Coca-Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2010, 20:19 Economie | Media & Publicitate

Coca-Cola, IBM si Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului "Best Global Brands" realizat de Interbrand si citat de Reuters. Daca primele trei locuri ale clasamentului sunt aceleasi ca si in 2009, pe locul patru urca Google, care s-a clasat anul trecut pe locul 7.

Valoarea de piata a Coca-Cola este apreciata la 70.452 milioane dolari (+2%).

BP, puternic afectata de scurgerile de petrol in Golful Mexic, a iesit din Top 50, astfel incat Shell devine cel mai puternic brand din aceasta industrie, iar Hewlett-Packard a reusit pentru prima oara sa intre in Top 10.

In unele cazuri, insa, brandurile par sa fi rezistat bine crizelor. Toyota, numarul 11 in acest clasament, a pierdut doar 16% din valoare, in ciuda scandalurilor legate de rechemarile succesive de masini de la inceputul acestui an. Goldman Sachs, in ciuda publicitatii negative de care s-a bucurat, a urcat pe locul 37 (38 in 2009).

Cei mai mari castigatori par a fi brandurile din sectorul tehnologic: valoarea brandului Google a crescut cu 36%, progrese puternice inregistrand si Intel (locul 7) sau Apple (17).

Lista completa a celor mai valoroase 50 de branduri din lume poate fi citita aici.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1601 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Allways... (Joi, 16 septembrie 2010, 21:14)

    Snake Eyes [utilizator]

    Coka-Cola:)
  • +2 (2 voturi)    
    Semn ca (Joi, 16 septembrie 2010, 21:27)

    moucha [anonim]

    Intotdeauna burta va bate tehnica si capul.
  • +2 (2 voturi)    
    ultima lor reclama (Joi, 16 septembrie 2010, 21:38)

    cristina [anonim]

    cu natura, insecte etc., este, in fapt, o asociere subliminala foarte sireata intre artificial si nesanatos, astfel cum este perceputa si incriminata in mod traditional bautura lor carbogazoasa, si ideea de naturalete si prospetime, indusa de imaginile din reclama cu pricina.

    Asta doar asa, ca sa mai facem putina lumina in niste creiere obosite ale unor consumatori sablonati.
  • 0 (2 voturi)    
    cocalari (Joi, 16 septembrie 2010, 22:11)

    Gogu [anonim]

    Inseamna ca e lumea lina de cocalari (aia care beau coace coale)
  • 0 (0 voturi)    
    XYZ (Vineri, 17 septembrie 2010, 10:28)

    X [anonim]

    Aseara a fost meciul si am simtit nevoia sa merg in carrefour sa iau cola si seminte. Asta ma face cocalar? :))


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi