Cele mai multe ziare centrale romanesti au inregistrat o scadere a vanzarilor medii pe aparitie in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2009 sau cu ultimul trimestru al anului trecut, potrivit ultimelor rezultate BRAT. Vanzarile fostului lider de piata Libertatea au scazut, fata de primele trei luni ale anului trecut, cu aproximativ 40.000 de exemplare, singurele ziare care inregistreaza cresteri de la an la an fiind Click si Adevarul.

Tot fata de T1 2009, au mai inregistrat scaderi considerabile de tiraj Cancan (circa 30.000 de exemplare), Gazeta Sporturilor (circa 23.000 de exemplare), Evenimentul Zilei (circa 10.000 de exemplare), Pro Sport (circa 9.000 de exemplare).

Vanzarile publicatiilor de business fie au scazut, fie stagneaza, cu exceptia Financiarul, care inregistreaza o crestere de la 3.200 de exemplare vandute in medie pe zi in T1 2009 la 8.600 in T1 2010.

Fata de sfarsitul anului trecut, Adevarul inregistreaza o scadere a vanzarilor de la 135.500 (T4 2009) la 124.100 (T1 2010).

Publicatie - Vanzari medii pe editie T1 2010 - Vanzari T4 2009 - Vanzari T1 2009

  • Click - 234.200 - 235.000 - 203.000
  • Libertatea - 157.500 - 164.700 - 198.600
  • Adevarul - 125.100 - 135.500 - 81.700
  • Cancan - 77.170 - 77.130 - 100.600
  • Jurnalul National - 55.100 - 63.100 - 55.100
  • Gazeta Sporturilor - 44.100 - 52.600 - 67.700
  • Romania libera - 43.900 - 42.500 - 50.400
  • Pro Sport - 28.700 - 45.000 - 37.600
  • Evenimentul Zilei - 28.000 - 32.300 - 38.000
  • Gandul - 13.400 - 14.400 - 17.000
  • Ziarul Financiar - 14.000 - 16.000 - 15.000
  • Financiarul - 8.600 - 7.500 - 3.200
  • Saptamana financiara - 18.700 - 29.400 - 37.200
  • Capital - 12.700 - 18.600 - 21.000
  • Business Magazin - 10.000 - 10.700 - 10.000
  • Forbes Romania - 9.400 - 8.900 - 19.200
  • Money Express - 4.800 - 4.200 - 5.200
  • Ac. Catavencu - 24.200 - 30.000 - 28.200
  • Dilema Veche - 6.700 - 6.500 - 6.700 (Adevarul Holding a anuntat saptamana aceasta ca, dupa relansarea din aprilie, Dilema veche, insotita de seria de DVD-uri cu filmele Charlie Chaplin, are vanzari medii pe aparitie de 50.000 de exemplare)