​Nielsen estimeaza o crestere de 12,5% a cheltuielilor globale de publicitate pana la 110 miliarde de dolari in primul trimestru al acestui an. FriendFinder Networks, compania ce detine brandul media pentru adulti Playboy, si-a manifestat interesul sa cumpere Playboy Enterprises.

  • Cheltuielile globale de publicitate au crescut in primul trimestru cu 12,5%, pana la 110 miliarde de dolari, potrivit ultimului raport "Global AdView Pulse" al companiei Nielsen, citat de Brandrepublic.com.  Situatia brandurilor media se imbunatateste la nivel international, toate regiunile inregistrand cresteri ale cheltuielilor media comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit raportului. La aceasta a contribuit, intre altele, Campionatul Mondial 2010. In Europa, cea mai mare crestere a cheltuielilor de publicitate, potrivit Nielsen, a inregistrat-o Franta (+11%), urmata de Marea Britanie (+8%), in timp ce piata americana a inregistrat o crestere de 4%, estimeaza sursa citata.
  • FriendFinder Networks Inc., proprietara publicatiei pentru adulti Penthouse, intentioneaza sa inainteze o oferta pentru preluarea Playboy Enterprises Inc., in raspuns la o oferta similara inaintata de fondatorul Playboy, Hugh Hefner, potrivit Bloomberg. Sursa il citeaza pe Marc Bell, CEO FriendFinder, potrivit caruia compania pe care o conduce cauta alternative si ca, probabil, urma sa inainteze o oferta pentru Playboy Enterprises in cursul zilei de marti. Luni, reprezentantii Playboy anuntasera ca fondatorul Hugh Hefner se oferise sa cumpere actiunile pe care nu le detine in companie, in asociere cu Rizvi Traverse Management LLC, oferta sa evaluand Playboy - titlu care a suferit pierderi considerabile in ultimii ani - la circa 185 milioane de dolari.