CNA a acordat, marti, companiei Romtelecom licenta audiovizuala pentru doua posturi de filme - Dolce Movie si Dolce Movie 2, precum si pentru inca un post sportiv, Dolce Sport 2, ce va emite, pentru inceput doar doua zile pe saptamana. Cele doua canale de filme vor fi incluse intr-un pachet suplimentar Dolce si urmeaza sa fie lansate in circa o luna de zile.

Lavinia Duduila, Brand Product Specialist la Romtelecom, a spus la CNA, citata de Mediafax, ca Dolce Movie si Dolce Movie 2 vor avea un public-tinta diferit. Primul post se va adresa unui public tanar, cu varste de 25-45 de ani, iar Dolce Movie 2 va fi dedicat familiei. Canalele vor difuza filme in proportie de 80%, emisiuni de divertisment (10%), programe informative (5%) si publicitate/teleshopping (5%).

  • Pagina de media precizeaza, la randul sau, ca fiecare dintre cele doua canale de filme vor difuza trei premiere in medie pe luna si circa 35 de filme saptamanal. Investitia in aceste posturi se ridica la 50.000 de euro in 2010 si 10.000 de euro in 2011.

Dolce Sport 2 va emite, pentru inceput, martea si miercurea, cand va transmite meciuri din UEFA Champions League, iar pe parcurs va prelua transmisiuni de la Dolce Sport, pentru a evita supraincarcarea, scriu sursele citate.

Romtelecom a lansat Dolce Sport in august, sub conducerea lui Vlad Enachescu, grila sa incluzand 112 meciuri din UEFA Champions League, reprezentand cel de-al doilea pachet de drepturi de televizare. Postul se lanseaza oficial marti seara.