Grupul american de presa Washington Post a pus in vanzare saptamanalul Newsweek, care inregistreaza pierderi din 2007, in pofida eforturilor conducerii si ale angajatilor, dupa cum informeaza grupul.

"Newsweek a inregistrat pierderi record intre 2007 si 2009. In ciuda eforturilor eroice ale conducerii si ale angajatilor publicatiei, credem ca inca vom pierde bani in 2010. Luam in considerare toate posibilitatile pentru a rezolva aceasta problema", a declarat presedintele Consiliului de Administratie al grupului, Donald Graham.

"In climatul actual, se poate ca revista sa fie intr-o situatie mai buna in alta parte", a precizat el.

Divizia de ziare a Washington Post, care include si Newsweek, a pierdut acum doi ani 16 milioane de dolari, iar anul trecut pierderea s-a dublat, ajungand la aproximativ 30 de milioane de dolari.

Newsweek a fost infiintat in 1933 si a fost cumparat de Washington Post in 1961.

Blogul Deal Book al New York Times comenteaza pe marginea anuntului Washington Post ca acesta reprezinta sfarsitul unei ere - cea a revistelor generaliste - si noteaza ca decizia companiei WP vine dupa ce alte reviste au fost vandute sau schimbate radical in ultima perioada: TV Guide, Businessweek si Reader's Digest.

Sursa il citeaza pe Charles Whitaker de la Universitatea Northwestern care spune ca in epoca internetului "astfel de reviste nu mai pot face fata pe o piata media stratificata, polarizata politic si foarte nisata cum este cea de acum".