Au fost alese companiile care pot participa la licitatia pentru selectia viitorului furnizor de audiente TV 

de C.M.     HotNews.ro
Marţi, 20 aprilie 2010, 18:31 Economie | Media & Publicitate

Comisia Paritara (COMPAR), care va organiza licitatia pentru selectia furnizorului unic al Serviciului National de Masurare a Audientelor TV, a aprobat marti lista companiilor care vor fi invitate sa intre in competitie. Acestea sunt AGB Nielsen Media Research, GfK Romania, Kantar Media (TNS UK), Mediametrie si Media Research. Potrivit unei informari comune ARMA - CNA, procedura de licitatie va demara la inceputul lunii mai.

In prezent, datele de audienta TV sunt furnizate de GfK Romania, al carei contract cu ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) urmeaza sa expire la sfarsitul lui 2011. Compania care va masura ulterior audientele TV va trebui selectata pana la sfarsitul lui 2010.

Membrii COMPAR au discutat si aprobat, marti, Caietul de sarcini al licitatiei, care "reflecta evolutiile actuale si de perspectiva in domeniul televiziunii, indeosebi sub aspectul dezvoltarii sistemelor digitale (DTH, IPTV, cablu digital, web TV, servicii TV pe internet)", potrivit comunicatului.

Din COMPAR fac parte cinci membri ai Consiliului National al Audiovizualului, cinci reprezentanti ai statiilor TV si cinci reprezentanti ai agentiilor de media/ publicitate, membrii ai ARMA.

Din partea industriei de TV si publicitate sunt membre in COMPAR urmatoarele companii: PRO TV S.A., Societatea Romana de Televiziune, TV Antena 1 S.A., SBS Broadcasting System, Realitatea Media, McCann Erickson, Zenith Media, Mediacom Romania, DBV Media House si Media Direction.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

343 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă