Editia din 2010 a targului international de televiziune MIPTV a inceput la Cannes, unde sunt reprezentate 21 de companii din Romania. Europa FM se promoveaza inainte de 1 Mai promitand ca va ridica statui colegilor "zelosi" propusi de ascultatori. Agentia TBWA\Merlin anunta oameni noi. Iar agentia Next a conceput o campanie de imagine pentru revista Biz.

  • 21 de companii din Romania iau parte saptamana aceasta la targul anual international de televiziune MIPTV de la Cannes. Site-ul evenimentului listeaza 60 de participanti romani, reprezentand atat companii de televiziune (printre care Pro TV, Antena 1, SBS Broadcasting, Dogan Media, Realitatea Media, Televiziunea publica) cat si companii active in domeniul digital, precum Apropo Media, Knopad Software (parte a grupului Metropotam) sau din domeniul telecom (Romtelecom). Potrivit Hollywood Reporter, la editia din acest an a MIPTV sunt la mare cautare formatele low-cost si oportunitatile de coproductie. Sursa citata precizeaza ca targul reuneste circa 11.500 de participanti inregistrati, numar similar celui de anul trecut.
  • Europa FM lanseaza o campanie de 1 Mai prin care promite sa ridice statui romanilor "harnici si apreciati la locul de munca". Potrivit unui comunicat de presa, ascultatorii sunt invitati sa il inscrie, pe site-ul postului, pe colegul despre care cred ca ar merita statuie - "zelosi" sau care "iau pranzul pe tastatura" -, data limita pentru inscrieri fiind 16 aprilie. Castigatorilor urmeaza sa li se ridice statuie la locul de munca, dupa cum afirma postul.
  • Agentia de publicitate TBWA\Merlin anunta o serie de schimbari si oameni noi la nivelul echipei sale. Printre acestia: Crina Tenovici (ex-Grey Romania) - group account director; Catalin Negreanu - PR Director; Lucian Chipuc - account director; Elena Negrescu - copywriter. Un comunicat al agentiei il citeaza pe Cristian Munteanu, executive creative director TBWA\CEE, potrivit caruia "procesul de recrutare la TBWA\Merlin inca nu s-a incheiat".
  • Next Advertising semneaza campania de imagine lansata saptamana trecuta de revista Biz, pentru a marca zece ani de la existenta pe piata de profil. Campania va dura pana la sfarsitul lunii mai si include executii print, indoor si outdoor, radio, TV, internet si activitati de direct marketing. Vezi comunicatul de presa Biz aici