O campanie din 2006 adresata romanilor din Spania, inclusa intr-o selectie a celor mai bune campanii legate de fotbal

de V.O.     HotNews.ro
Vineri, 25 iunie 2010, 17:16 Economie | Media & Publicitate

O campanie din 2006, realizata de o companie de transfer de bani si care i-a vizat pe romanii din Spania, se numara printre cele mai bune campanii de comunicare inovatoare legate de fenomenul fotbalistic, selectate intr-o analiza realizata de serviciul online de informatii pentru industria de marketing Cream Global.

In selectia facuta pe fondul CM 2010 si dominata de campanii de comunicare din 2009 si 2010, apar campanii realizate de Haineken, Budweiser, Sony, Nike sau Coca Cola. Printre acestea este listata si o campanie cu buget redus desfasurata de Western Union in Spania, acum 4 ani. Respectiva actiune de marketing, ce i-a vizat pe romanii din Spania cu ocazia unui meci de fotbal, a costat 5.000 de euro si a generat o acoperire media nationala si internationala evaluata la 80.000 de euro, explica sursa citata motivul pentru care a inclus acest caz in analiza sa.

Vezi mai multe aici.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

109 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version