VIDEO Italia: O mama afla in direct ca fiica sa a fost ucisa

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 10 octombrie 2010, 10:55 Economie | Media & Publicitate

Opinia publica din Italia este in stare de soc. Mii de persoane au asistat sambata la inmormantarea unei adolescente de 15 ani, a carei moarte i-a fost anuntata mamei sale in direct, intr-o emisiune a Rai Trei, relateaza Le Figaro.

Decesului lui Sarah Scazzi, 15 ani, a fost anuntat in mijlocul emisiunii reality show a postului public de televiziune 'Chi l'ha visto', miercurea trecuta. In fata a trei milioane de telespectatori, Concetta, mama tinerei victime, a aflat telefonic teribila veste, dupa ce unchiul victimei a marturisit crima in fata anchetatorilor.



Mama ramane practic fara voce timp de 11 minute, in timp ce prezentatoarea citeste cu voce ridicata stirile venite pe agentiile de stiri despre marturisirile unchiului Michele. Inainte de aceasta descoperire, principala suspecta era o romanca, fosta menajera a familiei, banuita ca a rapit copilul. Unchiul fetei a marturisit insa in fata anchetatorilor ca a rapit-o, violat-o si ucis-o pe Sarah.

Ulterior, prezentatoarea s-a aparat, subliniind ca a propus intreruperea programului. Dar comentatorii o acuza ca a vrut sa faca audienta prin reactia imediata a lui Concetta. Si a reusit, avand in vedere ca audienta emisiunii a trecut de 40% imediat dupa anunt.

Maratonul teledurerii

Difuzate pe internet, imaginile acestei mame, cu figura pietrificata, au starnit mania internautilor. Multi si-au exprimat "profunda rusine" in timp ce altii au acuzat "apatia morala" a unei "societati exhibitioniste". Concetta a ajuns "prizoniera unui maraton al teledurerii (...) afland in cateva minute moartea fiicei sale si vina cumnatului", a scris ziarul de stanga Il Fatto Quotidiano. "Ceea ce s-a intamplat este ultima granita a unei culturi care a dat mediei dreptul si datoria de a verifica totul, de a intra peste tot, de a ne urmari existenta pana in momentul in care ea se sfarseste", afirma ziarul Il Giornale.

Emisiunea a reprezentat "un moment oribil de negru pentru constiinta si mila, anulate de dorinta de rating in numele unui asa-zis drept la informare", a denuntat cotidianului episcopilor italieni Avvenire, pentru care intimitatea vietii private a fost violata cu scopul de "a alimenta o curiozitate morbida".

Altii au remarcat insa ca si membrii familiei lui Sarah au intrat in acest joc, aproape cotidian. Imediat dupa descoperirea cadavrului, verisoara si cea mai buna prietena a lui Sarah a continuat sa raspunda intrebarilor ziaristilor, afirmand ca tatal sau "va trebui sa plateasca pentru ceea ce a facut".


Citeste mai multe despre   






















15181 vizualizari

  • +32 (32 voturi)    
    Dureros! (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:23)

    aa [anonim]

    Am intrat pe aceasta stire, insa nu am dorit sa vad imaginile. Clipe de acest gen nu trebuie filmate.
    • -3 (3 voturi)    
      pai asta era si ideea (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:56)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui aa

      sa dai click pe stire, restul conteaza mai putin.
    • +4 (4 voturi)    
      Asteptam prima crima in direct (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:59)

      rica venturiano [utilizator] i-a raspuns lui aa

      Doar asa ceva ar fi mai josnic decat ce au facut oamenii astia de la Rai Tre.
    • +4 (4 voturi)    
      pt aa (Duminică, 10 octombrie 2010, 12:04)

      eu [anonim] i-a raspuns lui aa

      idem .... am refuzat sa ma uit la imagini
    • +14 (14 voturi)    
      ... (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:05)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui aa

      Exact. Mi-e rusine si oarecum frica sa dau play.
      • +14 (14 voturi)    
        Exact (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:23)

        Max [anonim] i-a raspuns lui Opposite

        Refuz sa dau play. Refuz sa fiu un punct de rating pe youtube sau mai stiu pe unde.
        O porcarie...
        • +1 (1 vot)    
          deja (Duminică, 10 octombrie 2010, 14:44)

          irlandezu [anonim] i-a raspuns lui Max

          sintem rating prin faptul ca am intrat aici sa "comentam", ca dam sau nu play.
        • +3 (3 voturi)    
          Subscriu (Duminică, 10 octombrie 2010, 16:31)

          rpd [utilizator] i-a raspuns lui Max

          Nici eu nu am dat play. Nu doresc sa contribui la "promovarea" acestor genuri de "stiri". Ce s-a intamplat e rusinos pentru media din zilele noastre, avide dupa senzational. Au mers prea departe.
  • 0 (2 voturi)    
    bleh (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:24)

    martianu [utilizator]

    Presa... libera... si ia uite ce face.
  • 0 (2 voturi)    
    mda (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:25)

    berenger [utilizator]

    un nivel al insalubrului la care presa din romania inca nu a ajuns... dar se apropie repede
  • -2 (4 voturi)    
    romanii (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:29)

    andi [anonim]

    deci tot romanii erau de vina!!!
  • +2 (2 voturi)    
    nasol (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:38)

    simplex [utilizator]

    Normal era sa bage publicitate, si sa o scoata din platou. In schimb au ales sa ii bage pe gat camera.
    Urata treaba.
  • -2 (4 voturi)    
    ce decadere morala (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:38)

    marioara [anonim]

    ce decadere morala a mediei italiene
    dar ce nu spune art este cum au reparat
    onoarea menajerei romane?
    ii prezentam condoleante mamei indurerate dar asteptam si scuze pentru acuzatiile ei aduse vrednicei femei romane ce a fost menajara intr-o asemenea familie
  • +2 (2 voturi)    
    Aiurea... (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:39)

    Mihai [anonim]

    Nu trebuie publicate nici macar numele protagonistilor. Societatea a ajuns oare satisfacuta de realizarile in plan individual, de este asa interesata de can can-uri ori dramele celorlalti? S-a ajuns la o partajare/distribuire a celor mai personale intamplari, uneori banale din viata unor indivizi cat se poate de obisnuiti. Ma dezgusta aceasta practica ce seamana cu un mediu rural, unde fiecare stie de fiecare. A nu se intelege ca detest satul, ci doar cred ca nu trebuie publicate sub nicio forma tragediile ori banalitatile oamenilor. Daca moare presedintele spre exemplu, este o stire, dar in repetare, fara detalii prea multe. Din pacate, ceea ce se intampla reflecta ceea ce oamenii doresc, dar cei ce se ocupa de mass-media ar putea educa!! Trist...
  • +5 (5 voturi)    
    iata puterea mass-media (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:39)

    psiholog-psihoterapeut [anonim]

    Iata unde a ajuns mass media - detine puterea maxima: judeca, da verdicte, analizeaza orice, oricand si oriunde, fara nici un fel de mila, respect, rusine sau limita. Aceasta se intampla peste tot in lume si mai ales in Romania unde se cladesc si se ruineaza destine la televizor, unde munca si respectul de o viata pot fi distruse intr-o secunda de catre oricine. Moartea si suferinta au devenit subiecte obisnuite. Ce nu realizam este ca suferinta a intrat in derizoriu, cu care ne-am obisnuit in asa o masura incat atunci cand vedem o persoana cazuta pe strada mergem mai departe. Asta, alaturi de intoxicarea continua, de tip paranoic, cu sfarsitul lumii, sub diversele lui forme (criza economica, prea frig, prea cald, prea multa ploaie, prea putina ploaie, cutremure, 2012 etc) duce la o continua si imensa groaza. Poate de aceea spitalele se umplu de pacienti cu atacuri de panica ??!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Italia Rasista (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:40)

    georgio [anonim]

    De remarcat ca evident aceiasi televiziune "macabra" a sustinut ca principala suspecta e o romanca. Nu conteaza ca pana la urma unchiul pedofil e criminalul. Faptul ca 42 de zile televiziunea, politia, politicienii din Italia din nou au aratat rasism pe fata e cel mai grav. Ar trebui ca sa urmeze 42 de zile in care italienii sa ceara scuze acelei romance, dar evident ca aia nu mai conteaza pentru ei.
    Se vede ca in Italia nu a existat un proces al fascismului ca in Germania. Fascismul si rasismul sunt o chestie normala si acceptata in societatea Italiana si in ziua de azi.
  • -1 (1 vot)    
    Regie (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:41)

    f [anonim]

    Pentru cei ce ati vazut filmul, se vede clar ca e regizat. Normal, la natarai amatori de show-uri d-astea, prinde foarte bine asa ceva. Orice om normal isi da seama dupa gestica si mimica ca e o facatura pentru a atrage audienta si a vinde postul tv.
  • +7 (7 voturi)    
    Am mai vazut... (Duminică, 10 octombrie 2010, 11:53)

    gaspy [utilizator]

    Cand eram prin liceu (anii '90), visam sa devin reporter, eram si pasionat de fotografie, etc.

    Intr-o zi am vazut insa pe Euronews, la No Comment, niste imagini care m-au socat.

    Un avion se prabusise si rudele victimelor asteptau vesti despre supravietuitori. Se de anuntul ca nu exista supravietuitori. O femeie cedeaza nervos si izbucneste in plans.

    In momentul acela, aproximativ 50 de fotografi au inconjurat-o pe biata femeie, imbulzindu-se sa o fotografieze si sa prinda un unghi cat mai bun.

    De atunci m-a socat lipsa de respect fata de durerea unui om, mentalitatea "if it bleeds, it leads".

    Am mai avut ocazia sa iau contact cu mass-media si fiecare episod m-a scarbit. Felul in care un eveniment este rastalmacit (am vazut cu ochii mei cum o stire care se referea la o tentativa de viol a fost rescrisa in viol si cu referiri inventate la "ore de groaza"), felul in care sentimentele oamenilor sunt exploatate si chiar luate la misto...

    Am vazut echipe de filmare care se bucurau cu voce tare cand auzeau de un accident soldat cu victime pentru ca aveau ce filma.

    As putea continua cu chestii mai grave, dar mi-e prea scarba sa pun in cuvinte.
  • +2 (2 voturi)    
    psihopati fara frontiere (Duminică, 10 octombrie 2010, 12:02)

    IOnl [anonim]

    Interesanta banuiala ca romanca este de vina ...
    Cred ca occidentalii nu isi dau seama ca asista la esecul propriului sistem. Ma refer la modul de a scoate bani din orice, mai ales de manipulari massmedia.
  • +3 (3 voturi)    
    SENZATIONAL!!! (Duminică, 10 octombrie 2010, 12:09)

    Ovidiu [anonim]

    "O mama afla in direct ca fiica sa a fost ucisa". Pai stia ca a fost ucisa, nu stia cine a facut-o...
  • +2 (2 voturi)    
    mda... (Duminică, 10 octombrie 2010, 12:21)

    me [anonim]

    jurnalistii unca vertiginos multe locuri in treapta lichelelor societatii.
    si-au facut de mult timp un obicei de a calca pe cadavre pentru a obtine rating.
    rusinos!
  • -2 (2 voturi)    
    Morbid (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:15)

    gedeus [anonim]

    Exact ce face acum si hotnews postand inregistrarea!
    Nici eu nu m-am uita pe imagini!
  • +3 (5 voturi)    
    Pana unde am involuat ca oameni? (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:20)

    Trist [anonim]

    Oare ce ne lipseste noua ca fiinte incat sa dam umanitatea din noi in schimbul spectatocului si banilor? Cat de jos am ajuns incat durerea de mama sa conteze mai putin decat un nenorocit de raiting?
  • 0 (4 voturi)    
    .. (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:38)

    delia [anonim]

    puteti da play..de fapt toma reactia femeii nu este surprinsa cel putin nu pe videoul asta
    • +1 (1 vot)    
      toma? (Duminică, 10 octombrie 2010, 17:01)

      dorian gray [anonim] i-a raspuns lui delia

      cine e toma, stimata delia?
      ni-l prezinti si noua?
      • -2 (2 voturi)    
        mda (Duminică, 10 octombrie 2010, 21:26)

        delia [anonim] i-a raspuns lui dorian gray

        da tu ce esti pe post de prof de gramatica??!mai iesi si tu prin oras si mai distreaza-te un pic,have a life,
        si-o sa-ti mai treaca spiritul asta critic!
        iar toma este varianta populara a lui tocmai
  • +9 (9 voturi)    
    oribil (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:38)

    om [anonim]

    cei de la televiziuni sunt niste animale. cum poti sa faci bani din asa ceva? cum poate asa ceva sa fie subiect de reality show?

    inumanul si oribilitatea au ajuns obisnuinta. cum poti sa te joci chiar asa cu sentimentel oamnilor? si pentru ce? bani? mi-e scarba de to ce e la TV din punctul asta de vedere.
    • +2 (2 voturi)    
      au facut-o si cretineiii de la protv acu multi ani (Duminică, 10 octombrie 2010, 15:45)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui om

      cand in cadrul stirilor de la ora 5 s-au dus gramada peste biata femeie sa ii spuna ca barba-su - pilot fiind - s-a prabusit. va dati seama cum a inceput femeia sa faca. va dati seama ce-si frecau luzerii mainile prin redactii...
      • +2 (2 voturi)    
        Foarte Corect (Duminică, 10 octombrie 2010, 18:02)

        roberto [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Asa este, imi amintesc.
      • 0 (0 voturi)    
        si nu numai ei (Luni, 11 octombrie 2010, 9:16)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Pe undeva prin America Latina chiar au platit pentru organizarea unor crime filmate de ei "in direct". E macabru dar adevarat.
  • -11 (13 voturi)    
    trebuie sa intelegem... (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:42)

    dorinteodor [anonim]

    daca asa ceva ne-ar afecta direct atunci evident ca ar trebui sa fim revoltati.

    totusi, intr-un sistem in care exista libertate de expresie, este practic imposibil sa nu difuzezi vreo informatie pe considerente de moralitate deoarece nu poate fi trasata o limita clara intre dreptul de a fi informat si restrictiile datorate faptului ca anumite persoane ar putea fi afectate....

    in cazul soldatilor cazuti in lupta, armata anunta faptul dar nu da nume pina cind familia este informata si evident ca este foarte moral sa fie asa.

    in celelalte cazuri insa e greu sa faci vreo reglementare deoarece reporterii nu pot fi ingraditi cu regulamente. si este foarte bine si normal ca reporterii sa nu fie ingraditi deoarece, altfel, toata lumea i-ar suspecta ca ascund realitatea.....

    intre dreptul de a fi informat rapid si restrictia de a nu leza sensibilitatile cuiva, prefer, cu toate riscurile, sa fiu informat rapid si corect....

    iar in cazul acesta concret, aceasta nefericita mama stia ca fata ei a fost rapita si se cam astepta la ce e mai rau.

    dar, mult mai important, oare nu si-a dat seama de faptul ca avea un cumnat care nu avea un comportament normal? oare fata nu avea banuielile ei? oare mama si fica nu au comunicat in aceasta problema? un individ care violeaza si ucide o fiinta omeneasca, ruda cu el, chiar nu a trezit suspiciunile nimanui pina atunci?

    cred ca multe crime si faradelegi ar putea fi prevenite prin analiza situatiei si prin comunicatie.

    nu vreau sa aflu dar sigur aceasta nefericita mama plateste pentru greselile facute in educatia fetei si in aprecierea relatiilor cu acel criminal....
    • +4 (4 voturi)    
      si de ce (Duminică, 10 octombrie 2010, 14:58)

      dorian gray [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      "in celelalte cazuri insa e greu sa faci vreo reglementare deoarece reporterii nu pot fi ingraditi cu regulamente."

      de ce ma rog, mariile lor, inaltimile lor, reporterii, NU TREBUIE SA FIE INGRADITI CU REGULAMENTE??? de ce? ca sa creasca buzunarele detinatorilor de televiziuni tocmai pt ca exploateaza apetenta pentru morbid la dezvoltarea careia au contribuit din plin???
      de ce sa nu fie sanctionat un reporter care se grabeste sa "faca rating" uitand de morala, de deontologie, de orice???

      ah...uite cui rapund eu...cuiva care crede ca lucrurile pot fi rezolvate prin "comunicatie"...
    • +2 (2 voturi)    
      Raspus...de manual (Duminică, 10 octombrie 2010, 15:09)

      Wotan [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      NU cred in "dreptul la informare" al cetateanului! Daca ATI RESPECTA acest drept ati face publice Consecintele tratatului cu FMI - de exemplu - in loc sa insistati pe vilolul babai Veta de catre recidivistul moldovean...Si sa nu uit: ai, cumva, vreo fiica? Daca TU ai fi fost in locul acelei mame (chestia asta se cheama empatie, adica sa te pui in "pantofii celuilalt"), tot asa ai judeca? Nu ai educat-o tu cum trebuie? Si nu ai lasat-o pe mana cui trebuia?
    • +3 (3 voturi)    
      Nu-mi vine sa cred... (Duminică, 10 octombrie 2010, 15:45)

      Buster [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      ca ai asemenea naivitatea si infantilitatea cu care privesti anumite fapte....

      Tu ai impresia ca postul de televiziune a avut drept scop informarea ..... esti terminat ....ratingul !!!!! asta este ce a contat chiar daca a trecut peste cadavre si a scuipat in sufletul acelei mame.

      Cred ca din cauza unor cretini care in numele unor principii care sunt morale in esenta, toti retarzii pot sa faca un subiect sau sa creeze impresia anumitor oameni care gandesc incet ca au un subiect.

      Rusine !! Sa exploatezi un om pentru durerea lui sa castigi bani !!! Rusine !!
      • -1 (1 vot)    
        criticilor de mai sus (Luni, 11 octombrie 2010, 10:13)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Buster

        dorian gray: am spus ca ingradirea reporterilor cu regulamente va duce la tot mai multe restrictii care vor afecta grav dreptul de informare si in alte domenii. o regula nu se face pentru situatii particulare...

        wotan: tu ai citit fraza de inceput in postul meu? se pare ca nu....am empatie dar am vazut ceva mai departe. nu sint de acord cu ce s-a intimplat in aceasta situatie dar sint contra restrictiilor de orice fel deoarece nu sti unde pot ele duce.

        uita-te la CNA-ul nostru cum da decizii executive care interfera tot mai urit cu drepturile fundamentale ale omului, decizii care doar curtea constitutionala ar avea dreptul legal sa le dea nu niste oarecare ziaristi care nu ar trebui sa aiba acest drept..... sau nu urmaresti si acest aspect....

        buster: tu vezi ratingul si ai si tu dreptatea ta. eu vad pericolul ca, in baza unor argumente corecte si juste la nivelul bunului simt sa fie introduse tot mai multe restrictii, tot cu argumente justificabile. vom putea ajunge la darea jos a crucilor de pe biserici deoarece lezeaza simtamintele unei categorii de persoane.....
  • +9 (11 voturi)    
    Din respect... (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:59)

    Wotan [anonim]

    Nu am vizionat clipul, desi am citit stirea. Nu imi plac nici sacalii autohtoni care nu ezita sa faca "RATING" calcand in picioare sufletele unor oameni (si cazul Madalinei Manole este cel mai recent). Dar...nimic nou sub soare! Eminescu a surprins genial momentu in Scrisoarea l:
    "Iar deasupra tuturora va vorbi vrun mititel,
    Nu slăvindu-te pe tine... lustruindu-se pe el
    Sub a numelui tău umbră. Iată tot ce te aşteaptă.
    Ba să vezi... posteritatea este încă şi mai dreaptă.

    Neputând să te ajungă, crezi c-or vrea să te admire?
    Ei vor aplauda desigur biografia subţire
    Care s-o-ncerca s-arate că n-ai fost vrun lucru mare,
    C-ai fost om cum sunt şi dânşii... Măgulit e fiecare
    Că n-ai fost mai mult ca dânsul. Şi prostatecele nări
    Şi le umflă orişicine în savante adunări
    Când de tine se vorbeşte. S-a-nţeles de mai nainte..."
    Apropos de rating: cand NU imi place o emisiune UNDE am posibilitatea sa o peanlizez?
  • +2 (8 voturi)    
    E normal (Duminică, 10 octombrie 2010, 14:14)

    Ioan [anonim]

    Veacul cel nou , ce va sa vie, e altceva decat stim noi. Lucrurile se misca, nu asa cum vrem noi. Legile care le guverneaza, au calcat in teasc sufletul omului. Le pigmentam cu stropi de amaraciune. Plus comentarii retarde ssssssssssssssssssi atitudini absurde, la Hot News.
  • 0 (0 voturi)    
    fara scrupule (Duminică, 10 octombrie 2010, 16:03)

    Andrei [anonim]

    Pentru rating televiziunile sunt in stare sa faca orice. Anul trecut la noi au transmis in direct o zi intreaga agonia unei fetite cazute intr-o fantana. Pe care au scoso moarta. Credeti ca au transmis in direct pentru ca doreau sa ajute cu ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Incet dar sigur autoritatea analfabetilor din (Duminică, 10 octombrie 2010, 23:24)

      Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      televiziuni va fi erodata de internet. Cine mai are nevoie de ei?
  • +2 (2 voturi)    
    ProTV (Duminică, 10 octombrie 2010, 16:26)

    Dragos [anonim]

    ProTV a mai facut ceva similar dupa un accident aviatic cand i-au spus vestea sotiei pilotului decedat in timp ce o filmau si dupa aia au alergat la studio sa transmita imaginile. Brutal.
  • +2 (2 voturi)    
    Cinism (Duminică, 10 octombrie 2010, 16:51)

    Trei Antene [anonim]

    Traduceti-mi si mie va rog :RAI TRE inseamna Antenea Trei ?O fi vreo sucursala ? Or face parte din acelasi holding? Prea au aceeasi politica editoriala!Prea se aseamana pana la identificare in mizerii, vexatoriu; abject; sordid ! Dreptul de informare, este un drept, nu o obligatie si informarea este facuta cu forta, fiind "bagata pe gatul" persoanelor ce nu o solicita, in dreptul comunitar se numeste serviciu comercial necomandat ! Aducerea la cunostinta rudelor a decesului unei rude, se face numai in regim institutional. In rest, numai cinism. Vorba carcotasilor: "Ce salariu au luat editorii si producatorii dupa asemenea rating?". Il merita?
    • 0 (0 voturi)    
      rai tre (Luni, 11 octombrie 2010, 0:48)

      NACU [anonim] i-a raspuns lui Trei Antene

      RAI TRE-este al treilea canal national al itaiei, cum ar fi la noi tvr1, tvr 2 e tvr 3, ceva de genul asta. trasmisiunea chi l'ha visto, nu e un reality show este o emisiune de investigare a cazurilor care nu au avut raspuns din partea autoritatilor, asa ei cu detectivii lor incearca sa aduca la suprafata adevarul daca reusesc. imi pare ca era si la romani, pe prima daca nu m a insel o emisiune asemanatoare.
      cineva mai sus a zis ca mama stia ca e moarta fata, nu stia nimkic, credea ca au rapito si aparea in fiecare zi la tv si facea apeluri sa o elibereze, de asta cand a aflat ca a fost ucisa si de cine, mai ales ca ea lua aprarea nemurilor ei, nu le credea in stare sa fi facut ceva fiicei ei, a avut un soc.
      eu am vazut emisiunea si nu a fost chiar asa de exagerat, dar se pare ca a luat o asa amploare acest caz doar pt faptul ca a flat in direct stirea, pt ca asemenea cazuri se intampla des in italia si nu numai dar de data asta se pare ca avut mult mai mult ecou............
  • 0 (0 voturi)    
    Massmedia devine un pericol social (Duminică, 10 octombrie 2010, 19:33)

    vanGoagal [anonim]

    aveti acum acest caz.Amintiti-va de moartea madalinei manole, transmisia de la sala radio si de la ploiesti.Si culmea,Simona Gherghe scrie pe blogul ei ca nu a vrut sa mearga la sala radio (sau la ploiesti)-cititi pe blogul ei- apoi ajunge la emisiunea Acces direct si ce face?Mediatizarea scandalului intre fostul sot si parinti.Nici Protv nu s-a lasat mai prejos.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu este chiar asa... (Duminică, 10 octombrie 2010, 20:24)

    mirela [anonim]

    Mama fetei banuia ca a fost omorata de cumnatul ei,spunand de 2 saptamani la avocat sa cerceteze mai mult "familia"..adica nepoate cumnat,sora-sa,etc.Sarah s-a plans de multe ori verisoarei ca unchiul face avansuri,din ultimile convorbiri telefonice intre verisoara si matusa ei rezulta clar banuiala lor...Deci vestea primita in direct era doar confirmarea adevarului,mama deja stia,la fel si prezentatoarea emisiunii...a fost un joc mediatic care nu a tinut la public...Despre menajera romanca nici vorba,era o familie saraca,cu probleme(tatal si fratele fetei omorate locuiau la Milano,veneau acasa 1 data pe an),nu erau in relatii bune.Mama nu a participat la funeralii pentru ca face parte din secta "Martorii lui Iehova".
  • +4 (4 voturi)    
    manipulare (Duminică, 10 octombrie 2010, 20:45)

    aschie [anonim]

    Problema sta altfel. De o saptamana, la stiri in Italia se vorbeste de acest caz. Mama lui Sarah a mai aparut la tv. Pt miercuri seara (atunci cand emisiunea are loc) a fost invitata la "Chi l'ha visto?". Atunci unchiul Michelle a facut prima marturisire, ea a aparut pe post. Prezentatoarea a intrebat-o pe Concetta daca vrea sa intrerupa emisiunea. De-a lungul saptamanii, unii criminologi si psihologi faceau la tv profilul presupusului asasin. Concetta (mamma) a fost considerata o femeie anafectiva fara posibilitatea de asi exprima propriile emotii. Mama a fost adoptata cand era mica, a crescut intru-un mediu lipsit de afectiune si de aici imposibilitatea ei de a se manifesta. Nu a ramas de marmura in acea emisiune pt ca a primit stirea asa cum ati scris voi in articol. Problema este mult mai complexa. Mama este un pic suspectata (se incerca aflarea adevarului) ca ar fi stiut de avansurile unchiului si nu ar fi facut nimic. Inca se cerceteaza. Unchiul mai intai a stangulat-o, apoi a violat-o si a aruncat-o intr-un put parasit. Badanta romanca nu a fost considerata nici-un moment vinovata. Varianta vehiculata era rapirea sau pur si simplu fuga de acasa dupa mesajele lui Sarah de pe facebook. VA ASIGUR ca nicio tv din Italia nu ajunge la prestatiile (in sens negativ) ale Antenelor si Realitatea.
  • +4 (4 voturi)    
    inca ceva... (Duminică, 10 octombrie 2010, 20:52)

    aschie [anonim]

    poate cenzurati mesajul anterior. Stau in Italia si am urmarit mult cazul si nu a fost chiar asa. Apoi Rai tre cu emisiunea "Chi l'ha visto?" (Cine l-a vazut) a dat o reala mana de ajutor in gasirea persoanelor disparute. Emisunea este de vreo 20 de ani si realizatoarea emisiunii este f. apreciata. Colaboreaza mult cu politia si atunci cand nimeni nu isi mai aminteste de un copil sau un adult disparut acesta emisiune tine in garda pe toata lumea ca nimeni sa nu abandoneze cautarile.
  • 0 (0 voturi)    
    Au facut-o aia de la ProTV! (Duminică, 10 octombrie 2010, 21:46)

    free2lor [anonim]

    La inceputul anilor 90!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version