Pe scurt: Bortun-Olteanu, o noua agentie de PR. Europa FM implineste 10 ani. Trei oameni noi in echipa Senior Interactive

de C.M.     HotNews.ro
Marţi, 25 mai 2010, 23:29 Economie | Media & Publicitate

Divizia de PR a Millenium Communications se transforma, din mai 2010, in agentie independenta. Postul de radio Europa FM sarbatoreste miercuri, 10 ani de la prima emisie in eter. Senior Interactive anunta venirea a trei oameni noi in departamentele de creatie si client service.
  • Divizia de PR a Millenium Communications se transforma, din mai 2010, in agentie independenta,noua companie purtand numele celor doi parteneri - Andrei Bortun, actionar unic Millenium Communications, si Bogdan Theodor Olteanu, ex-head of PR Millenium Communications. ìLansarea BortunïOlteanu face parte dintr-un plan mai larg de re-desenare a Millenium Communications. Prin desprinderea unor unitati de business deja existente, prin parteneriate, achizitii sau prin demararea unor proiecte noi, ne propunem sa fim unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania", afirma Andrei Bortun citat intr-un comunicat al grupului.Vezi comunicatul aici.
  • Postul de radio Europa FM implineste miercuri, la ora 16.00, 10 ani. Parte a grupului francez Lagardere, radioul a inceput sa emita la 26 mai 2000, cu George Zafiu la microfon. "Din acest moment suntem impreuna. Viata s-a schimbat", a spus el acum zece ani. Cea de-a zecea aniversare va avea un program special, care va debuta cu "Desteptarea", matinalul moderat de Monica Anghel si Bogdan Miu. Incepand cu ora 11.00, in emisiunea lui George Zafiu, "Europa Express", va canta live Horia Brenciu, unul dintre primii DJ ai postului, care isi lanseaza albumul 37. Radu Constantinescu va recrea in emisiunea "Drum cu prioritate", de la ora 16.00, prima interventie si va difuza aceeasi prima piesa cu care a debutat postul. Vezi comunicatul aici.
  • Senior Interactive anunta venirea a trei oameni noi in departamentele de creatie si client service. Cei trei sunt Andrei Orcula care va ocupa pozitia de art director, Marius Matei care va fi noul copywriter al Senior Interactive si Dana Cucos care vine in echipa de Client Service a Senior. Toti vin cu experienta solida de comunicare in domeniile FMCG, Telecom si Pharma. Vezi comunicatul aici.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

549 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi