Antena 1 isi reface identitatea de brand pe ideea de "impreuna" si "divertisment in familie"

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2010, 15:40 Economie | Media & Publicitate


Logo Antena 1
Foto: Intact Media Group
Antena 1 lanseaza, la sfarsitul acestei saptamani, o noua identitate a brandului sau, care, potrivit unui comunicat al postului, este "menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei".

Comunicatul de presa il citeaza pe Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1, potrivit caruia "procesul de rebranding reprezinta un moment firesc in evolutia Antena 1, noua identitate reflectand o imagine aspirationala atat pentru telespectatori, cat si pentru echipa noastra". Esenta brandului, spune el, este "divertisment in familie", postul propunandu-si "sa se adreseze familiei romanesti cu tot ce inseamna ea, rude, prieteni, intr-o maniera adaptata zilei de azi".

Identitatea noua - ce pastreaza sloganul "Mereu aproape", creat in 1998 - va fi lansata in data de 18 septembrie si se manifesta prin elementele de identitate ale statiei si prin pachetul grafic, elementul central fiind ideea de "impreuna". Potrivit comunicatului:
  • Procesul de realizare a noii identitati de brand a durat aproape opt luni.
  • Antena 1 a lucrat cu agentia de branding BrandTailors pentru dezvoltarea platformei de identitate, iar pentru dramatizarea platformei - cu firma londoneza Red Bee Media, aleasa printr-o licitatie internationala la care au participat sapte companii de branding de televiziune.


Citeste mai multe despre   


















1755 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    atentie la exprimare (Joi, 16 septembrie 2010, 15:52)

    misha [anonim]

    Nu isi REface, ci isi face.
    Pana acum n-a facut decat sa imite foarte stangaci si palid ProTV-ul.
    • +4 (4 voturi)    
      Dar ce ROSIE s-a facut sigla, ca la Realitatea ! (Joi, 16 septembrie 2010, 16:20)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui misha

      Deja incepem sa vedem doar ROSU in fata ochilor asta in animtirea influentelor apuse care se tin agatate de Romania ca raia !

      Era suficienta interventia colorata in emisiunile de divertisment, de acum incolo o sa fie si mai mult ROSU !
  • +4 (4 voturi)    
    haha (Joi, 16 septembrie 2010, 16:19)

    Jitie [anonim]

    Poate sa-si faca o mie de brenduri, tot n-o sa bata proteveul in veci!
    • -4 (4 voturi)    
      Antena 1 e CALDA si PRIETENOASA (Joi, 16 septembrie 2010, 17:02)

      crisss [anonim] i-a raspuns lui Jitie

      Pai nu are cum sa bata protv ( post care se adreseaza tiiiiganilor doar aici vezi topoare ..crime violuri doar in programele lor )
      Tocmai asta e ca Antena1 se diferentiaza de protv ...Antena se adreseaza familiei romanesti ..nu familie rromilor cum o face prostv.
  • -3 (5 voturi)    
    f frumos (Joi, 16 septembrie 2010, 16:56)

    magdalena [anonim]

    mie mi se pare faina. iar sloganul mereu aproape e cunoscut si cred ca toti romanii il asociaza cu antenaru 1. eu una chiar asa ma gandeam la antena 1 - ca la un membru al familiei mele.
    sincer, e fain
  • +3 (5 voturi)    
    lupul isi schimba parul dar (Joi, 16 septembrie 2010, 17:32)

    dorel [anonim]

    naravu' ba
  • 0 (2 voturi)    
    televiziunea.. (Joi, 16 septembrie 2010, 19:05)

    VictorM [utilizator]

    adolescentilor cocalari, imbecili, cu exces de hormoni isi schimba brand-ul. Fascinant. Pentru unii.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă