O campanie din 2006 adresata romanilor din Spania, inclusa intr-o selectie a celor mai bune campanii legate de fotbal

de V.O.     HotNews.ro
Vineri, 25 iunie 2010, 17:16 Economie | Media & Publicitate

O campanie din 2006, realizata de o companie de transfer de bani si care i-a vizat pe romanii din Spania, se numara printre cele mai bune campanii de comunicare inovatoare legate de fenomenul fotbalistic, selectate intr-o analiza realizata de serviciul online de informatii pentru industria de marketing Cream Global.

In selectia facuta pe fondul CM 2010 si dominata de campanii de comunicare din 2009 si 2010, apar campanii realizate de Haineken, Budweiser, Sony, Nike sau Coca Cola. Printre acestea este listata si o campanie cu buget redus desfasurata de Western Union in Spania, acum 4 ani. Respectiva actiune de marketing, ce i-a vizat pe romanii din Spania cu ocazia unui meci de fotbal, a costat 5.000 de euro si a generat o acoperire media nationala si internationala evaluata la 80.000 de euro, explica sursa citata motivul pentru care a inclus acest caz in analiza sa.

Vezi mai multe aici.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

109 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version