Limbajul lui Mircea Badea si amenintarile la adresa lui Boc, amendate de CNA

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 23 septembrie 2010, 16:29 Economie | Media & Publicitate

CNA a decis, in sedinta de joi, sa amendeze cu 20.000 de lei postul Antena 3 pentru emisiunea "In gura presei" din 25 august, in care realizatorul Mircea Badea a folosit un "limbaj injurios" si l-a amenintat pe premierul Emil Boc, spunand ca ii va face rau, daca va avea posibilitatea, informeaza Mediafax.

CNA a primit o reclamatie de la o persoana fizica.

"Limbajul folosit, jignitor (ministrul Vladescu numit "Oli", de la Oligofren, ministru Seitan numit "Seni" sau "Dobi"), alegatorii sunt numiti cretini, a culminat cu o amenintare la adresa primului ministru, explicita "Boc, iti fac rau", amenintare repetata. Amenintarea este infractiune, conform art. 193 cod penal, iar limbajul injurios sau licentios (...) pun sub semnul intrebarii sanatatea mintala a prezentatorului-realizatorului (...) Este pentru a suta oara cand persoane absolut onorabile sunt facute in aceasta emisiune "cretini", "imbecili", "idioti", "dobitoci", mizeria a inceput sa depaseasca orice inchipuire! Totul devine de-a dreptul insuportabil, pentru ca doar din ipocrizie se poate spune ca ai optiunea telecomenzii. Daca un om urmareste o asemenea deversare de injurii, el trebuie protejat", se arata in reclamatia primita de CNA.

Potrivit monitorizarii CNA, Mircea Badea a inceput editia din 25 august a emisiunii "In gura presei", difuzata in direct de la ora 23.08, la Antena 3, adresandu-se telespectatorilor: "Vreti sa va citesc ceva absolut demential, inainte sa ne apucam sa vorbim despre dilimacii astia care, cica, ne conduc, cazurile care se afla in fruntea tarii?". Emisiunea a fost reluata a doua zi, de la ora 7.05, pe Antena 3, si de la ora 10.00, pe Antena 1.


In aceeasi emisiune, inaintea grupajului de publicitate, Mircea Badea s-a adresat premierului Emil Boc: "Domnu' Piti, domnu' Boc, deci eu va promit ca, daca eu, personal, in aceasta viata, a mea si a dumneavoastra, ma rog, portiunea care se intersecteaza, ca poate eu mor inaintea dumneavoastra, poate dumnevoastra inaintea mea - sa gandim pozitiv -, deci eu, daca in aceasta viata o sa am ocazia, eu, personal, o sa va fac rau. Repet, poate nu m-ati inteles: eu, un cetatean din Romania, daca in aceasta viata voi avea prilejul, nu voi ezita nicio secunda sa va fac oricat de mult rau pot".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

5762 vizualizari

  • +19 (39 voturi)    
    BADEA - Un SUFICIENT cu pretentii de doct (Joi, 23 septembrie 2010, 16:49)

    ION [anonim]

    pun sub semnul intrebarii sanatatea mintala a prezentatorului-realizatorului

    Este clar ca acest suficient realizator de emisiune a fost incurajat sa se manifeste in acest mod suparator pentru orice om de bun simt si cu un grad de toleranta. Ca, pentru o parte din privitori s-a dovedit a fi un om c probleme la mansarda, este clar. Merci CNA pentru ca existi si ca ai coloana vertebrala, totusi. Spun totusi, pentru ca de multe ori te faci ca inchizi ochii.
    • -10 (28 voturi)    
      MIRCEA BADEA - FOARTE BINE (Joi, 23 septembrie 2010, 18:52)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui ION

      Chiar boxand cu o singura mînă
      scoate din ppuci toata adunatura de indivizi pe care
      spiritul nu-i ajuta sa spuna altceva decat lozincile lansate de taticul lor
      (atentie...s-a lansat aia cu IMATURITATEA ....o vom auzi si citi in jdemii de postari
      ca ai cu 322 odinioara)
      *
      Eu vreau libertate de exprimare pentru toti - inclusiv pentru Mircea Badea.
      Cand Basescu va reusi sa ne scoata din UE si de sub rigorile CEDO atunci nu aveti decat sa-l arestati.
      Eu o sa-i duc pachet la Jilava si atunci - ca sa il aud vorbind...de slugi sunt satul
      • -6 (10 voturi)    
        RE: Mihai 2 (Joi, 23 septembrie 2010, 22:30)

        MLZ [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Personal nu prea imi place Mircea Badea. Este ipocrit si expune rationamente care ii este clar ca sunt false. Dar este optiunea lui.

