Silviu Prigoana a cerut OSIM inregistrarea a peste o suta de marci de posturi TV, in data de 15 aprilie, potrivit Mediafax, care il citeaza spunand ca este posibil sa le puna in functiune el "sau altii". Iar British American Tobacco Romania va incheia parteneriatul cu Ogilvy Romania ca urmare a deciziei BAT de a-si alinia activitatile de comunicare in regiune sub umbrela unei singure agentii.

  • Deputatul PDL Silviu Prigoana a cerut Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci inregistrarea a peste o suta de marci de posturi TV, precum Bucuresti TV, Timisoara TV sau Cluj-Napoca TV, scrie Mediafax. Sursa precizeaza ca Prigoana cere dreptul sa foloseasca aceste marci pentru "publicitate", "difuzare de programe audiovizuale; telecomunicatii", "creare si mentinere de site-uri web" etc. El este citat spunand ca are deja inregistrate sute de marci. Intrebat daca va pune in functiune posturi cu denumirile respective, el a raspuns: "Probabil eu sau altii", dar ca "nu este o regula ca daca le inregistrezi sa si functioneze".
  • Parteneriatul dintre Ogilvy Romania si British American Tobacco Romania ia sfarsit in urma unei decizii BAT de a-si alinia activitatile de comunicare, la nivel regional, sub umbrela unei singure agentii de publicitate incepand din august a.c., potrivit unui comunicat de presa. Acesta precizeaza ca OgilvyAction Romania ramane agentia de comunicare a diviziei internationale a BAT - Global Travel Retail Europe si va coordona mai departe comunicarea in aeroporturi. Paginademedia.ro scrie ca BAT isi muta activitatile de comunicare sub umbrela Grey si il citeaza pe Valentin Canura, oficial al companiei, care noteaza ca miscarea nu este neobisnuita si ca atat Grey, cat si Ogilvy fac parte din acelasi grup international - WPP.