Peter Imre pentru Pagina de media: "Adevarul de Seara a intrat la cheltuieli de marketing"

de C.M.     HotNews.ro
Luni, 7 iunie 2010, 13:52 Economie | Media & Publicitate

Ziarul gratuit al grupului Adevarul Holding, Adevarul de seara, "a intrat la cheltuieli de marketing", spune intr-un interviu acordati Pagina de media. Peter Imre, directorul general al grupului de presa. El evita sa precizeze daca pe viitor aceasta publicatie va fi pe bani, tinand cont ca AH planuieste sa treaca la plata continutului online, deoarece "informatia trebuie vanduta pe bani, indiferent de suport".

Peter Imre pentru Pagina de media, pe scurt:
  • Despre trecerea site-urilor Adevarul Holding la un sistem cu plata al continutului online: "Atata vreme cat trustul Adevarul Holding nu a facut un anunt oficial ca va lua o masura comerciala, pana atunci este la nivel de zvonistica si de barfoteca. Nu am probleme cu asta, dar daca ma intrebati modalitatea prin care va fi facuta, faptul ca va confirm ca strategia comerciala este in aceasta directie ajunge".
  • Este evident ca publicitatea va fi pe portalul gratuit, la intrare. Eu nu spun ca 22 de milioane de romani isi vor face abonament pe site-ul Adevarul. Desi daca pe site-ul Adevarul te vei putea casatori, organiza evenimente, comanda pizza acasa, cumpara masina, consulta un avocat, citi informatie, downloada muzica, a-ti face programul tau de filme pe telefonul mobil, s-ar putea sa fie multi.
  • Adevarul de Seara a avut doua misiuni strategice (…): Sa creasca brandul Adevarul, sa-l faca cunoscut intr-o zona mult mai larga, deci sa sustina produsul si sa puna tarusul in pamant in afara Bucurestiului, respectiv sa ne faca redactiile locale de o dimensiune de unde sa putem merge mai departe catre televiziune, radio s.a.
  • Adevarul de Seara a intrat la cheltuieli de marketing. Poti sa faci doua lucruri: sa arunci din avion flyere pe care sa scrie “Citeste Ziarul Adevarul” sau sa faci Adevarul de seara. Adevarul de Seara a facut parte din zona de investitii de marketing a companiei.
  • Intr-un an de zile, Adevarul de Seara va fi cel mai profitabil ziar din Romania.
  • Pana acum au existat si ziare gratuite si ziare vandute pe bani si totusi alea vandute pe bani functioneaza foarte bine.
Interviul integral la paginademedia.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

192 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri