Veniturile grupului Central European Media Enterprises (CME), activ pe pietele din Europa Centrala si de Est si care, in Romania, detine posturile din reteaua Pro, s-au ridicat in cel de-al doilea trimestru al acestui an la 201,7 milioane de dolari, in crestere cu 18,8 milioane fata de aceeasi perioada a anului trecut. In Romania, veniturile din activitati audiovizuale s-au ridicat la 43,5 milioane de dolari, sub nivelul inregistrat in cel de-al doilea trimestru din 2009, iar profitul OIBDA (profit operational inainte de depreciere si amortizare) a fost de 10,7 milioane, comparativ cu 19,2 milioane in T2 2009, potrivit rezultatelor anuntate de CME miercuri.

Informarea CME il citeaza pe Adrian Sarbu, presedinte si CEO al CME, potrivit caruia "rezultatele noastre din T2 2010 sunt mai solide decat cele inregistrate in T2 2009". El arata ca veniturile si profitul OIBDA au crescut in pofida scaderii cheltuielilor de publicitate TV. "Actiunile decisive la care am apelat in ultimele patru trimestre, pentru a repozitiona afacerea noastra, inclusiv vanzarea operatiunilor din Ucraina, achizitia bTV in Bulgaria si integrarea Media Pro Entertainment, au dat rezultate. Prima jumatate a acestui an a fost dificila, numai pietele din Republica Ceha si Slovenia incepand sa-si revina. A doua jumatate a anului va fi solicitanta, dar faptul ca suntem continuu lideri de audienta ne ajuta sa profitam de pe urma oricarei imbunatatiri a situatiei pe pietele unde suntem prezenti", spune Sarbu.

Rezultate CME in T2 2010, comparativ cu T2 2009

  • Venituri nete - 201,7 milioane dolari (+10%)
  • OIBDA - 46,2 milioane dolari (+1%)
  • Profit operational - 25,4 milioane dolari (-12%)
  • Venituri nete din activitati de televiziune - 190,5 milioane de dolari (+6%)
  • Venituri nete din activitati new media - 2,93 milioane de dolari (+23%)
  • Venituri nete din activitatile Media Pro Entertainment - 38,3 milioane de dolari (+18%)