Programele ProFM vor fi retransmise pe actualele frecvente ale Radio InfoPro, "in principiu", din 12 septembrie, "InfoPro" ramanand, din aceasta toamna, numele stirilor de la ProFM, potrivit Iulianei Panache, marketing manager ProFM, Radio InfoPro, ProFM Dance. Aceasta a explicat pentru HotNews.ro ca redactia stirilor ProFM "va fi practic aceeasi care realizeaza in prezent buletinele de stiri de la Radio InfoPro".

DJ Sara si Nicolai prezinta de o saptamana matinalul ProFMFoto: ProFm
  • AdPlayers a scris, saptamana aceasta, ca "ProFM inghite reteaua InfoPro, care devine din toamna doar un brand de stiri radio". Sursa il citeaza pe Constantin Mocanu, general Director Pro TV SA, potrivit caruia "vedeta toamnei este Pro FM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro". Mocanu a precizat ca, astfel, "ProFM devine radioul comercial al carui semnal va avea cea mai mare acoperire din Romania", numarul de emitatori crescand de la 28 la 66.

"In principiu, 12 septembrie este data de la care programele ProFM vor fi retransmise pe actualele frecvente ale Radio InfoPro", potrivit Iulianei Panache.

Iuliana Panache, pentru HotNews.ro, despre continutul, formatul si ponderea stirilor la ProFM si despre acoperirea nationala:

  • "Stirile de la ProFM se vor numi, din aceasta toamna, InfoPro."
  • "E greu de facut o estimare a cresterii audientei ProFM, pentru ca sunt mult prea multe necunoscute de luat in calcul. Noi credem ca majoritatea ascultatoriilor actuali ai Radio InfoPro nu vor schimba frecventa, pentru ca vom pastra integral continutul si formatul stirilor si informatiilor utile. La acestea vom adauga programele ProFM, binecunoscute pentru calitatea muzicii si a comentariilor."
  • "Adresandu-ne acum unui target national, vom acorda o importanta mai mare informatiilor utile pentru cei care se afla pe drumurile tarii si vom mari atractivitatea programelor prin interactivitate si campanii de marketing. Singurul indicator sigur de crestere este acoperirea  - care se va dubla atat la nivel urban (de la 58,9% la 96,7%) cat si national (de la 31,5% la 74,8%)."
  • "Stirile isi vor pastra atat importanta cat si ponderea pe care o au acum. Deci, din acest punct de vedere, nu vor fi modificari. Stilul de prezentare va fi altul in sensul ca retorica va fi mult mai dinamica. Continutul insa va furniza in continuare tot necesarul zilnic de informatie al unui ascultator activ, care isi doreste sa afle cat mai multe lucruri in timp cat mai scurt."

Audientele ProFM si InfoPro, potrivit valului de primavara 2010 al Studiului de Audienta Radio:

Audienta medie zilnica la nivel urban - total populatie 11+ / public comercial

  • ProFM: 487.100 - 299.000
  • InfoPro: 201.400 - 158.100

Audienta medie zilnica in Bucuresti - total populatie 11+ / public comercial

  • ProFM: 84.500 - 52.300
  • InfoPro: 7.300 - 6.600

Audienta medie zilnica la nivel national

  • ProFM 651.000
  • Radio InfoPro 403.000