CNA a acordat, marti, licenta nationala pentru difuzarea Radio 21, post care are in prezent 42 de statii locale. Iar Tempo Advertising lanseaza noua campanie integrata de imagine a BCR, "Tu cu cine faci banking?".

  • SC Radio XXI SRL a solicitat CNA si a primit, marti, licenta audiovizuala nationala pentru difuzarea programului Radio 21, potrivit Mediafax. Sursa citeaza adresa transmisa CNA de conducerea Radio 21, potrivit careia compania dispune in prezent, pentru difuzarea serviciului de programe Radio 21, de 42 de statii de radiodifuziune sonora, serviciul avand o audienta potentiala de peste 70% din populatia recenzata a tarii.
  • Agentia Tempo Advertising lanseaza o noua platforma de comunicare a BCR, printr-o campanie integrata de imagine avand ca slogan "Tu cu cine faci banking?", potrivit unui comunicat al agentiei. Acesta arata ca noua campanie marcheaza o schimbare in comunicarea bancara, bazata pana acum pe un discurs unidirectional, cu accent pe servicii si oferte, optandu-se pentru conversatie, "care reflecta noul mecanism de construire a increderii intr-un brand bancar". Aceasta campanie a inceput in iulie prin comunicare interna si cu o componenta de teasing pe bloguri si va continua pe TV, in presa scrisa, in social media si prin panotaj stradal. Vezi mai multe in comunicatul de presa.