pur si simplu au devenit mizerabile (Rtv era altfel acum cativa ani) si ne putem lipsi de ele.
              • -5 (9 voturi)    
                in locul lui boc (Joi, 8 aprilie 2010, 10:26)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui Andy

                le dadeam si doua palme daca mai comentau mult
            • +16 (20 voturi)    
              foarte bine (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:11)

              _darkstar_ [utilizator] i-a raspuns lui Uau

              tara nu poate sa faca mai bine sau mai rau; ce face populatia insa, da.... indivizii in parte; asa ca daca alegi sa stai in zoaie si mizerie sau sa injuri ca nu ti se da si nu iti pica para malaiata... e problema ta
            • +16 (24 voturi)    
              pur si simplu nu se uita la antene si realitatea (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:38)

              dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Uau

              cu ce este penibil? Presupun ca zeul tau Mircea Badea nu este un penibil.
            • +11 (23 voturi)    
              da! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:06)

              VictorM [utilizator] i-a raspuns lui Uau

              Dorm mai bine, sunt mai binevoitor cu colegii de munca, dau randament mai bun si chiar ma simt mai sanatos. Incearca si tu!
              • +7 (15 voturi)    
                antene (Joi, 8 aprilie 2010, 9:35)

                Előd [anonim] i-a raspuns lui VictorM

                Le-am scos acum. Sper să-mi economisească timpul.
          • -12 (24 voturi)    
            Bravo, tataie! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:24)

            Bolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui Andy

            Treci pe B1 şi pe OTV , alea-s pentru tine. Între două manele, te mai informezi şi tu un pic. Să trăieşti bine!
            • +9 (17 voturi)    
              ProTv , Prima (Joi, 8 aprilie 2010, 6:05)

              Nae [anonim] i-a raspuns lui Bolsevicul

              Protv si Prima au stirile foarte ok . Realitatea si antenele au coborat mult prea jos pentru a mai fi urmarite. Toate posturile TV (exceptie Prima si Realitatea ) aduc manelisti si ii PROMOVEAZA - Ieri la antena 1 canta copilu minune
              • +3 (3 voturi)    
                Sincer TOT PROTV (Joi, 8 aprilie 2010, 11:33)

                Audit [utilizator] i-a raspuns lui Nae

                e crema. Celelalte sunt paleative.
                Stirile cele mai bune sunt pe PROTV.
          • +2 (4 voturi)    
            A3 (Joi, 8 aprilie 2010, 12:19)

            nelu [anonim] i-a raspuns lui Andy

            Si eu mi-am scos A3 cand a castigat Base alegerile ca m-am saturat de corul de bocitoare (vaduve negre) in fiecare seara.
        • +5 (7 voturi)    
          Atentat la adresa presei cu certitudine nu este (Joi, 8 aprilie 2010, 12:08)

          alina [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          Dar ce sa-i faci cand dorinta asta de decredibilizare este atat de mare incat ajungi sa spui aberatii precum ca gestul lui Boc ar echivalentul ocuparii televiziunii in '89? Domnilor, trezirea! Am iesti de 20 de ani de sub comunism! Si cu toate acestea, unii inca nu am invatat sa ne desprindem de trecut si sa privim spre viitor. Stagnam in amintiri.
      • -4 (12 voturi)    
        pai ce vrei sa spui?.. spune... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:24)

        all [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        zi-mi data neinterpretat si complet de realitatea si antene..... cred ca greu o sa gasesti.. si cele referitoare la pdl tot denaturate sunt.. asa ca... na si el ca omu...
      • +11 (15 voturi)    
        sa spuna ce vor (Joi, 8 aprilie 2010, 9:07)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        pe mine ma deranjeaza cand vorbesc de evaziune fiscala si-l arata pe Robert Negoita (evaziune fiscala dovedita de 10 mil euro), cand vorbesc de presa si-l arata pe Bogdan Chirieac, cand plnge de mila somerilor Razvan Dumitrescu cu 17500 euro lunar. Adica ma deranjeaza ipocrizia!!!
    • +41 (57 voturi)    
      Televiziunile private sint uneori chiar "private"! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:49)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Ce inseamna chestia asta cu "Reporterii i-au atras atentia ca aceste televiziuni sunt private"?!?! Cu alte cuvinte au dreptul sa dea orice pe post si sa injure pe oricine? Bai miticilor, pai atunci si ala de la fabrica de salam sa-ti faca salam care sa te ucida pentru ca e fabrica de salam privata ...nu? Democratie damboviteana, ce sa-ti spun! Sa-i vedeti ce inseamna in Vest televiziune privata, te lasa fara licenta imediat daca faci ce a facut Varanul sau Sontorogul ala de la iRealitatea!
      • +33 (41 voturi)    
        opinie (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:28)

        psv [anonim] i-a raspuns lui Gigi Berlogea

        Daca au vrut sa spuna ca nu sunt obligati sa primeasca pe cineva (indiferent cine e, Boc, purtator de cuvant, etc.) in emisiune, atunci e oarecum corect (poate nu e moral.. dar ce sa mai cerem). Calomnia si dezinformarea trebuie insa amendate serios..
      • +10 (18 voturi)    
        microfonistii (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:12)

        dela galerie [anonim] i-a raspuns lui Gigi Berlogea

        sunt cei mai obraznici si incultzi. pai decat sa rada de balbele ebei, mai bine s'ar vedea pe ele si ei insasi. prezentatorii de sport, sa nu mai vorbim: a lovitaaaa ...mingea...aaaaa...
        dar revenind la zvonalitatea teve, e de mirare cum un director ca hurezeanu, harsit in pressa la microfon, poate sa admita astrfel de jurnalisti in curtea sa.
        dela antene nu mai am pretentzii. nu pot da mai mult. la zvonalitatea, totusi s'ar mai putea indrepta lucrurile, daca hurezeanu si'ar aduce aminte de deontologie, de ce'a insemnat europa libera pentru romani.
        rushine, domnule hurezeanu !
        • +2 (2 voturi)    
          Hu-hurezeanu (Joi, 8 aprilie 2010, 16:34)

          Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui dela galerie

          E. Hurezeanu, de la "iRespirabila Tv", este unul dintre marile semne de intrebare ale perioadei post-decembriste.
    • +21 (39 voturi)    
      Irealitatea TV et Antena 3 -amandoua dezinformeaza (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:02)

      Dumitrel [anonim] i-a raspuns lui cornel

      ..dar cred ca Antena este o culme a abjectiei in timp ce la Irealitatea este o culme a manipularii !
      Manipulantul ( e rusine sa zici manipulator) Razvan Dumitrescu gaseste zilnic o ceata de pigmei politici si anal-isti-printre care se strecoara permanent un UDMRist mai prost cum e cel de azi,mai lakatos -sa zica manipulantul Dumitrescu ca antagonizeaza puterea-
      Boala manipulantului e ca nu mai vine nimeni de la PDL sau guvern ,sa ii mistocareasca el si invitatii ,alesi dintre ologofrenii politici din partide demult disparute sau in curs de disparitie
      • -8 (30 voturi)    
        Pai de ce nu mai vine Zeus la el (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:52)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Dumitrel

        Ultima data nici nu mai stai sa vb din cate mi-aduc eu aminte :)). Asta e, e greu cand ai de raspuns si de infruntat cu adevaratele probleme si ai un fata un jurnalist care se pricepe nu pe dan diaconescu
        • +14 (18 voturi)    
          asta da jurnalist... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:22)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          amic cu bogdan chireac,alta liga.prosti sa fie ca astia nici nu se uita la 50000 de euro.propun sa-i facem o statuie.cand a fost la marele jurnalist a castigat alegerile.
        • +7 (15 voturi)    
          care Zeus,care adevaratele probleme ? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:19)

          Dumitrel [anonim] i-a raspuns lui Marius

          mai ,rosule ,Zeus era botezat Nastase de gasca de la cabinetul sau ! nu inteleg cum o porecla trece de la unul la altul ,dar tu esti mai destept !
          Adevarate probleme la manipulantul Dumitrescu ? e o hiena media care urla la luna pe bani grei si atat !problema este cum va da SOV stapanul hienei Dumitrescu , banii inapoi la 300000 de pagubiti FNI !
    • -3 (11 voturi)    
      Ce inteleg eu? (Joi, 8 aprilie 2010, 8:43)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Televiziunile astea doua critica mereu guvernul de o parte, si, de cealalta parte, guvernul nu se lasa nici el mai prejos si duce la indeplinire criticile. Sa luam de exemplu somajul: astia de cu televiziunile umfla somajul cu cateva procente, guvernul, cand vede o asemena minciuna, parca isi da cu stangu-n dreptu' , face ce face si transforma cifrele micinoase ale televiziunilor in realitate.
      • +1 (7 voturi)    
        ei, si tu! (Joi, 8 aprilie 2010, 11:24)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        ce daca face bocul tzara zob? isi umplu ei buzunarele? reusesc sa-i tampeasca (vremelnic) pe cei 50,...% care i-au votat? nimeni in tarisoara nu cere performanta ci doar papagal! cand o exploda mamaliga rupta de saracie atunci da, va fi altceva, mai sunt cateva luni pana atunci.
    • 0 (2 voturi)    
      "Profesionistii" de la Irealitatea (Joi, 8 aprilie 2010, 11:25)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui cornel

      ar trebuii sa insiste ca postul lor sa plateasca taxele la Stat.Ca arate cat de profesionisti sant ei si cum lupta ei ptr informare corecta.Daca nu o fac nu sant altfel decat "profesionistele" de centura.Acolo sant mai cinstite : ce platesti aia primesti. In cazul tv de stiri private ,noi platim abonamentul la cablu si primim informatii cenzurate.Laura itzi dau legatura.De patrunjel.
      Nu se stie in ce calitate se pierde cu firea antena3.in calitate de poeta poate se inventeze stiri ca "licenta poetica"si emisiunea de stiri poate sa fie emisiune de poezii.trebuie schimbat titlul.Onorabili cititori de promptere si suflatori in casca nu pacalesc pe nimeni.Oameni platiti sa manince pe post.Si mananca mult.E simplu daca ii platesti ei canta.Ca manelisti.Dupa ureche(casca).
    • +1 (3 voturi)    
      L-am vazut aseara, 10 secunde (Joi, 8 aprilie 2010, 11:29)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      pe dumitrescu, cu buzele vinete si subtiri, cum le are de fiecare data cand vorbeste de Base+PDL, anuntand ca nu vor mai accepta CE? Drept la replica! Asta DA televiziune!
      Daca Boc nu lua microfonul, gestul care a facut din ceea ce s-a spus o stire (pentru prostimea de angajati ai irealitatii!!! pana si eu mi-am dat seama care nu am treaba cu aceasta meserie) nici nu ar fi dat ceea ce a zis.
      Si inca ceva: CAND se vor satura cei de la PDL sa mearga la irealitatea? Idea de a intoarce si celalalt obraz mi se pare paguboasa si lipsita de demnitate. Chiar atat de mut sa iti doresti sa te vezi pe sticla incat sa nu ai demnitate?
    • +2 (2 voturi)    
      aiurea! (Joi, 8 aprilie 2010, 12:07)

      andrap [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Hai sa nu mai facem din tantar armasar, hai sa nu ne mai dam aiurea in barci si sa nu mai spunem ca asta e dictatura. Dictatura era daca Realitatea sau Antenele nu aveau voie sa intre la declaratii alaturi de restul jurnalistilor. Microfonul ala nu a fost SMULS din mana. Boc nu s-a rastit la nimeni si in niciun caz nu a IMPUS PUTEREA CU JAPCA.
    • +1 (1 vot)    
      ar fi normal (Joi, 8 aprilie 2010, 12:11)

      elena [anonim] i-a raspuns lui cornel

      sa renuntam la manipulare si sa ne rezumam la a spune adevarul. si sa demonstram ca suntem o tara civilizata si democratica, tara ce pune pret pe adevar si informare, si nu pe minciuna si manipulare!
    • -1 (1 vot)    
      OTV-ul adevarata televiziune (Joi, 8 aprilie 2010, 13:06)

      Diaconescu [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Tinta noastra sa fie OTV-ul .
    • 0 (0 voturi)    
      da? (Joi, 8 aprilie 2010, 22:05)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui cornel

      si d c nu ii actioneaza in justitie? daca dezinformeaza si nu respecta dretul la replica d c nu sunt actionati in justiei?
      asta nu inseamna oare ca si boc are ceva de ascuns?

      actiunea televiziunilor (si aici intra si televiziunile propdl nu numai cele contra pdl), sunt categoric gresite. dar si atitudinea pdlistilor este gresita!
  • -22 (48 voturi)    
    Mare barbat! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:23)

    gigi [anonim]

    Putea sa faca o conferinta de presa in care sa expuna punctul sau de vedere. Dar a preferat sa se dea cocos si sa smulga microfonul (simbol falic, cum ar zice G. Durand!) sa vorbeasca numai el.

    Face si el ce poate.
    • +11 (29 voturi)    
      Unde smulge? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:22)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Asta e ca si filmultetul cu copilul lovit de basescu. A luat microfonul, nu a smuls. Mi-l si imaginez pe Boc, cu forta lui nemaipomenita smulgind microfonul. Doar n-a plecat cu el acasa...
  • -22 (46 voturi)    
    Copil razgaiat! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:29)

    bocu [anonim]

    SA ia el microfonul, sa vorbeasac ce vrea el, ca nu-l lasa raii aia de moguli!

    Sa le spuna el romanilor ca traiesc bine, pentru ca romanii sunt manipulati si nu-si dau seama ca traiesc bine!!

    Chiar si eu, de fapt traiesc bine, chiar foarte bine, dar Realitatea si Antena3 mi-au sters creierul astfel incat eu cred ca imi merge rau!! Bietul Boc, ce lupta grea duce! Tot e bine ca a invins macar un ou, L-a spart!
  • +26 (48 voturi)    
    tv (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:30)

    dan [anonim]

    Perfect adevarat ! A3&iR tv continua cu manipularile lor obisnuite,dar,dupa cum au aratat ultimile alegeri,ineficiente.Nici TVR nu se desminte,exacerband manifestatziile organizate de stapanii lor pesedisti in Buzau si Galati.
    • +7 (13 voturi)    
      ... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:30)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui dan

      Ne-am obisnuit sa vorbim de manipulari si conspiratii, insa mie mi se pare ca lucrurile sunt mult mai simple. Sa-l luam de exemplu pe acest Razvan Dumitrescu... Am auzit de curand ca are nu stiu ce super-salariu, e treaba lui, lucreaza la un post privat, bravo! Asta insa inseamna ca aduce rating... Pai si cu ce sa faca audienta decat cu aceasta falsa preocupare ca romanii o duc din ce in ce mai rau, pensionarii mor de foame, guvernul nu face nimic etc etc? Crezi ca s-ar uita la fel de multa lume daca ar dezbate, de exemplu, afaceri de succes din Romania? Cine aduce mai mult rating, Vadim sau, sa zicem, Daianu? Succesurile EB-ei sau cariera fulminanta a mai stiu eu carui CEO roman? Probabil daca nu exista aceasta criza, emisiunea devenea un fel de "Teo Show" :-))))

      A propos, mai tine cineva minte stirea asta?
      http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1174810-schimbari-realitatea-razvan-dumitrescu-dat-afara-robert-turcescu-avertizat.htm
  • -25 (45 voturi)    
    Maaare tampenie (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:32)

    Andrei [anonim]

    Mi se pare o mare tampenie ce vrea Boc sa faca..,adica sa apara obligatoriu in prime-time pe TVR si sa "comunice" cu poporul! Adica sa arunce cu praf in ochii saracilor oameni de la tara (desi foarte multi dintre ei si-au pus antene prin satelit si prind pe televizoarele lor cu 10 peograme 100 de peograme.. :). Este adevart ca ei reprezinta marea majoritate a alegatorilor si sunt si cel mai usor de manipulat...dar nici chiar asa...propaganda pe fata!!!
    • +19 (35 voturi)    
      Inteligentii vigilenti (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:46)

      badgeo [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Daca Boc vrea sa faca o tampenie , poate ca da, poate ca nu , dar e treaba lui si trebuie lasat sa vorbeasca ... atunci cretinoizii de la A3 si Vantu-FNI ce fac toata ziua ? Nu cumva propaganda lui Felix si a lui Paturica ?
  • -25 (49 voturi)    
    Boc-DEMISIA (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:35)

    Jonshon [anonim]

    ...Incapabil, mincinos, o nulitatea absoluta...
    • +25 (39 voturi)    
      Geona....?!?! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:52)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui Jonshon

      Lasa ca spune Geoana adevarul .... tot timpul a spus adevarul .... cu tot cu antenele si irealitatea.....nu vreau sa ma gandesc unde ajungea Romania daca iesea presedinte .... ii facea el si cu Crinuletz pe toti romanii bogati....uita-te mai bine ca PSD-ul si PNL care nu vor sa implementeze ceea ce au votat mai bine de 3 sferturi dintre romani legat de numarul de parlamentari....il si aud pe Geoana in confruntarea finala "imediat dupa alegeri ne apucam de revizuirea constitutiei" asa ca .... il prefer pe Boc.
      • -2 (10 voturi)    
        Ce leg are (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:55)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Vali

        Una cu alta. Pe principiu asta sa continuam. Fiti romani multumiti ca se putea mai rau, eventual vadim
  • +19 (35 voturi)    
    antenele si realitatile lu peshte (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:39)

    jedi85 [anonim]

    La orice ora daca pornesti tv-ul pe unul dintre posturile antena1 antena3 sau realitatea cineva il ''injura'' in direct ba pe boc , ba pe guvern , ba pe vreun ministru., era sa uit de basescu.
    Daca nu fac asta denunta situatia generala in care se afla tara(indraznesc sa spun ca nu e asa de grava , fata de alte tari din UE si din lume) si de care ori sunt direct raspunzatori aceeasi guvernanti, ori sunt cauza directa , ori daca nu erau ei era mult mai bine.
    exemple: dumitrescu, badea , stan si tanti aia grasa de dimineata cu fata de soarec , foarte intristata si suparata pe guvern, boc si viata in general.
    Asa ca bai fratilor hai sa o lasam mai usor cu aratatul cu degetul si aruncatul cu noroi. Sa i lasam si pe astia sa isi faca treaba si sa i judecam la sfarsit ca si pe ceilalti si sa le dam nota tot la sfarsit.
    • +10 (12 voturi)    
      si jurnalistii deontologi (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:14)

      _darkstar_ [utilizator] i-a raspuns lui jedi85

      iar jurnalistii deontologi, platiti prin contracte de drepturi de autor tare sau mai aprins ca trebuie sa plateasca CAS la acele contracte ... in functie de emisiune/prime-time/rating, ajung sa castige si 20K euro pe luna dar taxe ba...si apoi tot ei injura guvernul ca nu-s bani
  • +18 (34 voturi)    
    Foarte bine!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:42)

    cristi_an [utilizator]

    bine le-a zis!
  • +19 (31 voturi)    
    hai sa fim seriosi! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:47)

    mihnea [anonim]

    Sigur ca a gresit procedand asa, da' omu a ajuns la limita suportabilitatii. Intr-adevar, mai ales in ultimul an de zile, Antena 3 si Realitatea TV au dat dovada de un partizanat politic extrem de deranjant. O crasa lipsa de deontologie profesionala. Mai ales acea creatura care s-a indepartat de Dumnezeu, pastorul Mihai Gadea. L-a luat pe Basescu din toate pozitiile. Si cand a gresit, si cand nu. Cu o obraznicie dusa la extrem.
    Dar... bune, rele, asa cum sunt, doar noi trebuie sa le taxam, telespectatorii. Nu Guvernul, nu Parlamentul, nu altcineva. Ne tot pretindem democratie si economie de piata. Stat de drept n-as indrazni sa sustin, avand in vedere jaful ca-n codru si lipsa oricaror condamnari serioase, altele decat cele ale unor gainari jalnici, in ultimii 20 de ani. Pentru ca justitie nu avem.

    Exista o anumita tendinta a puterii de a le inchide gura prin forta, pe care nu trebuie s-o incurajam. Un CNA mai puternic, da, o societate civila mai implicata, da, dar nu pumni in gura presei. Asa cum e, mizerabila in proportii foarte mari, aceasta trebuie lasata sa-si dea obstescul sfarsit, pe cale naturala. Inclusiv OTV-ul, cu patronul sau miliardar care traieste intr-un lux huzuriant si halucinant, speculand suferinta si prostia oamenilor simpli, fara carte.
    • 0 (0 voturi)    
      este un comentariu (Joi, 8 aprilie 2010, 13:22)

      luci [anonim] i-a raspuns lui mihnea

      bun, dar nu-l putem aplica in romania...
      pe scurt, populatia nu este atat de educata incat sa discearna singura ce este prezentat bine si ce nu la aceste tembeliziuni...
      a astepta ani de zile sa-si dea sfarsitul pe cale naturala, inseamna a lasa o generatie de oameni sa fie spalati pe creier, mai rau ca pe vremea lui ceausescu( atunci programul tv era de 2 ore, daca avea-i curent, ziare nu te obliga nimeni sa cumperi sa citesti, deci manipularea nu avea aceasta forta uriasa...)
      spalarea pe creier, va avea consecinte majore in economie, in viitorul tarii...
      asa ca solutia de a fi retrasa licenta, este cea mai buna...
      pacat ca nu avem o legislatie corecta in acest domeniu, unde fiecare poate sa spuna ce vrea, cand vrea, fara sa fie tras la raspundere(obraznicia reporterei de la antena 3, si ce mandra era pe urma, dementa dusa le extrem de CTP, comparand gestul premierului cu ocuparea tv in 89...)
      oare dac lua microfonul altei televiziuni si spunea acele lucruri, de altfel foarte adevarate, mai era o stire?
  • +17 (35 voturi)    
    penalilor (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:48)

    panaite [utilizator]

    rtv, intact, geoana, vantu, voiculescu, patriciu, voicu, iliescu........buna echipa............sper ca legea sa-si spuna cuvantul repede
  • -14 (32 voturi)    
    nasol (Miercuri, 7 aprilie 2010, 18:57)

    mihai [anonim]

    daca nu suporti presa poate nu e locu tau acolo
  • +17 (19 voturi)    
    Ce nu inteleg unii (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:05)

    ik [anonim]

    este ca nu ai nevoie de tv ca sa vezi realitatea. O vezi in jurul tau o simti in buzunar si in gusa.
  • +7 (25 voturi)    
    bordel=antenele+realitatea tv (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:06)

    Andrei [anonim]

    Aceste televiziuni sunt aservite total patronilor,jurnalistii lor se supun orbeste indicatilor date de voiculescu sau vantu
  • +13 (27 voturi)    
    decenta, domnilor! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:06)

    stefan [anonim]

    Asistam in ultimii ani la o hemoragie de asa zisi jurnalisti. Multe nulitati care au acces la un microfon isi spun jurnalisti, demonstrand ca nu au minime cunostinte despre ceea ce presupune deontologia gazetareasca. O tanara se ratoia la primul ministru -ale carui performante in fruntea guvernului, discutabile, comporta o alta analiza- ca ea reprezinta o televiziune privata si ca poate face ce vrea. Poate face ce vrea, dar in virtutea deontologiei jurnalistice mai sus pomenite un singur lucru este obligata sa nu il faca si anume acela de a prezenta informatii neadevarate, neverificate ori rauintentionate. Ce, in lumea intreaga, civilizata, nu exista postutri private? Dar isi permit acestea sa dezinformeze publicul caruia i se adreseaza? Puneti mana pe carte cei ce ritos va numiti jurnalisti ai televiziunilor private, acesti "asi "ai condeiului, ai microfonului sau a ce vreti voi, pentru ca demonstrati doar duceti lipsa de cunostintele, de simplitatea, de bunul simt, de obiectivitatea pe care trebuie sa le aiba un gazetar. A fi critic, nu inseamna a fi agresiv, asta ar trebui sa cunoasteti, voi, cei ce va credeti jurnalisti doar pentru ca aveti tupeu si nu curajul care trebuie sa-l caracterizeze pe cel care exercita aceasta profesie cu respect fata de cei pentru care si-a asumat nobila sarcina de a-i informa la modul onest si nu altfel.
    PS. Pentru "jurnalista" Paula Rusu: ar trebui sa afle ca statul roman este numai unul si nu cum intalnim la ea expresii de genul "asa cum ar face orice stat roman"; de asemenea ar mai trebui sa stie ca banii nu pot fi "mai mari" asa cum are ea impresia ca intelege bugetul alocat Educatiei in acest an. Asta ca sa dau doar doua exemple despre pregatirea pe care o au cei ce isi spun jurnalisti. A se observa ca adevaratii jurnalisti, isi poarta cu simplitate si respect condeiul. Priviti in jur, purtatoarelor sau purtatorilor de microfoane. Ca de condei...unde nu este ...nici Dumnezeu nu cere!....
    • -2 (16 voturi)    
      Da Decenta (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:00)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Cam ce decenta are Boc , un profesor de drept constitutional cand semneaza 5 ordonante neconstitutionale. Ce decenta are boc cand ne spune noua acuma ce bine e cu parlament unicameral cand are o lucrare in care elogiaza parlamentul bicameral.

      Pana la urma e si vb de impact. Un jurnalist corupt, tonomat orice ar fi, nu imi afecteaza mie viata in bine si in rau, dar un prim ministru incompetent da.
  • -10 (24 voturi)    
    Tac-su' e de vina!!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:17)

    Montesquieu [utilizator]

    Probabil daca tac-su' nu-i dadea cu ou' ala-n cap fiului zanatec, bo(lbo)c asta ramanea la nivelul lui de individ mai prostanac chiar decat geoana.
    Dar, cum tac-su' i-a dat de fiecare paste-n cap bietei progenituri cu tot felu' de oua, mai mult sau mai putin fierte, de la an la an, bietului emil ii tot scade IQu' de la un paste la altu'.

    daca e sa pun un pariu, tind sa cred ca ta-su foloseste oua de lemn in operatiunea "sa spargem capu' lu' emil" =)))))))
  • +14 (28 voturi)    
    Protest (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:20)

    Jana [anonim]

    Din timpul alegerilor am scos posturile Antena 3 si Realitatea de pe televizor. Va asigur ca viata mea este mai linistita, am propriile pareri despre evenimente, sunt mai putin incrancenata. Va recomand sa incercati.
    • -6 (14 voturi)    
      Ai ramas numai cu OTV? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:15)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui Jana

      Si eventual B1?
      • +2 (6 voturi)    
        Nu, am ramas cu ProTV, Prima.. (Joi, 8 aprilie 2010, 9:25)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Creator

        Utilizez ProTV, Prima, cateodata TVR 1 si 2. Daca scoti primele 10 minute de la ProTV (crime, accidente si alte cele), restul e chiar ok. Chiar si TVR1 e relativ ok. Si evident mai exista si platformele online: hotnews.ro si ziare.com.

        Antena 3 si Realitatea au coborat sub orice critica si ma insulta zilnic prin manipulari grosolane. Si nu spun ca ar trebui sa il laude non-stop pe Boc si compania. Dar vroiam sa vad si eu niste dezbateri rezonabile despre legea pensiilor, a salarizarii unitare, a educatiei, etc. In loc de asta, nu primesc decat spume la gura si injuraturi. Si invitati care nu au habar despre subiect, dar injura bine. Ciuvica e omniprezent, Chiriac "pielea.." a redevenit si el in forta, etc, etc, etc Realitatea TV a devenit jalnica. Si e trist, mai ales tinand cont ca acum 2-3 ani erau cu multe clase peste concurenta..
    • -4 (12 voturi)    
      alte surse (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:30)

      reforma [utilizator] i-a raspuns lui Jana

      si ce alte surse de informare ai ma rog?
      Cumva 0TV si B1!?
      • +9 (15 voturi)    
        tu de internet ai aflat... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:36)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui reforma

        ai o sursa mai buna de informare decat internetul?chestia nu e de unde te informezi,ci cat te ajuta capul?iesi din beci.esti programat de van ghelie sa postezi pe hotnews si nu te mai opresti
  • +11 (27 voturi)    
    rushinica Realitatea... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:20)

    carcotasha [anonim]

    Meseria de ziarist ,chiar platit cu 17000 euroi/luna ,presupune o corecta informare si un drept la replica pentru cel criticat .Pentru Dumitrescu cel cu mana tremuranda si "analistii"ciuvici de la Irealitatea dezinformarea si manipularea fac parte din fisa postului.Puteau sa asculte punctul de vedere al guvernului si apoi sa continuie "variatiunile pe aceeasi tema " .Ar trebui ca guvernul sa faca conferinta de presa in fiecare zi si tot n-ar fi deajuns ,asa ca manipulatorii Irealitatii sa nu mai fie atat de siderati ca Boc le-a "smuls "microfonul. Dumitrescu ar trebui sa faca testul cu hartia sa vedem cum ii tremura mana si acum....
  • +14 (24 voturi)    
    Canale si rigole de stiri (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:27)

    XtrO [utilizator]

    Poţi minţi pe toată lumea un timp, poţi minţi o parte a lumii tot timpul, dar nu poţi minţi pe toată lumea tot timpul (Thomas Jefferson). Cu referire directa la cele doua oficine televistice, pompos numite 'canale de stiri'... Mai degraba, tomberoane.
    • -4 (10 voturi)    
      Nu se aplica (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:03)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui XtrO

      citatul si pt boc, udrea, videanu, berceanu
  • -10 (24 voturi)    
    Emil Boc.....si microfonul (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:27)

    nicu.f [utilizator]

    Se trage de la ou....???
  • +14 (28 voturi)    
    are dreptate (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:38)

    cet23 [anonim]

    Are dreptate Boc la faza asta. Atat Realitatea cat si Antenele dezinformeaza masiv, zi de zi!!!! E deja scandalos.
    Eu personal am luat atitudine: nu mai urmaresc aceste posturi decat rar si numai emisiuni realizate de ziaristi adevarati, cum ar fi Robert Turcescu.
  • -7 (23 voturi)    
    boc (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:20)

    eu [anonim]

    mai oameni buni-se pare ca voi nu traiti in tara asta de nu vedeti ce se intampla in jurul vostru tara e in haos iar pe voi tot mogulii va enerveaza...halal romani slugi ale tiranului sunteti
    • +8 (24 voturi)    
      ba frate tu in ce lume traiesti... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:54)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui eu

      unde dracu vezi tu tiran in romania.io cred ca nu ai cunoscut tirania lui ceausescu sau a lui iliescu si nastase de vorbesti asa.si daca mogulii nu ar exagera stirile astea nu cred ca ar enerva pe cineva.
  • -6 (22 voturi)    
    voi unde traiti (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:28)

    bai fratilor [anonim]

    Vi s-a umplut gusa de realizarile minunate ale lui base-boc-blga-bercanu-videanu si vi se pare ca nu merita criticati/ deci sa arestam toti ziaristii care isi fac meseria si sa lasam in libertate doar imbecilii pupincuristi gen lupea cartianu si marele consilier imbecil al lui basescu a carui nume imi scapa, nu va place ca sunteti criticati faceti din banii furati un post care sa va pupe in cur pana vi se acreste.
    2) sa inteleg ca mini-bocul asta juma de om dicteaza amenzile la cna?
  • -8 (22 voturi)    
    sfat pt portocale... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:31)

    geo12 [utilizator]

    Sfatuiesc majoritatea portocalie de pe site-ul asta sa-si scoata RTV si Antenele daca va deranjeaza atat de mult! nu va obliga nimeni sa va uitati la posturile astea! mutati pe Taraf, B1 si OTV ! Daca va interesati de audiente cele 2 posturi "rele" au cifre chiar mari, multi romani (in majoritate tineri cu studii superioare) se uita la ele tocmai pt ca indraznesc sa critice puterea! (chiar daca uneori o fac in mod neprofesionist)....Si inca o propunere: sa se infiinteze si o Televiziune Unica, ca tot avem partid unic si un presedinte dictator. Deci, simpatizantii Printesa Ardealului, Guta, Bercea Mondialu etc sunt rugati sa mute pe Taraf si pe elOdiaTV.
    • +7 (13 voturi)    
      ai dreptate... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:26)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      daca sunteti asa multi de ce nu iesiti la vot?tre sa stati in beci la vanghelie si sa postati non stop,si nu va ramane timp?
    • +9 (15 voturi)    
      mai gheo, (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:04)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      sa-nteleg ca ai studii superioare si deci te uiti la antene si realitati..si ii si crezi ....bravo tie !
      Cat priveste "partidul unic "si "presedintele dictator",mai schimb-o frate,e fumata demult..
      Constat ca te stii la nume de manelisti-exista Printesa Ardealului? Tu esti bine informat sau admirator al "printesei ? Cine zice ,ala e !!!
      • -7 (11 voturi)    
        mai portocala (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:23)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui romaya

        fiecare cu parerea lui...da-mi voie sa cred pe cine vreau, nu pe cine ma obliga cu pumnul sau cu amenintarile (observ ca violenta fizica si verbala devine un obicei foarte apreciat in tabara portocalie )...legat de Printesa Ardealului, tin sa-ti amintesc ca este unul din motoarele de campanie a Preamaritului Alcoolizat, cea care i-a inchinat o manea care v-a dat pe spate de l-ati votat!
        • +1 (3 voturi)    
          lui gheo (Joi, 8 aprilie 2010, 12:36)

          romaya [utilizator] i-a raspuns lui geo12

          Recunosc..m-ai deconspirat...am cazut pe spate...am votat cu "Preamaritul Alcoolizat" dar in necunostinta de "motoare de campanie"de care vorbesti. Tu ,fiind bine si corect informat mai ales de posturi tv. ca antene si realitati banuiesc ca ai votat "decat" cu prostanacul -dragostea Mihaelei Mare pierdere pentru tine; pentru "ignoranta de mine-mare fericire!
      • -1 (7 voturi)    
        Ce inseamna fumata (Joi, 8 aprilie 2010, 10:35)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui romaya

        Adica asta is fumate nu mai merita mentionate, dar putem baga in partea ceaalalt comunist, rosu, mineriada ( desi nu se aplica pt Geona atunci). Ce sa-i faci
  • -5 (19 voturi)    
    De, (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:47)

    nelu [anonim]

    nu toate televiziunile pot fi obiective ca B1 si R. Moraru.
    Mi-e greată când văd o armata de lingăi pedelisti votand cu ochii bulbucati. Mai incet tata.
    • +10 (16 voturi)    
      mai tata... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:46)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui nelu

      1. Moraru nu-i televiziune
      2 .Unde vezi tu ochi bulbucati?
      3.Tu lingi la psd sau la pnl?De fapt nu conteaza,tot aia e: doctrina socio-liberala sa-ti traiasca tataie !!
  • -6 (20 voturi)    
    Prostia la noi (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:55)

    alex [anonim]

    Dupa ce am citit comentariile despre acest subiect m-am dat seama ca numai este nici o speranta pt. tara aceasta.Imi pare rau dar slugarnicia fata de cel aflat la putere este o caracteristica pe la noi.
    • +7 (11 voturi)    
      pentru nelu,alex, geo12 &co (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:12)

      L [anonim] i-a raspuns lui alex

      probabil ca nu v-ati dat seama, dar se discuta de respectarea unei deontologii jurnalistice, domeniu in care antenele si realitatea sunt deficitare.un exemplu elocvent:in ziua alegerilor, pe antena 3 se facea campanie electorala si se dadeau rezultatele exit pollurilor.in strainatate li s-ar fi suspendat licenta irevocabil, iar jurnalistii implicati ar fi fost concediati,sanctionati disciplinar si actionati in justitie.in romania nu se intampla nimic, ca deh e libertate si democratie. atentie, o societate democratica presupune respectarea unor reguli. jurnalistii sunt obligati prin lege sa verifice autenticitatea stirilor pe care le difuzeaza , sa fie echidistanti in informare si in acelasi timp sa acorde dreptul la replica. aceasta inseamna obiectivitate!!!! atat opozitia cat si cei de la putere fac greseli, dar jurnalistii trebuie sa ne informeze in mod corect si nu sa ne dezinformeze pe fata!!!! va recomand sa va uitati la dezbateri de pe posturi straine (BBC, TV5) si veti vedea diferenta! mult succes!!!
  • -2 (10 voturi)    
    este optiunea mea (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:06)

    rodica [anonim]

    este optiunea mea daca ma uit sau nu la un anumit post privat de televiziune sau daca sunt de acord sau nu cu ce se spune acolo. in definitiv, este taxat de audienta. dar este obligatia guvernantilor, platiti din bani publici, sa faca ce trebuie si sa arate prin faptele lor cat de buni sunt si ma putin prin propaganda pe la tv. daca vom apuca ziua in care sa traim mai bine, cu siguranta ca nu ne vor mai interesa spusele stiristitor.
    • +3 (5 voturi)    
      nu e asa (Joi, 8 aprilie 2010, 9:29)

      ion [anonim] i-a raspuns lui rodica

      Nu e asa ("un post TV privat poate spune orice prostii sau minciuni, ca e taxat de audienta"). Acel post foloseste un bun public (frecventa de emisie) si are reguli clare de functionare (verificate de un organism public, adica CNA). Si daca am discuta despre o fabrica de mezeluri si tot nu am putea sa aplicam teoria asta.
    • -1 (5 voturi)    
      Lasa-i mai (Joi, 8 aprilie 2010, 10:39)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui rodica

      Eu nu ii inteleg. Se supara ca niste televiziuni dezinformeaza si prezinta realitatea mai rau decat e. Nu vad nimic rau in asta. Sa traiesc eu mai bine decat zic ei. Dar ceea ce nu inteleg ei este ca tv astea au success, pt ca lumea se uita la ei, si se uita pt ca sunt in asentiment cu ce se prezinta acolo. ASTA E.

      Toata chestia asta a portocaliilor aici care vor liniste mi-aduce aminte de o reclama celebra.

      Dormi linistit. FNI vegheaza pt tine :-))))
      • +1 (1 vot)    
        ???? (Joi, 8 aprilie 2010, 16:50)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Marius

        Impresia mea e ca tu esti care dormi linistit in prostia ta. Te uiti exact la televiziunea apartinand unuia care a praduit sute de mii de oameni prin FNI.

        P.S. Te inseli amarnic galbejitule (sau rosiaticule?) cand afirmi ca "televiziunile astea" au succes. Succes la cine si la ce? Ca nu ne-ai lamurit... Succes la cei asemeni tie si succes la colportarea de manipulari grosolane si minciuni patentate???? Eu asa cred. Lumea vrea liniste si decenta. Si critica de buna credinta, argumentata. Intelegi adormitule????
  • +6 (10 voturi)    
    DA BOC le-a zis bine (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:06)

    Lucianmotzul [anonim]

    doua oficine de manipulare si intoxicare a populatiei,manipuleaza si dezinformeaza,totul este rau ,nimic nu este bine si dramatizeaza de parca vine APOCALIPSA,chiar daca pensia unui comunisto securisto parlamentar este adusa la normalitate ei urlaaaaaaa ca pensile scad ,CEAU FURAT TARA ASTA DE 19 ANI GUVERNELE ANTERIOARE NU VAD ACESTI TENDENTIOSI.Sa vina POPA cel prin nu stiu peunde si sa dea Vintu cu subsemnatul ,Iar acesti unflati de Ursu si Unflata gogosa Oana Stancu mai coboriti la realitate ,mai cu picioarele pe pamint ,iar tu Dumitrescule nu meriti nici o atentie esti tendentios exagerat de manipulezi si pe cei cu care comentezi.La antene nu ma mai uit de mult MIE SCIRBA SI GREATA
  • +8 (12 voturi)    
    Pastia, saracu rob (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:15)

    Clujean [anonim]

    Un batal, sa-i zicem Eduard, care pastia cu ravna lucerna Financiarului, tocmai fu strans adineaori la strunga (de nimicul ramas) de Firea, care fu constransa de reprezentanta guvernului sa-i verifice minciunile insuficient rumegate, dupa ce, bineinteles, le melitase favorabil, secondata de claponii de serviciu. Iesi ca in Erevanul sovietic, cu care comersa Voiculescul, pe vremuri: cica nu i s-a dat, ci i s-a luat si nu era adevar financiar ci minciuna voiculesciana in toata Firea. Ce-am ras!
  • -6 (12 voturi)    
    Sa se duca pe plantatia lu' tat-su sa faca asa (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:26)

    Iogy [anonim]

    Nu ii e rusine? Nu. Rusinea e ceva inexistent pentru el si pentru portocalii din gasca lui.
  • -4 (10 voturi)    
    dictatura (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:53)

    Petrovici [anonim]

    Dictatura oligarhiei mafiote PSD-PNL-PC ameninta speranta romanilor spre progres, justitie, prosperitate. Canalele de actiune ale mafiei sunt nenumarate si una o constituie atacurile neintrerupte, 24 din 24 de ore, ale televiziunilor ticalosite care mint de ingheata apele in sprijinul cavalerilor din infern.
    • +6 (8 voturi)    
      așa e (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:00)

      kk [utilizator] i-a raspuns lui Petrovici

      Bravo, nu o puteai spune mai poetic. Foarte adevărat.
    • -1 (3 voturi)    
      Imi place cum opozitia e de vina (Joi, 8 aprilie 2010, 10:41)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Petrovici

      Si tot ea e corupta. Can pui acolo 3 partide pare multtt. Saracii PDL ce in infioritate mai sunt. Numai ca nu e asa, te plangi ca se minte si tu minti cu nerusinare. Cine are majoritatea in parlamanet acuma mai.
  • 0 (16 voturi)    
    S-a mintit poporul cu televizorul! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:00)

    Butonel Mufa [utilizator]

    Oameni buni. Nu de aparitii televizate ale prim ministrului avem noi de nevoie, ci de masuri care sa faca economia sa iasa din moartea clinica in care se afla. Realitatea si Antena sunt la fel de echidistante ca B1. Singura "diferenta" este ca se afla de parti diferite ale baricadei.
    • +7 (13 voturi)    
      Nici vorba!!!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:50)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Butonel Mufa

      A compara Anatema 3 si iRealitatea cu B1tv este cel putin o mare magarie din partea ta. Uneori Butonele este nevoie si de prezenta primului ministru in media pentru a explica ce doreste sa faca guvernul. In toate tarile civilizate se intampla acest lucru. Nu mai amesteca merele stricate cu merele bune Butonele! Ca de-aia ai ajuns mufa. Eu unul m-am saturat de manipularile grosolane practicate de Anatema 3 si iRealitatea. Asa ceva nu poate fi admis intr-o tara civilizata. In primul rand in nici o tara civilizata nu era posibil ca media audio-video sa fie controlata de niste infractori.
      • 0 (0 voturi)    
        BERLUSCONI te saluta (Vineri, 9 aprilie 2010, 0:35)

        lupulsas [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        E, intradevar, o exceptzie privind media in tari civilizate: acel monstru numit BERLUSCONI, care strica "fatza" tzarilor civilizate si argumentatzia ta.
  • -4 (16 voturi)    
    am scos ANTENELE RELE... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:06)

    andrei vianu [anonim]

    ... de pe grila teveului meu(personal pe tub, nu LCD in rate).
    De 3 sapt ma simt relaxat... Dar am 1 problema grava(tot de 3 sapt)!
    Cind vin de la work(cu carte de munca si toate cele ca sa mearga tzara bine), pe KISELEFF de la gropi si alte canale decopertate imi fac 00lele "Boc-Boc-Boc", bocanesc intr-una ce mai treaba.
    Cred ca bag Antene la loc ca ajung acasa cu fata lui Boc alergind gol prin iarba(nu de alta dar ma banuieste nevasta).
    • +11 (17 voturi)    
      nea mitica...esti glumetz.. (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:46)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui andrei vianu

      lumineaza-ne : primarul ales nu este mitica Oprescu ?Si-apoi daca ai probleme cu 00lele si implicit cu nevasta ,apeleaza la dom' doctor primar ..macar atat sa faca si el pentru bunastarea si fericirea familiei bucuresteanului votant.
  • -9 (21 voturi)    
    boc minte. cine nu-si da seama? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:12)

    buba [anonim]

    stiti de ce este boc un mincinos? nu trebuie sa fie lasat sa spuna ceva... e de ajuns sa anunte o conferinta de presa si sa spuna tot ceea ce vrea in acea conferinta de presa. cuvintele lansate in public nu pot fi ascunse sau masluite.

    boc e un rahat ordinar, un limbric marioneta in mana lui basescu,. sunt atat de multi prosti in romania incat lucrul asta e permis.
    • +12 (16 voturi)    
      am senzatia ca .. (Joi, 8 aprilie 2010, 0:15)

      mar [anonim] i-a raspuns lui buba

      ca ai gresit site-ul!!
      Cred ca biscuitii primiti de Vantu&Co. fac rau si genereaza retard mental.
      Da sunt de acord cu tine, suntem prosti ca acceptam personaje ca Razvan "spalatorul de cadvre", Ursu&Co, Firea, Ciutacu etc..sa ne otraveasca existenta prin manipularea grosiera a informatiei.
      Este trist ca am ajuns ca individizi platiti la ora, sa considere ca "sunt prosti o parte din romanii" care nu mai accepta manipularea prin informatia promovata de o parte din media.
      Stimabile cea ce face iRealitatea si Antenele nu este presa independenta, nu este jurnalism.
      Si inca ceva, suntem in 2010 a trecut campania electorala, ce mai vreti?
  • -9 (13 voturi)    
    Boc e principalul dezinformator (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:00)

    Mihai [anonim]

    Eu cred ca fiecare e liber sa se uite la ce televiziune ii convine, nu cred ca Boc este in masura sa ne spuna unde si la ce sa ne uitam.
    Nicio televiziune nu detine adevarul absolut si toate manipuleaza in interesul propriu. E greu de crezut ca la OTV si B1 auzim numai adevarul iar la A3 si RTV numai minciuni.
    In primul rand Boc ar trebui sa inceteze cu dezinformarea si cu aranjamentele din guvern la care inchide ochii si le spune oamenilor ca au pensii nesimtite.
  • +15 (19 voturi)    
    ????? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:44)

    Cristi [anonim]

    Cine se mai uita la Antena 3 si iRealitatea???? Cativa dezaxati ce-si zic "liberali" si o turma de berbeci ce-si spun "social-democrati". La Antena 3 si Irealitatea nu lucreaza niste jurnalisti adevarati ci o gasca de sclavi platiti special ca sa saboteze orice incercare de reforma in tara asta. Gasca e platita de niste infractiori notorii: Vantu-Voiculescu si Patriciu. E cineva care are nelamuriri in ceea ce priveste modul in care cei trei infractori au facut bani in Romania????

    P.S. In orice tara civilizata aceste televiziuni si acest tip de presa erau de mult timp aruncate la gunoi. Aici, insa, datorita "dictaturii" Basescu, aceste televiziuni sunt libere sa profereze si sa propage calomnia, dezinformarea si manipularile ordinare.

    P.S. Bai bubosule (asa zisul "buba"), vezi ca printre prostii aia de care vorbesti te afli si tu. Buba e ca Romania e inca intesata de bube pline de puroi ca tine.
    • -1 (3 voturi)    
      D-le, (Joi, 8 aprilie 2010, 12:21)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      stergeti-va de spumele de la gura,calmati-va si cititi:1.Intr-o democratie exista pareri pro si contra.Dvs. cred ca sunteti in varsta,ati prins ceva comunism si v-ati molipsit de totalitarism.Daca insa sunteti tanar-va plang de mila.In 2010,din fericire,nu mai e posibil sa avem numai "Scanteia" si TVR,care sa slaveasca Partidul Unic.Mai sunt si Antene,RTV,JN,"dezaxati liberali","berbeci social-democrati",etc.Se vede ca digerati greu realitatea asta,dar asta e viata,nu toti sunt portocalii-Doamne ajuta!2.In toate democratiile exista media de diverse orientari-alfel n-ar mai fi democratii,nu?!3.Aveti un limbaj de activist PCR tip anii '50.De ce?De unde ura asta?D-le,Romania nu e Coreea de Nord,incercati sa coexistati civilizat cu oameni care nu va impartasesc convingerile politice.In locul celor de la PDL v-as suspenda carnetul de propagandist al partidului.Sunteti penibil si le aduceti deservicii,pe bune.Sau suspectez inutil PDL-ul de bun simt?Am senzatia ca asa e,din pacate.Mai vorbim peste cateva luni.Pana atunci-sa traiti.Portocaliu,nu roz.
      • 0 (2 voturi)    
        iti raspund eu... (Joi, 8 aprilie 2010, 13:59)

        luci [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        ceva adevar graiesti si d-ta, dar numai ceva.., restul e gargara si, consider ca tocmai din cauza asta o ducem greu in romania, ca toti isi dau cu parearea si, in numele democratiei, trebuie sa lasam gunoiul in fata casei...
        mai sunt televiziuni private, care nici nu preaslavesc conducerea , guvernul sau pe cine doriti, dar cele doua tembeliziuni, este greu sa le numesti televiziuni, prezinta numai adevaruri trunchiate, numai manipulari, pe scurt, se opun oricarei forme in orice domeniu, prezentand intentionat si eronat realitatea...
        sa incerc cu cateva exemple: prezinta situatia somerilor (adica a vreo 10000) bugetari, ca fiind foarte dramatica, ok, este o realitate, au venit si cu exemple, oameni care nu mai aveau din ce trai.. dar ceilalti someri, cei 800000, din mediul privat, o duc mai bine? de ce statul ar trebui sa se ingrijeasca mai mult de somerii bugetari?
        hai sa luam pensiile mari, salariile mari, (nesimtite-termen folosit cu succes nu numai de boc, ci si de aceste televiziuni)- pana de curand prezentau mereu aceste cazuri, cand a vazut ca guvernul incearca sa faca ceva in acest sens, cand a vazut ca psd si pnl si-a nuantat pozitia, au schimbat si ei macazul la 180 de grade...promovand dezinformarea, incepand cu faptul ca vor scadea pensiile (poate o fi asa, romanii au peste peste 3000 lei si eu nu stiam)... cei gresit in a avea o singura lege pentru calculul pensiei? nu suntem toti egali in fata legii? de ce sa functioneze in paralel mai multe sisteme (de stat) de pensii? unii sunt mai presus decat altii?
        acordarea unor contracte firmelor simpatizante pdl???? ce-i cu asta, ar trebui sa le dea firmel;or simpatizante psd??(au si ei bani de recuperat?) de altfel, toata lumea stie ca in romania este o practica sa sponsorizezi mai multe partide ca sa fii sigur ca prinzi contracte...
        nu se dau maririle promise, la pensii, la bugetari, ok, ar tebui date, dar daca nu sunt bani, de unde sa se dea? pe de o parte ne spun mereu ca au vandut tara prin imprumutur
        • 0 (2 voturi)    
          Mai scurt,d-le. (Joi, 8 aprilie 2010, 14:39)

          Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui luci

          Multumesc pt.raspunsul inutil de lung si de lipsit de sens.Eu mi-am expus pct. de vedere mult mai scurt.Dvs.bateti campii cu gratie.Eu m-am referit la pluralitatea de opinii,dvs.expuneti propagandistic si gen ghiveci de legume idei dezlanate cu someri,pensii,salarii,contracte,bugetari...Nu v-au invatat la partid sa fiti mult mai concisi in exprimare?!Mergeti urgent la un curs de reciclare.Se impune urgent.O zi buna.
          • +1 (3 voturi)    
            unde... (Joi, 8 aprilie 2010, 15:04)

            mar [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

            la iRealitatea? Exista si un program intensiv de spalare a creierelor?
            Eventual aveti in dotare si ceva legat de transformarea imaginii negre in alb si invers?
            Ne invatati sa reciclam si pseudoziaristi amendati de breasla si reciclati in analisti peste noapte?
            Da avem nevoie de un programul intensiv pentru a invata sa trucam si imagini cu "copii batuti"!!
            Va multumim pentru ajutorul acordat si in conformitate cu un slogan deja celebru "NOI VREM RESPECT".
            Clamati dictatura, dar ce faceti zilnic pe postul iRealitatea este DICTATURA. Manipularea grosiera a informatiei poate fi considerata o forma de dictatura, aplicata cetateanului obisnuit care are un acces limitat la"informatia din mai multe surse".
      • 0 (2 voturi)    
        Sa Vizionati Bine... Antena 3 si RTV! (Joi, 8 aprilie 2010, 14:26)

        hahalera [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        Bravo, ma bucur ca frustrarea romanilor a "produs" doua posturi tv reprezentative + un lider de opinie si luptator anti-orice in persoana lui Mircea Badea. Insa daca analizam mai atent atitudinea "muncitorilor" observam ca "orientarea" lor politica se bazeaza pe balacareala si mahalagisme, principalii lor adversari sunt profesionalismul si bunul simt cat despre liderul de opinie, M Badea... nu mai am cuvinte. Eu, personal, ma indoiesc ca de astfel de "orientari politice" are Romania nevoie. Ma indoiesc de asemenea ca discursul lui Badea sau Ciutacu are de-a face cu "coexistarea civilizata" pe care o invocati. Si ma indoiesc ca prin astfel de televiziuni va creste calitatea societatii si/sau a vietii in Romania.
        • -1 (3 voturi)    
          D-le, (Joi, 8 aprilie 2010, 14:52)

          Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

          indoiti-va bine in continuare.Atentie insa sa nu va rupeti.Eu o sa vizionez in continuare A3 si RTV.Fara indoieli sau ruperi.Fiecare face ce vrea.E democratie,nu?!O zi buna si dumitale.
          • 0 (2 voturi)    
            Multumesc! (Joi, 8 aprilie 2010, 15:35)

            hahalera [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

            Imi pare bine ca postarea mea anterioara a condus la elaborarea acestui impresionant tratat in materie de deformari mecanice. Din pacate prin "ma indoiesc" voiam sa exprim faptul ca "am (mari) dubii"; altfel as fi zis ca "ma indoi"... Traiasca generatia lui Dartza-Partza! In fine, tot e bine ca posturile tv mai sus mentionate isi pastreaza un public de un asemenea nivel intelectual. Probabil ca si "revolutionarii ideologici" de la Antene, adica Ciutacii lui Felix, ar fi combatut tot cu astfel de argumente... asa, de dragul democratiei si a coexistentei civilizate.
            • 0 (2 voturi)    
              OK,indoitule. (Joi, 8 aprilie 2010, 17:02)

              Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

              Indoaie-te si bucura-te in continuare.
          • +1 (3 voturi)    
            Tovarase rozaliu (galbejit?) (Joi, 8 aprilie 2010, 16:29)

            George [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

            Ia cititi nitelus urmatoarea postare:
            "stiti de ce este boc un mincinos? nu trebuie sa fie lasat sa spuna ceva... e de ajuns sa anunte o conferinta de presa si sa spuna tot ceea ce vrea in acea conferinta de presa. cuvintele lansate in public nu pot fi ascunse sau masluite.

            boc e un rahat ordinar, un limbric marioneta in mana lui basescu,. sunt atat de multi prosti in romania incat lucrul asta e permis."

