"Explore the Carpathian garden", noul slogan turistic al Romaniei

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 28 iulie 2010, 16:29 Economie | Media & Publicitate

Brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "Explore the Carpathian garden", care va fi lansat joi la Shanghai, invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu, care amintesc de natura, soare si mare, declara surse din turism, citate de Mediafax.

In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.

Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.

Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta, au declarat sursele citate, care au precizat ca fundalul este alb, fara alte elemente distinctive.

Intreaga imagine are un aspect fluid, cu exceptia sloganului din partea de jos.

Brandul turistic al Romaniei va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010, la eveniment urmand sa participe alaturi de ministrii Elena Udrea si Teodor Baconschi si fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Evenimentul va fi marcat si de un recital al maestrului Gheorghe Zamfir.

Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a Romaniei ca destinatie turistica si va primi suveniruri inscriptionate cu noul logo, din partea organizatorilor.

Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, logoul este, din punct de vedere vizual, "proaspat, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului roman" si in acord cu tendintele mondiale de "reorientare spre natura, descoperire, conservare".

Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.

Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin realizarea si afirmarea brandului turistic national, prin cresterea atractivitatii Romaniei in strainatate ca destinatie de turism si indirect de afaceri.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

2642 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    O brand frumos! (Miercuri, 28 iulie 2010, 16:34)

    misha [anonim]

    Probabil va brandul este intr-adevar asa de frumos si proaspat precum este descris aici, dar ramane sa vedem ce se alege de el cand o da turistu' cu nasu in mormanele de pet-uri, resturile, gratarelele fumegande, manelele si gropile de gunoi aburinde de pe traseu.
    Pentru ca bradu' trebe "probat". Doar asa capata valoare. Iar proba o facem noi toti.
    Bafta!
    • +2 (2 voturi)    
      rezon! (Miercuri, 28 iulie 2010, 17:03)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui misha

      pe mine nu m-ar supara atat daca netrebnicii astia ar fura 1-2 milioane de euro asa usor, fara sa faca nimic. Culmea este insa ca "ne branduiesc" tocmai cei care taie padurile, care polueaza apele si aerul, care ne vand bogatiile si care, pt interesul lor cinic, distrug viata noastra si a copiilor nostri.
  • +4 (6 voturi)    
    Alti bani alta distractie (Miercuri, 28 iulie 2010, 16:35)

    ciripi [utilizator]

    Au "papat" banii cu sloganu "the land of chose" si se apuce de altceva, doar trebuie sa isi zustifice cumba salariile si pozitiile....
  • +4 (6 voturi)    
    brand (Miercuri, 28 iulie 2010, 16:39)

    dan [anonim]

    Jdemilioane de brenduri,unul mai inteligent ca altul, nu o sa ajute la nimic daca nu se schimba nimic pe teren,mai ales mentalitatea oamenilor.Pacat de bani,chiar daca sunt de la U.E.
  • +5 (5 voturi)    
    si cu Danube garden cum facem? (Miercuri, 28 iulie 2010, 16:44)

    toteu [anonim]

    nu mi se pare un slogan reprezentativ ...

    sloganul meu ar fi fost "Explore Romania" ... si ar fi costat cel mult 10% din valoarea astuia .... just a joke

    Cat despre Hagi, Nastase si Comaneci .. tot respectul ... dar mai bine as fi mers cu Brancus, Vlaicu, Coanda, Eminescu si altii, fie ei si ca figuri de ceara ...
  • +1 (1 vot)    
    pina cind (Miercuri, 28 iulie 2010, 16:45)

    alex [anonim]

    pina cind nastase, nadia si hagi? pina cind slogane maneliste? pina cind oameni de doi bani vor reprezenta si infatisa romania pe milioane de euro?

    baconschi ala ce kakaolu pazeste acolo cu diplomele lui si numele de interbelist pe care-l poarta?

    "Romania: Vai steaua ta"
  • +1 (1 vot)    
    desi mult mai corect ar fi fost (Miercuri, 28 iulie 2010, 16:58)

    marlon brand [anonim]

    mica ti-e gradina ta, doamna...
  • 0 (0 voturi)    
    bani cheltuiti aiurea (Miercuri, 28 iulie 2010, 17:11)

    ar fi fost suficienti nurii lu' Nutzi [anonim]

    si daca s-au dus acolo nastase, comaneci, hagi ce au rezolvat?
  • +2 (2 voturi)    
    gradina din carpati (Miercuri, 28 iulie 2010, 17:34)

    cosminrs [utilizator]

    cea plina de pet'uri, in miros de mici si manele peste tot. Nici mort nu as calca prin gradina asta. Pe bune oameni.. Udrea chiar e nebuna. Dar ce sa ma mir de la o tara care inca il place pe Ceausescu?
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 28 iulie 2010, 17:44)

    cristi [anonim]

    i-au pacalit pe toti cu sloganul asta, or sa se imbulzeasca toti strainezii acuma sa-si verse economiile la Azuga.

    mai in spiritul nostru latin ar fi fost un

    "Romania: deles!"
  • 0 (0 voturi)    
    "Expore the carpathian GROPI" !!!!! (Miercuri, 28 iulie 2010, 19:45)

    lili [anonim]

    Era mai potrivit si mai realist, dna Udrea !!! din descrierea brandului lipsesc gropile, maidanezii, tiganii, carutele, praful si noroaiele, saracia lucie din mandrele noastre sate, mosii si babele cu 2 dinti din satele romanesti uitate de lume, cersetorii, gunoaiele la marginea orasului sau satului, PETurile plutitoare pe apele albastre..... Cam multe lipsuri la mandretea de brand de tara.....
  • 0 (0 voturi)    
    Ete nah (Miercuri, 28 iulie 2010, 23:55)

    Ka [anonim]

    Uite un brand mai bun: " explore the land of Borat and meet The Nutzy "
  • 0 (0 voturi)    
    Explorarea turistica culturala a Romaniei (Joi, 29 iulie 2010, 9:29)

    stefan [anonim]

    Romania are o singura sansa actualmente, si anume turismul cultural, adica prezentarea cetatilor, manastirilor, bisericilor, traditiilor bune si folclorului autentic al acestei tari. Iar turistii straini care vor sa viziteze Transilvania sa fie preluati de pe aeroportul din Sibiu cu ghizi autorizati in microbuze, si la fel la alte aeroporturi locale din tara.
  • 0 (0 voturi)    
    vai steaua noastra (Vineri, 30 iulie 2010, 13:24)

    George [anonim]

    Pe voi trebuie sa vina strainii sa va vada ca sunteti fenomene.
    La noi mai bine e cand nu se face nimic decat sa se faca ceva, chiar si prost. Cand am avut "Land of choise" toti cu "huidu-ha", acum avem altceva si toti zic ca mai bine era "Land of choice", pest 5 ani orice s-ar face, pot sa fiu sigur ca tot cu "huidu-ha" o sa-l comentam.
    Vai steaua noastra cu asemenea mentalitati, nu mai scapam.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică