Dosar HotNews.ro

Catuse cu zambetul pe buze: Cum si-a cladit Dan Diaconescu televiziunea poporului

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Marţi, 22 iunie 2010, 17:27 Economie | Media & Publicitate

​OTV este postul unde "toata lumea are dreptul sa vorbeasca. De la magnat pana la sarac, de la infractor pana la justitiar" si e "singura televiziune de investigatii si de eveniment, anchetand tot timpul cazuri in paralel cu Politia". Asa isi prezenta creatia, intr-o Intalnire online HotNews.ro din noiembrie 2008, Dan Diaconescu, patronul postului TV cu cele mai multe amenzi CNA, omul care a impus moda televiziunii-tabloid in Romania, prezentat alaturi de magnati precum Dinu Patriciu sau Dan Voiculescu in filmul "Kapitalism" si care a fost retinut, marti, sub acuzatia de santaj si amenintare.

Daca, in urma cu cinci ani, Dinu Patriciu avea lacrimi in ochi in momentul eliberarii din arest, Dan Diaconescu isi etala cu zambetul pe buze catusele de la maini cand a fost retinut, alaturi de clarvazatorul Doru Parv, pentru santaj si amenintare la adresa primarului unei comune aradene. Cum se explica atitudinea lui?

A trecut aproape un deceniu de cand a lansat OTV. In tot acest timp:
  • CNA a dispus incetarea emisiei postului la un an de cand acesta a intrat oficial in emisie;  
  • OTV a devenit detinatorul recordului absolut de amenzi CNA;
  • patronul a fost suspectat neintrerupt ca cere sau accepta bani de la invitati, insa au fost putine cazurile cand un participant la emisiuni a admis ca a dat bani postului;
  • a fost banuit ca ataca branduri in alte scopuri decat cel al informarii corecte a populatiei;
  • a fost acuzat de afaceri cu politicieni;
  • a fost "obligat" sa-si faca un al doilea post de televiziune, de "rezerva", in cazul in care licenta OTV ar fi din nou ridicata
Nimic din toate aceste "razboaie", purtate la vedere, la OTV sau in presa, nu l-a impiedicat pe Dan Diaconescu sa mearga mai departe. Din televiziune de garsoniera, OTV are de anul trecut un sediu in toata regula. Iar in iarna, dupa alegerile prezidentiale, "televiziunea poporului" l-a avut ca agent de promovare chiar pe presedintele Traian Basescu, implicat si intr-o campanie publicitara pentru Murfatlar - premiata pentru eficienta la ultima editie a premiilor Effie.

Momente-cheie in evolutia modelului de business TV promovat de Dan Diaconescu:
  • In septembrie 2002, la doar un an dupa ce OTV a inceput oficial sa transmita, CNA a decis sa retraga licenta de emisie pentru "incalcarea repetata" a prevederilor legislative ce interzic posturilor sa difuzeze declaratii antisemite, xenofobe, discriminatorii si calomnioase. Dan Diaconescu avea sa acuze in mod repetat "regimul Nastase" pentru aceasta decizie si pentru greutatile pe care le-a intampinat in lansarea postului de televiziune, in 2001. Actuala licenta detinuta de OTV, cu o durata de noua ani, a fost acordata in prima parte a anului 2004.
  • In iunie 2005, Evenimentul Zilei relata ca liderul PRM Corneliu Vadim Tudor - in acel moment "abonat" la aparitii pe postul lui Dan Diaconescu - a recunoscut intr-o scrisoare deschisa adresata presedintelui de atunci al CNA, Ralu Filip, ca a dat la OTV "sume infime, de cate trei-patru milioane de lei", bani "oferiti unor tehnicieni pentru montajul peliculei"
  • In 2007, OTV declanseaza serialul Elodia, care avea sa-l propulseze in randul primelor cinci posturi romanesti de televiziune si care a declansat o veritabila "moda Elodia" in presa "de calitate". Incepand din 2009, audienta postului a inceput sa scada treptat, OTV situandu-se acum pe locurile 10-11 in clasamentul audientelor.
  • In septembrie 2008, Dan Diaconescu a dedicat mai multe editii ale emisiunii sale unui serial intitulat "Jos labele de pe televiziunea poporului", in care i-a atacat dur pe membrii CNA si a prezentat istoria romantata a carierei sale. Serialul a inceput la scurt timp dupa ce Consiliul Audiovizualului sanctionase OTV cu intreruperea emisiei - a treia decizie de acest fel impotriva postului. Conform legislatiei, OTV risca atunci, in cazul unei noi abateri majore, reducerea la jumatate a termenului de valabilitate a licentei, ceea ce insemna ca in toamna lui 2008 o astfel de abatere ar fi putut determina sistarea transmisiei.
  • In noiembrie 2008, Dan Diaconescu sugera, in cadrul unei Intalniri Media HotNews.ro, unul din motivele pentru care infiintase al doilea sau post, DDTV. Referindu-se la retragerea licentei de emisie a OTV, la inceputul deceniului, el a spus: "Atunci era plina dictatura in Romania, era in regimul Nastase, care astazi nu mai exista. Nu mai am niciun fel de problema din acest punct de vedere. Dar, ca masura de precautie, am facut si cea de-a doua televiziune, DDTV, fiindca nu se stie niciodata cand se intoarce Nastase."
  • In 2009 au intrat in dezbatere publica mai multe cazuri in care OTV a ridicat semne de intrebare privind practicile sale, prin felul cum a reflectat anumite situatii, activitatea unor oameni sau a unor companii. Un prim caz a fost arestarea lui Gigi Becali - pana atunci unul dintre invitatii semi-permanenti ai OTV: postul a fost amendat pentru emisiunile cu C.V. Tudor si Giovani Becali, in care au fost atacati judecatorii implicati
  • Tot in 2009, OTV a fost amendat pentru mai multe editii ale emisiunii "Dan Diaconescu Direct" in care s-a vorbit despre efectele nocive ale aditivilor alimentari asupra sanatatii, accentul fiind pus pe branduri Unilever si Nestle. Tot in 2009 postul a fost amendat si pentru dezinformare in cazul unor editii "Dan Diaconescu Direct" in care s-a vorbit despre "continutul nociv" al unui brand de bere apartinand Ursus Breweries.
  • In acelasi an, postul DDTV, proaspat relansat, a fost amendat pentru difuzarea ilegala a unor filme Warner Bros
  • In 2009 si in prima jumatate a anului 2010, OTV a fost postul cu cele mai multe amenzi CNA.
  • Evenimentul Zilei a scris, tot anul trecut, ca "Alianta PSD-PDL face bani la OTV" prin tombola "100% Adevarat", prezentata ulterior de omul de afaceri Ionut Negoita drept "100% teapa"
  • Un primar intrat in vizorul OTV a fost, anul trecut, Cristian Poteras, primarul Sectorului 6 din Bucuresti, acuzat de implicare in diverse afaceri. Cazul s-a a soldat o amenda pentru incalcarea legislatiei ce obliga realizatorii emisiunilor TV sa respecta dreptul persoanei la propria imagine si sa ceara dovezi cand un invitat face afirmatii acuzatoare.
  • Tot in 2009, OTV s-a remarcat drept unul dintre foarte putinele posturi care si-au facut publice tarifele de emisiuni electorale. In acelasi an, OTV a devenit o platforma pentru Traian Basescu in campania prezidentiala, campanie in care televiziunea s-a situat pe locul doi in clasamentul sanctiunilor CNA
  • Un studiu CNA-UNICEF publicat la inceputul anului arata ca emisiunea "Dan Diaconescu Direct" este cel mai violent program de dezbateri, in timp ce emisiunea "In gura presei" de la Antena 3 este cea mai violenta emisiune de divertisment si pamflet. La inceputul anului, reprezentantul OTV Doru Iuga incerca sa obtina reducerea unei amenzi CNA argumentand ca postul are probleme financiare grave, fiind nevoit sa disponibilizeze mai multi angajati.
  • In 2010, postul OTV a fost somat, alaturi de alte canale, de catre CNA pentru publicitate mascata
OTV si-a castigat pozitia pe piata, intre altele, prin povestile derulate in direct din studioul postului: predictiile unor astrologi si numerologi, telenovele cu avocate disparute, scandaluri cu vedete, patron-moderator aruncat la tomberon si imagini socante cu persoane ucise. La Intalnirea media HotNews.ro din noiembrie 2008, Dan Diaconescu afirma: "Eu faceam emisiuni impotriva coruptiei acum 5-6 ani, cand acest gen era interesant si pentru telespectatori. Au trecut insa acele vremuri in care romanii sa-i mai huleasca pe hoti si pe marii gangsteri. Astazi au inceput, din pacate, sa-i aprecieze."


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

16833 vizualizari

  • +10 (30 voturi)    
    Bravo lui! (Marţi, 22 iunie 2010, 17:57)

    Cristian I. [anonim]

    Indiferent cit de penal este - sau nu - Dan Diaconescu, formidabila expansiune a postului Tv inceput intr-o garsoniera arata un singur lucru : CA ASTA PLACE POPORULUI! Da, noi majoritatea, asta adoram sa vedem - nu eisiuni de cultura, ci despre Elodia, despre copii-minune, sau predictiile lui Hancu!
    • +1 (9 voturi)    
      Nu-l agreez (Marţi, 22 iunie 2010, 19:52)

      george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Cristian I.

      Dar trebuie sa recunosc ca a cladit aproape de unul singur un brand apreciat de unii, hulit de altii, OTV. Sunt foarte curios care va fi atitudinea lui si a postului pe parcursul cercetarilor.
      • +16 (16 voturi)    
        E si asta un biznis... (Marţi, 22 iunie 2010, 20:42)

        martianu [anonim] i-a raspuns lui george alexandru

        DD e totusi un om destept. Nu spun asta din admiratie... ci pentru ca a stiut sa exploateze o "resursa" pe care Romania o are din belsug si anume prostia si incultura. Ca orice om de afaceri a vazut "resursa" si a investit in ea. Faptul ca a ajuns sa se balaceasca in lux bate totusi la ochi, si mie greu sa cred ca tot acest lux provine din exploatarea "resursei". Cred totusi ca de la un anumit nivel odata cu brandul format... si daca nu era lacom, ar fi putut schimba macazul spre calea cea buna.
        Acuma daca l-au prins cu cioara vopsita... n-are decat sa plateasca.
        • +6 (6 voturi)    
          de acord! (Marţi, 22 iunie 2010, 21:40)

          Cristian I [anonim] i-a raspuns lui martianu

          Da, asa este cu "valorificare resursei"!
          In timp ce noi la firma de ITl ne vaitam "cum sa vinzi soft customizat la prosti", omul de afaceri DD a vszut o oprtunitate formidabila si a stiut sa o exploateze!

          Nu sunt de acord cu "bate la ochi". Omul categoric nu este tampit, putea sa aiba rabdare citiva ani. Luxul acesta ostentativ, avionul personal, etc, cred ca sunt DELIBERATE, stie ca asta da bine, place la popor ...
      • +3 (5 voturi)    
        Io n-as numi ce a cladit el brand (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:00)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui george alexandru

        Asa poti si ca Gigi Becali sau fratii Camataru sunt un brand.
    • 0 (6 voturi)    
      care noi? (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:53)

      Cocalarul_Electronic [utilizator] i-a raspuns lui Cristian I.

      vorbeste in numele tau!
    • +5 (5 voturi)    
      O FI ASA? (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:00)

      MIHAI [anonim] i-a raspuns lui Cristian I.

      Intrebati-l pe DD cati bani si ce bunuri a primit de la "celebrul" ST din Suceava pentru ai facilita aparitiile televizate?
      E doar un exemplu.
      Si sunt mii.
      E u n post unde se invart multi bani negri.
      • +2 (2 voturi)    
        zau... (Miercuri, 23 iunie 2010, 11:29)

        Abhora Ratio [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI

        ... de parca ar fi singurul din romania unde se invart bani negri...
        de fapt... generalizand putin, UNDE nu se invart (niste) bani negri ?
  • +18 (30 voturi)    
    Inchideti-l si aruncati cheia! (Marţi, 22 iunie 2010, 18:10)

    Gabi [anonim]

    Bai frate, dar cit mai aveti de gind sa asteptati pina il inchideti pt citiva ani buni pe idiotul asta?
    Si sa ii inchideti toate canalele de tv. Le spala creierii la aia care se uita la emisiunile lui - putinul de minte pe care unii o mai aveau inainte, dispare cu totul. Fara glume!
    • +9 (17 voturi)    
      Spalatul creierelor (Marţi, 22 iunie 2010, 18:38)

      Bug [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Parca alte televiziuni sunt mai breze!
      "Multa antimaterie cenusie si si mai multa materie maro", cum bine zicea cineva :-)
    • +5 (11 voturi)    
      da (Marţi, 22 iunie 2010, 18:52)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      foarte corect !
    • -1 (9 voturi)    
      @ Gabi (Marţi, 22 iunie 2010, 18:54)

      Iullyan [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Ai dreptate, dar învață să vorbești românește
    • +2 (14 voturi)    
      bai frate fara glume, esti asa rau dus cu pluta? (Marţi, 22 iunie 2010, 20:17)

      Joly Roger [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      pai cum sa inchizi canalele, daca in romania este o asa zisa democratie si omul plateste canalele tv si impozitele?
      cred ca tu esti cam spalat la creier de comunismul trecut, chiar daca este un canal de 2 bani, are tot dreptul sa transmita...schimba canalul sau inchide tv daca nu-ti place!
    • 0 (0 voturi)    
      raspund lui Gabi (Miercuri, 23 iunie 2010, 17:08)

      ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      eu zic sa te inchidem pe tine si sa aruncam cheia, ca nimeni nu ti-ar duce lipsa.
  • +11 (15 voturi)    
    ar trebui sa (Marţi, 22 iunie 2010, 18:52)

    alex [anonim]

    continuati tot asa, acest individ instiga si instiga la nesfarsit, prezinta realitati in care traiesc doar tiganii si neavenitii. sper sa nu fie ultimul si nici sa nu iasa dupa 24 de ore .
  • +4 (8 voturi)    
    DIACONESCU (Marţi, 22 iunie 2010, 19:10)

    micha [anonim]

    sa nu uitam ca tot regnul politic a beneficiat de serviciile OTV. ca au fost sau nu cu pesches e treaba dna. sa nu uitam ca in 2002, cand nastase punea mana pe tara a avut si psd destui invitati pe la ddd. mi-amintesc de fostul sef hidroelectrica, unul pena, care a prestat in toamna lui 2002 cateva ore la otv, dand ordin ca in judetele unde erau centrale hidro sa se bruieze emisia.era mare nasolie in randul angajatilor atunci, se razvratisera. cat priveste ce se intampla azi cu ddd, s-ar putea ca, dupa ce preda ceva casete, sa fie lasat in pace.precedentul e creat, va amintiti cazul costiniuc?
    • 0 (0 voturi)    
      anonim (Miercuri, 30 iunie 2010, 23:56)

      Cornel [anonim] i-a raspuns lui micha

      Domnul DAN DIACONESC, daca aveti dvs amabilitate si disponibilitate a ma suna va rog frumos, la nr . meu de telefon.0721429446.CORNEL BUCURESTI.Mii de multumiri.Dumnezeu sa fie cu dvs si cu fam dvs.
  • -1 (7 voturi)    
    Pacat ca ma-m nascut in Romania (Marţi, 22 iunie 2010, 19:11)

    oana [anonim]

    Esta inadmisibil ce se intimpla in aceasta tara Numai birocratie ,Justitia este varza etc Nu mai am cuvinte
    • +4 (4 voturi)    
      Emigreaza! (Marţi, 22 iunie 2010, 21:13)

      Ioan Popescu [anonim] i-a raspuns lui oana

      Emigreaza atunci, care e problema??? Emigreaza si o sa vezi ce repede vei primi un loc de munca oriunde pleci; o sa constati ca prosti nu exista decât în România, în rest vei da numai de culti si superinteligenti care discuta la nivel foarte înalt si citesc în autobuze si tramvaie numai tratate de filozofie. Pleaca si vei vedea ca peste tot unde te duci nu va exista criminalitate!!!Hai, ce mai astepti daca îti pare rau ca te-ai nascut în România??
    • +2 (2 voturi)    
      mai bine te nasteai in romania si invatai si limba (Miercuri, 23 iunie 2010, 13:48)

      florin [anonim] i-a raspuns lui oana

      ma-m nascut? iti dai seama ca esti cam la nivelul cocalarilor?
  • -1 (9 voturi)    
    Manipularea maselor (Marţi, 22 iunie 2010, 19:25)

    Moromete [anonim]

    De fiecare data cand Base si PurDeLu o gafeaza major se "salta" la momentul potrivit o personalitate din specrul media care face audienta pentru a devia atentia opiniei publice de la adevarata problema; Sa ne reamintim perioada in care afcerile imobiliare ale ficei presedintelui erau fara iesire , s-a saltat Becali; Apoi a venit cancerul ptr pensii si salariile bugetarilor se salta Diaconescu si la umbra se sapa la Realitatea Tv; Nu sunt cel care sustine hotia sau santajul, dar prea se potrivesc aceste actiuni; Dictatura in democratie? Lege la comanda ?
    • +2 (2 voturi)    
      Moromete ingrijorat ca pier gunoaiele (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:54)

      valexandru [anonim] i-a raspuns lui Moromete

      a mai ramas el , antenele si RTV.

      poate se vindeca!
  • +5 (11 voturi)    
    Cazul D.Diaconescu (Marţi, 22 iunie 2010, 19:26)

    Pamfil Seicaru [anonim]

    DD si OTV-ul sau reprezinta o tumoare maligna din mass media romaneasca, aparuta in conditiile unei libertati depline a presei scrise si audio-vizuale, dar in care, niste oameni fara scrupule precum Dan Diaconescu si trupa lui si fara nici un auto-control civic au calcat in picioare fara nici o jena principiile deontologiei profesionale din acest domeniu esential pentru un stat democratic.Ei trebuie sa raspunda potrivit legilor care sanctioneaza asemenea fapre penale. Este esential pentru inceputul asanarii intregii mass-media romanesti.
    • -2 (6 voturi)    
      ce deontologie? care principii? (Marţi, 22 iunie 2010, 21:44)

      Cristian I. [anonim] i-a raspuns lui Pamfil Seicaru

      De 20 de ani suntem in libertate!
      in toate domeniile, actioneaza Legea pietei - ce cere consumatorul, aia i se ofera. Si la hypermarket, si in politica, si desigur in audiovizual. oamenii vor OTV, asta li se da!

      Daca lumea ar fi dorit "asanare", atunci OTV nu aparea, nu se dezvolta!
      Amploarea pe care a capatat-o demonstreza ca asta se cere, ca este dorit ...
      q.e.d.
      • +4 (4 voturi)    
        Te-as contrazice (Miercuri, 23 iunie 2010, 6:49)

        Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui Cristian I.

        Da antenele si irealitatea de ce nu dau ce vor multi din telespectatori,hm?
        • 0 (2 voturi)    
          zau? (Miercuri, 23 iunie 2010, 11:07)

          ilidan [anonim] i-a raspuns lui Snake Eyes

          pai cand popularitatea lui basescu a scazut la 20% si toate emisiunile de la antene si realitatea sunt fatis contra lui si a PDL cum sustii ca nu dau ce vrea lumea?
          • 0 (0 voturi)    
            asa o fi... (Miercuri, 23 iunie 2010, 13:36)

            Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui ilidan

            Da cand era la peste 50% parca era cam tot asa,nu?!
  • +4 (6 voturi)    
    Spagat (Marţi, 22 iunie 2010, 20:36)

    the brele [anonim]

    Un spagar care face breasla de ris.
  • +1 (3 voturi)    
    Cine (Marţi, 22 iunie 2010, 22:27)

    un anonim [anonim]

    este in spatele acestui "martzafoi" ?
    • +4 (4 voturi)    
      Ceea ce stiu sigur (Miercuri, 23 iunie 2010, 1:51)

      vetanase [anonim] i-a raspuns lui un anonim

      este ca in primii 3 ani, chiria pentru sediul publicatiei Oglinda a lui DD din Bd.Magheru a fost platita de firma ex-deputatului PSD -Viorel Gheorghiu ( cel cu furtul masinii proprii ).
      Firma acestuia-personaj apropiat lui Hrebenciuc- avea incheiat contractul de inchiriere cu RAPPS.
      In timp, aici s-a organizat OTV-ul.
      De altfel, a fost singurul post TV unde ex-deputatul a putut, de mai multe ori, sa-si prezinte pe larg pozitia fata de procesul cu masina furata....
      • +2 (2 voturi)    
        Mai este si... (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:14)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui vetanase

        Marius Locic. Spala bani impreuna.
  • +6 (6 voturi)    
    bogat (Miercuri, 23 iunie 2010, 3:10)

    vali [anonim]

    e putred de bogat....a plecat capul si a mimat mii de idiotenii prin televiziuni si prin alte mijloace...am vazut iahtul lui...10 milioane de euro...a fost ancorat in port...e pe site uri de inchiriere...e foarte bun la psihologie umana...poporul roman idiot fiind a vrut barfe de doi lei si emisiuni de doi lei...el a tacut si le a dat...e bun...idiotii lui il sustin si acum si il vor sustine mereu...si sunt milioane in romania....e bun...ca sa manipulezi o natie cu un canal de idiotenii e lucru mare...si el a reusit...
  • -4 (4 voturi)    
    povesti...povesti de doi lei... (Miercuri, 23 iunie 2010, 7:24)

    maria [anonim]

    Nu mi-a placut niciodata de DD nu am urmarit decit ocazional postul OTV dar sint multe posturide tv care au coborit mult standardele [sau nu le-au avut?] spunea un 'destept'vali parca ,ca romanii sint 'idioti' cum nu iti este rusine?Apoi parcaa fost premiat in urma cu ceva vreme de ce? daca nu a fost ziarist bun de ce a fost premiat .?in rest povesti ptr cine are vreme ,dar deunde a facut atita avere?
  • +3 (5 voturi)    
    o concluzie (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:15)

    nelu [anonim]

    citez: "emisiunea "Dan Diaconescu Direct" este cel mai violent program de dezbateri, in timp ce emisiunea "In gura presei" de la Antena 3 este cea mai violenta emisiune de divertisment si pamflet". Ceea ce demonstreaza ca romanii au oarecare inclinatie spre violenta - din pacate ! Asta e poporul, astea sunt televiziunile, sau cum s-ar spune tot in popor, cum e sacul asa si peticul ...
  • 0 (0 voturi)    
    TAINUIRE se cheama cec au facut; daca au facut (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:08)

    AVOCATU' [anonim]

    Ce au facut, daca au facut, DD (Dan Diaconescu ) si DP (Doru Parv) nu este nici amenintare nici santaj. Ma refer la infractiuni cum sunt definite in codul penal nu ce intelege lumea.

    Amenintarea este: art. 193 c.p. : Fapta de a ameninţa o persoană cu săvârşirea unei infracţiuni sau a unei fapte păgubitoare îndreptate împotriva ei... iar amenintarea cuiva ca-i dai in vileag activitatea infractionala, adica amenintarea cu legea nu exista ..... intrebati juristii nu presarii. Amenintarea trebuie sa fie cu savarsirea unei infractiuni, adica amenintarea ca-l bati, omori, sechestrezi, ca-i distrugi masina, casa, ca-i iei banii din cont, nevasta, copii.... etc. Daca-l ameninti ca-l dai in vileag cu ce a facut ilegal nu este fapta penala. Punct.

    Santajul este: art. 194

    Constrângerea unei persoane, prin violenţă sau ameninţare, să dea, ..., dacă fapta este comisă spre a dobândi în mod injust un folos, pentru sine sau pentru altul ...
    Când constrângerea constă în ameninţarea cu darea în vileag a unei fapte reale sau imaginare, compromiţătoare pentru persoana ameninţată, pentru soţul acesteia sau pentru o rudă apropiată, pedeapsa este închisoarea de la 2 la 7 ani.

    Asadar, cititi bine alineatul 2, daca constrangerea consta in amenintarea cu darea in vileag a unei fapte reale ilegale savarsite de constrans, nu este santaj, .... de ce? fiindca orice om care are cunostinta de savarsirea unei infractiuni este obligat sa o denunte. De ce? pentru ca daca nu o denunta savarseste o alta infractiune, cea de tainuire ar. 221
    Tăinuirea
    Primirea, dobândirea sau transformarea unui bun ... cunoscând că bunul provine din săvârşirea unei fapte prevăzute de legea penală, dacă prin aceasta s-a urmărit obţinerea, pentru sine ori pentru altul, a unui folos material...

    Asadar, daca ceri bani de la un infractor stiind ca a obtinut bani din infractiune, ITI CERI SI TU PARTEA DIN ACEA INFRACTIUNE adica DEVII TAINUITOR,
  • 0 (4 voturi)    
    televiziunea tot ceva cu popo........ (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:32)

    cititor hotnews [anonim]

    Daca facem o simpla schimbare de o litera,in loc de televiziunea poporului,scoatem pe r,avem denumirea corecta a acestei televiziuni.
  • +4 (4 voturi)    
    Otevizarea (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:54)

    gedo [anonim]

    OTV-ul e o televiziune submediocra,dar trebuie constatat ca "a inspirat"si alte "surate".Nu sunt cu nimic deosebite emisiuni ca "Acces direct"Un show pacatos'si altele de pe Kanal D.,fata de ceea ce produce otv-ul.Pe de alta parte nici emisiunile in care auzi urlete si acuzatii neprobate nu depasesc nivelul celor de la Otv.Cred ca primul pas ar fi schimbarea celor de la CNA,care nu-si fac treaba de asanare a media.Cat despre DD,cred ca lucrurile sun mai grave decat par.
  • +2 (4 voturi)    
    nesimtitii (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:56)

    valexandru [anonim]

    sa fie pusi la locul lor:
    Diaconescu la puscarie.
    Teo in uitare.
  • +2 (4 voturi)    
    E-uri vizuale (Miercuri, 23 iunie 2010, 11:17)

    Ducu [anonim]

    OTV = echivalentul E-urilor din alimentatie.
    Nu hraneste, ci otraveste!
  • 0 (2 voturi)    
    Frispici (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:51)

    it_s__not_news [utilizator]

    Ma ingrozesc cind vad avocati ai cenzurii. Da, zeroTV este ingrozitoare, da, emisiunile OTV sint absolut abjecte, dar nu te poti lega de principiile democratiei. Nu statul trebuie sa aiba grija sa nu te uiti la OTV, TU trebuie sa pastrezi o curatenie mentala.
    Poti face in schimb campanii de awareness.
    Insa nimeni nu o sa vrea sa ridice nivelul intelectual al maselor. Answer this: cine profita cind prostia populara e mare? Si purtatorul de scabie vrea sa-i fie ridicat nivelul intelectual ? Sa schimbe OTV cu depresia? Ferice de cei saraci cu duhul ...
  • 0 (2 voturi)    
    DD - destept!?! (Miercuri, 23 iunie 2010, 13:13)

    mitica [anonim]

    Ce a facut Diaconescu seamna cu traficantii care vand droguri copiilor. Ce sa iti spun, mare desteptaciune. S-a folosit de blandetea legii ca sa ofere mizerii, care asemenea drogurilor, creeaza dependenta in randul cretinilor amatori de Libertatea. DD este doar un dealer de posirca mediatica. Este proasta, dar da dependenta in randul idiotilor care nu sunt in stare sa aprecieze o emisiune buna. Marea masa a oamenilor si asa nu aveau repere, gusturi formate dupa decenii de ode conducatorului iubit. A venit Diaconescu si a aruncat in imbecilitatea o multime de oameni. Societatea romaneasca, in ansamblul ei, trebuie educata inclusiv mediatic, nu indobitocita din interese meschine.

    Sper ca Diaconescu sa ajunga la parnaie si sa stea muuuulti ani acolo. Mi-as dori sa ii aiba colegi de celula pe Sarbu si Felix Antenistu alti maestri ai tembelizarii oamenilor de pe la noi. Fara toate secaturile astea, ne-ar fi fost mai bine, cu siguranta.
  • 0 (2 voturi)    
    fluierat in biserica (Miercuri, 23 iunie 2010, 15:47)

    vero [anonim]

    Nu urmaresc posturile lui DD, care sunt mizerabile, dar banuiesc ca a fost arestat din cauza ca a fluierat in biserica. Motivul aruncat in fata este de ametit lumea. Pe cine a deranjat si cu ce?
    Data trecuta, cand i-au suspendat postul, s-a intamplat la cateva zile dupa ce l-a invitat pe Base in direct, pe vremea cand nu putea sa vorbeasca pe nicaieri. Acela a facut ce stie mai bine, a fost convingator, si rezultatele s-au vazut. Atunci CNA-ul a motivat ca a luat decizia din cauza lui Vadim, vezi, Doamne, ca a atacat "onoarea de familist" a lui Constantinescu.
  • +2 (2 voturi)    
    DD (Miercuri, 23 iunie 2010, 16:09)

    ung [utilizator]

    Iata razbunarea lui Nastase prin oamenii DNA-ului. Mare-i mafia comunista
  • 0 (0 voturi)    
    de 3 ori dreptate.. (Miercuri, 23 iunie 2010, 17:30)

    sergiu [anonim]

    intr-un final cand toata lumea s-a convins de stilul mafiot in care lucra Diaconescu&Co , s-a produs ce trebuia si era asteptata arestarea lui DD care fals a sprijinit o mana de oameni care isi varsau lacrimile la el in emisiuni si pe alta parte a nenorocit familii care trebuia sa cotizeze la presiunile lui mascate.... sa aiba si el parte de "binele" pe care l-a facut altora!!!
  • 0 (0 voturi)    
    e de apreciat ambitia si curajul lui (Miercuri, 23 iunie 2010, 20:25)

    lili [anonim]

    Eu il apreciez pt. ambitia si curajul lui de a accepta toate culorile politice si tot felul de oameni!
  • 0 (0 voturi)    
    dan diaconescu (Joi, 24 iunie 2010, 15:18)

    ionut [anonim]

    Cea mai ordinara televiziune.DD sa fie intrebat cum si-a AGONISIT asemenea avere fabuloasa.A primit vreo mostenire de la presedintele tarii,de la Udrea,de la Blaga,de la Videanu? Sa spuna in fata natiunii din care,aprox.80% nu are ce sa manance si ei se lafaiesc in iahturi,elicoptere,blocuri,vile.RUSINE SA LE FIE.
  • 0 (0 voturi)    
    postul otv&dd tv (Vineri, 25 iunie 2010, 1:35)

    marinica [anonim]

    postul otv este foarte bun dar va rog spunetimi si mie cum pot sa vorbesc pri e_mail direct cu postul dumneavoastra otv va multumesc foarte mult tel meu 0729743800sau 0762588943 este nevinovat dl.dan diaconescu am si eu intrebari de spus
  • 0 (0 voturi)    
    ddtv (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 23:29)

    ertep [anonim]

    daca ddtv a facut atatia bani intr-o garsoniera ce sa spunem de marii moguli de presa si televiziune.
    urmariti cate ziare sau televiziuni isi incheie emisia cu "sa vedem noi ce afaceri necurate a mai facut cutare" fara sa aibe nici o dovada la vremea aceea si asteptand sa fie contactata pentru negocieri. rusine


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi