Pe scurt: Studiu international privind brandurile "verzi". Campanie MEC pentru lansarea unui nou brand de apa minerala. Si start la inscrierile Scolii de creatie ADC*RO

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 28 iunie 2010, 19:12 Economie | Media & Publicitate

Seed Consultants prezinta la nivel local un studiu international realizat de Landor Associates privind brandurile "verzi". MEC Romania desfasoara campania media de lansare a unui nou brand de apa minerala, Bilbor. Iar inscrierile la cea de-a treia editie a Scolii de creatie publicitara ADC*RO au inceput luni.
  • Compania Seed Consultants prezinta pe piata din Romania un studiu international privind brandurile "verzi", "Green Brands Study 2010", realizat de Landor Associates si mai multe agentii din cadrul grupului de comunicare WPP. Studiul, realizat in opt mari piete din Europa, Asia, America de Nord si de Sud,  arata intre altele ca printre brandurile pe care multi dintre respondenti le-au considerat "verzi" se numara The Body Shop, Ikea, Nokia sau Dove, participantii la studiu afirmand in general ca intentioneaza sa aloce mai multi bani pentru brandurile care au politici de protejare a mediului si de dezvoltare sustenabila. Vezi mai multe in comunicatul de presa.
  • Agentia MEC Romania desfasoara incepand de luna aceasta o campanie de comunicare media pentru lansarea brandului de apa minerala Bilbor, un produs URBB. Campania va dura trei luni si a fost precedata, in mai, de o campanie de teasing, in cadrul unor emisiuni la Realitatea TV si Antena 1. Campania media se va desfasura preponderent pe posturile TV generaliste si de nisa, avand insa si o componenta de presa scrisa si panotaj stradal. Vezi mai multe in comunicatul de presa
  • Luni au inceput inscrierile la cea de-a treia editie a Scolii de creatie ADC*RO, proiect al Art Directors Club Romania (ADC*RO) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). Inscrierile se pot face pana la data de 1 septembrie, iar criteriile de selectie pentru admiterea la cursurile Scolii ADC*RO (60 de locuri disponibile) sunt creativitatea, originalitatea si respectarea cerintelor brief-ului pe care il vor avea de rezolvat. Vezi detalii aici
  • Unul dintre spoturile pe care Publicis Romania le-a realizat pentru Garnier Color Naturals va rula in perioada urmatoare nu doar in Romania, ci in intreaga Europa de Est, potrivit unui comunicat al agentiei. Spotul face parte dintr-o campanie mai ampla realizata pentru Garnier si apeleaza la noua "ambasadoare Garnier", artista Andra, care o inlocuieste in acest rol pe Andreea Marin. Vezi mai multe in comunicatul de presa


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

215 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri