Seed Consultants prezinta la nivel local un studiu international realizat de Landor Associates privind brandurile "verzi". MEC Romania desfasoara campania media de lansare a unui nou brand de apa minerala, Bilbor. Iar inscrierile la cea de-a treia editie a Scolii de creatie publicitara ADC*RO au inceput luni.

  • Compania Seed Consultants prezinta pe piata din Romania un studiu international privind brandurile "verzi", "Green Brands Study 2010", realizat de Landor Associates si mai multe agentii din cadrul grupului de comunicare WPP. Studiul, realizat in opt mari piete din Europa, Asia, America de Nord si de Sud,  arata intre altele ca printre brandurile pe care multi dintre respondenti le-au considerat "verzi" se numara The Body Shop, Ikea, Nokia sau Dove, participantii la studiu afirmand in general ca intentioneaza sa aloce mai multi bani pentru brandurile care au politici de protejare a mediului si de dezvoltare sustenabila. Vezi mai multe in comunicatul de presa.
  • Agentia MEC Romania desfasoara incepand de luna aceasta o campanie de comunicare media pentru lansarea brandului de apa minerala Bilbor, un produs URBB. Campania va dura trei luni si a fost precedata, in mai, de o campanie de teasing, in cadrul unor emisiuni la Realitatea TV si Antena 1. Campania media se va desfasura preponderent pe posturile TV generaliste si de nisa, avand insa si o componenta de presa scrisa si panotaj stradal. Vezi mai multe in comunicatul de presa
  • Luni au inceput inscrierile la cea de-a treia editie a Scolii de creatie ADC*RO, proiect al Art Directors Club Romania (ADC*RO) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). Inscrierile se pot face pana la data de 1 septembrie, iar criteriile de selectie pentru admiterea la cursurile Scolii ADC*RO (60 de locuri disponibile) sunt creativitatea, originalitatea si respectarea cerintelor brief-ului pe care il vor avea de rezolvat. Vezi detalii aici
  • Unul dintre spoturile pe care Publicis Romania le-a realizat pentru Garnier Color Naturals va rula in perioada urmatoare nu doar in Romania, ci in intreaga Europa de Est, potrivit unui comunicat al agentiei. Spotul face parte dintr-o campanie mai ampla realizata pentru Garnier si apeleaza la noua "ambasadoare Garnier", artista Andra, care o inlocuieste in acest rol pe Andreea Marin. Vezi mai multe in comunicatul de presa