            Asa trebuie oare inteles dialogul civilizat si democratia despre care, intr-un mod evident ipocrit faci mult prea des vorbire???? Observ ca, mai degraba, istericilor tai amici de idei li se umple gura de bale, mai mai sa se inece in ele. Asadar, priveste-ti cu mai multa atentie propria cloaca rozaliule! E tare multa mizerie acolo. Vidanjeaz-o! Abia mai apoi, eventual, vei avea dreptul sa vorbesti despre altii.
            • 0 (2 voturi)    
              Omule,n-am scris eu (Joi, 8 aprilie 2010, 17:06)

              Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui George

              tampeniile alea.Asa cum nu scriu nici tampeniile lui Cristi,Rescatorul sau ale altor ultrasi portocalii.Fiecare tabara cu gunoaiele ei.Asta e.Asa ca da si tu cu dezinfectant pe postarile celor din tabara ta.Ai nevoie de tone,insa.
      • +1 (3 voturi)    
        Bre berbecule (Joi, 8 aprilie 2010, 16:08)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        Te faci ca nu intelegi? Lucrurile sunt simple dar tu continui sa faci filosofia gargarei fara sens. Nimeni nu contesta necesitatea si existenta opozitiei, chiar si media de toate felurile. Important insa este ca opozitia si critica sa se faca decent si fara mesaje manipulatoare si calomniatoare transmise subliminal asemeni celor transmise pe cai oculte de vechea securitate. Limbajul de activist PCR il ai mata rozaliule, dar iti este imposibil sa-ti dai seama de asta pentru ca atunci cand vorbesti nu te auzi, nu te autoanalizezi si nu te controlezi. Aaaa... sa nu uit. Inceteaza sa mai faci apel la democratie pentru ca sensul acestei notiuni nu-l stapanesti decat secvential si, prin urmare, comiti un evident abuz.

        P.S. Spre stiinta ta rozaliule nu sunt membru al niciunui partid. Asa ca insinuarile tale, certitudinile tale (specifice unui bolnav mintal) nu se confirma. Traieste naibii in lumea aia a ta "neprihanita" ca nu te deranjeaza nimeni! Si inca ceva... Ti-am lasat cumva impresia ca voi mai avea chef candva sa vorbesc cu tine? Te inseli amarnic rozaliule. Cu indivizi ca tine nu se poate dialoga. Tu ceri altora sa-ti accepte elucubratiile, ca asa e democratic, insa nu accepti nimic din ceea ce cealalta tabara, in mod democratic, doreste sa spuna. Esti si ipocrit dar si fatarnic. Si destul de nesimtit. Ca stapanii aia ai tai leberali care, putini au fost, foarte putini ... ati mai ramas. Get a real job jerk!
  • +10 (10 voturi)    
    Da' cin' se mai uita la ei? (Joi, 8 aprilie 2010, 0:02)

    sucaa [utilizator]

    (null)
  • -6 (10 voturi)    
    civilizatie politica (Joi, 8 aprilie 2010, 2:57)

    razvan [anonim]

    Gestul prim-ministrului Romaniei a fost deliberat. El a vrut sa transmita imaginea reprezentantului poporului care, iata, se ia de piept cu mogulii cei rai si ii pune la punct. Pe langa faptul ca gestul este e dovada de proasta crestere politica a domnului prim-ministru, el da dovada de un fel de ,,manelism politic'': iata ce tare Corect ar fi fost sa faca conferinta de presa (transmisa, evident, si de televiziunile mogulizate) in care sa dea o replica la acele elemente de dezinformare. Dar din pacate alesii nu sunt decat oglinda fidela a celor ce ii aleg.
  • +7 (11 voturi)    
    Se putea si mai rau. (Joi, 8 aprilie 2010, 8:49)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Boc a fost un domn,atunci cand i-a inapoiat microfonul
    altul le baga microfonul pe gat sa le astupe gura definitiv reporterilor iRealitatea ,antena1 ,2 si3.
    Hai sa vedem cine sunt cei mai mizerabili realizatori de programe tv de pe aceste canale:
    In ordinea nivelului jigodismului reporterices:
    1-Gadea,2-M. Badea 3-Ciutacu 4-Fira, 5-Razvan Dumitrescu,toti platiti bine de mogul pt. a lovi in demnitatea celor ce vor sa faca sa mearga economia acestei tari.
  • -2 (6 voturi)    
    Nu e obligatoriu sa te placa toata lumea (Joi, 8 aprilie 2010, 9:23)

    Dani [anonim]

    E o chestie foarte fireasca sa nu te placa toti. Daca te-ar placea toti, unde s-ar ajunge?? La Ceasca iar!!!
    Asa ca, sa accepte ca sunt si televiziuni care nu il pupa in fund.
    Apropo, cand o gagica il respingea pe Boc in tineretile lui, lua microfonul in discoteca si o facea de kko live ca e naspa ca il barfeste prietenelor ei ca e mic si pricajit???
  • -1 (5 voturi)    
    realitatea (Joi, 8 aprilie 2010, 9:46)

    fane [anonim]

    Realitatea a dat presedintele , imi vine imi minte "Joc secund " a lui Ion Barbu. Tot ce vedeti voi pe la televizor este ceea ce vreti voi sa vedeti, se numeste manipulare. Duceti-va si cititi o carte, doua, noua. Daca nu ar fi manipulatii (voi) astia ar disparea repede. Mie mi se pare mai damnabila "atitudinea" "postului" B1tv, acolo este o lipsa crasa de compentente(a). Este sugestiva imaginea cu tatal lui Boc care ii sparge oul in cap.Stati linistiti, de "realitate" se ocupa altii...:)
  • +4 (8 voturi)    
    stiri la irtv (Joi, 8 aprilie 2010, 10:05)

    lca [anonim]

    1. boc lovit in cap cu oua rosii ca apoi sa vedem o mica gluma (prosta) dar nevinovata. 2. stirea de ieri suna asa: boc a smuls microfonul unui reporter ca apoi sa vedem cum ii ia elegant microfonul din mina. Ca totul sa devina o drama si sa incite la ura madam chiriac cere interventia la telefon marelui justitiar cu spume la gura CTP. hai s i k tir de manipulatori bolnavi
  • -2 (8 voturi)    
    Bravo (Joi, 8 aprilie 2010, 10:23)

    Un om [anonim]

    La Antena 3 si Realitatea se uita oameni care au citit mai mult de 5 carti si care au habar de lege si democratie.Restul se uita in gura lui Boc.
    Apropo la orele astea cind postati voi nu sunteti la munca? Aaaa sunteti angajati sa pupati in fund pe cine trebuie, bravo, bravo bagati baieti caci in curind o sa va fie si voua foame.
    P.S Poate Boc sa inspirat din RUSIA.Acolo se smulg microfoane si se dicteaza ce trebuie sa vedem si ce nu.
  • -2 (8 voturi)    
    Trist (Joi, 8 aprilie 2010, 10:24)

    anonim [anonim]

    Vad atatea slugi pedeliste pe site-ul asta ca ma apuca greata. Atatea nevertebrate care ling unde scuipa stapanii lor. Voi chiar credeti ca e vreo diferenta intre voi si aia care fac acelasi lucru cu psd sau mai stiu e cine?
    Mai puneti mana pe o carte mai copii.
  • -3 (7 voturi)    
    Da voi chiar suntetzi orbi !! (Joi, 8 aprilie 2010, 10:35)

    traian [anonim]

    Oameni buni...voi chiar nu vedetzi...suntetzi orbi sau rau intentzionati !
    Voi nu atzi vazut inca ...nu v-atzi prins inca ...politica PDL este ,,minte si striga la altzii ca mint " replica domnului Boc la ,,hotzul care striga hotzii" !!!!!
    Toata lumea stie ...voi unde a-tzi fost ????
  • 0 (2 voturi)    
    mai exista si alte televiziuni (Joi, 8 aprilie 2010, 11:41)

    Valeriu S. [utilizator]

    Informare pentru cei care sustin cu ironie ca in cazul in care scoti Realitatea si Antena 3, raman ca optiuni doar OTV si B1. Va reamintesc ca exista si alte televiziuni unde pot fi urmarite stirile zilei. Un exemplu e TVR. E adevarat ca aici nu gasesti senzationalul sau penibilul. Din pacate, multi se plictisesc cand urmaresc un jurnal in care sunt prezentate stiri serioase si care respecta cat de cat deontologia profesionala. Mai exista o varianta: stirile de la Prima. O alta varianta: jurnalul de la Kanal D. Pentru cei interesati de stirile morbide, exista ProTv.
  • 0 (4 voturi)    
    dezinformare (Joi, 8 aprilie 2010, 12:24)

    v.joe [anonim]

    Eu cred ca are dreptate Emil cel mic .Am constatat de multe ori manipularea acestor televiziuni zise private,de acum incolo scot din programul meu liber mai bine merg la pescuit dar din pacate este prohibitie acum.Recomandati ne cateva posturi de tv.macar partial corecte!!!!
  • -1 (5 voturi)    
    boc (Joi, 8 aprilie 2010, 12:26)

    dan [anonim]

    ~1 milion de someri, sute de mii de firme inchise, salarii mai mari la bugetari dacat la privat, etc, etc o fi tot dezinformare? Ce sa ne comunicati? Mai bine plecati
    • 0 (2 voturi)    
      dane, faci parte din programul (Joi, 8 aprilie 2010, 12:50)

      valexandru [anonim] i-a raspuns lui dan

      de regionalizare media al lui SOV sau al lui Patriciu?

      Vezi ca nu peste tot se cauta cuipatori de media.
  • +1 (5 voturi)    
    Bravo Boculet ! (Joi, 8 aprilie 2010, 12:48)

    valexandru [anonim]

    Aceste lucruri trebuiau spuse !

    RTV si Antenele au 'programate' doar dezinformari si balacareli.

    Presa din aceasta parte, este la fel de disperata ca si justitia!

    Bleah!
  • +2 (4 voturi)    
    mitoman (Joi, 8 aprilie 2010, 14:31)

    toma [anonim]

    Dl. cacalin popa, tutarul lui vantu, este un rest solid foarte bogat in hidrogen sulfurat si scatol, odorizant ce a impregnat, ff. adanc, chiar si peretii studiourilor realitatii. Nu trbuie uitat ca orice vant aduce si miazme, ( vezi cacalin popa). Scuza este subtire si de la distanta mirositoare a mitomanie crasa. Emisiunile moderate de cel ce se crede inginer si pe nume razgaian dumitrescu, (inginer atat de capabil incat s-a facut pseudoziarist), sunt animate de acelasi iz emanat de dl. cacalin popa. Succes si brava! Mai rar asa post cu printipii sanatoase vericule!
  • 0 (2 voturi)    
    Ioana Muntean (Joi, 8 aprilie 2010, 15:10)

    xy [anonim]

    nu inteleg de ce nimeni nu vorbeste LA OBIECT de interventiile acestei tatze foarte increzute, pe care am avut neplacerea s-o ascult in direct la Realitatea. era vorba de al doilea imprumut de la FMI, de anul viitor, despre care tocmai vorbise Basescu, iar cei din studio (inclusiv Andreea Vass) comentau declaratia. Ioana Muntean "a tinut sa intervina in direct" fiindca i s-a parut ca discutia ar indrazni sa puna la indoiala capacitatea guvernului Boc de a scoate pana la anul economia din criza. au intrebat-o ce crede despre declaratia lui Basescu cu imprumutul, ea a raspuns ca nu poate comenta, ca nu stie, ca nu poate... ceea ce n-a impiedicat-o ca tot timpul sa se poarte cu cei din studio exact ca o stapana cu niste slugi care nu-i respecta poruncile. valoarea de informatie a interventiei ei in direct a fost ZERO TOTAL, n-a facut decat sa-si verse tafna. m-am enervat ca am pierdut vremea ascultand-o.
  • 0 (2 voturi)    
    democratie (Joi, 8 aprilie 2010, 15:18)

    un roman [anonim]

    Ii sugerez D-lui Boc si tuturor celor care il ridica in slavi, sa ma lase pe mine sa decid cine minte si cine spune adevarul. Eu nu fac parte din categoria romanilor imbogatiti peste noapte din taxe de parcare incasate pentru parcarea pe trotuarul statului, precum cei cu care s-a aliat Dl Boc si exemplele pot continua.....Daca mai aveti o urma de bun simt D-le Boc si toti cei din gruparea care a ajuns acum la putere, ati respecta macar libertatea cuvantului, ca principiu intrinsec al democratiei.
    • +1 (3 voturi)    
      Zau? (Joi, 8 aprilie 2010, 16:40)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Si ce sa inteleg? Ca nu te lasa cumva dl Boc sa decizi? Hai sa fim seriosi! Tu ai decis de mult. Restul e gargara proletara deja patentata la Antena 3 si iRealitatea. Te repeti, esti patetic si, prin urmare, n-ai pic de haz. Pe de alta parte abuzezi de un cuvant al carui sens nu-l cunosti: democratia. Libertatea cuvantului nu inseamna ca poti afirma orice nazbatie despre oricine! Esti in stare sa intelegi? Minciuna, calomnia si manipularea nu au absolut nici o legatura cu libertatea cuvantului. Intelegi "romanule"???? Ca de vorbit cred ca am vorbit romaneste. Deci pe intelesul oricui cunoaste limba romana.
  • +1 (3 voturi)    
    Depre ce vorbim? (Joi, 8 aprilie 2010, 15:35)

    Rescatorul [anonim]

    Niste posturi antiromanesti, care manipuleaza grosolan si fara pic de profesionalism, care il dau pe Geoana castigator pentru o seara si care incalca legea facand propaganda electorala in ziua alegerilor, pot fi considerate posturi serioase? Realitatea-FNI (Vocea Moskovei 2) si Antenele-Felix sunt niste jeguri. Nu pot fi credibile decat pentru niste infantili si retardati mintal, care se amuza ca niste debili mintali la ineptiile debitate zi de zi si seara de seara de catre acestea.
    • -1 (3 voturi)    
      Bine.Ti-ai facut numarul, (Joi, 8 aprilie 2010, 16:59)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      acum du-te si te culca.Cu PDL-ul,OTV-ul si B1.
      • 0 (2 voturi)    
        Ca de obicei, pe cei saraci cu duhul.... (Joi, 8 aprilie 2010, 20:00)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        ii deranjeaza adevarul. Tu, insa, esti mai parsiv, incerci sa inoculezi otrava cu subtilitate. Esti cumva scolit de Comintern sau KGB? Cam asta-i stiulul tau.
        • 0 (2 voturi)    
          pai tu ce stil ai? (Joi, 8 aprilie 2010, 23:37)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

          dupa ce i-ai facut pe toti telespectatorii acelor posturi "infantili si retardati mintal, care se amuza ca niste debili mintali"?

          stilul lui basescu, probabil...

          ce alte posturi mai critica guvernul? (ale carui masuri catastrofale sunt evident pentru oricine nu posteaza din beciul din modrogan 22)

          sau nu e voie critica, ca vi se strepezeste guvernarea si nu mai puteti sa furati bine?
  • -1 (3 voturi)    
    Boc si presa (Joi, 8 aprilie 2010, 21:24)

    Emi [anonim]

    Problema cea mai mare a lui Boc este ca datorita libertatii presei, incompetenta lui si a ministrilor sai apare zilnic in ochii oamenilor.
    Este normal sa il deranjeze aceste televeziuni pentru simplul fapt ca nu-l pupa in fund, si pentru ca nu ascund porcariile care se intampla acolo sus, in structurile cele mai inalte ale statului.
    Oare ne dezinformeaza Realitatea si Antena ca scot la iveala magariile? sau ne dezinformeaza Bog si ai sai ministri cu declaratii contradictorii, cu minciuni ("nuantate" apoi de purtatorii de cuvant), cu gafe, cu retractari, etc?
    Basescu cel putin se tine la distanta in ultima vreme. O fi realizat ca in lupta cu presa nu poate sa convinga ca doar adevarul sau este cel universal valabil. Si (probabil o coincidenta?) de cand a luat pauza in lupta cu presa, si-a trimis aplaudacul (Boc) la inaintare ...
    Este suficient sa urmaresti evolutia in massmedia a lui Boc, de cand a ajuns Basescu presedinte prima oara si pana in prezent, ca sa-ti dai seama si singur ca el este doar o portavoce, un papagal cum ar spune altii. Sau omul de sacrificiu, ca sa nu ia Basescu toate bilele negre ...
  • 0 (0 voturi)    
    televiziunile rusinii (Vineri, 9 aprilie 2010, 22:21)

    mircea s. bozan [anonim]

    Realitatea TV si Antenele securitatii au fost acaparate de structurile fostei securitati sau ale structurii fostei sectii de propaganda a PCR. Acestea fac presiuni imensa ca VOX Tv, sa nu primeasca permisiunea ca emisiunile sa fie preluate de firmele de cablu Digi TV.
    Singura sursa externa de receptie este de pe satelitul AMOS 4° W


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version