Un grup de companii active in domeniul marketingului mobil, printre care ARBOinteractive, F5 Xmedia, Hitmail, Syscom Digital, Splendid Media, Vodafone si Voxline Communication, au infiintat, joi, Asociatia de Marketing Mobil din Romania. Sub umbrela acesteia, membri fondatori si-au propus sa contribuie la cresterea pietei romanesti de marketing mobil, precum si la modificarea cadrului legislativ care-i poate influenta dezvoltarea.

"Reunirea mai multor jucatori din piata sub umbrela unei asociatii nu poate fi decat benefica atat pentru industria de mobile devenita tot mai vizibila in media romaneasca, cat si pentru companiile devenite membre ale asociatiei", afirma Maia Novolan, director general Syscom Digital, citata intr-un comunicat al fondatorilor asociatiei.

Comunicatul il citeaza si pe Dan Virtopeanu, general manager Voxline Communication, potrivit caruia: "In ultimii ani numarul actiunilor de mobile marketing au crescut spectaculos in Romania, tot mai multe branduri alegand sa foloseasca acest nou canal de comunicare. Crearea unei asociatii de profil sta la baza implementarii unor standarde in domeniu care vor avea un impact pozitiv in folosirea corecta a tehnicilor de marketing mobil si la cresterea acestei piete. In acelasi timp asociatia poate juca un rol important in prevenirea abuzurilor sau folosirii in mod eronat a marketingului mobil protejand consumatorii si implicit imaginea brandurilor in ochii acestora".

Pe viitor, asociatia tinteste afilierea la Mobile Marketing Association, organismul international recunoscut, pentru a putea beneficia de progresele implementate la nivel international in domeniul marketingului mobil.