GMP si Graffiti BBDO vor comunica proiectele de CSR ale Petrom, in urmatorii 3 ani 

de C.M.     HotNews.ro
Luni, 19 aprilie 2010, 15:52 Economie | Media & Publicitate

Petrom a ales agentiile Graffiti BBDO si GMP pentru dezvoltarea si comunicarea platformei sale de responsabilitate sociala (CSR), potrivit unui comunicat al companiei petroliere. Cele doua agentii au fost selectate in urma unei licitatii organizate in luna martie, la care au participat 9 agentii.

Cele doua agentii vor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, project management si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala - asigurand atat dezvoltarea platformei CSR a companiei petroliere, cat si comunicarea externa si interna pe urmatorii trei ani a acesteia.

Detalii pe WebPR.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

438 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică