Tabloidul Click devine ziarul cu cei mai multi cititori din Romania, depasind liderul de pana acum, Libertatea, rival pe care in prima jumatate a anului trecut il depasise din punct de vedere al vanzarilor. Click este si singurul ziar generalist care inregistreaza o usoara crestere a numarului de cititori in ultimul val al Studiului National de Audienta, aferent perioadei iulie 2009-iulie 2010, comparativ cu valul precedent.

Click inregistreaza o crestere de de la 1.226.000 de cititori in medie pe editie la 1.258.000, in timp ce Libertatea - de care se apropiase vertiginos in valul precedent - a scazut de la 1.255.000 de cititori in medie pe editie la 1.183.000 in ultimul val. Si celelalte ziare generaliste inregistreaza scaderi, singura publicatie cu aparitie cotidiana care mai inregistreaza o crestere a audientei fiind cotidianul economic Financiarul.

Cotidian generalist si de sport - nr. cititori valul iul.09-iul.10 (nr. cititori valul apr.09-apr.10)

  • Click 1.258.000 (1.226.000)
  • Libertatea 1.183.000  (1.255.000)
  • Cancan 850.000 (905.000)
  • Gazeta Sporturilor 716.000 (731.000)
  • Adevarul 631.000 (638.000)
  • Jurnalul Jurnalul 588.000 (615.000)
  • Pro sport 588.000 (592.000)
  • Evenimentul Zilei 391.000 (449.000)
  • Romania libera 185.000 (218.000)
  • Gandul 149.000 (180.000)

Ziar economic - nr. cititori valul iul.09-iul.10 (nr. cititori valul apr.09-apr.10)

  • Ziarul Financiar 185.000 (197.000)
  • Financiarul 171.000 (160.000)

Saptamanal economic - nr. cititori valul iul.09-iul.10 (nr. cititori valul apr.09-apr.10)

  • Saptamana Financiara 245 .000 (264.000)
  • Capital 191.000 (205.000)
  • Business Magazin 74.000 (87.000)
  • Money Express 42.000 (39.000)