Pe scurt: Madalin Ionescu va realiza "Drept la tinta" la Kanal D. Publicitatea revistei Catavencu - la Media Point. Yalamanchi/hi5 vine la How To Web, iar Mark Cowan/Facebook - la RoNewMedia

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 5 octombrie 2010, 19:05 Economie | Media & Publicitate

Madalin Ionescu va realiza la Kanal D emisiunea "Drept la tinta". Regia Media Point preia vanzarile de publicitate ale revistei Academia Catavencu, potrivit Paginademedia.ro. Ramu Yalamanchi, fondator hi5.com, revine in Romania pentru a participa la conferinta How To Web 2010. Iar Mark Cowan va reprezenta Facebook la conferinta RoNewMedia 5.0.

  • Emisiunea pe care Madalin Ionescu o va realiza la Kanal D, incepand din 18 octombrie, se numeste "Drept la tinta", potrivit unui comunicat al postului. Emisiunea de tip magazin va fi difuzata de luni pana vineri, de la orele 16.45.
  • Vanzarile de publicitate ale revistei Academia Catavencu sunt preluate de Media Point, regia de publicitate a Adevarul Holding si condusa de Sorel Radu, scrie Paginademedia.ro. Sursa precizeaza ca mutarea vine la scurt timp dupa ce regia a devenit operationala, la Media Point lucrand si Mircea Ionescu, fost director de vanzari al Academia Catavencu.
  • Ramu Yalamanchi, fondator si CEO al retelei sociale hi5.com, revine in Romania pentru a participa la conferinta How To Web 2010, programata sa aiba loc in perioada 3-4 noiembrie, potrivit unui comunicat al organizatorilor. Yalamanchi va vorbi despre tendintele globale in domeniul web si despre oportunitati viitoare pentru antreprenorii online. Vezi detalii in comunicat.
  • Pentru prima data, reteaua Facebook va fi reprezentata la o conferinta romaneasca dedicata Internetului - RoNewMedia 5.0. Mark Cowan, head of emerging markets EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) al Facebook, va lua parte la conferinta ce va avea loc in perioada 9-10 noiembrie 2010, alaturi de reprezentanti Google, Microsoft si Yahoo, potrivit unui comunicat al organizatorilor.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

811 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi