Antena 3 il da in judecata pe Cristian Boureanu, in urma altercatiei pe care a avut-o cu Gabriela Vranceanu Firea

de R.P.     HotNews.ro
Marţi, 1 iunie 2010, 12:39 Economie | Media & Publicitate

Boureanu vs. Firea
Foto: Agerpres
Antena 3 il da in judecata pe deputatul PDL Cristian Boureanu, in urma altercatiei care a avut loc luni seara, in cadrul emisiunii "Stirea zilei", intre acesta si moderatoarea Gabriela Vranceanu Firea. "Antena 3 aduce la cunostinta publicului faptul ca il actioneaza in justitie pe domnul Cristian Boureanu, in urma comportamentului sau inacceptabil de la emisiunea Stirea Zilei, moderata de Gabriela Vranceanu Firea, in seara zilei de 31 mai 2010", se arata intr-un comunicat de presa.

Reamintim ca, in cadrul emisiunii de luni seara, moderatoarea Gabriela Vranceanu Firea si deputatul PDL Cristian Boureanu s-au balacarit reciproc minute bune. Deranjata de replicile si protestele lui Boureanu, Firea l-a atacat pe acesta intrebandu-l daca "a mancat ceva stricat si daca are febra" tragand apoi concluzia ca este "doar un baiat cu muci in freaza". Boureanu a replicat pe acelasi ton, spunand ca Firea il ataca la ordinului amantului.

Comunicatul de presa remis de Antena 3 precizeaza ca deputatul Cristian Boureanu nu a fost invitat "personal" la Stirea Zilei, "ci a fost trimis de catre Biroul de presa al PDL". "Domnul deputat Boureanu a acuzat-o pe moderatoare ca ar fi „amanta domnului Tariceanu” si ca este „platita din bani furati”, printre alte jigniri, agresari verbale, monopolizarea intregului spatiu de emisie etc. In consecinta, Antena 3 isi exprima solidaritatea cu realizatoarea emisiunii Stirea Zilei actionandu-l  in justitie pe domnul Cristian Boureanu", se arata in comunicat.

"Intact Media Group mai precizeaza ca nu poate tolera un comportament imatur, fara argumente profesioniste, atacuri la persoana, intimidari, agresiuni, calomnii si insulte la adresa moderatorilor sau a oricaror altor  angajati ai institutiei".

  • UPDATE CNA va analiza, in sedinta de joi, emisiunea Stirea zilei de luni seara, potrivit Mediafax.

Iata un fragment din "dialogul" celor doi:

Cristian Boureanu: Dl Orban a vorbit 10 minute si a tinut un discurs, iar pe mine nu ma lasati sa vorbesc...
Gabriela Vranceanu Firea: D-voastra ati mancat ceva stricat inainte de aceasta emisiune...
C.B.: Am mancat ceva inainte la dumneavostra...
GVF: La toaleta?
C.B.: Ce mancati dumneavoastra in fiecare seara aici...
G.V..F: Dar nu va e jena...
C.B.: Pai daca ma intrebati asa de urat...
...
C.B.: Telespectatorii vad ca dumneavostra sunteti partinatoare si ca nu ne lasati timp egal de exprimare.. D-voastra l-ati intrebat vreodata pe dl Tariceanu sa vedeti ce a facut cu 3 miliarde de euro bani pentru investitii?
G.V..F: Aveti febra de vorbiti asa? V-ati luat temperatura inainte?
C.B.: Nu am. Aveti curajul sa dati timpii de emisie sa vedeti cat ati fost de partinitoare?
G.V..F: Cine v-a spus ca sunteti baiatul cu mucii in freza avea dreptate. Nu sunteti decat baiatul cu mucii in freza?
C.B.: Deci treceti la atacuri la persoana? Cine va pune sa faceti asta? Amantul d-voastra?
G.V..F: Poate sa vorbim de amanta d-voastra?
C.B.: Eu v-am vorbit frumos si dumneavostra ma atacti de trei ori pe chestiuni personale in loc sa vorbiti de contractele publice?
G.V..F: Dumneavostra ati spus ca amantul meu este dl Tariceanu?
C.B.: Am precizat eu ca este vorba de Tariceanu?....

Boureanu a refuzat sa paraseasca platoul emisiunii, iar atacurile dintre cei doi au mai continuat de cateva ori pana la finalul emisiunii.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

36230 vizualizari

  • +85 (117 voturi)    
    nu am nimic impotriva (Marţi, 1 iunie 2010, 11:43)

    dedeiu [anonim]

    Ba chiar sa-i dati pe toti in judecata doar de la PDL ca sa fie totul corect si echilibrat. Pai cum putea imaculata Firea sa-i reziste badaranului de Boureanu. Cu totii privim la intelepciunea emanata de acest post divin de televiziune.
    • +66 (88 voturi)    
      stiati ca... (Marţi, 1 iunie 2010, 12:27)

      danali [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

      Aceasta catea numita si firea(dupa barbasu',pe care la bagat in mormint cu zile )traieste cu motanul turnator-felix?Rapandula ii calca pe urme unei foste tinere sperante a televiziunii pe numele ei oana zavoranu.Boureanu trebuia sa-i dea si vreo doua capace vaduvei vesele.
      • +45 (59 voturi)    
        AI DREPTATE (Marţi, 1 iunie 2010, 14:12)

        ramonule [anonim] i-a raspuns lui danali

        Ai perfecta dreptate!
        Ma mir cum de o moderatoare de televiziune isi permite sa jigneasca un invitat cu ata tupeu!
        Dupa schimbul de replici, cel mai indreptatit sa o dea in judecata ar fi Boureanu si nici de cum ea!
        Cum insa cea mai buna arma este atacul, trustul antena procedeaza exact invers!
        Pentru mine realitatea si antena sunt televiziuni pentru manipulat prosti!
        • +14 (22 voturi)    
          Mastera! (Marţi, 1 iunie 2010, 14:19)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui ramonule

          @ Sustinuta de interese de grup sare calul.Este posibil in Romania unde legea este calcata in picioare,justitia este de taraba.Daca la alegeri in ziua votului "madam Firea "facea propaganda electorala inaintea inchiderii urnelor aducand in emisie o mama de senator PSDRr.Da daca era arestata in direct in emisiunemai era o speranta in reforma justitiei.Cand CC se pronunta intr-o problema legata de un conflict de interese ,un viciu de procedura cat Ceahlaul orice comentariu e de prisos.Asa ne trebuie.Somnul natiunii naste monstri.DDD
        • +11 (23 voturi)    
          bine le-au facut (Marţi, 1 iunie 2010, 15:05)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui ramonule

          bine le-au facut boc si basescu atunci cand le-au smuls telefonul sau microfonul din mana.
          • 0 (0 voturi)    
            Tie ti-au smuls microfonul (Joi, 3 iunie 2010, 7:38)

            Marian [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Adriene, deoarece ei sunt ochii si urechile tale.
            Esti orb omule, esti orb.......
        • -6 (8 voturi)    
          elena udrea presedinte...vai de capu' nostru (Marţi, 1 iunie 2010, 21:40)

          anticomunism [anonim] i-a raspuns lui ramonule

          ..moderatoarea e in primul rand o femeie, femeie ce lucreaza ,iar din salariul pe care-l obtine, il plateste pe rahatul ala cu ochi plin de bani si prin urmare plin de tupeu de necioplit, cu 2 clase ca trenul sa o injure??? eu nu inteleg ce draq s-a intamplat!? mai oamnenilor, s-a intors lumea cu fundu-n sus??? atat de orbiti sunteti de acea culoare portocalie, asa de stridenta este pentru ochii vostrii de va i-a si mintile??? ia ganditi-va daca in locul ei erau sotiile celor care o acuzati pe firea ca-i vinovata...eu unul, daca era nevasta-mea, sora-mea sau ceva de genul asta, il impuscam pe dobitocul ala..atat de rau am ajuns...de-aia voi pleca din tara sa nu mai aud din romania in viata vietilor mele.....oricum va fi distrusa...sa moara in chinuri cei ce sunt de vina!!! Doamne ajuta!! ca numai el ne mai poate ajuta.. urez mult "stricat" pentru cei care nu mai vad si nu mai au nici macar o umbra de bun simt...acum chiar cred ca basescu a fost cu flacara violet,ca daca nu, cu busuiocul v-a facut sigur. pt. cei ce inca tin cu basescu si toti ai lui, ..Udrea presedinte!!! (ca oricum plec din tara) in scurt timp va astept si pe voi dupa mine(daca nu ve-ti fi prea sleiti de foame sa nu mai puteti iesi nici din casa)
          • -1 (3 voturi)    
            @anticomunism (Marţi, 1 iunie 2010, 21:51)

            vali [anonim] i-a raspuns lui anticomunism

            @anticomunism,
            ce cauti pe site-ul asta?!? :)
            tu nu stii ca aici nu exista oameni reali cu pareri reale?! Toata lumea stie ca e doar un oficios al PDL.
            Deci nu te scandaliza si nu te ingrozi de ceea ce citesti aici, doar ai si tu oameni in jurul tau si stii ca romanii nu gandesc asa cum se scrie pe site-ul asta.
            Salut!
          • 0 (0 voturi)    
            Pleaca cat mai repede... (Vineri, 4 iunie 2010, 4:43)

            hahalera [anonim] i-a raspuns lui anticomunism

            ca ai sa ajungi sa-l votezi pe Basescu dupa cativa ani de "autoexil" :)) din fericire (pt cei ca tine) nu mai candideaza; problema e ca n-o sa-ti placa tie in "strainataturi" unde merge Antena 3 cu purici si oamenii nu dau doi bani pe sistemul tau de "valori"; ai sa te plictisesti ingrozitor si ai sa te intorci inapoi in tara cat s-o prinzi pe Leana depunand juramantul. Si ce-am sa mai rad atunci... ca sigur ai sa ne mai scrii cate ceva, n-ai sa ne lasi tu asa, in prostia noastra... :)
        • 0 (0 voturi)    
          Cata dreptate (Vineri, 4 iunie 2010, 9:38)

          Santa [anonim] i-a raspuns lui ramonule

          "Pentru mine realitatea si antena sunt televiziuni pentru manipulat prosti! "
          Cata dreptate ai.... eu ma uit in continuu la aceste posturi pentru ca ma minuneaza ce ineptii se spun si cum...
          Daca ai parcurs deja clasa 1 nu mai poti halii nonsensurile cretinilor astora.
          Trist sa constati ce tara de prosti suntem....
      • 0 (2 voturi)    
        proasta, nesimtita, impertinenta (Marţi, 1 iunie 2010, 23:48)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui danali

        E atat de proasta si de nesimtita aceasta muiere incat te apuca greata. Daca ea are tupeul si nesimtirea sa se comporte in halul asta, ca in mahala, intr-o transmisiune in direct atunci nimanui nu-i este greu sa-si imagineze cum se comporta acasa, cu barbat-su. L-a terminat pe bietul om, cateaua turbata. Aceasta dobitoaca ar trebui sa nu mai apara niciodata pe m(uc)icul ecran.
    • +53 (69 voturi)    
      Deontologia antenelor (Marţi, 1 iunie 2010, 13:37)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      "Intact Media Group mai precizeaza ca nu poate tolera un comportament imatur, fara argumente profesioniste, atacuri la persoana, intimidari, agresiuni, calomnii si insulte la adresa moderatorilor sau a oricaror altor angajati ai institutiei".

      Dar la adresa altor oameni, nu au nici o problema cu asta, nu? Ei au voie sa jigneasca, sa atace pe oricine, dar invers nu se poate....

      Nu va mai uitati oameni buni la posturile lor, nu le mai faceti audienta, ar fi obligati astfel sa isi reevalueze atitudinea fata de privitor...
      • +38 (54 voturi)    
        Scarba!!!!!!! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:49)

        Viky [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

        Scarba naibii,niciodata nu a lasat sa vorbeasca unu de la PDL,pe toti o lua la trei pazeste,aseara macar si-a gasit nasul.Bravo Cristian Boureanu,poti da si tu in judecata pe nesimtita, ai castig de cauza.
      • +12 (20 voturi)    
        propunere (Marţi, 1 iunie 2010, 14:45)

        novarom [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

        ei sa-l dea in judecata pe boureanu si pe cine mai vor ei, iar poporul telespectator sa dea in judecata antenele, subantelegandu-se de aici, manipulatorii de creiere, firea, gadea, badea,s.a.....sau lasa!
  • +3 (47 voturi)    
    am urmarit si eu (Marţi, 1 iunie 2010, 11:55)

    alex [anonim]

    Doi mitocani. Nu e nici unul mai breaz.
  • +55 (63 voturi)    
    A 3 a gresit (Marţi, 1 iunie 2010, 12:04)

    jiji [anonim]

    pai din ce reiese aici vrinceanu firea a avut prima replica nepotrivita la remarca lu'boureanu ca e spectator in emisiune. cei de la A 3 ar fi trebuit sa vada emisiunea si pe urma sa se solidarizeze cu GVF.
    • +3 (11 voturi)    
      Si, ceea ce este mai grav din punct de vedere (Marţi, 1 iunie 2010, 15:48)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui jiji

      deontologic este TAIEREA MICROFONULUI.
      Au racnit si iRealitatea si Antenele ca le-a luat Boc microfonul, ca Base i-a facut tigani (iata cata dreptate a avut!) acum de ce nu zic nimic ca i-a inchis microfonul. Dar a mai fost un caz similar la iRealitatea, nu stiu cum o cheama pe o moderatoare peltica, care (cacofonie permisa) i-a inchis microfonul unui senator Nicolicea. Atunci CNA-ul a avut vreo reactie? Ma indoiesc. Acum va avea vreuna. Sunt sigur ca nu.
  • +37 (47 voturi)    
    Dar ... (Marţi, 1 iunie 2010, 12:05)

    PuYa [utilizator]

    ... pe astia cum de nu-i reclama nimeni la OPC, ca ne vand numai informatii alterate si invita doar politicieni expirati ?
  • +61 (71 voturi)    
    penibil (Marţi, 1 iunie 2010, 12:11)

    gechi [utilizator]

    deja de la politicienii romani ma astept la orice, dar tutusi presa parca are pretentii. Cum poti sa intrebi un invitat daca a mancat ceva "La toaleta"? Lipsa de respect fata de un invitat este inacceptabila, orice ar face/spune acesta.
  • -13 (37 voturi)    
    Cel mai mare politician Boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 12:13)

    Walker [anonim]

    Boureanu este singurul politician roman veritabil. Ganditi-va numai cate idei legislative a avut in ultimii 15 ani. Daca ar fi candidat la Presidentie ar fi castigat si acum eram adusi la nivelul de trai din Germania. Pe putin! Bravo Bourene, (vezi ce faci cu imprumutul ala de 4 mil Euro ca te cauta portareii pe acasa si nu e bine sa te imprumuti de la Pelinel)
  • +53 (65 voturi)    
    intact (Marţi, 1 iunie 2010, 12:22)

    gechi [utilizator]

    grupul Intact spune ca nu poate tolera atacurile la persoana la adresa moderatorilor. Dar atacurile la persoana la adresa invitatilor le poate tolera? Sau chiar le incurajeaza? Ca sa intrebi un invitat daca a macat ceva stricat la toaleta si sa-l numetsi "baiat cu mucii in freza" exact asta e.
    • +12 (16 voturi)    
      La Televiziuni... (Marţi, 1 iunie 2010, 15:00)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui gechi

      ...La televiziuni mult mai mari, vorbesc de cele straine, bineinteles, un invitat care se simte jignit
      de atacurile verbale ale reporterului, are 3 variante:
      1 - Se ridica, isi cere scuze ca nu poate continua si
      pleaca cu demnitate !
      2 - Replica cu vorbe dure, pe masura celor adresate de reporter !
      3 - Se ridica si arunca apa din paharul sau direct in ochii reporterului, apoi, dupa caz, pleaca sau se aseaza la loc si continua !
      Toti reporterii au Asigurare CASCO pentru ceea ce pot sa pateasca in timpul exercitarii profesiei !.
      Dnul Boureanu a ajuns de-abia la faza 2 desi era indreptatit sa-i verse paharul cu apa in cap,
      s-o mai racoreasca pe "mereu infierbantata"...
      ..."Firea(-r ) mama ei de viata !..."
      Apropos, cand in platou ai un singur invitat se chiama ca reporterul face un interviu, si atat !...
      Cand in platou ai doi adversari, politici, sociali,
      sau economici, atunci, si DE-ABIA ATUNCI,...
      reporterul se numeste MODERATOR !...
      ...Adica, sta la mijloc, impaciuitor, intelept, calm,
      cu zambetul pe buze si cu intrebari EGALE, pe
      care le adreseaza celor 2 invitati!...
      ...Daaa,...ce Facultate de ziaristica a terminat
      obraznicatura asta care-si culege replicile
      din mahalale si din canale ???...
  • +46 (62 voturi)    
    nu il suport pe boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 12:23)

    cristi [anonim]

    dar cand aud de Firea.. imi vine sa vars
    • +18 (24 voturi)    
      nici eu nu-l suport pe Boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 14:01)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Si Boureanu si Firea sunt tot o apa si un pamant... dar parca m-am saturat de astia de la Antene care stiu numai sa arate cu degetul. Ca si cum ma incalzeste pe mine cu ceva ca urla ei ca e PDL-ul de vina...
      GVF e o sclava trista, iar Boureanu calul de prasila al celor de la PDL. N-ai cu cine!!!
  • +42 (52 voturi)    
    Waaaaw (Marţi, 1 iunie 2010, 12:24)

    bogdan [anonim]

    Nu m-am mai uitat de mult pe la antene, da' nu credeam sa se ajunga cu dialogul chiar la un nivel asha de jos. amante, muci in freza, cine maninca mai mult rahat...
    Si asta nu intre 2 invitati, cin intre invitat si moderator. Si cel putin din cit se vede aici totul pornit de la moderator.
    Asta ca sa nu mai spun ca Firea asta are un limbaj de adevarata doamna.
    • -5 (11 voturi)    
      Informare (Marţi, 1 iunie 2010, 13:35)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Studiaza intotdeauna mai multe surse.
      Uite inca una:
      http://www.inpolitics.ro/k-1-la-tv-amantul-lui-firea-si-mucii-din-freza-lui-boureanu-art58525.aspx#

      Care e nesimtitul?
      • +2 (2 voturi)    
        inpolitics... (Marţi, 1 iunie 2010, 21:05)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        ...este saitul de casa a lui Antonescu asa ca lasa-ma cu judecatile de acolo. Plus ca au facut exact ceea ce se numeste manipulare : au "transcris" ce au vrut si cum au vrut. Ia vezi TOATA emisiunea si afli si cine si ce ...din realitate , nu de pe saituri platite....
  • +34 (48 voturi)    
    f. bine (Marţi, 1 iunie 2010, 12:30)

    marius [anonim]

    nota 10 Boureanu
  • +35 (43 voturi)    
    Care pe care totusi? (Marţi, 1 iunie 2010, 12:33)

    Egal [anonim]

    N-am vazut emisiunea, toata clasa politica din Romania mi se pare de toata jena dar din ce citesc aici mi se pare ca mai de mahala a fost Firea. Nu trebuia sa se coboare la asa ceva in primul rand si in al doilea rand Boureanu pare un mic copil pe langa jignirile pe care le aduce stirista. Mai degraba ar trebui sa fie invers considerata calomnia, Boureanu a vorbit chiar finut.
    • -8 (14 voturi)    
      pai sa vedem... (Marţi, 1 iunie 2010, 14:14)

      sandraAAA [utilizator] i-a raspuns lui Egal

      eu nu am vazut emisiunea...dar ca sa aungi sa intrebi pe cineva daca a mancat de pe jos, inseamna ca te-a scos rau din pepeni inainte (deci informatia de fata e cam pe jumatate). Oricum dupa mine Ponta si Boureanu sunt porcusori agresivi din politica romaneasca....iar daca i-ai urmarit macar asa din cand in cand, poate ai observat ca tupeul si lispa lor de respect intrec orice limita a bunului simt. Nu stiu prea multe despre GVF ca nu o urmaresc, dar pe Boureanu tb sa-l calmeze cineva...
  • +55 (71 voturi)    
    antena3 (Marţi, 1 iunie 2010, 12:43)

    ady [anonim]

    a durut replica lui Boureanu sa inteleg..sper sa auzim cum firea isi face harakiri
    • -35 (45 voturi)    
      antena3 (Marţi, 1 iunie 2010, 11:49)

      Rosebud [utilizator] i-a raspuns lui ady

      Domnul Boureanu, dupa cum ii arata si numele, e badaran si nesimtit.
      Si altceva, voi astia, postacii platiti, va si votati intre voi?
    • +25 (35 voturi)    
      OTV-ul o sa aiba de lucru... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:13)

      OBS [anonim] i-a raspuns lui ady

      Da nu am inteles, pana la urma Firea este amanta Tariceanului??

      Ar fi tare faza, abia asteptam sa apara si un eveniment monden din asta, o sa-mi cumpar o tona de pop-corn si o sa astept si alte cupluri de acelasi calibru : Geoana-Dana Grecu ; Crin-Melania Medeleanu; Nastase-Ponta; Iliescu-Hrebengiuc, Voiculescu-Mircea Badea; etc :))))

      Apoi o sa fim siguri ca politica se face numai in familie :)))
      • -2 (6 voturi)    
        sa continuam... (Marţi, 1 iunie 2010, 17:58)

        fane [anonim] i-a raspuns lui OBS

        ...Basescu-Boc, Udrea-Ritzi, Boureanu-Prigoana
  • +29 (39 voturi)    
    boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 12:47)

    delia [anonim]

    Firea a inceptu! L-a facut cu muci in par! Ea e Doamna? Cred ca l-a scos din fire cu atitudinea ei etena de activista PCR care cred ca-i palce mult lui Voiculescu.
  • +23 (33 voturi)    
    arhiva video antena3 (Marţi, 1 iunie 2010, 12:48)

    vali [anonim]

    "DOMNUL BOUREANU, AVETI FEBRA?" min. 22; "DOMNUL BOUREANU, ATI MANCAT DIN WC?" min. 23, "AVEA DREPTATE CINE A SPUS CA AVETI MUCI IN FREZA", min 24; BOUREANU: "CINE? TARICEANU AMANUL DVS?" min.24.
    • +16 (24 voturi)    
      o confuzie (Marţi, 1 iunie 2010, 13:08)

      ion [anonim] i-a raspuns lui vali

      Boureanu NU a spus "cine, Tariceanu amantul dvs.?" ci "cumva amantul dvs"? pentru ca dupa minute bune firicica sa zica "ati afirmat ca Tariceanu este amantul meu" iar Boureanu spune "am precizat eu ca este vorba de Tariceanu?" !!!! Nu Boureanu a zis ca Tariceanu ar fi amantul gabitei ci chiar EA!
      Desi nu prea credem ca dl.Tariceanu ar avea gusturi asa de proaste.
      • -10 (16 voturi)    
        Logica (Marţi, 1 iunie 2010, 13:38)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Logica e foarte grea atunci cand nu te ajuta mansarda.
        Cel care a spus ca e muci in freza este tariceanu. Pricepi deductia? Inteleg ca nu. Macar nu mai posta daca nu te duce. Succesuri.

        G.V..F: Cine v-a spus ca sunteti baiatul cu mucii in freza avea dreptate. Nu sunteti decat baiatul cu mucii in freza?
        C.B.: Deci treceti la atacuri la persoana? Cine va pune sa faceti asta? Amantul d-voastra?
        • +2 (8 voturi)    
          Iar cine (Marţi, 1 iunie 2010, 14:05)

          radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          repeta, inseamna ca e de acord, nu? Nici nu conteaza cine a spus-o primul...Si i-a placut nu gluma, expresia, caci a spus- o de doua ori!! Nu inteleg cum vorbesc unii de logica, daca habar nu au ce-i aia...
        • +1 (7 voturi)    
          logica lu` alexandru (Marţi, 1 iunie 2010, 14:09)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Stiam la ce face referire m`am Firea, stimate domn si ma ajuta si mansarda, cel putin ca si pe dumneata. Remarcam doar ca, desi stimata moderatoare l-a balacarit cum a dorit pe Boureanu, acum se simte lezata si deschide actiune juridica pentru ca el ar fi afirmat ca dl.Tariceanu ar fi amantul ei. Acest lucru insa NU s-a intamplat. In schimb doamna in cauza a facut destule afirmatii pe baza carora invitatul i-ar putea cere daune morale.
          Nu-ti urez succesuri pentru ca dupa aroganta pe care o afisezi, cred ca ai destule!
          • 0 (8 voturi)    
            Logica (Marţi, 1 iunie 2010, 15:59)

            Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui ion

            Din comentariu nu s-ar zice.
            Matale ai urmarit emisiunea sau iti dai cu parerea din fragmentele publicate de Hotnews?
            Informeaza-te din mai multe surse inainte de a trage o concluzie.
            • +4 (6 voturi)    
              logica nu exclude ironia (Marţi, 1 iunie 2010, 15:26)

              ion ionescu de la brad [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

              Da` matale ai auzit de ironie? Din comentariu nu s-ar zice! Ultima fraza era o ironie la adresa unei moderatoare care, oricat i-ai lua mata apararea, se comporta ca o tata intriganta in mai toate editiile emisiunii pe care, din pacate, o patroneaza.
              Te salutez (am vazut ca esti si un admirator al noii generatii)!
        • +1 (5 voturi)    
          Este o expresie pe care (Marţi, 1 iunie 2010, 15:54)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          NU am auzit-o in viata mea aceea cu .... in freza. Si dupa ce ai crescut un adolescent in vremurile astea crezi ca le-ai auzit pe toate.
          Ei bine, eu aceasta expresie care nici nu stiu ce poate insemna (imi provoaca voma, scarba) o vad (ca nu am auzit) pentru prima data.
          Si astfel bunul simt invadeaza Romania.
        • 0 (0 voturi)    
          iesi afara! (Marţi, 1 iunie 2010, 21:58)

          lulush [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          iesi afara cu logica de pe Hotnews!!
  • +29 (35 voturi)    
    iar noi... (Marţi, 1 iunie 2010, 12:49)

    Anti A1, A2, A3 si A4 [anonim]

    Iar noi ar trebui s-o dam in judecata pe "doamna" fi(e)rea pentru laturile pe care le spune in fiecare seara. Comportament la fel de inacceptabil a avut si aceasta "doamna" in aceeasi emisiune. Sper ca CNA sa sesizeze prostiile care se intampla pe antene si sa dea cateva sanctiuni mai mari decat "mustrare", "avertisment" sau 2500 - 5000 lei. Altii primesc amenzi de 100.000 lei pentru lucruri mai putin grave decat fac "doamna" firea si " domnu' " gadea in fiecare seara. Dar probabil ca CNA nu vede decat ce mizerii vrea.
  • -23 (39 voturi)    
    un badaran (Marţi, 1 iunie 2010, 12:49)

    florin [anonim]

    un badaran cum sunt toti de la pdl, suntem un popor in majoritate de badarani, care bineinteles si-au ales niste conducatori semenea lor
    • +3 (7 voturi)    
      din ce tu isuti spui, (Marţi, 1 iunie 2010, 14:34)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui florin

      esti membru pdl.
      d.p.d.v. al moralitatii, probabil ca rapandula de firea e o doamna, nu? e badaran ca i-a dat peste nas?
    • 0 (0 voturi)    
      da! da!!! :))) (Marţi, 1 iunie 2010, 22:01)

      elena udrea [anonim] i-a raspuns lui florin

      Corect spus!
  • +22 (30 voturi)    
    s-a schimbat (Marţi, 1 iunie 2010, 12:50)

    telespectator [anonim]

    gabriela vranceanu firea era o persoana la locul ei cu ceva ani in urma, pe vremea cand era la tvr. zambea si zambetul ei era curat si frumos. anii au trecut si s-a schimbat foarte mult, s-a inrait. acum zambetul ei este o grimasa plina de rautate.pacat.
    • -2 (4 voturi)    
      cum era cantecu' ala ? (Marţi, 1 iunie 2010, 16:31)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui telespectator

      anii au trecut, noi am uitat demult..
      ma rog, cam asa ceva.
      deci, mai draga, obrasul supt tzire cu parale multe se tzine.
      chirurgia estetica nu'i la indemana oricui, dela tvr.:-)
      sa nu fim duri cu doamna. io l'am auzit pe booreanu cum a balacarit-o. a jignit-o c'a zis ca la prestantza si prestatzia ei, ar mai putea avea amantzi. este scadalos, intr'adevar !
      se poa' moncher ?!
  • +3 (13 voturi)    
    Lupta prostilor (Marţi, 1 iunie 2010, 12:50)

    Rasmus [utilizator]

    Habar n-am despre ce s-a intamplat dar s-a trezit orgoliu in d-na Firea!
    Cand intra Felix in direct si ii da indicatii ce si cum mandria ei este pe la minus.
    Nu stiu ce i-a zis domnu' dar si el este un mitocan.
    Ar merita transims in direct procesul, poate asa m-as mai uita si eu la teveu, de amuzament
  • +11 (17 voturi)    
    ups (Marţi, 1 iunie 2010, 12:52)

    andreiu [utilizator]

    dar ce facu baiatu ? a pocnit-o ?? :))
  • +12 (18 voturi)    
    Inadmisibil! (Marţi, 1 iunie 2010, 12:53)

    albescu [anonim]

    Nu am vazut emisiunea dar din cele cateva cuvinte cred ca pot sa ma pronunt. Este inadmisibil ca o prezentatoare, indiferent daca este sau nu provocata sa emita asemenea cuvinte. Cu atat mai mult cu cat dna Firea a provocat discutia suburbana, cred ca dansa a urmarit chiar sa-l provoace pe Boureanu. Dnul Boureanu prin raspunsul sau s-a descalificat din toate punctele de vedere, atat ca politician cat si ca barbat. Pe de alta parte orice angajat al unei televiziuni, indiferent daca de stat sau privata este dator prin fisa postului sa faca educatie prin modul in care se comporta si vorbeste. Dna Firea prin aceasta iesire este un contraexemplu. Cu doua sau trei asemenea exemple televiziunea respectiva trebuie inchisa.
    • 0 (0 voturi)    
      @Inadmisibil (Marţi, 1 iunie 2010, 22:04)

      lulush [utilizator] i-a raspuns lui albescu

      inadmisibil este ca tu crezi ca poti sa te pronunti. Eu, de exemplu, cred ca poti sa te duci la doctor. Cu boureanu in brate.
      Hai sa traiti prost si putin!
  • +39 (45 voturi)    
    Mor de ras (Marţi, 1 iunie 2010, 12:53)

    Zen [anonim]

    Asta e culmea tupeului! Sa-l balacaresti pe invitatul tau si pe urma sa-l dai in judecata pentru ca a incercat sa se apere... Tipic pentru tiganul turnator Felix.
  • +7 (13 voturi)    
    Asa patesti (Marţi, 1 iunie 2010, 12:57)

    Trojan.H [utilizator]

    Asa patesti daca te bagi in seama cu toti interlopii.
  • +31 (37 voturi)    
    penibil (Marţi, 1 iunie 2010, 12:58)

    mimi [anonim]

    o mizerie de post de televiziune, cu jurnalisti pe masura. sa te intrebe daca ai mancat din wc...?
  • -18 (32 voturi)    
    Sorry (Marţi, 1 iunie 2010, 12:59)

    gabriel4west [utilizator]

    dar Boureanu este de o impertinenta de neimaginat de cate ori apare la vreo televiziune, nu numai l a A3
  • +10 (20 voturi)    
    asa creste rating-ul (Marţi, 1 iunie 2010, 12:59)

    a-z [anonim]

    doua personaje total lipsite de bun simt, nici macar nu poti lua partea cuiva, sunt la egalitate in mahalagism
    Hai, scrie, acolo, Gabi! (din emisiunea cu Voiculescu si Vladescu)
  • +11 (15 voturi)    
    rusine Antena 3 (Marţi, 1 iunie 2010, 13:00)

    silvia [anonim]

    Aveam o parere destul de buna de spre d-na Firea. Cand a aparut la televiziune prima data parea ca gandeste cu propriul cap. Daca si acum o face, probil ca suferit o trauma care i-a afectat capacitatea de a fi moderatoare. Un moderator n-are dreptul la propriile pareri! El e acolo sa modereze.
    A MODERÁ, moderez, vb. I. Tranz. și refl. 1. A face să devină sau a deveni mai puțin intens, mai puțin mare; a (se) micșora, a (se) reduce. 2. A face să devină sau a deveni mai cumpătat, mai stăpânit; a (se) înfrâna, a (se) potoli. – Din fr. modérer.
    Din pacate campania mediatica impotriva PDL si implicit a Guvernului continua!
    Boureanu are dreptate cand face observatia ca nu este lasat sa-si termine ideea.
    D-na Firea da dovada de o crasa lipsa de profesionalism si fair-play. Oricare ar fi fost parerea ei personala nu avea voie sa atace un invitat. Iar modul in care a facut-o - e ca la gradinita! Si culmea, tot ea e revoltata saraca! Pe langa ea D-l Boureanu a fost un domn. Macar nu a dat nume. Numele l-a furnizat chiar d-na Firea! A cazut ca musca-n lapte, condusa de propriul atac furibund si infantil!
    Culmea e, ca vrei sa te uiti la tv sa auzi ce au oamenii de spus - fie ca sunt din opozitie, fie ca sunt de la putere. Vrei sa asculti parerele tuturor si sa le cantaresti singur, pe cat posibil. Dar cu moderatori care nu-si lasa invitatii sa vorbeasca n-ai nici o sansa.
    D-na Firea a facut-o de cacao! Din punctul meu de vedere e vinovata 100% de lipsa de profesionalism!
  • +25 (31 voturi)    
    Ipocrita (Marţi, 1 iunie 2010, 13:00)

    hala [anonim]

    Nu sunt misogin si nici n-am nimic cu blondele, dar Firea sare calul. Pai in primul rand ea a inceput cu atacurile. Boureanu n-a spus nici un cuvant urat, ci doar a returnat la fileu ineptiile blondei. Iar tipa il da in judecata!!! Hahaha, mor de ras.
    E o vorba veche pe tema asta: "Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul".
  • +12 (16 voturi)    
    Boureanu a gresit?! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:01)

    Rescatorul [anonim]

    Se vede ca nu stie proverbul: daca te bagi in tarata, te mananca porcul, pardon scroafa. Pentru ca Firea este o tata din mahalalele Bacaului.
  • +24 (30 voturi)    
    Culmea tupeului (Marţi, 1 iunie 2010, 13:03)

    alexsipos [anonim]

    E culmea tupeului . Adica este exact invers . Cum poti sa intrebi tu ca "doamna" legat de mancare , la "toaleta?"....si apoi din cate vad Boureanu nu a zis ca vorbeste despre Tariceanu . Aceasta semidocta , incompetenta - doar nu este aproape saptamanal la carcotasi degeaba - si-a permis frecvent sa-si calce in picioare invitatii pedellisti in general , mizand pe "imunitatea" pe care il ofera faptul ca e ..femeie . Cred ca vinovat e Boureanu si oricine care accepta sa participe la emisiunea acestei "doamne" . Se vede din fata , psihologii pot sa citeasca si dupa mimica , rea intentia , ipocrizia , falsitatea argumentelor , si in general caracterul precar .
  • +24 (30 voturi)    
    Abia astept (Marţi, 1 iunie 2010, 13:03)

    Bogdan [anonim]

    Sa vedem daca au curajul.
    Firea oricum e o tzatza de la doi lei (scuze mii de EUR), dar tot tzatza e.
    Emisiunile ei si-au pierdut de ceva vreme obiectivitatea si altceva inafara de atacuri la persoana nu stie (sau poate stie ;) ).
  • +23 (29 voturi)    
    o doamna... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:03)

    crisa [anonim]

    pai din ce scrie aici, vad ca ea a inceput cu atacurile....numai ea l-a provocat..si chiar urat...ca doar ...de....e o doamna...
  • +27 (33 voturi)    
    in schimb accepta (Marţi, 1 iunie 2010, 13:04)

    A Dandanache [utilizator]

    Rog hotnews sa faca aceasta adaugire la articol. In schimb "Intact Media Group mai precizeaza ca poate tolera foarte bine, ba chiar incuraja, un comportament imatur, fara argumente profesioniste, atacuri la persoana, intimidari, agresiuni, calomnii si insulte din partea moderatorilor sau a oricaror altor angajati ai institutiei".
  • +25 (31 voturi)    
    si CNA de ce nu actioneaza (Marţi, 1 iunie 2010, 13:05)

    stupid [anonim]

    impotriva lui Firea ?
    mie mi se pare ca ea a atacat si l-a facut ca a mancat ceva stricat ... un moderator care incepe asa ... mai are ce cauta acolo ?
    • +4 (8 voturi)    
      faceti sesizare (Marţi, 1 iunie 2010, 14:33)

      Anti A1, A2, A3, A4 [anonim] i-a raspuns lui stupid

      CNA poate invoca faptul ca nu a fost sesizat de nimeni. eu am facut azi sesizare, faceti si voi cand nu va convine ceva, poate asa ii potolim pe "doamna" firea si pe "domnu' " gadea (desi cred ca vor spumega indelung ca sunt persecutati de CNA, ca ei sunt fecioare iar CNA ii violeaza)
  • +21 (29 voturi)    
    De ce va uitati la Antene? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:05)

    liberal adevarat [utilizator]

    Eu nu inteleg cine se uita la acest post de televiziune!
    Ce este de vazut acolo decat dejectiile unor nefericiti fara minte angajati de un domn a carui unica realizare este ca a furat banii din conturile lui Ceausescu? De ce sunt acesti oameni subiect de dezbateri publice? Sunt niste suburbani. Iar membrii PDL sa nu mai calce la Antene, sa-i lase se mangaie reciproc cu pesedeii
  • +11 (15 voturi)    
    msj (Marţi, 1 iunie 2010, 13:07)

    elena [anonim]

    Nu e prima data cand un invitat de la PDL nu este lasat sa vorbeasca
    Bravo
  • +19 (29 voturi)    
    bravo boureanu ! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:08)

    adrian [anonim]

    in loc sa-i fie rusine d-nei Firea, pentru ca a inceput cu jignirile si pentru ca a manevrat in permanenta discreditarea d-lui Boureanu, tot ei au tupeul nerusinat sa-l dea in judecata... După cum s-a comportat in emisiunea cu "domn' profesor" şi cu dl. Vlădescu, am luat hotârârea să comut pe alt canal când o voi mai vedea pe d-na Firea, pentru că mă dezgustă!
    Care este femininul de la "tonomat"?
    TONOMATĂ ...?
  • +18 (26 voturi)    
    Fireaaa.....piss..piss....zat (Marţi, 1 iunie 2010, 13:08)

    Eu [anonim]

    Cele mai penibile persoane din istoria televiziunii Firea si Gidea. Si ziua e noapte pentru ei daca zice Felix Supremu'
  • +18 (28 voturi)    
    si A3 (Marţi, 1 iunie 2010, 13:09)

    me [anonim]

    ... ar trebui amendata la sange de catre CNA pentru astfel de iesiri din partea 'moderatorilor' ...

    Propun asa:
    - prima abatere : 10000 lei amenda
    - a 2-a : 50.000 lei + intreruperea transmisiei pe perioada dedicata emisiunii problematice
    - a 3-a : 100.000 lei + intreruperea transmisiei postului pe durata a 24h
    - a 4-a : 500.000 lei si ridicarea licentei

    Sa mai vedem atunci cine mai are tupeul sa mai permita grohaieli pe posturile TV
    • -10 (22 voturi)    
      si A3 (Marţi, 1 iunie 2010, 12:35)

      Rosebud [utilizator] i-a raspuns lui me

      Mai bine sa suspende programul tuturor posturilor care nu-i pupa in ...cursul saptamanii pe pdl-isti si pe presedinte la cate 2 ore de la 20-22 si sa-i oblige sa dea numai cauvantarile odiosului si sinistrei (Basescu-Boc), nu???
      • 0 (0 voturi)    
        normal (Marţi, 1 iunie 2010, 22:09)

        spil [anonim] i-a raspuns lui Rosebud

        si ce mare chestie ar fi? mi se pare normal, de ce nu.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 3 iunie 2010, 17:23)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui me

      Iti dau perfecta dreptate, defapt propun sa fim si mai drastici, maxim 2 ore pe zi de emisie si doar la TVR, B1TV, OTV si PrimaTV si doar emisiuni din arhiva personala a preaiubitului si preaslavitului nostru conducator.Traiasca Basescu.Traiasca Partidul(D-L).
  • +14 (22 voturi)    
    d'apoi deh... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:09)

    Gica_Contra [anonim]

    Si uite asha mai afla "prostimea" care ce si cum sunt combinate doamnele si domnii din politica si mass-media =))))))))
    App. doamna Firea mai e in doliu ? :))))))
  • +20 (26 voturi)    
    ?? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:10)

    ELIS [anonim]

    nu imi este simpatic nicunul dar mi se pare ca Firea a sarit calul .Ea a fost moderatoare ori ce inseamna cand te iei la harta cu unul din pdl cand stim cu totii ce campanii mizere au facut cei de la antene.Daca era corecta si nu avea dispozitii de la stapan s ar fi comportat ca atare dar sunt mai buni banii decat decenta.Sa o iertam pt.ca a fost invatatoare in satul Cleja Bacau si nu s a obisnuit cu capitala.
  • -12 (24 voturi)    
    BOUreanu (Marţi, 1 iunie 2010, 13:11)

    Dan [anonim]

    Ca de obicei... Hotnews truncheaza. Am vazut emisiunea... femeia aia l-a rugat de 20 de ori sa raspunda la intrebari pana l-a intrebat daca a mancat ceva stricat.
    Boureanu e de altfel cunoscut ca un mahalagiu.
    • +3 (13 voturi)    
      ... (Marţi, 1 iunie 2010, 12:49)

      aiurea [anonim] i-a raspuns lui Dan

      nu este nimeni obligat sa raspunda la intrebari daca nu vrea. nici chiar la politie. asta nu inseamna ca trebuie sa jignesti persoana respectiva.
      • -1 (7 voturi)    
        Intrebari (Marţi, 1 iunie 2010, 13:41)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui aiurea

        Atunci ce mai cauta la emisiune? Sa stea acasa daca e badaran si nu stie sa raspunda la intrebari. Ce cauta la emisiune daca nu vrea sa raspunda la intrebari?
    • 0 (10 voturi)    
      Degeaba. (Marţi, 1 iunie 2010, 15:51)

      Avalhon [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      De acord, Antenele si Realitatea sunt ale taberei opuse "baietilor de gasca ce lupta vitejeste (saracii de ei!) co mogulii (de parca ei sunt altceva) PSD si PNL". La fel cum B1 si Voz servesc cu slugarnicie rahatul PDL-ului care, culmea culmilor tot mai are simpatizanti cu droaiele pa Hotnews (cu "riscul" de a lua numai minusuri).
      Amandoi au facut o tampenie cat casa si s-au purtat ca doua dobitoace. Totusi, e prima data cand o vad Pe madama cu asa purtare, dar a nu stiu cata cand printul de Cacafort se poarta ca un misogin de 2 parale. Duca-se cu totii pe apa sambetei!
    • 0 (0 voturi)    
      banii lui felix motanu (Marţi, 1 iunie 2010, 22:11)

      true [anonim] i-a raspuns lui Dan

      nu e adevarat! minti cu un tupeu nesimtit, cati bani ai luat de la voiculescu ca sa scrii pe aici?
  • +15 (25 voturi)    
    hahahahaha................................ha (Marţi, 1 iunie 2010, 13:13)

    popcorn monta [utilizator]

    antena3 il da in judecata pe boureanu.de ce?pentru ca invitatul lor nu sa lasat calcat in piciore de securistii lui voiculescu?culmea ridicolului=anatema3.penibil.si cna nu da nici o amenda?
  • +16 (26 voturi)    
    . (Marţi, 1 iunie 2010, 13:13)

    Dan [anonim]

    Cum se poate ca o moderatoare sa fie asa de impertinenta ? cand ea ar trebui sa fie echidistanta..
    Cat despre Antene si Realitatea, toti stim cum sta treaba.. doar cei orbi nu vad :)
  • +1 (7 voturi)    
    Vranceanu??? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:14)

    Senior [anonim]

    Posturile Realiatea si Antenele toate nu sunt decat niste lingai platiti cu bani frumosi sa impeoaste cu bale peste tot...paote ca erau mai credibili daca macar mimau echidistanta....Nu ma dau in vant dupa nici o orientare politica dar ce fac aceste posturi este gretos si libidinos...Boureanu a fost totusi foarte calm...merita altceva tarfulita aia
    • +2 (4 voturi)    
      Esti (Marţi, 1 iunie 2010, 15:51)

      Avalhon [utilizator] i-a raspuns lui Senior

      de la B1 sau Vox?
      • -2 (2 voturi)    
        ? (Marţi, 1 iunie 2010, 19:11)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Avalhon

        Iar tu esti cumva de la Antena 3 sau Realitatea?
  • +6 (16 voturi)    
    realitatea (Marţi, 1 iunie 2010, 13:15)

    xXx [anonim]

    Un moderator ar trebui sa fie impartial, echidistant. In cazul nostru e foarte departe de ce ar trebui sa fie. Nici cu invitatii politici nu mi-e rusine. Cum ii atati cum isi dau arama pe fata, arata tuturor ce caracter au. Cam asa sunt oamenii care ne conduc. Cei mai nevinovati sunt membrii de partid. Deja dc vrei mai mult trebuie sponsorizat, adica cumparat loc pe liste si tot asa pana in varful ierarhiei. Si un om care investeste masiv intr-o functie ca sa ajunga sa doarma pe mesele din Parlament nu munceste pentru acei bani: sunt siguri facuti usor si necinstit. Eu nu pricep de ce le place asa de mult sa se arate ca au functie, avere, putere, imunitate intr-un cuvant pt muritorul de rand: circ. Nu conteaza cine e la putere PDl, PSD PNL toti presteaza aceleasi servicii: in defavoarea cetateanului derand. Scenariul e acelasi opozitia critica pe cei aflati la putere, fiecare da vina pe celalat, nimeni nu vine cu vreun plan de iesire din criza sau macar de ameliorare. Stiu sa faca circ pentru a distrage atentia. Sa ii lasam sa se certe, noi sa stingem tv-ul si sa emigram. Ca alta solutie se pare ca nu este. Nu mai exista oameni cu coloana vertebrala pe la televiziuni. Toti sunt vanduti unuia sau altuia. Tineti-o tot asa : circ, circ, circ ca sigur reusiti sa depopulati Romania.
  • +15 (23 voturi)    
    Firea (Marţi, 1 iunie 2010, 13:15)

    Florin [anonim]

    Nu vreau sa comentez despre d-nul Boureanu care este un om politic ca si altii si face si lucruri mai putin ortodoxe insa ceea ce se intampla la emisiunea lui Firea este peste orice inchipuire. Mi-e greu sa cred ca s-ar ajunge la astfel de momente daca partinirea nu ar fi evidenta si stilul de mahala. Am vazut de cateva ori ceva asemanator si de atunci refuz sa mai fac rating acestui post plin de fosti securisti si copii de securisti. Si cand spun securisti nu ma refer la tot fostul SRI si SIE ci la aceia de te turnau la securitate dupa o discutie la un pahar de vin. Ei vin acum sa ne predea noua lectii de moralitate si sa ne spuna cum stau lucrurile
  • +16 (24 voturi)    
    Care pe care? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:18)

    Gii [anonim]

    Mie mi se pare ca Fierea l-a provocat? Am dreptate oare?
  • +15 (21 voturi)    
    Sorry (Marţi, 1 iunie 2010, 13:19)

    dd [anonim]

    mie nu-mi place boureanu dar din cate citesc se pare ca firea l-a cam luat prima peste picior
  • +1 (7 voturi)    
    uimire (Marţi, 1 iunie 2010, 13:19)

    John Doe [anonim]

    Citesc comentariile si nu imi vine sa cred...
    Oare asa sunt romanii? Ignoranti, badarani si prost crecuti?
    Oare a disparut si ultima bruma de bun simt?
    Sau cei care posteaza comentarii sunt doar latrai platiti?
    Ma rog la Dumnezeu sa fie valabila a doua varianta si sa reusim sa trecem cu bine prin purgatoriul ultimilor ani...
  • +4 (8 voturi)    
    cum este posibil? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:19)

    un roman [anonim]

    Cum este oare posibil ca in secolul 21 sa avem moderatori de teapa "stimabilei"???Unde am ajuns daca astfel de oameni ne prezinta "realitatatea" cu privire la subiecte de interes general?Daca ,conducerea acestui post de televiziune ar avea un minim de bun simt ar iesi pe post si si-ar cere public scuze pentru comportamentul "doamnei".Nu are importanta cine sunt persoanele implicate in acest conflict verbal,comportamentul este inacceptabil.
  • +15 (25 voturi)    
    prezentul articol (Marţi, 1 iunie 2010, 13:19)

    valentin [anonim]

    D-nul Boureanu a fost prea delicat cu d-na GVF....
  • +15 (23 voturi)    
    !!! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:19)

    Cris [anonim]

    Daca intrati pe ziare.com si cautati acelasi subiect o sa observati faptul ca manipularea este la ordinea zilei. DIalogul dintre cei doi este trunchiat intentionat pentru a scoate in evidenta faptul ca dl Boureanu este vinovat de escaladarea situatiei.
    Moderatorul are menirea sa mentina o emisiune in limitele normale de discutie, nu invitatii.
    Daca moderatorul nu este in stare sa poarte o discutie civilizata este mai bine sa i se atribuie o alta responsabilitate in spatele camerelor de luat vederi.
  • +4 (14 voturi)    
    oare (Marţi, 1 iunie 2010, 13:21)

    Camelia [anonim]

    Pai, din discutia de mai sus, mie mi se pare ca ea il ataca pe el si ca el nu face nimic inafara sa se apere.
    Nu am vazut emisiune, era vorba de PDL, cine ii mai asculta pe ei?..., dar nu e frumos, civilizat si feminim pentru o moderatoare sa foloseasca o ala exprimare, unde se crede? in spatele blocurilor? Numai copiii de 15 ani care nu stiu sa se comporte mai vorbesc asa.
    Si e mai trista treaba ca are suficienta minte sa ii inchida gura si sa il faca sa se simta ca nimicul care e (numai pentru ca e in PDL, nu am nimic cu el personal) si daca dna Firea ar fi avut un comportament "matur, cu argumente profesioniste, fara atacuri la persoana, intimidari, agresiuni, calomnii si insulte".
    In confruntarea aia ea a pierdut mai mult. Pacat pt. ea.
  • -11 (25 voturi)    
    in fragment Firea pare ticaloasa (Marţi, 1 iunie 2010, 13:21)

    Bogdan [anonim]

    De fapt cel mai agresiv a fost Boureanu. Firea a fost mai potolita si ironiile aveau darul sa-l calmeze pe d-l deputat, care insa se enerva mai tare si avea tonul mult prea ridicat pentru normele elementare de bun simt. Sau cel putin asa mi s-a parut mie...
    P.S.
    Are o nevasta asa frumoasa iar el e atat de nerovs...Nu prea inteleg cum vine asta. O fi plecata la vreo prezentare prin strainatate?:P
    • +2 (10 voturi)    
      Las' ca nici cu Firea nu mi-e rusine (Marţi, 1 iunie 2010, 13:42)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      e scorpie in fiecare emisiune. Asta nu scuza cu nimic comportarea lui Boureanu.
      Sa vedem si altfel: "Domnule Bogdan, cum puteti scrie asa ceva, ati mincat ceva stricat inainte?" Daca iti convine replica mea, sint sigur ca nu te vei supara.
    • +7 (15 voturi)    
      .... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:49)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Indiferent ce facea invitatul, cred ca nici macar pe vadim nu l-a intrebat vreun moderator asa ceva. Iar Vadim intr-o zi "buna" nu poate fi egalat.
      Firea a stabilit un nou record negativ.
  • +14 (22 voturi)    
    Bravo boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 13:22)

    daniel [anonim]

    nu am vazut emisiunea, dar din fragmentul prezentat doamna (?) Firea e de mare mahala!
  • +16 (24 voturi)    
    Zici Firea si tragi APA! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:23)

    rochiri [utilizator]

    Adica eu vin la tine in emisiune ca sa ai pe cine sa injuri!
  • -7 (17 voturi)    
    cearta ca la usa antena3 (Marţi, 1 iunie 2010, 13:24)

    edi [anonim]

    D-nul Boureanu nu ar trebui sa mai fie mitocan si sa nu o mai faca pe moralistul si pe aparatorul dreptatii vazuta de pdl si sa se retraga din viata politica si sa renunte la afacerile pe care le are cu termopane cu ministerul d-nei UDREA si sa-si vada de viata lui si de familie.
  • +13 (21 voturi)    
    mai rar asa emisiune! Bufonerie curata! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:25)

    Darlica [utilizator]

    Doamna Firea nu mai este demult o moderatoare corecta!
    Oare toti salariatii Antenelor se vor solidariza cu dumneaei!? Cred ca unii se vor jena de limbajul folosit chiar de MODERATOARE!
  • +18 (26 voturi)    
    hmmm (Marţi, 1 iunie 2010, 13:26)

    flo [anonim]

    Pna nu am citit transcrierea cu dialogul credeam ca Boureanu e un ghiolban, ca ar fi violentat-o verbal pe coana Firea. Dar acum ca am vazut exact realizez ca Firea asta e o prefacuta si jumatate, in realitate o mahalagioaica!
  • +12 (18 voturi)    
    S-a ofuscat amantu' (Marţi, 1 iunie 2010, 13:27)

    Claude [anonim]

    .... ca nu i s-a mentionat numele pe post :))))
  • +11 (23 voturi)    
    Idiotii de la Antena3 (Marţi, 1 iunie 2010, 13:27)

    Constantin [anonim]

    "Gabriela Vranceanu Firea: D-voastra ati mancat ceva stricat inainte de aceasta emisiune..." Citind tot ce a zis proasta asta ii dau dreptate omului. Numai dobitoci la Antena1/3 si Realitatea. Televiziune pentru ghetouri.
  • +13 (21 voturi)    
    daca... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:27)

    Laurentiu78 [utilizator]

    emisiunea s-a desfasurat intr-adevar asa dupa cum apar fragmentele, si cronologic, primul atac vine din partea Dnei Firea (desi dupa limbaj nu as zice ca este o doamna), atunci nu prea vad de ce antenele arunca cu bani pe geam dandu-l in judecata pe Boureanu.
    daca au bani..nu au decat sa-i arunce pe fereastra!
  • +16 (22 voturi)    
    Care pe care (Marţi, 1 iunie 2010, 13:29)

    Ioana [anonim]

    Mancat ceva la toaleta? Muci in freza? Amanti?... TV de Romania (ca "jurnalism" si "politica" nu pot sa spun). Luati-o la sanatoasa, fratilor ramasi in infern, pana nu va tampesc astia de tot! Imi vine sa vomit.
  • +3 (11 voturi)    
    Citeste (Marţi, 1 iunie 2010, 13:29)

    cos [anonim]

    Din replicile astea inteleg ca firea a fost prima care a recurs la un limbaj inadecvat iar boureanu nu a ezitat sa se coboare la nivelul acestui mod imbecil de exprimare si atac la persoana. NU SUNT SURPRINS ca astfel de oameni joaca un rol,mai mult sau mai putin important , in mass media si politica deoarece ei,si multi altii, sunt produsul INFECT al dictaturii comuniste in care adevaratele valori au fost distruse. Am 24 de ani si nu dau 2 bani pe oamenii astia.
  • +13 (23 voturi)    
    CNA va rog sa inchideti WC-ul public (Marţi, 1 iunie 2010, 13:29)

    CNA [anonim]

    Draga CNA va rog sa inchideti WC-ul public numit antena x y z ....
    Pe Dvs. nu va oripileaza mizeria morala antenista?
  • +6 (12 voturi)    
    Scurt .... S-au caracterizat singuri.... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:30)

    ora600 [anonim]

    Un astfel de comportament nu este acceptabil din parte nici unuia .... daca ar avea coloana vertebrala ar demisiona amandoi. Cat despre continuarea acestui circ "jenibil" din partea antenei 3 , arata lipsa de profesionalism si valoare pe care o are aceasta televiziune si necesitatea de a face stiri "de senzatie" din orice fel de "fas regizat" demn de striile de la "cancan". Sinteza acestui episod se face intr-un singur cuvant : "SCARBA".
  • +8 (14 voturi)    
    Cine a fost primul: oul sau gaina? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:31)

    florin [anonim]

    Mi-am scos din grila de mult timp antenele, deci nu am avut privilegiul de a urmari emisiunea cu pricina. Am citit cu mare interes dialogul publicat de hotnews.ro. Nu reusesc sa ma dumiresc care din cei 2 este mai vinovat. Nu mi se pare absolut deloc ca GVF ar fi avut o atitudine de moderator asa ca a primit ceea ce a cerut cu insistenta.
  • +14 (22 voturi)    
    Imunitate (Marţi, 1 iunie 2010, 13:31)

    radu [anonim]

    Dl Boureanu a exprimat o opinie politica cu privire la rolul Antenei 3 in informarea electoratului. Conform Constitutiei, d-l Boureanu beneficiaza de imunitate pentru opiniile politice, intocmai ca d-l Nicolaescu care il etichetase pe d-l presedinte Basescu ca fiind nebun.

    Spre deosebire de d-l Basescu in acel proces, d-na Firea nu beneficiaza la rindul ei de imunitate, fiind in plus supusa reglementarilor CNA. Sint curios ce se va intimpla cind d-l Boureanu va formula o cerere reconventionala consistenta, pe baza aceleiasi altercatii.

    PS. Aceasta este singura forma de imunitate de care beneficiaza parlamentarii in baza Constitutiei.
    • +2 (6 voturi)    
      Bine spus, stimate confrate ! (Marţi, 1 iunie 2010, 14:22)

      De Juris [anonim] i-a raspuns lui radu

      ...bineinteles ca onor postul Antená WC a uitat sa mentioneze ce fel de actiune intenteaza (presupun ca pt penal nu are calitatea )....

      Firea este o caricatura de profesionista, desi in Antena nimeni nu indrazneste sa-i taie calea; pt antenisti, este taboo sa o critici chiar si in viata privata...parca ar fi pe vremea lui Ceausescu....
  • +10 (16 voturi)    
    Gabriela Vranceanu Voikulescu (Marţi, 1 iunie 2010, 13:36)

    amanta de doi bani [anonim]

    e clar ca amantul mahalagioicei este nimeni altul decit motanul; nici nu se putea o pereche mai potrivita!
  • -7 (15 voturi)    
    ... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:36)

    Cristina [anonim]

    Oricum ar fi, o doamna trebuie respectata...
    • +8 (16 voturi)    
      doamna (Marţi, 1 iunie 2010, 12:49)

      marian [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Exact, o "doamna" trebuie respectata, nu o mahaalgioaica.
  • +14 (20 voturi)    
    Antena 3 = O rusine nationala (Marţi, 1 iunie 2010, 13:37)

    Adrian M [utilizator]

    Aceasta televiziune care nu stie ce sa mai faca in ultima perioada, pentru a destabiliza Romania prin scoaterea oamenilor in strada si creearea haosului generalizat, fara sa se intrebe: "Ce va fi dupa ?" ar trebui data in judecata de o tara intreaga pentru felul reprobabil in care isi faca meseria de jurnalism.
    Pentru felul in care dezinformeaza, jurnalistii onesti si cinstiti din breasla ar trebui sa le fie rusine cu astfel de exemplare printre ei.
    Cit despre Firea, tot la fel se poate spune si de restul : Grecu, Badin, Gidea, Badea, Guran, Rusu..... adica toti
    • +1 (7 voturi)    
      subscriu (Marţi, 1 iunie 2010, 14:01)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Adrian M

      insa as vrea sa fiu corect, moise guran nu chiar de lepadat, are emisiuni chiar bune !
      • -1 (5 voturi)    
        Sincer as vrea sa fie asa! (Marţi, 1 iunie 2010, 13:59)

        Adrian M [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

        Emisiunea lui era buna, dar in prezent se incadreaza in tipul de emisiuni caracteristice postului.
  • +7 (11 voturi)    
    Se cunoaste cine e "prietena" (Marţi, 1 iunie 2010, 13:39)

    Ana [anonim]

    cu patroana postului, Camelia Voiculescu. Nu de alta, dar la cat de balacariti au fost Gadea, Badea & Co, niciodata Antena 3 nu a inaintat o actiune in justitie pentru a le proteja reputatia. Dar pentru madam Firea, oricand :)
  • +1 (15 voturi)    
    Boureanu era legat de scaun? (Marţi, 1 iunie 2010, 13:39)

    vio [anonim]

    Ca nu inteleg de ce nu s-a ridicat si a plecat?
    Bine, nu inteleg nici de ce a venit la mogul!

    Avea ocazia sa arate ca e un "domn" - si nu e greu cand esti in fata lu` madam Firea, dar, e clar, nu e.
    • +1 (9 voturi)    
      De ce sa fi plecat? (Marţi, 1 iunie 2010, 14:19)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui vio

      Sa-i fi dat satisfactie mahalagioacei si prilej de rastalmacire?
  • +11 (17 voturi)    
    Firea si mica ei istorie:)) (Marţi, 1 iunie 2010, 13:40)

    Laura [anonim]

    Parasutata din Bacau unde a fost o eleva sub-mediocra, renumita pentru escapdele sale sexuale cu profesori si magistrati din Bacau, Firea s-a abtinut mult timp sa arate adevarata sa fata de "dama de companie holerica" asa cum o caracteriza un fost coleg de-al sau. Sotul sau a avut un rol fundamental in "civilizarea" acestei moderatoare de "centura." Acum cand el a trecut in lumea celor drepti, Madam Firea cauta sa muste din toti baietii care arata bine si au o situatie materiala doar doar s-o lipi si ea de cineva. Iar in cazul in care acestia declina invitatiile apare ceea ce s-a vazut: o mahala in direct tipica soselelor de centrura cand clientul alege alta fata. In rest Antenele nu sunt decat spatiul bordelurilor politice dintre angajate (fetitele lui Felix) si invitatii din platou care accepta rolul de penibili.
  • +10 (16 voturi)    
    nu ca mi-ar fi... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:46)

    egroeg [anonim]

    simpatic acest neavenit in politica,Boureanu,care la fiecare aparitie tv are un comportament penibil,dar aceasta "licentiata "{care se pretinde) dna Firea i-a dat cu brio lectii de de mentalitate si vocabular suburban.De mult ar fi trebuit sa dispara de pe ecran.Probabil insa ca fiind vorba de Antena 3 nu ar trebui sa ne mire.
  • +15 (19 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 1 iunie 2010, 13:46)

    Florea [anonim]

    Sunt un antipatizant convins al PD-L, iar despre dl. Boureanu am o părere nu dintre cele mai măgulitoare, însă sunt stupefiat de comportamentul coanei Firea și de tupeul și neobrăzarea Antenei de a anunța că tot ei îl dau în judecată pe Boureanu. Ca să citez dintr-o reclamă a unei firme apropiate de mogulul Patriciu: „...și te întrebi: ce urmează ?”
  • +8 (14 voturi)    
    Pe cat de sila mi-e de Boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 13:50)

    adrian_v [anonim]

    ... pe atat de scarba mi-e de Antene.

    Iar in dialogul de mai sus, ziarista ("noii securisti") e mahalagioaica.

    Nu vad cum ar putea castiga in instanta.
  • +4 (6 voturi)    
    din fragment nu reiese ca... (Marţi, 1 iunie 2010, 13:54)

    marius [anonim]

    Boureanu a zis ca Tariceanu e amantul Gabrielei Firea.
    Oricum, moderatorii de la Antene mi se par asa de lipsiti de constiinta. Nu sunt singurii din presa, cu aceeasi caracteristica, dar la alte televiziuni se mai aduc totusi si dovezi, nu doar ocari si critici...

    Intr'un fel, ma gandesc ca a accepta sa participi la emisiunile lor este echivalent cu a intra in cocina porcilor...

    Bleah.
  • +4 (6 voturi)    
    si-a pierdut Firea si caracterul (Marţi, 1 iunie 2010, 13:54)

    marc [anonim]

    Asa se intimpla cu ziaristii astia care isi arata si public gratitudinea pentru cei care le-a dat o paine...rolul ei era de mediator, trebuia sa fie impartiala, sa dea dreptul fiecaruia sa vorbeasca....si Antenele si Realitatea slujesc interesele mogulilor Voiculescu si Vantu...iar Firea face si ea parte din plutonul lingailor Gadea, Cristoiu, Stan, Ursu, Rosca Stanescu si altii ca ei.....ziaristi de tot. ...ca.....tul !
  • -1 (7 voturi)    
    poate (Marţi, 1 iunie 2010, 13:59)

    dan2 [anonim]

    Cred ca in dialogul citat dl. deputat Boureanu a exprimat o opinie politica.
  • +8 (12 voturi)    
    din pacate (Marţi, 1 iunie 2010, 14:00)

    mar [anonim]

    individa vrea mai arunca o galeata de zoiae pe breasla jurnalistilor.
    Dupa ce a folosit un limbaj suburban, care nu face cinste unui moderator, nu mai vorbesc de faptul ca este femeie, acum vrea si in instanta. De ce? Ca circul sa fie total!! Saracuta de ea, juri ca a coborat din bancul in care "doua doamne" s-au dus la doctor.
    Si saptamana trecuta s-a dat in "stamba prostiei", cand l-au atacat pe Vladescu!! Stau si ma gandesc de ce nu se sesizeaza CNA-ul?? Pentru ce primeste aceasta institutie bani de la BS.
    Si mai vin cu o intrebare, ce s-a intamplat cu reclamatiile facute pentru emisiuna din ziua alegerilor, turul 2?
    Teoretic dupa emisiunea de aseara ar trebui suspendata licenta de emisie.
  • +11 (15 voturi)    
    Dna Firea, perfecta pentru Antene? (Marţi, 1 iunie 2010, 14:04)

    costel [anonim]

    Stimata doamna Firea,
    Eu cred ca locul dvs este in alta parte. Cu limbajul pe care-l practicati va putenti integra impreuna cu cei ce va incurajeaza in grupa mare de tzatze. Luati-va de mana cu dnii Badea si Gadea, care sunt insa mici copii pe langa dvs.
    Este innaceptabil un asemenea limbaj la TV. Sper sa fiti data afara din orice televiziune for ever. Sper ca CNA-ul isi va face datoria.
    Nu sunt un admirator al dlui Boureanu. Ba dincontra. Imi repugna individul. Dar faptul ca ati cazut in plasa lui, va descalifca.
    Nu stiu cum de a avut Felix tupeul sa-l dea in judecata pe Boureanu, cand dvs ati fost actorul principal al tiganiei de aseara.
    Multa bafta in alta meserie!
    Sau poate ma insel eu si dvs doaman Firea va potriviti perfect acolo in peisajul fetid de la Antene? Alaturi de Badea, Gadea, Stan si Ciutacu?
    O mocirla vie....
  • +11 (17 voturi)    
    :))))) (Marţi, 1 iunie 2010, 14:06)

    ... [anonim]

    Cristian Boureanu: Dl Orban a vorbit 10 minute si a tinut un discurs, iar pe mine nu ma lasati sa vorbesc...
    Gabriela Vranceanu Firea: D-voastra ati mancat ceva stricat inainte de aceasta emisiune...
    C.B.: Am mancat ceva inainte la dumneavostra...
    GVF: La toaleta?
    C.B.: Ce mancati dumneavoastra in fiecare seara aici...
    G.V..F: Dar nu va e jena...
    C.B.: Pai daca ma intrebati asa de urat...

    Adica femeia asta recunoste indirect ca mananca r..hat in fiecare seara .O fii blonda?:P
  • +6 (10 voturi)    
    caraghios!... (Marţi, 1 iunie 2010, 14:08)

    Andrey [anonim]

    ...din ce vad eu, marea "jurnalista" de la coada vacii, stresata peste masura si pesemne impacienta(ta), l-a atacat pe dl. deputat "care este" si care, din pacate, participand la o emisiune la acel post tv, aduce a don quijote cu antena de 3 vant(uri)...
  • +3 (7 voturi)    
    dar, voi toti, asta faceti toata ziua... (Marţi, 1 iunie 2010, 14:11)

    rasputtin [utilizator]

    comentati "nimicul"..?!!
    ...pai cu asa job...
    si ...asa de curiozitate, cum se plateste jobul asta?
    • +2 (4 voturi)    
      Cum se plateste?!? (Marţi, 1 iunie 2010, 15:39)

      je [anonim] i-a raspuns lui rasputtin

      Depinde... La antene si realitati, se pare ca jobul se plateste cu blow...
  • +9 (13 voturi)    
    Rusine (Marţi, 1 iunie 2010, 14:11)

    Florin [anonim]

    Nu stiu cine pe cine ar trebui sa dea in judecata, dar cu siguranta un moderator TV nu ar trebui sa foloseasca un asemenea limbaj "de cartier" cu invitatii sai, asa cum a folosit dna Firea. Ea a inceput totul si l-a provocat pe Boureanu, in definitiv a cules ce a semanat. Rusine dna Firea, rusine Antena 3.
  • +6 (8 voturi)    
    Bravooooo (Marţi, 1 iunie 2010, 14:11)

    Folostoaca [anonim]

    Ce bine ar fi daca tot mai multi "invitati" ai celor doua "posturi Tv" ar avea macar pe jumatate din atitudinea domnului Boureanu. BRAVO domnule Cristian BOUREANU.
  • +8 (10 voturi)    
    D-na FIREA sa se ia de mana cu dl. MANDRUTA (Marţi, 1 iunie 2010, 14:13)

    ANTI-CIRCARI [anonim]

    Cred ca se vede destul de clar , din dialogul de mai sus, ca nu dl. Boureanu a fost mai impertinent ca aceasta d-na "moderatoare". Sunteti penibili, dati-va in judecata angajata mai intai pentru comportamentul de mahala pe care l-a avut in emisiune. Cred ca locul ei este langa Dl Mandruta, sau o dati afara. "Profesinist" post TV !!!
  • +7 (9 voturi)    
    Am crezut ca-i o doamna!... (Marţi, 1 iunie 2010, 14:14)

    MihaC [anonim]

    Am prins chiar toata discutia dintre ei... Boureanu a fost provocat sa raspunda intr-un anumit fel, dar nu a facut-o pe cat ne asteptam noi, telespectatorii! Gabriela VRANCEANU-FIREA mi s-a parut total deplasata ca moderator, s-a vazut clar ca a fost partinitoare si lipsita de bun-simt (n-am mai auzit asemenea replici scarboase din gura unei femei care se pretindea a fi o doamna).
    N-au decat sa-l dea in judecata pe Boureanu, daca aste e placerea lor! Dar daca ne-am asocia si noi, telespectatorii partasi la replicile dintre ei, nu stiu zau daca ANTENA 3 n-o s-o ia bine de tot in freza! Adevarul este ca ne-am saturat de neispravitii din mass-media si din politica romaneasca! Se cultiva non-valoarea si incultura peste tot! Chiar nu-i putem opri?!! ...Unde esti tu, Tepes Doamne?!!...
  • -4 (8 voturi)    
    jigniri (Marţi, 1 iunie 2010, 14:22)

    bourel [anonim]

    Ok, amandoi au mers mult prea departe. Numai ca unul este DEMNITAR al statului, iar celalalta este angajata la un post de televiziune privat. Pretentiile sunt infinit mai mari de la un demnitar. Asta pentru ca actiunile unui demnitar pot avea efecte mult mai pregnante decat cele ale unui simplu cetatean, fie acesta si "vedeta" TV. Asa popor, asa demnitari. Si exemple sunt de peste tot, vezi caltabosi, oua de numarat, etc. Dar cred ca acum s-a exagerat, chiar pentru o tara ca a noastra. Cei care sunt acum la putere ar trebui sa mai puna frana.
    • +5 (7 voturi)    
      ce tot zici aici??? (Marţi, 1 iunie 2010, 14:43)

      visarion [anonim] i-a raspuns lui bourel

      ce e chestia cu demnitarul si cu angajata la un post privat???

      nu le plange de mila antenelor ca au facut audineta mare cu replicile astea de doi lei. ei din asta traiesc.

      ce este e mai rau, e ca minciunile spuse pe antene sunt crezute de cei care se uita.

      oricum antenele sunt mai rele ca zero tv-ul, macar acolo cand te uiti te astepti la asa ceva, pe cand la antene de multe ori te uiti, asculti si te intrebi: oare chiar sunt pe antene sau pe zero tv.
      • -2 (6 voturi)    
        nu e vorba de plans cuiva de mila (Marţi, 1 iunie 2010, 15:21)

        gigi63 [utilizator] i-a raspuns lui visarion

        Cum adica ce este? E chiar de neinteles? Punem egal intre o vedeta cu ghilimele sau fara si un deputat sau senator? Parlamentarul voteaza legi, iar teveistul eventual influenteaza opinia publica, dar in cazul asta de exemplu, se descalifica. Daca se descalifica nu il mai baga nimeni in seama, in timp ce demnitarul voteaza mai departe sau guverneaza pana la sfarsitul mandatului! E clar, domni precum Daianu, Frunda, Stolojan, Isarescu, Mihai Tanasescu, Tariceanu (da, Tariceanu - nu l-am auzit niciodata cu asemena cuvinte), nu sunt apreciati pe aici. Boureanu trebuia sa-si respecte statutul si sa nu raspunda in nici un caz in felul asta. Mai ales in fata unei femei, indiferent cat de marlanca este. Eleganta nu se obtine numai cu un costum bun si un ceas scump.
        • +1 (3 voturi)    
          hahaha (Marţi, 1 iunie 2010, 16:34)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui gigi63

          pai Tariceanu este autorul celebrei fraze "cu mucii-n freza" :)))

          hai ca-i fost simpatic... slabiceanu un "domn" ... hahahaha
        • +3 (3 voturi)    
          O remarca... (Marţi, 1 iunie 2010, 16:36)

          sekhmett [utilizator] i-a raspuns lui gigi63

          Tariceanu este cel pe care l-a citat Firea cand l-a facut pe Boureanu "cu muci in freza".
  • +9 (11 voturi)    
    tupeu de turnatori (Marţi, 1 iunie 2010, 14:24)

    nahir [utilizator]

    ea improasca si tot ea se simte ofuscata?
    chiar, gura pacatosului adevar graieste, tov. firea?
  • +5 (7 voturi)    
    rusine (Marţi, 1 iunie 2010, 14:30)

    mihai [anonim]

    Din replicile prezentate se poate deduce ca Gabriela Vranceanu Firea a inceput sa-l atace pe dl Boureanu si nicidecum invers. In aceste conditii cred ca indiferent daca a venit sau nu invitat, domnul in cauza se afla pe platourile de filmare si ar fi trebuit ca atare. In acest sens demersul trustului media mi se par a fi nerealist si partinitor. Consider ca orice angajator ar trebui sa isi "disciplineze" oamenii cu atat mai mult cu cat acestia apar pe "sticla" .
  • +9 (11 voturi)    
    ...si asa am aflat ca Boureanu poate fi spiritual. (Marţi, 1 iunie 2010, 14:32)

    Dandy [anonim]

    .... sincer, mi se pare ca Boureanu a capacitat-o cu totul in aceasta discutie, de altfel suburbana, fiecare replica a lui Boureanu, fara a fi dusa pana la capat, a obligat-o pe aceasta taurina (la feminin) sa atace furibund exact in capa rosie...... bovina Firea s-a lasat provocata si s-a manifestat mai urat decat o zarzavagioaica....... parca ea ar fi purtat faimosul nume bovin iar nu invitatul !
  • +6 (8 voturi)    
    Hahahahaha!!!! (Marţi, 1 iunie 2010, 14:33)

    Dorin [anonim]

    Pai tovarasa Firea, in dupa-amiaza zilei de 6 decembrie (ziua alegerilor prezidentiale), a incalcat grav legea electorala!!!! Caz penal. Insa n-a patit nimic. De ce? Oare cine si de ce o protejeaza pe aceasta individa sinistra? Acum recidiveaza prin atitudini si limbaj licentios si tot ea da in judecata? Incredibil!
  • -3 (9 voturi)    
    Jos cenzura !!! (Marţi, 1 iunie 2010, 14:46)

    Bouleanu [anonim]

    Nu inteleg de va dati cu parerea cei care nu ati vazut emisiunea de ieri !!! Ati fi vazut ca impertinentul a provocat-o intentionat pe moderatoare(e un nesimtit total).Iar administratorul de aici ar face bine sa nu mai cenzureze postarile ca pe vremea impuscatului !! Sau o fi membru PDL ??!!! Atunci ar fi de inteles !!!
    • +3 (7 voturi)    
      ???? (Marţi, 1 iunie 2010, 15:04)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Bouleanu

      Iar eu nu inteleg de ce isi da cu parerea un antenist ridicol ca tine. Firea "moderatoare"???? Hahahahahahaha!!! Ai fi amuzant daca n-ai fi atat de penibil.
      • +2 (4 voturi)    
        ????? (Marţi, 1 iunie 2010, 16:00)

        Bouleanu [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Pai da, sa nu vorbeasca toti! Sa vorbeasca numai unii! Urraa!

        Dar daca tu te uiti la antene, nu esti "antenist" nu? Sau te pomenesti ca nu ai vazut iarmarocul? Eu de exemplu, ne-antenistule am vazut o parte din emisiune pe net (ca n-am rezistat mai mult), astazi.

        Si, mda, iti propun ceva: Firea e la fel de moderatoare pe cat de politician e Boureanu. Ok?
  • +2 (6 voturi)    
    Antena 3 este o gluma macabra (Marţi, 1 iunie 2010, 14:50)

    dandi [anonim]

    Mai degraba invers as zice eu.....Firea a avut mai multe atacuri si mai ghiortane.
  • +3 (7 voturi)    
    ura aduce ura,si cui foloseste. (Marţi, 1 iunie 2010, 14:50)

    tepes [utilizator]

    Nu se cade ca o gazda sa-si jigneasca musafirul ,eventual si in cel mai rau caz,trebuia sa dea publicitate si sa se lamureasca incidentul ori,ori nu sa se dea intr-un spectacol jenant ,rusine Firea.
  • +1 (5 voturi)    
    Suntem de acord (Marţi, 1 iunie 2010, 15:09)

    balan [anonim]

    Toti romanii de bun simt suntem de acord ca antena3 trebuie desfiintat, inchis definitiv .
    • +2 (4 voturi)    
      Reforma TV, pe langa cea a statului (Marţi, 1 iunie 2010, 15:53)

      gigi63 [anonim] i-a raspuns lui balan

      Mda, iar OTV si B1 sa primeasca Pulitzerul autohton? Chiar, de ce sa nu ramanem cu OTV si B1 si eventual TVR (2 ore program, 1 ora de la Victoria si 1 ora de la Cotroceni)?:)))
  • +2 (4 voturi)    
    tipic (Marţi, 1 iunie 2010, 15:09)

    un trecator [anonim]

    Acu' cateva zile, cand au fost anuntate modificarile legate de organizarea licitatiilor publice, au fost vreo 30 de comentarii. Azi, pentru ca un tsats si o tsatsa s-au certat in direct, sute de oameni comenteaza... Restul e cancan...
  • +3 (5 voturi)    
    Bolnavii de nervi (Marţi, 1 iunie 2010, 15:20)

    Artur [anonim]

    Chiar daca nu esti psihiatru de meserie,analizand la rece figurile care se perinda pe micul ecran la Antena 3 si Realitatea,ajungi la o concluzie cutremuratoare: aproape toate sunt BOLNAVE DE NERVI!Pe locul I se claseaza cu succes Dana Grecu ale carei accese de furie,frustrari,bataieli din cap completate cu o diaree verbala te duc la ideea de Paranoia!Tremuraturile,agresivitatea,interventiile care o fac pana la urma sa para ca vorbeste singura seamana cu delirul neinfranat al unui pacient de la Marcuta.
    Pe locul al doilea,nefericita de Gabriela Vranceanu Firea care se straduieste sa o intreaca pe Grecu in vulgaritate si expresii imunde,In limbajul acesteia cuvinte ca "rahat","muci" si altele fac parte din vocabularul fundamental al acestei biete precupete care pentru un pumn de dolari ii face toate poftele mizerabile lui Felix Motanul,,,
    P.S.Propun desfiintarea Audiovizualului sau numirea in functia suprema a Danei Grecu,avand ca adjuncta pe nefericita ei colega...
  • +3 (5 voturi)    
    hahahahaha! (Marţi, 1 iunie 2010, 15:23)

    Bogdan [anonim]

    Firea isi bate joc de el in direct si dupa aia il in judecata!Ii mai cere si daune......Unde esti tu kafka sa vezi tembeliziunea lui Felix?
  • -1 (3 voturi)    
    si pe mine.... (Marţi, 1 iunie 2010, 15:39)

    Nicky [anonim]

    Dati-ma si pe mine in judecata, amandoi, pentru ca nu stiu cine naiba santeti, nu-mi pasa si ma foare in f.... de voi. Si sa ma dea si Antenele .... ca nici nu va mai am in grila de programe......
    Dati un PM sa va dau datele sa ma dati in judecata...pacalici ce sunteti!
  • +1 (5 voturi)    
    Firea este o tzatza (Marţi, 1 iunie 2010, 15:46)

    obs [anonim]

    F bine ca-l dati in juedecata pe Boureanu pt obraznicie....dar asteptam sanctiuni si pt moderatoarea care il intreaba pe invitat daca a mancat de la toaleta. Pe Mandruta l-ati dat afara doar pt ca si-a cerut scuze sotiei in direct la observator. Cine o tine in brate in trustul Intact pe madam Firea? Nu-i prima oara cand se comporta ca o tzatza de la piatza. Antena 3, noi, telespectatorii asteptam scuze pt comportamentul si limbajul moderatoarei.
    • 0 (0 voturi)    
      indignare (Vineri, 4 iunie 2010, 10:21)

      Claudiu, Galati [anonim] i-a raspuns lui obs

      ANTENA 3 - CEREŢI SCUZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Vă doresc faliment sigur şi cât mai grabnic. Eu unul am terminat cu voi. De fapt, renunţ la cablu, las internetul (deocamdată).
  • -1 (7 voturi)    
    Scandl Firea-Boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 16:01)

    Dan Andrei [anonim]

    Vedea-v-as moderatori cu Hoara si Boureanu in platou. De-abia dupa aceea sa mai comentati.
  • +2 (6 voturi)    
    vedeti inregistrarea emisiunii de la A3..si o sa (Marţi, 1 iunie 2010, 16:14)

    anaely [utilizator]

    va convingeti ca madam Firea nu l'a lasat sa vorbeasca pe dl. Boureanu.http://inregistrari.antena3.ro/view-Stirea_Zilei-10.html
  • 0 (4 voturi)    
    saraca moldoveanca (Marţi, 1 iunie 2010, 16:34)

    nicostin [anonim]

    oare ce o fi avut Boureanu cu moldoveanca asta ,amarata numai echidistanta a fost mereu nu a pupat in cur pe nimeni poate cate o data a mai mancat ceva ca sa nu iasa din directia pe care patineaza postul ,asa moderatori numai cei de la inpact si inrealitatea mai pot gasi ,inpartiali,nu mananca ei cacat,nusi ascut limbile in cururii,nu scormonesc ei decat in WC -le PD-L nu de alta dar stau toata vremea cu capurile acolo,saraca moldoveanca numai ce deschide gura si hopa a cazut un copilasi pus la dospit intre caielele alea albe,asa cum este postul si conducerea lui asa este si lita care prezinta stirea
  • +1 (5 voturi)    
    Protectia copilului ce zice? (Marţi, 1 iunie 2010, 16:48)

    Mama [anonim]

    Ca multi membrii ai CNA-ului sunt si salariati de catre Felix prin Grivco nu mai mira. Mafiotul cumpara tot, de la constiinte pana la voturi. Dar macar autoritatea nationala pentru protectia copilului s-ar putea sesiza. Emisiunea se deruleaza la o ora la care copii nu dorm, iar un vocabular de prostituata ordinara a lui Firea nu face decat sa ne imbecilizeze copiii. Dupa emisiunile de la A1 cu un "sou pacatos" la care toate tarfele isi povestesc aventurile sexuale acum si aceasta emisiune are o moderatoare pe care o banuiam dar nu o stiam ca fiind trafa! Felix face insa rau si nepotilor sai care au obligatia default sa urmareasca posturile bunicului Felix. Dar ce au cu copiii nostri???
  • +2 (4 voturi)    
    Firea a inceput cu replicile dure!! (Marţi, 1 iunie 2010, 16:57)

    Cami [anonim]

    Ar trebui sa se abtina madam Firea cu datu in judecata.
    Se vede clar ca ea a inceput prima cu replicile dure.

    http://www.youtube.com/watch?v=qepDrkWQK2E
  • -1 (5 voturi)    
    ce comentatori (Marţi, 1 iunie 2010, 16:59)

    Wheelwright [utilizator]

    Evident cei doi s-au discalificat total prin ce au facut.

    La Boureanu, e recidiva, il stim deja, insa Firea mai bine s-ar retrage o perioada.

    Eu nu inteleg altceva, voi fanii multi a lui Base si Udrea, comentatori cu sarg a acestor articole, cum va simtiti in aceasta tara. Eu nu vad nimic, dar nimic bun sa faca cei ce conduc azi.
    Habar nu am daca alti ar fi mai buni sau mai rai, dar sa-i laud, sa le ridic osanale, unor incompetenti care ne conduc in acest moment, cum faceti majoritatea e de neinteles pentru mine, care ma uit la eurosport la Roland Garros si nu la TV, dar ma informez de pe net de ce se intampla sa nu mor prost.

    Sincer nu va inteleg.
    • -1 (1 vot)    
      Alooo!!!! (Marţi, 1 iunie 2010, 19:48)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Wheelwright

      Trezeste-te antenistule!!!! Aici este in discutie atitudinea reprobabila manifestata de o individa ce se pretinde a fi jurnalista/ realizatoare profesionista de televiziune. Nu suntem in campanie electorala. Ce legatura are Basescu, Boc, Udrea ... cu ceea ce se discuta aici????? Posteaza-ti frustrarile in alta parte "inteligentule"!
      Apropo... Nu cred ca este cineva pe-aici care a declarat public ca este simpatizant PDL, laudand politica guvernamentala... Chiar nu-ti poti reprima obsesiile? Te comporti exact ca golanca Firea. Nu-si poate reprima antipatiile personale politice si da cu bata in balta. Sau, mai bine spus, isi da arama pe fata.

      P.S. Nu te uiti la TV dar te uiti la Roland Garros.... Cum vine asta?????? Lamureste-ne "inteligentule".
  • +2 (4 voturi)    
    amandoi sunteti prost crescuti (Marţi, 1 iunie 2010, 17:09)

    obs [anonim]

    F bine ca-l dati in juedecata pe Boureanu pt obraznicie....dar asteptam sanctiuni si pt moderatoarea care il intreaba pe invitat daca a mancat de la toaleta. Pe Mandruta l-ati dat afara doar pt ca si-a cerut scuze sotiei in direct la observator. Cine o tine in brate in trustul Intact pe madam Firea? Nu-i prima oara cand se comporta ca o tzatza de la piatza. Antena 3, noi, telespectatorii asteptam scuze pt comportamentul si limbajul moderatoarei.
  • +2 (4 voturi)    
    "Stirea zilei" de ieri PM (Marţi, 1 iunie 2010, 17:44)

    Daniela Luminita Balaj [anonim]

    Am urmarit emisiunea, incredibila si iandmisibila o asemenea atitudine egotica si de "tata de mahala", asemenea cuvinte si exprimare a moderatoarei care nu i-a permis D.lui Boureanu sa vorbeasca. Nu este corect sa facii afirmatii despre cineva si sa nu acorzi dreptul la replica.A fost prima care l-a insultat. Si deoarece fiecare privim prin prisma universului nostru lucrurile, s-a tradat singura afirmand despre Dl. Tariceanu ... Nu Dl. Boureanu a afirmat ca ar fi amanta.
    D.na Firea ar trebui sa-i ceara scuze D.lui Boureanu. Cine tolereaza asa ceva si de ce ma intreb?
  • -1 (3 voturi)    
    ???? (Marţi, 1 iunie 2010, 17:56)

    Gabriel [anonim]

    Indiferent cum ar fi dna Firea ca moderator nu-ti da dreptul tie ca parlamentar ales uninominal sa te porti ca un golan. De ce nu ai fost "golan" si cand ai cersit voturile alegatorilor?
    • 0 (2 voturi)    
      Nedumerire (Marţi, 1 iunie 2010, 19:38)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

      Tovarase anonim Gabriel, ai vazut emisiunea? Sau macar inregistrarea postata pe youtube? In nici o tara civilizata madam Firea n-ar fi putut lucra la vreo televiziune cu pretentii. Sau, daca admitem prin absurd ca ar fi lucrat, in secunda doi, dupa incheierea emisiunii ar fi fost concediata si data in judecata pentru prejudiciile de imagine pe care le-a adus postului respectiv. Aici nu este vorba de "indiferent cum ar fi dna Firea ca moderator" ci de lipsa crasa de profesionalism, bun simt si limbaj licentios. Dar, e lesne de observat ca madam Firea n-are absolut nici o treaba nici cu jurnalismul si nici cu bunul simt. Madam Firea nu este o doamna ci este golanca josnica de cartier. Aceasta individa este cea care a provocat josnic un invitat, la urma urmei un oaspete. Anonimule, tu chiar te faci ca nu intelegi ca, acolo (la Antena 3) nu se face jurnalism? Acolo se practica sistematic si bine organizat santajul si linsajul mediatic ordonat de grupurile de interese politico-economice ce graviteaza in jurul tovarasului turnator Voiculescu. Punct. Ce nu intelegi? Sau, mai bine spus, ce te faci ca nu intelegi? Ca madam Firea este o individa de cea mai joasa speta?

      P.S. Ba ar trebui foarte mult sa te intereseze echilibrul, profesionalismul si bunul simt in media. Mai mult decat orice. Indiferent de simpatiile si antipatiile politice pe care le ai.
  • +2 (4 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 1 iunie 2010, 18:40)

    Baduc Marius [anonim]

    Am revazut emisiunea si mi se pare incredibil, nu credeam ca un moderator poate decadea in asemenea hal
    In afara de jignirile in mod repetat la adresa lui Boureanu, nu i-a dat dreptul la replica desi cei din platou faceau afirmatii care necesitau acest lucru, moderatoarea era preocupata sa gaseasca o firma de a lui Boureanu care face afaceri cu statul, vorbea peste Boureanu cand acesta dorea sa intervina, i-au taiat microfonul,
    Daca CNA nu intervine nici acum inseamna ca toti ar trebui sa emigram .

    PS: acum cica nu se mai pleaca la munca in afara ca acum cativa ani, acum se pleaca la metrou ca dau astia salariile ca afara, nu e posibil ca acelasi post ca al meu sa aiba un salariu dublu si astia sa faca greva desi sunt platiti din banii mei

    Rusine sa va fie celor care lucrati la metrou
  • +2 (4 voturi)    
    jalnici sforari (Marţi, 1 iunie 2010, 19:15)

    VANGHELIE [anonim]

    am scris 2 comentarii la adresa acestei jalnicei asa zisa ziarista numita firea pe realitatea,cit de prapaditi sint,constat ca sint facuti din acelasi aluat precum cei de la antena 3,aceasta tata este plina de ura si improasca numai venin,ca moderator care se respecta alta ar fi fost pozitia ei fata de invitati,dar s-a prins in hora cu alcoolicul ala de organ,,,orban,,,scuze si mitisoara de dragnea,alt neimplinit.manipularile,instigarile,diversiunile promovate de cele 2 posturi vor sa intoxice si dupa capul lor sa destabilizeze tara pentru a mai trage cite un tun,mincatorii astia de caca...o precum badea ,ciutacu,ciuvica,gidea,firea s,a fac jocul altora,ei sint platiti prea bine ca sa poata ei sa ma faca sa cred ca tin cu napastuitii si apoi chiar nu as dori ca niste jigodii sa fie avocatii mei.
  • -2 (4 voturi)    
    Vranceanu le-a tras basca pe ochi portocaliilor (Marţi, 1 iunie 2010, 19:27)

    onyx [anonim]

    Am urmarit emisiunea in direct aseara si m-am culcat foarte multumit pentru ca in sfarsit s-a gasit cineva, o femeie destul de frsgila in aparenta sa il puna la punct pe hotul si nesimtitul de boureanu cel cu mucii in freza. Va veni o zi in care Antena 1-3 va fi dclarat post national, iar oamnei ca Ciutacu, GADEA, bADEA, vranceanu Firea si Voiculescu eroi nationali. Acesti oameni au tinut steagul sus si prin folosirea cu inteligenta a memoriei benzilor magnetice, au demonstart poporului cat de nemernici sunt portocalii in frunte cu boc si seful lui. Bravo Antena 3! Iti multumesc stimata domna Vranceanu-Firea! Jos palaria!
    • 0 (0 voturi)    
      extrem de fragila (Marţi, 1 iunie 2010, 21:37)

      mar [anonim] i-a raspuns lui onyx

      si cu un limbaj demn de o centurista de la Tunari.
      Cred ca ai primit multi buscuiti de la televiziunea scatofaga.
      Daca antenele vor ajunge post nationa, tara asta nu mai are nici o sansa!!!
      Daca figurile triste Gadea, individa Fierea si restul companiei de latrai si pupini... sunt formatori de opinie, noi cei multi si oripilati de comportamentul suburban si trivial al celor de mai sus nu mai avem decat o sansa. Sa facem o cheta pentru a achizitiona cateva vidanje pline cu zoaie si alte resturi din canalizare, pe care sa le deversam in fata postului respectiv, in semn de consideratie!!!
  • +1 (3 voturi)    
    firea sau fierea sau fiara ? (Marţi, 1 iunie 2010, 20:06)

    Tudor bugetar [anonim]

    Am urmarit pe realitatea . net "filmul discutiei" ; transcrierea nu e atat de savuroasa. e clar. vanghelie e un DOMN fata de fiara asta cu mutra de blonda. astept sa o dea boureanu in judecata sa o vad macar o data ca-si da de tot matzele afara.
  • -1 (3 voturi)    
    BOU-reanul incornorat ;) (Marţi, 1 iunie 2010, 20:22)

    Montesquieu [anonim]

    BOU-reanu asta e doar un frustrat. Cum altcumva sa fii dupa ce vezi ca un "barbat" de teapa lu' vladescu iti ia nevasta si se duce cu ea? :)) Adica, o fi finantistu' epicurean si plaisirist, da' saracu e casanova in exact aceeasi proportie in care pdl-istii-s oameni integri si cinstiti :)).
    Asa ca, pana la urma eu il inteleg perfect pe bou-reanu asta. Saracu, chiar si acum, dupa cativa ani buni de la eveniment, are inca o problema serioasa cu femeile. De-aia le si "miluieste" pe toate cu aluzii la amanti. Deh, omu' are o obsesie.

    Daca la iesirile astea bizare ale omului mai adaugam si o crasa lipsa de bun-simt si mai ales de buna-crestere avem imaginea unui cocalar politic.

    Chiar s-asa, pana la urma tot simpatic ramane (saracu' bietul bou-reanu e doar o victima in dansul hormonal al fostei sale neveste si al finantistului).

    Dramul de simpatie pe care i-o acordam dispare insa cand e vorba de zecile de firma unde parvenitu' e actionar si care au contracte cu statul (direct sau prin interpusi).
    Totusi, cand imi aduc aminte de manariile cu cladirea retrocedata si terenul aferent din Sinaia in care "amicul" nostru a facut (cu complicitatea amicilor de la primaria Sinaia) nishte milioane de euro pe spatele bietei mostenitoare m-apuca greata.

    Pentru cei care nu stiu, povestea e clasica pentru investitorii portocalii in imobiliare. Mai exact, dosarul de retrocedare a unei cladiri din Sinaia a fost amanat de n-shpe mii de ori in speranta ca sau moare mostenitoarea, sau scoatem o shpaga, ceva. In cele din urma, dom' bou-reanu s-a oferit sa-i rezolve acest dosar respectivei doamne cu conditia ca proprietatea sa-i fie vanduta la pretul propus de dumnealui.
    Pe scurt, mostenitoarea accepta, dosarul e deblocat instant, boureanu cumpara si vinde unui tertz cu pret de cateva ori mai mare, totul intr-un spatiu de cateva zile.
    Evident ca bou-reanul portocaliu (stiti care, incornoratul :)) ) n-a catadicsit niciodata sa explice situatia (clasic pdl-ist).
    Milionar in euro, cica :))
  • +1 (3 voturi)    
    :)) (Marţi, 1 iunie 2010, 20:29)

    zit [anonim]

    Iata o alta institutie platita din bani publici care nu face nimic : C.N.A.-ul ! Emisiunea aia avea bulina rosie ?:))
  • +1 (3 voturi)    
    DEZGUSTATOR (Marţi, 1 iunie 2010, 20:48)

    walker politist texan [anonim]

    Antenele si Realitatea TV au devenit cele mai dezgustatoare posturi tv,iar redactorii lor nu sunt decat niste slugi ordinare,care pt un ban intradevar sunt in stare sa manance ca.....
  • +1 (1 vot)    
    iata de ce "antenaele" nici nu apar pe telecomanda (Marţi, 1 iunie 2010, 21:23)

    Ella-Lia [utilizator]

    madam "firea, fierea, fiara" este o narcisista probabil, de vreme ce doar ea vorbeste singura in emisiuni.

    Conducerile acelor televiziuni ar trebui s-o traga de urechi din cand in cand, ca asa m-au perdut pe mine si probabil si altii...

    N-am urmarit emisiunea (precum ziceam nu am antenele salvate la telecomanda) dar am citit ce s-a scris mai sus (desfasuratorul) si am o dovada in plus de ce am renuntat sa mai urmaresc aceste posturi
  • +2 (2 voturi)    
    Culmea (Marţi, 1 iunie 2010, 21:27)

    V [anonim]

    E ca in zicala aia, cu hotul striga hotul! Inviti pe cineva la emisiunea ta de doi lei, apoi iti bati joc de el si il jignesti ca la usa cortului si pe urma il dai tot tu in judecata. Si culmea ar fi sa si castigi. Dar pe de alta parte, la noi intara nu ar mira pe nimeni.
  • +2 (2 voturi)    
    MADAM FIREA (Marţi, 1 iunie 2010, 21:49)

    Vlad [anonim]

    Asa-zisa doamna G.V.Firea - o tzatza, o mitocanca, o obraznica, o ordinara ca si postul la care lucreaza..... amanta lui voiculescu !!!!
    Nu mai e nevoie sa adaug nimic !
  • 0 (0 voturi)    
    Negra-n cerul gurii! (Miercuri, 2 iunie 2010, 0:18)

    rugio [anonim]

    E rau sa-ti vada lumea fiREA REA/
    Numai ca Felix chiar asa o vREA/
    Si-atunci cand FiREA s-a-ntrecut cu fiREA/
    De la stapan si-a... incasat iubiREA!

    Oare moderatoaREA in instantza/
    Tot cam asa va da din... clantza?/
    La asta BouREAnu-ar zice suparat:/
    Mancati-mi-l pe-al meu! E proaspat, nu-i stricat!
  • +1 (1 vot)    
    Pacat (Miercuri, 2 iunie 2010, 8:10)

    Flaviu [anonim]

    Domnule Voiculescu, tot respectul pt dumneavoastra si pt ce ati realizat. Nu cred ca o persoana ca doamna Firea va face cinste, dumneavoastra si postului de televiziune pe care il detineti. Ce or fi zis copii doamnei(daca are ) cind si-au vazut mamica cum vorbeste? Incredibil. Sau nepoteii dumneavoastra? Acesta e un exemplu pentru generatiile viitoare?
    Va multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    scandaluri da KKt (Miercuri, 2 iunie 2010, 10:58)

    eu [anonim]

    faptul ca politicienii au ajuns de o nesimtire crasa se stie, insa cand vezi o reactie de asa natura de la un moderator TV, te intrebi ce dracu' mai cauta acolo. sunt vestiti moderatorii de la Antene si iRealitatea pentru veninul pe care-l scuipa, iar interlocutorii trebuie sa fie cumpatati si respectuosi. Ulterior, tot reporterii, fiindca lucreaza in televiziune, au dreptul la replica, fara sa consulte si parerea celuilat. Unde e deontologia profesionala a ziaristilor, daca ea exista, sau deontologie trebuie sa cunoasca doar invitatii si interlocutorii? Rusine pentru Firea, era parca un pic mai calculata, dar acum a dat si ea cu mucii in fasole si a aratat ca e o mahalagioaica si are un limbaj suburban.
  • +1 (1 vot)    
    pareri (Miercuri, 2 iunie 2010, 12:54)

    ionut [anonim]

    1. Politicienii nu au ce cauta la televizor. Vreau sa-i vad la munca, vreau sa vad fapte, vreau sa vad programe si initiative. Gargara la tv poate face oricine.
    2. Moderatorii tv ar trebui sa mentina un echilibru intre invitatii din emisiuni, avand responsabilitatea deontologica sa acorde in mod nepartinitor posibilitatea tuturor partilor prezente in emisiunea lor posibilitatea de a raspunde. Atunci cand moderatorul coboara la nivelul de mahala nu are nici o scuza, iar activitatea sa de pana atunci nu mai valoreaza nimic.
    3. Calitatea profesionala si caracterul celor doi protagonisti ai altercatiei este in concordanta atat cu nivelul general al clasei politice romanesti cat si la nivelul trusturilor de presa controlate de persoane controversate prin modul in care au acumulat mari averi in ultimii 20 de ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Scandalul Firea-Boureanu (Miercuri, 2 iunie 2010, 14:02)

    Florin [anonim]

    cine seamana vant ,culege furtuna.
    moderatoarea a dat tonul jignirilor si insultelor.in legatura cu tariceanu... gura pacatosului adevarul graieste, ea a spus......stie dumneaei ce stie.
    aceste sunt modele pentru tara,halal modele,daca in fata tarii se comporta astfel,atunci in particular nici nu vreau sa ma gandesc ce fire se ascund sub mastile ce le poarta toti fara exceptie.
    oameni de nimic, au dus tara la ruina si traiesc bine -merci pe ruinele tarii,pana cand ii mai inghitim .
    sa va feresca dumnezeu de furia poporului !
    • 0 (0 voturi)    
      schimnba canalul (Joi, 3 iunie 2010, 7:41)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Florine, schimba canalul.
      Nu te inteleg de ce te uiti la Antene, daca stii care este orientarea lor.
      Te sfatuiesc sa te uiti la B1TV unde Radu Moraru este foarte "ECHIDISTANT" , ce zici?
  • 0 (0 voturi)    
    Dezamagire (Joi, 3 iunie 2010, 15:04)

    Gigi [anonim]

    Inteleg ca sunt moderatori de emisiuni, dar nu si de oameni politici. In urma acestui comportament a moderatoarei se poate spune ca este lipsita de bunul simt si profesionalism fata de telespectatori si invitati. Un invitat care nu se conformeaza cerintelor moderatorului cred ca poate fi scos din emisiune si astfel se inchee incidentul. Limbajul folosit de moderatoare, fata de invitati si telespectatori a fost descalificant de urat, chiar daca era adresat lui C.Boureanu. Asemenea comportament la moderatoarea G.V.Firea este ceva obisnuit si normal, astfel conducand de multe ori emisiunea, in derizoriu. Din asemenea motive este descalificata Antena 3. Unde sunt impartialitatea si echidistanta moderatorilor ?
  • 0 (0 voturi)    
    Sansa ratata (Joi, 3 iunie 2010, 15:23)

    mircea [anonim]

    Boureanu a ratat sansa sa para un domn in comparatie cu jegoasa. Trebuia sa-i raspunda cu politete la atacuri si-atunci toata lumea ar fi vazut cine e jegoasa. E incalificabil modul in care a fost provocat, eu personal as fi reactionat mult mai dur, dar eu nu sunt politician. Daca as fi fost, m-as fi abtinut.
  • +1 (1 vot)    
    cateva ganduri (Joi, 3 iunie 2010, 17:14)

    clujean [anonim]

    Am vazut aici pareri si pareri, eu as dori sa spun un singur lucru: inainte de toate, orice ar fi fost doamna Firea este femeie, si domnul Boureanu ca si barbat ar fi trebuit sa aiba mai mult respect si decenta fata de dansa, o femeie te poate si lovi, nu ii raspunzi cu aceeasi moneda, dar in societatea noastra acest lucru este de mult apus...se vede, asa conducator( tiganca imputita, pasarica, gaozari) asa acoliti si asa popor. va multumesc, aveti liber la injuraturi...
  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil...! (Marţi, 8 iunie 2010, 2:08)

    Anonim [anonim]

    ...Cum 15 milioane de cetateni, platesc (mai nou, si la propriu, si in premiera, si fatis acum) pentru inclinatiile altor 5 milioane. Iar aici, se discuta febril, pe marginea comportamentului Gabrielei Vranceanu Firea si a lui Boureanu. Incredibila capacitatea (peiorativ spus) romanului de-a se ocupa intens de suprafete si-a ignora esenta. Mai conteaza cum si in ce fel? Nici unul dintre cei doi nu s-a comportat civilizat. Mai conteaza cine si in ce fel? Toate guvernarile si-au insusit diverse, in urma voturilor romanilor. Sunt necesare 3 minute, si veti gasi precendent pentru fiecare, in parte, cu plus sau minus. Guvernarea actuala nu are unul, va servi insa, ca unul, pentru "raul mai mare" cu care ne vom confrunta nu mai departe de urmatoarele alegeri prezidentiale. Pan-atunci insa, sa stapaniti sanatosi guvernarea cu care ati silit sa mai traiasca, pret de alti cativa ani, 15 milioane de persoane.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi