UPDATE ANAF sesizeaza Parchetul in cazul Realitatea Media SA, pentru infractiunea de evaziune fiscala. Realitatea acuza un control la comanda politica

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 3 iunie 2010, 15:09 Economie | Media & Publicitate

ANAF a sesizat Parchetul in cazul controlului pe care il efectueaza la Realitatea Media SA, pentru infractiunea de evaziune fiscala, dupa ce a constatat ca "societatea nu a evidentiat, calculat si platit obligatiile fiscale datorate, prejudiciind in acest fel bugetul general consolidat".

"Avand in vedere faptul ca aspectele constatate intrunesc elementele constitutive ale infractiunii de evaziune fiscala au fost sesizate organele de urmarire penala", precizeaza Agentia Nationala de Administrare Fiscala, intr-un comunicat de presa.

Inspectia fiscala partiala la S.C. Realitatea Media SA s-a declansat in 28 septembrie 2009, dupa ce societatea a solicitat o rambursare de TVA, inscrisa in decontul aferent lunii iunie 2009.

"Din datele existente la Oficiul National al Registrului Comertului, in luna august 2009, societatea figura in procedura de deschidere a insolventei, fapt ce constituie potrivit OMFP nr.1857/2007 cap. 3, pct.4, lit. b), element de risc fiscal ridicat, iar pe cale de consecinta rambursarea TVA se realizeaza dupa efectuarea inspectiei fiscale", explica ANAF.

Constatarile ANAF pe perioada inspectiei fiscale partiale:
  • societatea inregistra la sfarsitul anului 2008 pierdere fiscala semnificativa;
  • cuantumul redus al obligatiilor fiscale reprezentand impozite si taxe datorate bugetului general consolidat declarate de societate;
  • volumul semnificativ al tranzactiilor economico–financiare derulate cu persoane afiliate constand in cumparari si vanzari de bunuri si prestari de servicii,
In urma acestor constatari, inspectia fiscala partiala s-a transformat in inspectie fiscala generala, care se efectueaza in prezenta reprezentantilor legali desemnati de contribuabil.

"In prezent, inspectia fiscala generala la S.C. Realitatea Media SA este in derulare, iar in conformitate cu Codul de Procedura Fiscala, pana la finalizarea inspectiei fiscale se pot intocmi acte privind constatarile preliminare, care au caracter bilateral", potrivit sursei citate.

Realitatea Media: Control la comanda politica, nu ne lasam intimidati

Realitatea Media acuza un control efectuat la comanda politica, in contextul "presiunilor constante din partea actualei puteri politice", dar afirma ca nu se va lasa "intimidata".

"Realitatea Media atentioneaza opinia publica de faptul ca, pentru prima oara dupa Revolutie, se afla in fata unui abuz fara precedent al puterii politice impotriva unei institutii media. Compania noastra nu se va lasa intimidata si va sesiza instantele competente", se arata intr-un comunicat de presa remis HotNews.ro.

Compania sustine ca, in 27 februarie 2009, ANAF "concluziona printr-un act de control ca aceleasi practici de plata utilizate de Realitatea Media cat si de intreaga presa din Romania erau perfect legale".

"Comanda politica primita de ANAF este dovedita clar de faptul ca, in urma cu doar doua zile, ministrul Elena Udrea preciza intr-o emisiune in direct la Realitatea TV suma exacta pe care Realitatea Media ar datora-o statului roman, desi ANAF a anuntat clar ca acest control este inca in desfasurare si toate aceste informatii intra sub incidenta secretului fiscal", se arata in comunicatul citat.

Realitatea Media SA sustine ca niciunul dintre reprezentantii legali ai companiei nu a fost anuntat despre ce suma este vorba si acuza "scurgeri de informatii si documente care intra sub incidenta secretului fiscal si care au aparut in media apropiata puterii in ultima perioada".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

12132 vizualizari

  • +55 (61 voturi)    
    A durat mult prea mult. (Joi, 3 iunie 2010, 14:14)

    aac [utilizator]

    Cuibusorul ala de nebunii murdare trebuia desfiintat cu ani in urma inainte sa prospere burtile verzi de argati vintosi.
    • +15 (15 voturi)    
      In realitate (Joi, 3 iunie 2010, 15:49)

      Grigore [anonim] i-a raspuns lui aac

      denuntul l-a facut Grigore care a dormit pana acuma si s-a trezit chiar in timpul publicitatii la ireallitatea si a vazut ca nu mai e reclama la FNi cu dormi Grigore .Si a mai vazut ca banii lui au disparut intr-o directie necunoscuta . Este foarte suparat Grigore .A aflat ca banii lui se duc la salariul lu baiatul care vorbeste mult de la economic care s-a ingrasat mult in vremea din urma de seamana cu cine este adi minune al economiei romanesti. Ii explica el cum este cu riscul pe piata de capital si cum satzi lasi scosa la FNi ca no mai gasesti cati ia Vantu si sacosa si sticla goala de lapte .Usuca vantul .Nimeni nu stie cum si cine il protejaza.
      • -7 (13 voturi)    
        bravo fiscului (Joi, 3 iunie 2010, 17:13)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Grigore

        macar p-astia de la realitatea sa-i ia daca pe boureanu nu mai pot pentru ca si-a vandut firmele unor irakieni de negasit
    • -16 (16 voturi)    
      comanda politica (Joi, 3 iunie 2010, 18:17)

      dan [anonim] i-a raspuns lui aac

      comentariul tau, si plusurile primite denota tocmai faptul ca e comanda politica
      • +15 (15 voturi)    
        cum ai "judecat"?? (Joi, 3 iunie 2010, 18:01)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui dan

        ca poate te angajeaza dreaq un serviciu de spionaj, ca prea esti inteligent...
        • -6 (8 voturi)    
          se pare ca sunt, daca nu intelegi (Vineri, 4 iunie 2010, 0:39)

          dan [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          vrei sa spui ca un post tv care critica puterea ar trebui desfiintat?
          daca sustinatorii puterii gandesc asa (printre care te numeri tu si cei care ti-ai dat plusurile), este evident ca si partidul de la putere vrea acest lucru, deci baga o comanda politica de genul : bai trimiteti fiscul la ala care a dat filmul cu "trucajul" in campanie si la televiziune de la care era ca "Cuibusorul ala de nebunii murdare trebuia desfiintat cu ani in urma" ai reusit sa intelegi sau ....
      • +7 (7 voturi)    
        Serios? (Joi, 3 iunie 2010, 21:02)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Atunci de ce ti-am dat si eu un minus? Eu nu sunt membru de partid.
        • -7 (7 voturi)    
          chiar, de ce? (Vineri, 4 iunie 2010, 0:31)

          dan [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          chiar nu stiu de ce mi-ai dat minus, asa ca iti raspund cu o intrebare: toti cei care l-au votat pe basescu sunt membriid e partid?
    • +4 (4 voturi)    
      control (Vineri, 4 iunie 2010, 8:22)

      gherase [anonim] i-a raspuns lui aac

      verificati,reverificati tot grupul(ex. best media).. e jale...
  • +21 (27 voturi)    
    Dar pana acum, ce-a asteptat ANAF ??!!! (Joi, 3 iunie 2010, 14:57)

    lili [anonim]

    Dna Udrea vorbea zilele trecute cu cei de la Realitatea despre datoriile sefului lor, dar de ce pana acum fiscul nu a cerut INSOLVENTA in cazul Realitatea Tv , de ce a lalait-o atat cu inspectia lu' peste ??!! Amaratele de firme si firmulite sunt imediat trase pe dreapta de fisc daca au datorii la buget si declarate in INSOLVENTA, la astia mai mari de ce nu se procedeaza la fel??!! Si la firmele de stat, companiile lu' peste la care acum nu vor scadea salariile cu 25% trebuie procedat la fel. Legea e una si e pentru toti.
    • +12 (14 voturi)    
      Gresit Lili, (Joi, 3 iunie 2010, 16:36)

      mike [anonim] i-a raspuns lui lili

      nu fiscul cere declararea insolventei ci creditorii
      • +3 (7 voturi)    
        Poate sa ceara si fiscul..... (Joi, 3 iunie 2010, 19:09)

        lili [anonim] i-a raspuns lui mike

        daca o firma are datorii la bugetul de stat, unul dintre creditori este statul roman, nu ??!! deci finantele publice , ca orice creditor pot cere in instanta insolventa firmei respective si apoi apar oricum pe lista creditorilor dupa intrarea in insolventa. am lucrat cu fosta legea 64/1995 si legea 85/2006, le stiu bine.
        • +3 (3 voturi)    
          Degeaba (Joi, 3 iunie 2010, 22:03)

          florin001 [utilizator] i-a raspuns lui lili

          Degeaba ai lucrat cu ele, daca societatea are bunuri in patrimoniu, fiscul nu are interes sa ceara insolventa si sa ramana cu buza umflata, de executare silita a a activelor si auzit?
          • +1 (3 voturi)    
            Da, exista aceasta executare silita... (Vineri, 4 iunie 2010, 8:29)

            lili [anonim] i-a raspuns lui florin001

            Si ce-a facut fiscul pana acum, ca datoriile al buget ale Realiattii tot neplatite sunt !!! Si cine stie ale cator altor societati, firme si firmulite !!!! Fiscul se tot lalaie in inspectii si para inspectii iar banii la buget, mai va.....
  • +31 (31 voturi)    
    Cu cine da Vantu mana intra la bulau... (Joi, 3 iunie 2010, 15:00)

    Ovidiu [anonim]

    si liderii de sindicat, care "vor respect" incep sa simta rece pe sira spinarii...si nu doar ei, ci si cei de la dept. financiar de la Realitatea....

    In alta ordine de idei...cu siguranta au fost transferati bani din contul RTV in contul unor firme ale lui Vantu....

    Practic si cu FNI a functionat la fel... banii erau sifonati catre firme paravan, carora le plateau sume mari pentru servicii care nu faceau nici 10% atat....

    Nu si-a schimbat stilul batranul vulpoi, ideea e ca el nu ramane "leapsa" cand vine fiscul, ci de obicei locotententii lui raman cu "cartoful fierbinte " in mana...

    Daca nu credeti intrebati care e statusul ultimilor sai aghiotanti - dl Popa,sau doamna Vlas...
  • -30 (36 voturi)    
    daca semeni vant culegi furtuna (Joi, 3 iunie 2010, 15:19)

    lungu bogdan [anonim]

    cearta de acum cateva zile intre d-na udrea si realizatorii orei de foc isi face efectul.
    • +43 (45 voturi)    
      desigur! (Joi, 3 iunie 2010, 15:24)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui lungu bogdan

      orice infractor acum nu mai poate fi dovedit pentru ca de fapt i se instrumenteaza de fapt un dosar politic... c'mon!
      • -8 (16 voturi)    
        in principiu ai dreptate (Joi, 3 iunie 2010, 16:03)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui misescu

        eu nu spun ca realitatea este, vai, o victima a linsajului politic, dar, de ce pana acum nu si-au dat seama cei de la anaf ca realiatea a facut evaziune? unde a fost anaf atatia ani la rand? de ce a devenit brusc foarte activa anaf in ultima perioada? psd incuraja infractionalitatea finaciara prin inactivitatea autoritatilor fiscale iar acum s-a trecut in cealalta extrema. fiscul e calare pe contribuabili. problema este ca pe cei care cotizeaza la partid ii ocoleste.
        • +17 (19 voturi)    
          pentru ca (Joi, 3 iunie 2010, 16:13)

          mar [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

          un control de fond dureaza. Mai ales ca intial au solicitat recuperare de TVA lucru care s-a intamplat in 2009. In general recuperarea de TVA presupune control incrucisat cu verificare la sursa. Asta presupune foarte mult timp.
  • +39 (39 voturi)    
    Cu o floare nu se face primavara (Joi, 3 iunie 2010, 15:25)

    DEMOSTENE [anonim]

    Avand in vedere ca patronul acestei firme este un cetatean care are antecedente,in probleme de inginerii financiare se pune o intrebare simpla .Cine il protejeaza si de ce?
    • -20 (22 voturi)    
      Ei Cine?! (Joi, 3 iunie 2010, 14:50)

      dan [anonim] i-a raspuns lui DEMOSTENE

      Este foarte simplu. Mister Base.
    • +9 (9 voturi)    
      Lacomia (Joi, 3 iunie 2010, 17:35)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui DEMOSTENE

      unora dintre noi, asta il protejeaza. Daca toate documentele fiscale ale Realitatii sunt semnate de cozi de topor cum ai putea sa obtii o condamnare pentru Vantu?
  • +33 (37 voturi)    
    ... (Joi, 3 iunie 2010, 15:26)

    poweraxxel.wordpress.com [anonim]

    Presa “aservita” opozitiei, continua sa imi dea argumente sa o consider “aservita”!
    O emisiune la Antena3. “Tovarasul” Nastase (citez din Ion Iliescu), explica de ce Valter Dorneanu trebuie sa fie judecator CC. Incepe demonstratia citind din constitutie, o chestie care face trimitere catre alta chestie … Bun pana aici. Astept sa imi citeze din chestia catre care se facea referire devenind din ce in ce mai interesat. Problema este daca majoritatea deputatilor care aleg un judecator CC trebuie sa fie calificata sau simpla. Numai ca … surpriza!!! Cand sa citeasca omul din legea organica, unde trebuie sa se scrie clar, negru pe alb, vine din partea domniei sale o replica halucinanta! Desigur, in legea aceea scrie ce zice el cica, si nu are rost sa citeasca mai departe, pentru ca nu o are la el, si oricum se scrie ce zice el … Iar colac peste pupaza, incheie cu ceva de genul “asta este, trebuie sa faca precum zicem noi, ca noi avem dreptate”. Iar moderatorul doarme in bocanci … Parca vedeam o plenara PCR … N-am ce sa mai spun despre Antena3! Victor Ciutacu plange de mila Gabrielei Vranceanu Firea! Nu vreau sa fiu rau, dar “daca o cauti cu lumanarea s-ar putea sa o gasesti” spune o vorba veche romaneasca. Iosif Buble interzice comentariile celor care ii pun probleme si pe care nu ii poate combate cu argumentele standard voiculestiene gen injuraturi si ocari … Asta stiu sa faca jurnalistii “competenti” de acolo. Atat de competenti incat nu stiu sa isi combata nici macar proprii cititori!!! Rezolva cenzurand …
    La Realitatea TV, aceeasi surpriza! Din partea PNL insa. Orban (Ludovic) se agita foarte tare ca o sluga PSD-ista nu este numita judecator la CC de catre Anastase! Acuza PDl ca doreste sa isi puna propria sluga la CC, dar nu explica si ca cel pe care il sustine tot o sluga este, cu nimic mai breaza decat cea a portocaliilor! Parca Orban era in PNL! De cand un PNL-ist anunta sus si tare ca nu mai participa la sedintele biroului permanent ca nu este pus judecator PSD?
    • +11 (13 voturi)    
      Realitatea(lor) (Joi, 3 iunie 2010, 14:54)

      Sor [anonim] i-a raspuns lui poweraxxel.wordpress.com

      asa-i nene, din pacate!
    • +21 (23 voturi)    
      Raspunsul e simplu (Joi, 3 iunie 2010, 15:58)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui poweraxxel.wordpress.com

      Tovarasul Orban n-are decat o singura ideologie. Satisfacerea urgenta a nevoilor sale imediate. Prin orice mijloace. PNL NU ESTE UN PARTID DE DREAPTA. Este o tragi-comedie. O gasca de incompetenti imbuibati care executa ordinele unui singur individ. Dinu Patriciu. Care Dinu Patriciu mai primeste teme si de la cei pe care ii sponsoriza in toamna lui 2004, cei de la PSD. Nu este absolut nici o surpriza in modul in care tovarasul Orban intelege sa faca politica....
  • +29 (35 voturi)    
    Mda... (Joi, 3 iunie 2010, 15:26)

    Dorin [anonim]

    Cloaca iRealitatea tv trebuie asanata. iRealitatea tv isi merita aceasta soarta. Urla toata ziua buna ziua "Noi vrem respect!" iar "ei" ne trag teapa dupa teapa. Pe langa mizeria de jurnalism pe care il fac mai sunt si infractori fiscali. Dar, nimic de mirare. Avand in vedere ca trustul este condus de un individ ca Vantu....
    Astept pasii urmatori... Adica falimentul si puscaria pentru evazionisti.
    • +22 (26 voturi)    
      Exact! (Joi, 3 iunie 2010, 14:32)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

      Sa vedem legea la lucru. Acum toata lumea a vazut si stie. Sa vedem cum se termina mizeria asta.
      • -14 (16 voturi)    
        Si ma rog, cine face legea ? (Joi, 3 iunie 2010, 15:53)

        Tayfun [anonim] i-a raspuns lui aac

        Legea ? Pai cine face legea daca nu cine e la conducere ? Ok, ai dreptate, sa-i vedem la lucru. Udrea se plange ca are de platit 3 milioane de euro la banca si nu are de unde sa-i dea. Va solidarizati voi postacii PDL-ului sa ii achitati datoriile ? Vor sa ia din banii pentu cresterea copiilor, sa ia din banii batranilor, si din salariile bugetarilor, dar au bani sa construiasca 10000 de Km de drumuri judetene in Romania. Sa-i construiasca pentru cine ? Pentru astia care se tarasc sa traiasca de azi pe maine sau pentru ei care fac afaceri cu statul ? Asa modernizeaza ei Romania ? Iti ia painea de la gura sa faca ei afaceri profitabile cu Statul ? Stati linistiti ca Udrea va gasi 3 milioane sa-si plateasca datoriile, in timp ce postaci PDL-isti ca voi nu veti avea nici aia 200 de euro pe luna sa-i dati la chirie.
        • +8 (8 voturi)    
          da da (Joi, 3 iunie 2010, 19:31)

          arici [anonim] i-a raspuns lui Tayfun

          asa este maria ta, insa e de observat faptul ca esti intoxicat de antene si irealitatea, uite un caz in care au reusit. De ce vrei sa vezi doar alocatiile copiilor si banii pensionarilor? De ce nu vrei sa vezi si restul pensiilor nesimtite, salarii colosale, etc? Am vazut femeie de serviciu (probabil cu vreo 3 facultati) cu salar de 5.000 lei. Cum pana mea nu te legi de aceste cazuri? Eu nu spun ca astia is lacrima, dar hai sa-i vedem pe toti, nu pleca urechea la dejectiile antenelor sau plansetele irealitatii. Au fost protejati pana acum, acum sunt ca si mine: am datorii la stat, statul executa, foarte bine, imi doresc insa sa se aplice asta TUTUROR.
  • +21 (25 voturi)    
    Poate (Joi, 3 iunie 2010, 15:36)

    Doru [anonim]

    Poate n-o mai vad pe sticla pe antipatica aia mediocra de Oana Stancu
    • +14 (16 voturi)    
      si... (Joi, 3 iunie 2010, 14:48)

      sicti [anonim] i-a raspuns lui Doru

      Si nici pe enervantul ala de Pre(pe)lipceanu...
    • +20 (22 voturi)    
      Nu fii naiv! (Joi, 3 iunie 2010, 15:51)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Doru

      Pe cotoroanta aia ai s-o vezi in alta parte daca iRealitatea va intra in insolventa si isi va inchide ghiseul. Locuri pentru slugi ca ea sunt o gramada la Antena 3. De exemplu. intotdeuna e nevoie de slugi care sunt dispuse sa faca orice le cere stapanul lor. Iar lui Voiculescu, daca Vantu va fi nevoit sa-si inchida biroul de relatii cu mafia politico-economica, ii place tare mult sa i se cante in struna, sa i se curete de scame si praf costumul Gucci si sa i se lustruiasca pantofii Fendi. Slugile sunt la mare cautare in tara asta. Iar Oana Stancu si cu Adrian Ursu stiu prea bine ce se cauta pe piata muncii in audio-vizual. Indivizi fara scrupule si caracter ca ei.
      • +11 (11 voturi)    
        Oana cu ursul (Joi, 3 iunie 2010, 15:08)

        Ursul Yoghi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Ea oricum provine dintr-o familie care umbla cu Ursul. Chestia interesanta este urmatoarea ; ce poate face un profesionist o profesionista pentru bani daca este platit bine .
        • +14 (14 voturi)    
          E o intrebare? (Joi, 3 iunie 2010, 16:38)

          Dorin [anonim] i-a raspuns lui Ursul Yoghi

          Daca da, atunci raspunsul meu e simplu. Un "profesionist" - ca Ursu - (sau o profesionista - ca Stancu) face orice pentru bani. Inclusiv prostitutie. Tot tacamul, cum s-ar zice. Un profesionist adevarat nu face pentru bani decat ce-i cere profesia si constiinta sa faca. Corect?

          P.S. N-am habar (si nici nu ma intereseaza) daca madam Stancu provine dintr-o familie care plimba ursul dar daca este asa, pur si simplu nu inteleg ce s-a intamplat cu acel urs. Oare a murit? Sau il plimba altcineva? Are o bona filipineza? Si, de fapt, ce naiba cauta madam Stancu in media. Cine a recomandat-o? Familia?
          • +6 (6 voturi)    
            Prostitutie... (Joi, 3 iunie 2010, 18:29)

            Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui Dorin

            Este insa de neinteles cum a ajuns sa o practice si un om de talia lui Hurezeanu!
            Daca de la niste nulitati te poti astepta la o asemenea prostitutie (fiindca, cu parere de rau, la Realitatea TV gasesti aproape in exclusivitate asemenea oameni - ma refer la cei vizibili, nu la cei din spatele "sticlei", ce pot fi onesti si chiar buni profesionisti) - din partea domnului Hurezeanu, prostitutia la care s-a dedat mi se pare o mare enigma. Poate are cineva idei, pe aceasta tema?
            • +6 (6 voturi)    
              Nu e nici o enigma (Joi, 3 iunie 2010, 19:08)

              Dorin [anonim] i-a raspuns lui Bug Zileriu

              Este vorba de bani. Iar pentru bani, pentru multi bani, multi oameni sunt in stare sa se vanda pe de-a intregul. E simplu. Sa nu uitam episodul Hurezeanu ca si consilier personal al lui Adrian Nastase. Ca si acest episod spune ceva despre "integritatea" si moralitatea "domnului" Hurezeanu. Pe de alta parte, gurile rele spun ca Hurezeanu ar avea ceva probleme cu trecutul si posibila sa colaborare cu securitatea... Insa sunt doar vorbe. Nimic dovedit. Ca sa rezum... "Domnul" Hurezeanu este doar unul dintre aceia multi care-si vand constiinta pe o punga de arginti. Fie ei si profesionisti. Un bun profesionist nu este si neaparat un om de calitate din punct de vedere moral. Asta e explicatia mea in ceea ce priveste cariera "domnului" Hurezeanu in trustul de proasta calitate si faima care se numeste "Realitatea-Catavencu".
  • +10 (12 voturi)    
    NU VA AVEA NICIUN EFECT (Joi, 3 iunie 2010, 15:42)

    Andra [anonim]

    Vom mai auzi inca 100 de ani de-acum incolo de lupta RTv "cu puterea", atat timp cat puterea NU E PSD-PNL.

    De 6 ani ni se flutura sub nas lucruri de genul asta si nu s-a intamplat niciodata nimic, RT v si A3 nu doar prospera si infloresc, dar sunt si SINGURELE lucruri care prospera si infloresc in Romania dupa 6 ani de mandat al lui Basescu.

    Solutia nu e desfiintarea A3 si RTv, ci solutia este sa apara o alternativa de aceeasi putere cu ele dar cu mult mai buna ca ele, care sa faca jurnalismul autentic pe care ele l-au distrus.

    Tot ce a facut Basescu pentru libertatea presei a fost sa dea libertate unor HOTI cu bani ca sa cumpere "liberi" toata presa
  • +17 (19 voturi)    
    respectul nu creste pe marginea drumului (Joi, 3 iunie 2010, 15:45)

    nelu [anonim]

    Noi sincer va marturisim: dorim respect!
    Dar imediat ce Fiscu' apare ne pitim,
    Si de inspectori tare-am vrea sa ne ferim,
    Insa ei imediat ne-au dibuit,
    Oricat de bine ne-am pitit!
    Dar nu uitati: noi inca vrem respect,
    Chiar de la noi nimic nu e perfect!
  • +21 (21 voturi)    
    Mda... (Joi, 3 iunie 2010, 15:54)

    George [anonim]

    Astept momentul ca evazionistii fiscali sa plateasca cu ani grei de puscarie si in tara asta. Ca in America, de exemplu. E timpul ca institutiile statului sa-si faca treaba si sa curete societatea de infractorii fiscali.
    • +12 (12 voturi)    
      sa-ti fie gura aurita (Joi, 3 iunie 2010, 17:32)

      eTati [utilizator] i-a raspuns lui George

      ziua cind unul dintre moguli o sa dea socoteala pt "inginerii"financiare, o sa fie ziua cind o sa ma gindesc sa mai pun piciorul prin tara
    • +1 (1 vot)    
      cu salariile din fisc (Joi, 3 iunie 2010, 22:06)

      florin001 [utilizator] i-a raspuns lui George

      cu salariile de mizerie din FISC sigur se va ajunge acolo.
  • -5 (9 voturi)    
    Urasc RealitateaTV! (Joi, 3 iunie 2010, 16:02)

    Realitateahater [anonim]

    Dar nu poti pune problema ca era si cazul sa se intample asta intrucat vorbeste prostii de ani de zile.
    Deci in subtext sa inteleg ca daca tii cu cine trebuie n-ar fi cazul sa se intample vreun control.
    In plus inteleg ca societatea era pe pierdere, de unde cuantumul redus al impozitelor platite, de unde se trage concluzia ca tranzactiile cu persoanele afiliate reprezinta evaziunea. Greu de demonstrat...
    Cred ca este un caz tipic de hartuire din partea autoritatilor, si deci de incalcare a libertatilor presei (si poate nu ma credeti, dar ma bucur de ce li se intampla, cu toate astea sunt constient ca asta inseamna)
    Ieri, la Realitatea, dl Vasilescu (consilier guvernator BNR) era revoltat ca impozitul pe profit din Romania este egal cu acciza pe tigari si spunea ca nu este posibil asa ceva.
    N-ar fi cazul ca la fel cum sunt forfetate firmele mici sa fie forfetate si firmele mai mari? Pentru ca inteleg ca aici e buba: firmele mari declara cheltuieli mari si profituri de 0.5%. Iar impozitul este 16% din acest 0.5%.
    N-ar fi timpul ca ANAF sa gandeasca o metoda de a prinde acesti pesti mari si sa renunte la vendetele politice cu atat mai mult cu cat s-ar putea sa se faca si de ras la sfarsit, pentru ca daca Vantu a iesit basma curata din FNI greu imi vine sa cred ca e atat de prost incat sa-l prinda ANAF cu evaziune fiscala?
    • +11 (11 voturi)    
      Hmmmmm... (Joi, 3 iunie 2010, 16:45)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Realitateahater

      Nu cred ca urasti Realitatea tv. Mai degraba cred ca esti indragostit de ea. Modul in care incerci sa ne ametesti cu tot felul de ineptii cand lucrurile sunt evidente ma face sa cred ca nu esti ceea ce pari si ca nu spui ceea ce crezi... Pai si pe Al Capone tot cu evaziunea fiscala l-au prins artistule ce esti. Chiar crezi ca Vantu este atat de inteligent? Ei bine te inseli. Toti cei care fura lasa urme. Ma intelegi? Important e doar cine verifica urmele si ce masuri ia dupa ce le descopera. Se zice ca nici o crima nu este perfecta. Parafrazand, nici o evaziune fiscala nu poate fi perfecta. Totul depinde de cat de bun e anchetatorul. Afirmatia cu "hartuirea din partea autoritatilor" spune totul despre cine esti si ce vrei. Las-o balta!
      • -6 (8 voturi)    
        Nu o las nici o balta! (Joi, 3 iunie 2010, 17:03)

        Realitateahater [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Scuza-ma ca n-am spirit gregar sa ma raliez la orice tampenie pe criteriu pro sau anti putere sau basescu, sau PDL sau mai stiu eu ce.
        Adevarul este ca Realitatea sunt partinitori si este deranjant. Dar nu se trateaza asta cu fiscul. Cu atat mai mult cu cat nu exista dovezi. Si in plus, daca faceau ceva ilegal nu putea lua fiscul direct masuri cu amenzi etc etc? Eu inteleg ca ii da in judecata.
        Tare mi-e teama ca n-au dovezi, ca se fac de ras, ca ii martirizeaza pe Realitatea, si in plus nici nu se ocupa cu marirea veniturilor la Buget, ca asta este traba lor, nu urmarirea pana=-n panzele albe a Realitatii. Pe langa ca-s spagari incompetenti, care accepta profituri de 0.001% de la marile companii se mai fac si de porc cu asta.
        Solutia corecta este reclamarea la CNA.De 5 ori pe zi pe fiecare emisiune, si cu pretentia de a primi amenda pentru toate nemerniciile si atitudinile partinitoare pe care le au.
        Ce se intampla acum este ca si cand ai trata un bolnav de cap spargandu-i capul cu maciuca pe principiul ca este capul stricat si trebuie inlaturat.
        Daca facea ceva ilegal Fiscul ii putea amenda direct.
        Asta este incalcarea libertatii presei, si grav, prin Fisc.
        • +5 (5 voturi)    
          Eroare! (Joi, 3 iunie 2010, 19:20)

          Dorin [anonim] i-a raspuns lui Realitateahater

          Fiscul, avand in vedere gravitatea situatiei, sesizeaza Parchetul. Ceea ce a si facut. Nu da amenda. Ca acolo s-a furat la tona. Intelegi? Ce incalcarea "libertatii presei"? Esti beat? Ce, aia de la iRealitatea fac presa? Pai chiar aia de la iRealitatea sunt cei care incalca "libertatea presei"! Observ ca, in continuare, te faci ca nu intelegi cum stau lucrurile... Prin urmare constat ca nu mai are chiar nici un rost sa port un dialog civilizat cu un om care ori nu intelege (poate ca din naivitate) despre ce e vorba ori se face ca nu intelege (adica face pe prostul). Ceea ce ar fi mult mai grav. Las-o cum vrei tu indragostitule de iRealitatea! Nici ca-mi pasa.

          P.S. Indiferent cine face evaziune fiscala in tara asta trebuie sa plateasca conform legii! Ca e vorba de trust de presa ori ba, nu conteaza! Trebuie sa plateasca. Intelegi?
        • +3 (3 voturi)    
          Eu nu cred ca se "trateaza" (Vineri, 4 iunie 2010, 8:18)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Realitateahater

          ceva cu Fiscul ci ca, pur si simplu, cei de la Realitatea au cerut returnare TVA ceea ce implica verificari. Aceste verificari coroborat cu datorii vechi dar si lipsa bani la buget duc la acest conflict cu Fiscul.
          Cred ca in conditii normale nici nu s-ar fi atins cineva de Realitatea TOCMAI pentru a nu se interpreta.
  • +18 (20 voturi)    
    interesanta (Joi, 3 iunie 2010, 16:06)

    mar [anonim]

    informatie!! Si uite asa se leaga cu stirea ca PSD-ul ataca la CC masurile de austeritate daca nu se aproba motiunea de cenzura!!!
    Bag seama ca SPA-ul penal Vantu joca alba neagra cu Romania.
    Parac astai de irealitatea clamau non stop ca vor respect. Sa intelegem ca acest trust penal facea parte dintr-o casta superioara care avea legi financiar contabile proprii??
  • +10 (10 voturi)    
    Yupii (Joi, 3 iunie 2010, 16:15)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Yupii sau Yahoo :)) Finaly
  • +10 (12 voturi)    
    Sa plateasca (Joi, 3 iunie 2010, 16:43)

    Trojan.H [utilizator]

    Sa plateasca banii datorati la buget, altfel pensionarii de unde isi vor primii pensiile?
    Daca nu, la puscarie!
  • +12 (12 voturi)    
    hohoho ca vine moshu (Joi, 3 iunie 2010, 16:57)

    diaboliQ [anonim]

    fie el si comanda politica acest control daca aveti datorii de ce nu le-ati platit??eu zic sa va arda si sa va inchida trustul media si nu numai voua, si b1 daca au datorii ca sa nu ziceti ca as fi partinitor...si sa dea niste comenzi din astea politice si pe la antene si protveuri
    platiti datoriile catre stat si atunci nu mai avem de ce sa ne legam de voi si puteti sa va duceti jihadul vostru mai departe
  • +8 (8 voturi)    
    masura tardiva (Joi, 3 iunie 2010, 17:05)

    Patrascu [anonim]

    Obligatia de a achita datoriile catre buget este normala
    int-o tara normala. Dar cum, la noi este totul anormal,
    ( patronul trustului nu si-a platit datoriile catre cei pacaliti,chiar de el si nu a dat nici-o socoteala nimanui), dece ar plati trustul pe care-l patroneaza?
  • +5 (5 voturi)    
    pirnaias (Joi, 3 iunie 2010, 19:08)

    monica L [anonim]

    Un pirnaias care vindea facturi in gara Roman, care a praduit economiile a sute de mii de deponenti FNI - prin intermediari - n-ar putea sustine un colos media fara evaziune, sta doar in naturelul lui...
  • +5 (5 voturi)    
    Banii care vin si pleaca... (Joi, 3 iunie 2010, 19:43)

    Naiv [anonim]

    Administratorii irealitatii ( zis si marii lideri sindicali) care trebuiau sa administreze afacerile societatii, au zis ca societatea nu mai are bani sa dea la bugetul statului si atunci au pus de o lichidare judiciara...
    Usor, se poate gasi un administrator judiciar" dragut".
    In "afte" banii incasati de-a lungul timpului erau plimbati pe la afiliati pentru anumite "serviciuri" ca doar ii sufla vantul!
    Taman aici sta penalul, ( fictiv), si nu comenzile politice.
    Ca doar afiliatele n-or fi fost ale mele!
    Pricepeti logica ?
  • +4 (4 voturi)    
    Felicitari celor de la ANAF (Joi, 3 iunie 2010, 19:59)

    Andrei [anonim]

    Eu am lucrat la irealitatea TV timp de 4 ani de zile si va pot spune ca sunt sute de firmulite care transfera de la unul la altul, totul, ca sa creasca pretul la intrari, aparaturi, masini, etc. Trebuiesc puricatii hotii astia.
  • +5 (5 voturi)    
    Comanda politica... (Joi, 3 iunie 2010, 20:03)

    nelu [anonim]

    Chiar daca ar fi comanda politica, daca Realitatea media se simte corecta cu actele financiare atunci nu ar trebui sa ii fie frica pentru ca asta inseamna ca sunt in situatie legala si normal, asa ca nu are nimeni ce sa faca. Problema este ca chiar aveti probleme de sariti asa de cur in sus. Voi puteti sa va platiti datoriile si atunci nimeni nu are nimic cu voi chiar daca insinuati ca e comanda politica, dar daca nu va platiti datoriile...atunci oricat ati zice voi comanda pulitica.... problema e la voi si nu la putere.
  • +2 (4 voturi)    
    Mda (Joi, 3 iunie 2010, 22:28)

    Mineru [anonim]

    Bai fratilor de ce va agitati atata ca e sau nu comanda politica? Oricum nu aveti cum sa stiti fiinca sunteti pe margine. Ajungeti in felul asta sa le plangeti de mila la saracii infractori.
    Cand a avut Patricu bratari , la fel . Nu vedeti ca va spala astia neuronul.
    Nu e clar ca daca se dovedeste (prin acte sau absenta lor) evaziunea fiscala , chiar e evaziune fiscala?
    PS : Astia care scriu mult , coerent , au multe voturi / plusuri/ minusuri si o dau pe politica cand nu e cazul scriu la comanda.
    • -2 (4 voturi)    
      apropo de Patriciu (Vineri, 4 iunie 2010, 0:17)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Mineru

      cu el a fost alta treaba. Nu simpatizez cu hotul si tradatorul de tara dar atunci cand i-au fost puse bratarile, chiar daca se desfasura ancheta, el nu era nici macar invinuit, ceea ce este carenta grava a magistratilor de la curtea de apel; drept pt care a fost si repus in libertate la instanta suprema, daca nu ma insel. Da, se purta ancheta, in secret, fiind interese publice in joc nu sunt obligati anchetatorii sa-i zica: vedeti domnu Patriciu ca asa si pe dincolo aveti nereguli. Mergeau pe burta si, repet, inca nu avea la momentul ala calitatea de invinuit, nu fusese facuta publica acuzatia. O smecherie, probabil, pt ca mai sus sa l scoata basma curata, asa cred eu cel putin.
  • +6 (6 voturi)    
    si eu atrag atentia,tupeistilor... (Vineri, 4 iunie 2010, 3:04)

    The Ranger [anonim]

    Ca patronul lor si caracatita sa au bagat labele(tot manipuland)in buzunarele cetatenilor si a distrus/batjocorit conceptul de Fond National De Invenstitii,iar modul ocult prin care a preluat rtv-ul de la Prigoarna prin Petromservice/Liviu Luca si ulterior condus "trustul media"ma face sa ma uit(f rar) la ei,ca la "ventuzele de pe tentacule"spun lucruri traznite:):):)
  • +3 (3 voturi)    
    Vantu + lideri de sindicat= HOTI (Vineri, 4 iunie 2010, 8:08)

    Audit [utilizator]

    Atat poti sa spui. Si ACEASTA este realitate nu ceea ce prezinta postul tv.
    Orice roman asa gandeste.
    In rest va astept cu interes la nivelul A3-Firea dar si sa va gasiti o alta Ana Maria Vlas care sa va scape de probleme.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa fratilor nu va lasati intimidati (Vineri, 4 iunie 2010, 11:05)

    bogdan [anonim]

    Furati in continuare pentru ca, se stie, trusturile media au inpunitate. De altfel toti infractorii de la un nivel in sus (Patriciu, Rosca Stanescu, Vantu, Voiculescu, Chireac...) trebuie sa se doteze cu spate media pentru a scapa de lege. Asa ca nu va lasati intimidati de legile tarii, furati ca si pana acum, justitia va va aparat de niste naivi care cred ca legea este aceiasi pentru toti. Chiar daca senatorulVoicu nu mai lucreaza pentru cateva saptamani cu siguranta ca cineva i-a luata locul.
  • -2 (2 voturi)    
    este normal sa fie la comanda politica (Vineri, 4 iunie 2010, 12:02)

    danandreipaval [utilizator]

    Doamne, parca sunt cazuti din cer..... Era clar ca Basescu va incerca prin varii solutii sa va atace! La mintea unui copil.

    Partea ciudata e ca voi chiar umblati cu cioara vopsita. Asta e esenta articolului. Face ce stie mai bine Vantu...

    Eu credeam ca in momentul in care l-ati executat in direct cu acel filmuleti stiati ce va asteapta. Chiar astept sa va execute si ei in direct, in reluare si exclusivitate.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa ne traiesti fiscule! (Vineri, 4 iunie 2010, 15:00)

    karenina [utilizator]

    Trebuie sa distrugi aceste "termite" odata pentru totdeauna. Ai mana libera din partea mea.

    Si cum spun aberatii de psd-penelisti ca a fost comanda politica, tot asa spun si eu...si ce daca?!
    Atunci cand au dat pe post filmulete contrafacute nu a fost tot comanda politica?....jefuirea acestei tari timp de 20 de ani nu s-a facut tot la comanda politica? Daca nu stiti cum se chitaie de foame, o sa vedeti curand "realitatilor".
  • +3 (3 voturi)    
    felicitari (Vineri, 4 iunie 2010, 15:58)

    geo12 [utilizator]

    felicit Fiscul pt descoperiri ! II invit totodata sa sape si pe la firmele lui Paunescu sau chiar Videanu.
    • -1 (1 vot)    
      Mda... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 21:23)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui geo12

      Dar si la cele ale lui Patriciu, Voiculescu, Tariceanu si alti amici politici de-ai tai. In regula?
      • +1 (1 vot)    
        esti cu capu'... (Luni, 7 iunie 2010, 14:12)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

        de unde ai tras tu concluzia ca sunt amicul celor enumerati de tine ? foarte inteligent mai esti...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi