Reteaua de reviste Sapte Seri va fi reprezentata in vanzarea spatiului publicitar de MidasMedia, compania lansata recent de Silviu Ispas, care la inceputul anului a parasit conducerea ARBOmedia. Sapte Seri - reprezentata pana nu demult de ARBOmedia - apeleaza la serviciile MidasMedia pe perioada aprilie 2010-decembrie 2013, potrivit unui comunicat de presa.

Acesta precizeaza ca Midas a fost selectata "in urma compararii solutiilor de vanzare existente, inclusiv varianta internalizarii vanzarii spatiului publicitar", in conditiile in care editorul Sapte Seri apeleaza la schimbari la nivelul "structurii, continutului si layout-ului revistei si ale siteurilor grupului".

Comunicatul il citeaza pe Catalin Patachia, director de vanzari Midas (si fost director de vanzari la ARBOmedia - n.r.), care aminteste ca s-a ocupat direct de vanzarile Sapte Seri in 2004-2005. Este citat, de asemenea, proprietarul Sapte Seri, Andras Kovacs, potrivit caruia "am decis continuarea vanzarilor printr-o regie pentru ca in acest moment este cea mai eficienta forma de vanzare de publicitate", in anumite conditii.

  • Vezi comunicatul aici