        Insa de aici si pana la "(...) doar din ipocrizie se poate spune ca ai optiunea telecomenzii. Daca un om urmareste o asemenea deversare de injurii, el trebuie protejat" ... cale lunga.

        Adica ce ne zice CNA? Ca telespectatorul este un individ fara capacitatea de a rationa, retardat sever si manipulabil si ca atare el trebuie protejat de catre stat (-ul paternalist).

        Pai daca-i asa, onorat CNA, de ce nu militati dumneavoastra pentru interzicerea dreptului de vot (de exemplu) DIN ACELEASI MOTIVE expuse mai sus? Atunci (la vot) nu mai este irational, retardat si manipulabil?!? Atunci nu mai trebuie statul sa-l protejeze, sa aleaga el (statul) ce este mai bine pentru individul respectiv?!? Ha?!
        • +6 (10 voturi)    
          DA (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:56)

          calin [anonim] i-a raspuns lui MLZ

          Da CNA zice bine. Nici nu iti dai seama cati oameni sunt influentati foarte puternic de ceea ce vad la televizor. Daca tu sau eu suntem destul de inteligenti sa facem diferenta gandeste-te cati oameni cu 8 clase nu sunt in tara asta care daca tot mizerii dintrastea vad la televizor, pur si simplu li se fixeaza in cap ideea pe care o tot primesc de la tembeliziuni.
          Cat despre Badea pacat de el. O sa ajunga in "gunoiul" jurnalismului alaturi de SRS si multi altii.
          • -1 (5 voturi)    
            RE: Calin (Vineri, 24 septembrie 2010, 12:01)

            MLZ [anonim] i-a raspuns lui calin

            Daca lucrurile stau cum zici tu, trebuie implicit sa fii de acord ca acelor oameni sa le fie luate drepturile de vot, parentale, etc.

            Sunt influentabili si deci devin iresponsabili.

            Si uite asa se duc libertatile.... Traiasca dictatura (inclusiv a CNA)! ....
            • +1 (1 vot)    
              libertatile.. (Vineri, 24 septembrie 2010, 15:12)

              pehash [anonim] i-a raspuns lui MLZ

              deci in opinia ta cei care sunt intr-un fel sau altul slabi, influentabili si expusi anumitor pericole nu ar trebui protejati pentru ca se pierd libertatile celor care profita de aceste slabiciuni?
              mergand pe acest rationament putem desfiinta codul penal. daca esti prea slab sa te aperi singur de ce sa-i luam individului de langa tine libertatea sa-ti dea una in cap?
              asta este un exemplu clasic de democratie prost inteleasa. ai drepturi si libertati in masura in care ai si responsabilitati, in masura in care respecti si drepturile si libertatile celorlalti.
              daca esti formator de opinie porti responsabilitatea opiniei pe care o formezi in randul telespectatorilor.
        • +4 (4 voturi)    
          nu cna a zis (Vineri, 24 septembrie 2010, 13:06)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui MLZ

          ci reclamantul. mai citeste odata, dar de data asta cu atentie.
      • +5 (5 voturi)    
        Dorele... (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:42)

        Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        tu esti ma?!
    • -3 (5 voturi)    
      ION = [anonim] (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:39)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ION

      esti jenant. multumeste-le la toti ca exista si ca ne belesc pe toti de bani si ca ne indatoreaza si impovareaza pe toti cu aberatiile lor legislative.
  • +7 (29 voturi)    
    cine apreciaza acest tip de emisiune....? (Joi, 23 septembrie 2010, 16:54)

    gigi [anonim]

    poate fi de acord cu reformarea statului roman ?
    sa se mareasca salariile ,asta e reforma,nu ?
    bere la pet si gratar non stop,
    right ?
    • -3 (13 voturi)    
      Da' care e reforma? (Joi, 23 septembrie 2010, 20:19)

      Parzival [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Sa se micsoreze salariile, nu? Sa ne imprumutam la FNI din trei in trei luni ca mai des nu ne dau bani, asa-i? Ia spune tu, care nu apreziezi acest tip de emisiune, caruia iti lezeaza simtul artistico - etico-matur, care doresti calitate la TV, care este reforma actuala a statului guvernat de Basescu-Boc in afara de taieri salariale, imprumuturi externe, si, in continuare, spagi si contracte umflate pe bani publici?
    • -1 (5 voturi)    
      mie imi place emisiunea (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:35)

      mslliviu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      nu inteleg de ce este restul lumii atat de deranjata de Badea...Nu realizeaza nimeni ca segmentul de piata al acestei emisiuni este acelasi cu Cronica Carcotasilor sau ex-Vacanta Mare numai ca in loc de emisiuni televizate si glume cu olteni, el face caterinca de clasa politica... Ca pentru moment lucrand la antena1 si trebuie sa se ia mai des de Basescu si Boc, e de inteles, dar daca ai un pic de discernamnt te poti uita doar pentru partea de fun. Intradevar e mai nasol cu cei care cred ca soarele se invarte in jurul pamantului si care vor crede tot ce aud la televizor dar... asta-i placerea de a trai in Romania
      • +3 (5 voturi)    
        Nu ai dreptate (Vineri, 24 septembrie 2010, 12:11)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui mslliviu

        Eu urmaresc cu placere Carcotasii dar nu il urmaresc pe Badea Carcotasii nu au limbajul lui.
        • 0 (6 voturi)    
          Carcotasii sunt rasuflati demult (Vineri, 24 septembrie 2010, 13:08)

          RADU [anonim] i-a raspuns lui Audit

          Pai carcotasii nu au limbajul lui pentru ei nu fac emisiune in direct si nici in fiecare zi, ca Badea.
      • +2 (8 voturi)    
        carcotasii vs badea (Vineri, 24 septembrie 2010, 12:58)

        maria [anonim] i-a raspuns lui mslliviu

        Nici nu incape comparatie intre cele 2 emisiuni. Si carcotasii fac glume si parodiaza actuala clasa politica dar limbajul nu este nici pe departe la fel de suburban ca cel folosit de badea. Cronica este o emisiune ce o pot urmari si adolescentii in timp ce emisiunea lui badea poate dauna grav sanataii mintale a unui copil si/sau adolescent. Daca acest individ ar disparea de la TV nu am avea nimic de pierdut.
  • +10 (28 voturi)    
    Fâs (Joi, 23 septembrie 2010, 16:55)

    bgd [utilizator]

    Plateste Felix, mare branza. Ar trebui schimbate legile ca CNA-ul sa functioneze. Ar trebui ca la un nr de X abateri..postul sa fie inchis. Doar asa vom avea emisiuni de calitate pe toate posturile TV.
    • +12 (24 voturi)    
      Sau sa le dubleze amenzile... (Joi, 23 septembrie 2010, 18:13)

      hahalera [anonim] i-a raspuns lui bgd

      la fiecare recidiva. Exemplu: la prima abatere 10.000 ron, la a doua 20.000 ron, la a treia 40.000, etc... sa-l punem acum pe felix sa calculeze cam cat l-ar costa 10 abateri de-astea. Dar 100? Nu sunt sigur ca va creste calitatea emisiunilor la TV prin asta, insa (cel putin) nu am mai vedea astfel de manifestari suburbane la TV. Iar probabil ca Badea chiar va trebui sa-si caute un job serios...
  • -2 (18 voturi)    
    !!! (Joi, 23 septembrie 2010, 16:56)

    cristiian [utilizator]

    Are dreptate Seban Huidu. Confirma CNA!
  • 0 (26 voturi)    
    e cineva obligat sa se uite?? (Joi, 23 septembrie 2010, 16:57)

    corint [anonim]

    eu nu ma uit la el si nici la Taraftv. Care-i problema, unii sunt masochisti si se uita la ce nu le place?
    • +6 (10 voturi)    
      Bravo! (Joi, 23 septembrie 2010, 20:55)

      goodgirlgonemad [utilizator] i-a raspuns lui corint

      Bine zis.
    • +2 (8 voturi)    
      Pai atunci (Joi, 23 septembrie 2010, 21:16)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui corint

      De ce nu sunt canale cu filme porno? Ca doar nu te obliga nimeni sa te uiti.
      Eu as vrea ca in grila de programe sa am si vreo 2-3 canale cu pornaciuni. Ce imi pasa mie ca exista copii si pensionari care nu vor sa le vada?
      • -2 (6 voturi)    
        exista canale porno... (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:57)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        ... doar trebuie sa platesti pt ele (Private Spice, Husler, etc)
  • -9 (27 voturi)    
    eu vreau sa-i fac bine lui boc (Joi, 23 septembrie 2010, 16:57)

    marius [anonim]

    Eu, care ii dores binele lui Boc, il sfatuiesc sa plece de la New York unde momentan ne reprezinta, direct in Rachitele si sa nu mai treaca prin Bucuresti sau Cluj niciodata, nu de alta, dar ar putea sa dea de unul ca Badea sau altul din cei 22 de milioane de cetateni care tare mi-e teama ca vor sa-i faca rau
  • +6 (12 voturi)    
    Limbajul domnului Mircea Badea (Joi, 23 septembrie 2010, 16:58)

    agaseala [anonim]

    Ce fauna dom'le! Ce flora !
  • -23 (37 voturi)    
    Organele portocalii de represiune (Joi, 23 septembrie 2010, 16:59)

    Anti Portocaliu [anonim]

    A inceput sa isi arate adevarata fata.

    Un om nevinovat este amendat doar pentru ca a ales sa isi exprime punctele de vedere.

    Oare nu mai exista un dram de decenta si de bun simt in tara asta?
    • +13 (25 voturi)    
      decenta... (Joi, 23 septembrie 2010, 17:23)

      Anti Maroniu [anonim] i-a raspuns lui Anti Portocaliu

      nu inteleg... cum poti vorbi de decenta pentru a lua apararea lui badea (in aceasta problema, cel putin)
    • +10 (24 voturi)    
      mi-e scarba (Joi, 23 septembrie 2010, 17:27)

      Organele roz de represiune [anonim] i-a raspuns lui Anti Portocaliu

      Nu pot rezista mai mult de 10 secunde la emisiunile omului asta.

      Totusi, din punctul meu de vedere CNA-ul ar trebui sa amendeze in special incercarile de manipulare care apar toata ziua pe Realitati si Antene.

      Cu amenintarile/injuriile etc. ar trebui sa se ocupe justitia, nu CNA-ul.

      Pana una alta, amenintarile si injuriilea le arata telespectatorilor cine e Mircea Badea, si poate cu timpul din ce in ce mai putini se vor uita in gura lui.

      Si ca sa nu existe nelamuriri, sunt extrem de portocaliu, desi nu ma incanta deloc PDL-ul, vazand prestatia anti-tara a PSD si PNL.
      • -6 (14 voturi)    
        ia cu lamaie sau cu oranjada (Joi, 23 septembrie 2010, 18:16)

        oranjada [anonim] i-a raspuns lui Organele roz de represiune

        taie greata urgent.


        Dar de ce te uiti? Recunosti ca iti place? Hai, nu te rusina....
      • +3 (5 voturi)    
        esti putin naiv (Joi, 23 septembrie 2010, 22:24)

        marean [anonim] i-a raspuns lui Organele roz de represiune

        daca s-ar inchide posturile TV pe motive de manipulare tot Globul Pamantesc n-ar avea la ce sa se uite decat la Animal planet, Discovery si Minimax.
    • +12 (22 voturi)    
      decenta? (Joi, 23 septembrie 2010, 17:38)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Anti Portocaliu

      Mirciulica a intrecut de mult limitele decentei... Ar trebui sa fie amendat si retroactiv pt. toate balariile pe care le emana acest pseudo-doct.
      Intamplator, il cunosc pe acest personaj si mi se face scarba numai cand il vad. Nu inteleg cum se uita lumea la aberatiile lui...
    • +10 (16 voturi)    
      "Puncte de vedere"???? (Joi, 23 septembrie 2010, 17:46)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui Anti Portocaliu

      Pe ce lume traiesti creatura? Badea profereaza injurii si amenintari in direct si ai tupeul si ipocrizia sa amintesti de "decenta" si "bun simt"???? "Represiune"? Te simti persecutat politic baietel???? Ia-uite! Aici pe hotnews, de exemplu, ai dreptul sa-ti postezi elucubratiile ceea ce iti contrazice "afirmatia" aiuritoare.
      • +2 (12 voturi)    
        calmeaza-ti complexul de superioritatea (Joi, 23 septembrie 2010, 18:18)

        baietelucubatu [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

        toti sunt egali pe hotnews.ro iar atacul la persoana nu e argument.
        • +4 (10 voturi)    
          Opaaaa (Joi, 23 septembrie 2010, 18:51)

          IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui baietelucubatu

          I-auzi bre! "Atacul la persoana" nu e argument? Infrange-ti ipocrizia baietel cu nenumarate pseudonime. Da=le replica asta si celor care il injura pe Basescu, pe Boc sau pe altii care nu-ti sunt tie pe plac. Aminteste-le si acestora dar aminteste-ti si tu gluma cu "atacul la persoana nu e argument" ori de cate ori cand injuri si jignesti pe hotnews pe cei care nu se incadreaza in tiparele tale mentale. M-am saturat de ipocrizia asta crasa. De imaginea de virgina pe care unii vor sa o acrediteze despre ei insisi dar si despre ai lor. Tie si celor ca tine va place adevarul doar daca acesta este spus despre altii. Atunci cand nu va convine ceva tipati isteric ca sunteti persecutati si jigniti.
  • +9 (17 voturi)    
    Ar trebui sa ii plateasca el. (Joi, 23 septembrie 2010, 17:01)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Asa poate i/ar sta mai bine in gura.....
  • +1 (5 voturi)    
    Sunt convins... (Joi, 23 septembrie 2010, 17:08)

    iulianv [anonim]

    ...ca reclamantul a trimis sesizari asemanatoare cu privire la toate pornaciunile debitate in emisiuni si de catre persoane "absolut onorabile" sub inaltul patronaj al lu' de-alde Brancu, Madalin Ionescu, Maruta, Dan Diaconescu si alti corifei ai audientei in Romania zilelor noastre... nu?
  • +7 (11 voturi)    
    Doar ? (Joi, 23 septembrie 2010, 17:08)

    HP [utilizator]

    Pai nu inteleg de ce nu le da cate 20 de mii PE ZI, ca ai de unde alege, toate emisiunile lor instiga si denatureaza, ameninta si indoaie adevarul. Nu sunt emisiuni de stiri ci unelte politice. Ca sa nu mai vorbesc de comentariile de pe Antena 3 (pacat ca asupra lor nu se poate face nimic, fiind spatiu internet).

    Televiziuni "de stiri" my ass. "Mintiti poporul cu televizorul" - mai tine minte cineva ?
  • -12 (22 voturi)    
    Un om adevarat (Joi, 23 septembrie 2010, 17:11)

    Costin [anonim]

    Mircea Badea e singurul om adevarat din tara asta; daca ar mai fi cativa ca el s-ar putea schimba ceva.
    • +9 (13 voturi)    
      cam ce am schimba? (Joi, 23 septembrie 2010, 17:43)

      vasile69 [utilizator] i-a raspuns lui Costin

      Acuma fara suparare, dar daca ar mai fii cativa ca el s-ar putea intampla doar urmatoarele: sa fie mai multi latratori la tv si mai multi baietei la sala. ca in rest nu stiu Badea sa fii facut - in mod constant - si altceva.
  • -7 (15 voturi)    
    he eh stimabililor (Joi, 23 septembrie 2010, 17:24)

    Caragiale [anonim]

    Stimabililor, cred ca voi vreti SILENTIO precum de frica Securitatii lui Ceasusescu !

    Dar de copii morti in maternitate, de batranii cu cateva miliaone pe luna, de bugetarii cu 10 milioane redusi , de economia falimentata, de afacerile infloriotoare ale unora, de vinzarea tarii, de imprumuturile nesabuite , de forfetar , de contrazicerile politicienilor si de mult altele care Romanii le suporta, pe cei care fac asta AMENDEAZA CINEVA ?
    • +4 (8 voturi)    
      Pt.caragiale anonim (Joi, 23 septembrie 2010, 18:01)

      Lucianmotzul [anonim] i-a raspuns lui Caragiale

      stimabile 18 ani cind tara a fost furata si condusa de lepre care au vindut-o pe bani de nimic ai tacut si ai votat cu ei,ti-au dat si tie ceva faramituri si ai tacut vo tind cu ei,da! sa terminat nu se mai poate vinde si fura nimic ,romania trebuie sa se trezeasca la realitate si saschimbe sistemul de a trai nu din pomeni ci din munca cinstita .la munca fratilor ca nu mai sunt pomeni ,sau terminat ,sacul este golllllllllll.psd si pnl nu fac decit sa instige lumea la ura si revolta prin intermediul irealitati si antenelor cu o sleahta de latratori rau intentionati care vreau sa faca haos in romania.la vot in parlament atit psd si pnl de ce nu au stat in sala si sa lupte sa nu fie votata legea pensilor daca au durere pt popor ,povesti niste ordinari in frunte cu ponta si antoneu doi nesimtiti si incompetenti ,buni de mahala in ferentari.(editat de HotNews.ro)
      • -2 (4 voturi)    
        taie-ti motzul intai (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:47)

        Mortal [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

        asa, sa recapitulam
        comentezi ca au condus leprele 18 ani si au furat tzara.
        Si de ce nu esti revoltat matale si impotriva leprelor care conduc tara si fura acuma?
        A, probabil esti pe statul lor de plata?
        Ma scuzati :)
        Vuvuziti in continuare, dreptul la munca e garantat in romania :)
  • -9 (15 voturi)    
    Hahaha (Joi, 23 septembrie 2010, 17:44)

    axel [anonim]

    Badea e nr 1 le spune pe fata,nu are retineri!!! Bravo Badea tin-o tot asa
  • +9 (15 voturi)    
    sa mor... (Joi, 23 septembrie 2010, 17:45)

    cocos [anonim]

    sa mor eu, ca am crezut ca televiziunea aia e inchisa de mult. nu inchisa, sa nu fiu inteles gresit, ci falimentata. pfff....inseamna ca mai are cativa looseri care se uita la acea televiziune. o intrebare am....cine e Badea? caut prin memorie si tare ma indoiesc sa-l fi intalnit vreodata pe vreo televiziune....normala!
  • +8 (12 voturi)    
    Infractiune (Joi, 23 septembrie 2010, 17:57)

    Trojan.H [utilizator]

    Cea facut Badea e infractiune si ar trebui sesizata Procuratura. In America daca s-ar intimpla sa ameninti la tv. in direct presedintele care e si prim-ministru te-ar lua baietii pe sus in 3 secunde.
  • -5 (11 voturi)    
    Domnilor , exagerati ! (Joi, 23 septembrie 2010, 18:08)

    Mihai V [anonim]

    Suntem o tara libera, inca. Badea este un om dezinhibat si crede ca democratia chiar functioneaza in Romania. Are dreptul sa afirme ce are pe suflet. Ce vreti, sa inalte osanale conducatorilor iubiti ? In loc sa luati atitudine impotriva celor care il deranjeaza prin insatisfactiile care le creaza acestui popor, voi carcotiti. A zis ca ii va face rau primului ministru, ce rau , poate nu-l va saluta sau poate ii va intoarce spatele. C.N.A sa nu mai fie atat de suspicios ca mananca o paine buna pentru nimic, mai multa demnitate se impune.
  • -6 (12 voturi)    
    a invatat de la seful cel mare (Joi, 23 septembrie 2010, 18:14)

    maestrul [anonim]

    ala cu ”tiganca imputita” si ”bai, Roberta!”.
  • +6 (10 voturi)    
    Asta e Romania si ne face viata un iad. (Joi, 23 septembrie 2010, 18:15)

    christian [anonim]

    Nu este prima data cand se intampla... Badea s-a adresat calomnios, fara motiv, unor categorii intregi de oameni. Acum un an sau doi si-a batut joc de cei care fac nudism pentru simplul motiv ca a vazut o fotografie pe prima pagina a unui ziar. A inceput imediat o tirada inutila si fara legatura cu subiectele emisiunii. De atunci nu l-am mai urmarit. Cei care ne conduc sunt intr-adevar incalificabili insa nimic nu justifica un asemenea limbaj. De fapt limbajul aceasta face audienta acestei emisiuni si suplineste cu succes lipsa de valoare profesionala a realizatorului. Dar Badea va avea succes in continuare...Si manelistii si smecherii si Becali etc.
  • +7 (9 voturi)    
    plaga mediatica aruncata in noi de 10 luni incoace (Joi, 23 septembrie 2010, 18:41)

    cristi [anonim]

    Vorbaria lui Badea este tot o plaga care a fost aruncata impotriva populatiei in ultima instanta....
    Destabilizarea Parlamentului a inceput cu fitele unui alt saltimbanc, cel Olteanu, un caracghios care nu a vorbit NICIODATA pe fond, ci numai in cultivarea unei perpetuee deriziuni a procedurilor parlamentare. El a fost imitat succesiv de: Ponta, Badicioiu, Lavinia sandru, crin antonescu. Si de la PDL erau de aceeasi teapa tanarul Boureanu - si el un tip care nu face discuta pe fond ci doar pe alaturea. Toti acestia nu sunt ei vinovati. Ei au ajuns in politica inainte de a face o cariera, deci imaturitatea lor ii scuteste de o responsabilitate prwa mare - Vinovatii suntem noi ca acceptam acest lucru - ca nu amendam aceste ... Adevarata pacoste este sabotarea activitatii parlamentare incepand cu iesirile de ghidusie diabolica ale lui B. Olteanu.
  • +7 (11 voturi)    
    faceti-i un bine... (Joi, 23 septembrie 2010, 19:01)

    egroeg [anonim]

    ajutati-l sa dispara de pe sticla.Ati face un bine in felul acesta si telespectatorilor.Cand iti merge gura si mintea aiurea si nimeni nu-ti spune nimic,ti se urca la cap si te crezi supraom ajungand sa nu mai ai simtul realitatii,sa traiesti in propria ta lume dementiala...
  • -5 (11 voturi)    
    Il sustin! (Joi, 23 septembrie 2010, 19:17)

    cristian [anonim]

    Ma regasesc in exprimarea domnului Badea la adresa actualei clase politice.
    Daca unii nu iubesc acest tip de limbaj pot utiliza cu succes telecomanda sau pot face la o televiziune concurenta o emisiune model.
    Ne intoarcem in anii '50? Daca nu suntem de acord cu parerea cuiva il declaram nebun?
    • +2 (6 voturi)    
      Replica (Joi, 23 septembrie 2010, 21:13)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      Si daca cineva chiar e nebun, il lasam liber?
  • +3 (5 voturi)    
    Penn & Teller (Joi, 23 septembrie 2010, 20:29)

    Vizitiul [utilizator]

    Asta s-o crede Penn & Teller la un loc!

    Numai ca diferentele sunt enorme, cea mai mare este ca Badea vorbeste fara argumente!

    Nu ma mira ca exista totusi sustinatori ai acestui personaj abject, este clar ca exista cerere, altfel disparea de mult.
  • -4 (10 voturi)    
    dar sanatatea Dlui Boc... (Joi, 23 septembrie 2010, 20:55)

    lili [anonim]

    cine o tine sub control ??!! Dumnealui pare mai sanatos mintal??!! Mie nu mi se pare, uneori pare rupt de-a binelea de realitatea romaneasca... CNA nu aude, nu vede acele declaratii deviate de la realitate ale Dlui Boc ?!! Sau declaratiile jignitoare ale Dlui Basescu care folosea nu stiu ce porecla la Dl Vantu sau ii jigneste pe pensionarii Romaniei, numindu-i un cancer al Romaniei ??!! Acolo nu s-a sesizat CNA ??!!! Dezaprob total emisunile lui Mircea Badea, nu le urmaresc , dar CNA trebuie sa fie impartial.
    • +3 (7 voturi)    
      lui lili (Joi, 23 septembrie 2010, 21:28)

      newbie [anonim] i-a raspuns lui lili

      nici basescu si nici boc nu sunt realizatori de emisiuni tv. badea tb sa isi asume afirmatiile, mai ales ca a facut acuzatii fata de persoane publice. libertatea presupune si responsabilitatea pentru ceea ce zici.
    • +3 (7 voturi)    
      Zau? (Joi, 23 septembrie 2010, 21:33)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui lili

      Eu am impresia ca si sanatatea ta mentala e destul de precara. Postarile tale te tradeaza si stau ca dovada. In rest... ramai cu "Dl Vantu", idolul tau. Poate, nu-i asa?, apuci si tu vreo firimitura din cele cateva pe care acest infractor le arunca din cand in cand pe jos celor care-i canta osanale la comanda. Ti-ar sta chiar bine in insectarul pe care-l poseda "Dl Vantu". Te-ai incadra perfect in peisaj si, mai mult, i-ai avea ca "vecini" pe "celebrii" CTP, Chireac, SRS, Dinescu, Ursu, Dumitrescu, Ciuvica, Gusa, Prelipceanu, Tanase, Hurezeanu, Buscu si alte multe insecte vestite ale ecranului iRealitatii tv.
  • +2 (4 voturi)    
    ii va face rau (Joi, 23 septembrie 2010, 21:03)

    panfil flecaru [anonim]

    daca...
    deci, daca va avea ocaziea...
    s'a trezit behaind. singura lui ocazie a fost angajarea la latrina 3.
    d'acolo...la canal. adica cine stie pe ce canal...
  • +3 (5 voturi)    
    mascariciul Badea? (Joi, 23 septembrie 2010, 21:10)

    kalu [anonim]

    cui sa-i fie frica de un mascarici? Hai sa fim seriosi, acest pseudo prezentator ieftin nu merita nici o atentie. Este vai de capul lui de penibil ...
  • -5 (5 voturi)    
    oare (Joi, 23 septembrie 2010, 22:10)

    bo [anonim]

    io cred ca boc daca vrea il bate pe badea cu toate schemele lui, nu trebuie sa vina cna sa ii ia apararea, pana la urma lucrurile se rezolva de la sine. poate vine base si le da un dos de palma amandurora si porma zice ca ce se plang ca doar nu a dat cu pumnul
  • -3 (5 voturi)    
    Pe undeva ii inteleg (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:47)

    Pantera Roz [utilizator]

    pe oranji,daca stau bine si ma gandesc...Presedintele e al lor,guvernul-la fel,majoritate in Parlament-au,administratia e a lor,afacerile le merg...Si ar fi de-a dreptul mirific,dar uite ca mai sunt si nenorociti de astia alde PNL,PSD,Antene,RTV,bugetari,pensionari,medici,profesori,tot felul de mitingisti si grevisti si ,culmea,Mircea Badea,infectul asta-care le strica starea de bine si confortul,mai nene...Sa nu te apuce pandaliile?!Sigur ca da.De aia sunt de acord cu postarile anterioare.Rusine,Mircea Badea!Pana acum ma uitam zilnic la emisiunea ta,dar de acum ma voi uita bi-zilnic,si la reluari,ca sa te oftici,na!
  • +4 (6 voturi)    
    Eliminare Antena 3 din lista de programe (Vineri, 24 septembrie 2010, 10:56)

    valisa [anonim]

    Tin sa va anunt ca eu l-am amendat deja pe acest individ care se autodenumeste realizator si, implicit postul Antena 3 cu stergerea programului din lista de programe setate pentru vizualizare. Acest post nu mai exista pentru mine. Atat Mircea Badea, cat si ceilalti "realizatori" intrec orice imaginatie. Au, cu totii un limbaj de mahala si nici o farama de cultura.
  • +3 (3 voturi)    
    badea (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:38)

    george [anonim]

    este o infectie de om de care Romania nu are cum sa scape.
  • +2 (4 voturi)    
    Acesta este nivelul (Vineri, 24 septembrie 2010, 12:08)

    Audit [utilizator]

    promovat de mass media, acesta este nivelul la care - dupa 20 de ani de "educatie" facuta cu televizorul - este adus poporul roman.

    Ne intrebam de ce ii auzim pe tineri, pe copii vorbind jalnic. Sa nu ne mai intrebam daca nivelul promovat pe "sticla" este cel prezentat in articol.

    Eu nu il urmaresc pe Mircea Badea pentru ca nu il pot considera un interlocutor.
    • -2 (4 voturi)    
      Oare? (Vineri, 24 septembrie 2010, 13:23)

      RADU [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Normal, Tipul e mult prea destept ca sa ii faci fata!
  • -2 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 24 septembrie 2010, 12:51)

    CJ [anonim]

    Observ o multime de prosti care iau parte CNA-ului... cine nu-i convine emisiunea sa dea pe alt post...
  • -2 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 24 septembrie 2010, 13:39)

    anonim [anonim]

    CNA = 1. Unealta Basescista
    2. CeNzurA
    3. Gaura pentru banii publici
  • -2 (2 voturi)    
    ? (Vineri, 24 septembrie 2010, 14:20)

    ? [anonim]

    dar pe base cine-l sanctioneaza pentru felul cum vb despre cetatenii acestei tari?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi