BRAT extinde, incepand cu luna octombrie, Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) prin masurarea continutului multimedia (streaming video si audio), urmand sa ofere informatii despre ascultarea/vizualizarea continutului de acest tip de catre vizitatorii siteurilor, anunta organizatia intr-un comunicat de presa.

Potrivit comunicatului, "informatiile oferite astfel vor permite o evaluare corecta, superioara din punct de vedere tehnic si al relevantei continutului multimedia de pe siteurile web, creand premisele cresterii investitiilor in acest domeniu".

Principalii indicatori pe care ii va furniza BRAT in urma acestor masuratori vor fi:

  • numarul de afisari si clienti unici,
  • numarul de redari complete a unui streaming,
  • numarul de  redari a unei proportii de streaming,
  • durata medie de redare,
  • durata totala de redare.

Comunicatul precizeaza ca "in cazul siteurilor web ce preiau continut audio/video de la statii TV/ radio, indicatorii masurati vor completa datele de audienta obtinute prin masurarea directa a audientei postului TV/Radio".