Neogen a anuntat preluarea serviciului online de gestionare a CV-ului CeeVee.com. Twitter se asteapta ca sute de clienti sa apeleze la noul sau sistem de publicitate pana la sfarsitul anului. Aproape un sfert din timpul petrecut de britanici online este dedicat retelelor sociale. Iar Yahoo anunta preluarea Associated Content.

  • Neogen, companie ce detine site-ul BestJobs.ro, a achizitionat CeeVee.com, serviciu online de gestionare a CV-ului, cu scopul de a extinde business-ul BestJobs "de la nivel regional - unde este prezent cu BestJobs.bg, BestJobs.rs si BestJobs.md - la nivel international", a anuntat compania pe propriul blog. Siteul, care are 40.000 de utilizatori la nivel international, a fost achizitionat de la compania Lateral Romania, care l-a preluat in urma cu cateva luni de la fondatorul Lee Wilkins
  • Platforma de microblogging Twitter se asteapta ca sistemul sau de publicitate anuntat recent sa atraga sute de clienti in ultimul trimestru al acestui an, potrivit Reuters. Sursa il citeaza pe Dick Costolo, COO Twitter, potrivit caruia noul sistem de publicitate va fi un element-cheie in planurile companiei de a deveni profitabila. Costolo si-a exprimat increderea ca Twitter, evaluata in septembrie anul trecut la peste un miliard de dolari, va ajunge in cele din urma pe profit, insa a refuzat sa mentioneze o tinta de timp in acest sens.
  • Britanicii isi petrec in media sociale 23% din timpul dedicat navigarii online, potrivit unui studiu realizat de UK Online Measurement Company (UKOM), citat de Brand Republic. Sursa aminteste ca in urma cu numai 3 ani utilizatorii isi petreceau in retele sociale sau pe bloguri 9% din timpul online. Studiul UKOM arata ca britanicii petrec cu 65% mai mult timp online comparativ cu 2007 si ca principalele "victime" ale cresterii retelelor sociale sunt platformele de instant messaging, al caror grad de utilizare a scazut cu 66% in ultimii trei ani.
  • Yahoo a anuntat ca a incheiat un acord pentru preluarea Associated Content, companie ce publica materiale generate de utilizatori. Associated Content ii plateste pe cei circa 380.000 de colaboratori care genereaza continut pentru platforma sa. Valoarea contractului Yahoo-AC nu a fost mentionata. Reuters scrie ca, astfel, Yahoo incearca sa castige de pe urma unei surse importante de continut obtinut la costuri foarte mici, in conditiile in care costurile asociate productiei de continut, in cazul companiilor media traditionale, devin tot mai impovaratoare.