Comisia Media va discuta "la rece", saptamana viitoare, subiectul "campaniilor de presa la comanda, cu scopul de a denigra"

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 24 iunie 2010, 16:16 Economie | Media & Publicitate

​Subiectul "campaniilor de presa la comanda, cu scopul de a denigra", mentionate in Strategia Nationala de Aparare, va fi discutat saptamana viitoare in cadrul Comisiei Media, organism ce are drept scop sa se pronunte in chestiuni de deontologie care privesc presa. Contactat de HotNews.ro, Cezar Ion, seful Asociatiei Jurnalistilor din Romania, a spus ca "problema se va discuta la rece, dupa inflamarea inerenta" simtita zilele acestea. El a atras atentia asupra "confuziei create, rostogolite" in dezbaterile media - confuzia intre presa si campaniile de presa cu scopul de a denigra.

Comisia Media este formata din reprezentanti ai Clubului Roman de Presa si ai Asociatiei Jurnalistilor din Romania. Vezi componenta Comisiei aici. Organismul, infiintat in toamna anului trecut, este cel care a recomandat, in noiembrie, institutiilor de presa sa nu-i mai prezinte pe Sorin Rosca Stanescu si pe Bogdan Chirieac drept jurnalisti, in urma cazului stenogramelor Chirieac-Stanescu-Macovei.

Potrivit lui Cezar Ion, saptamana viitoare Comisia Media se va intruni pentru a vedea, in primul rand:
  • "in ce masura exista sau nu campanii de presa la comanda, cu scopul de a denigra, asa cum se mentioneaza in Strategia Nationala de Aparare? Dupa inflamarea inerenta in astfel de situatii si care se face simtita in prezent, problema va fi discutata la rece si, inainte de toate, trebuie sa definim termenii: ce inseamna campanie de presa la comanda. In discutiile actuale apar confuzii intre presa in sine si campanii de presa. Una e presa, cu ceea ce presupune activitatea ei, cu totul alta e - sa folosesc exact formularea - campania de presa la comanda, cu scopul de a denigra. Confuzia creata este rostogolita acum, e total neproductiva si in spatele ei se vor ascunde santajisti de presa, daca acestia exista. Daca nu exista, sau daca nu exista campanii de tipul celor mentionate in Strategie, vom iesi sa ne luptam in piata publica, dar trebuie mai intai sa avem aceasta discutie la rece".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

444 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    sa traiti (bine) , raportez: (Joi, 24 iunie 2010, 23:07)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Actionam in continuare comform planului.
    Suntem in grafic si vom lupta, neabatuti, pana la victoria finala.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri