Adrian Sarbu: Preturile pentru publicitatea TV in regiune vor incepe sa creasca din nou in al doilea semestru

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:39 Economie | Media & Publicitate

"Avem semnale ca atmosfera pe pietele noastre a inceput sa se imbunatateasca, iar preturile pentru publicitari vor incepe sa creasca din nou in a doua jumatate" a acestui an, spune Adrian Sarbu, CEO al grupului Central European Media Enterprises (CME), din care face parte si reteaua Pro, intr-un interviu acordat Bloomberg. El s-a referit la preturile pentru reclama TV in regiunea unde este activ CME - Europa Centrala si de Est.

Potrivit lui Sarbu, citat de Bloomberg, veniturile din publicitate inregistrate de CME in primul trimestru au ramas "slabe" pe majoritatea pietelor unde este prezent grupul. Slovenia si Croatia au inregistrat rezultate mai bune in primul trimestru din 2010, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit sursei citate.

El spune, totodata, ca preturile publicitatii TV in regiune, care au atins un nivel maxim in 2008, ar putea reveni la nivelul celor inregistrate inainte de criza in 2011, in functie de evolutiile de pe fiecare piata in parte.

CME va anunta rezultatele pentru primul trimestru din 2010 la inceputul lunii mai.


Citeste mai multe despre   






















425 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    traiesti cu speranta si mori cu regretul (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:54)

    miki [anonim]

    Cumetre Sarbu, aveam pretentii... Nimik nu va mai fi din ceea ce-a fost. Multumeste-te sa mulgi firmele de cablu mici ...cat or sa mai poata cotiza si asteapta sa-ti faca RDS&RCS reclama pe posturile tale. Cu sportul ai pierdut, urmeaza DIGI- telenovele si esti scos din peisaj. Succes...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version