GMP si Graffiti BBDO vor comunica proiectele de CSR ale Petrom, in urmatorii 3 ani 

de C.M.     HotNews.ro
Luni, 19 aprilie 2010, 15:52 Economie | Media & Publicitate

Petrom a ales agentiile Graffiti BBDO si GMP pentru dezvoltarea si comunicarea platformei sale de responsabilitate sociala (CSR), potrivit unui comunicat al companiei petroliere. Cele doua agentii au fost selectate in urma unei licitatii organizate in luna martie, la care au participat 9 agentii.

Cele doua agentii vor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, project management si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala - asigurand atat dezvoltarea platformei CSR a companiei petroliere, cat si comunicarea externa si interna pe urmatorii trei ani a acesteia.

Detalii pe WebPR.ro


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

443 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri