Pe scurt: Publicitate de peste 60 de milioane de dolari prin serviciul iAd dezvoltatat de Apple. Milioane de femei vor urmari CM 2010, insa publicitatea va viza publicul masculin  ​

de V.O     HotNews.ro
Miercuri, 9 iunie 2010, 18:28 Economie | Media & Publicitate

Mai multe branduri internationale, printre care AT&T, Unilever si Chanelau, au rezervat, pentru anul acesta, publicitate de peste 60 de milioane de dolari prin reteaua de publicitate pe telefonul mobil dezvoltata de Apple, iAd. Iar in pofida numarului mare de femei care vor urmari CM 2010, marea majoritate a companiilor care au cumparat spatiu publicitar continua sa se concentreze indeosebi asupra publicului masculin.

  • Mai multe branduri internationale au rezervat, pentru anul acesta, publicitate de peste 60 de milioane de dolari prin reteaua de publicitate pe telefonul mobil dezvoltata de Apple, iAd, noteaza Brand Republic. Printre companiile care vor desfasura de la bun inceput campanii prin aceasta platforma se numara AT&T, Unilever si Chanel, scrie sursa citata, care aminteste ca sistemul iAd, anuntat primavara aceasta, va fi introdus odata cu lansarea iPhone 4, in iulie. Sursa noteaza ca suma de 60 de milioane de dolari reprezinta aproape 50% din totalul cheltuielilor de publicitate prin telefoanele mobile estimate de JP Morgan pentru piata americana, in al doilea semestru al acestui an.
  • Un numar record de femei vor urmari CM 2010, numarul acestora urmand sa creasca la 42% din totalul celor care vor urmari meciurile din Africa de Sud, potrivit agentiei Initiative, citata de The Guardian. Sursa estimeaza ca "prima Cupa Mondiala cu adevarat digitala" va bate recordurile de audienta indeosebi multumita dezvoltarii televiziunii online si a transmisiei meciurilor pe telefonul mobil. Sursa noteaza totodata ca, in pofida numarului mare de femei care vor urmari CM 2010, marea majoritate a companiilor care au cumparat spatiu publicitar continua sa se concentreze indeosebi asupra publicului masculin. Si aceasta deoarece pretul cerut de difuzori sunt foarte mari si ii strunesc pe clientii de publicitate care, altfel, ar fi putut fi interesati sa atinga si alte segmente de public decat cel masculin, traditional pentru asemenea evenimente.





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

116 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi