Starcom MediaVest Group a investit peste 150.000 euro in dezvoltarea infrastructurii IT si telecomunicatii, pentru un centru de date, pentru gestionarea informatiilor proprii si ale clientilor din portofoliu, a anuntat miercuri compania. Evenimentul Zilele Franco-Romane ale Audiovizualului si Cinematografiei va avea loc pe 18-19 octombrie, la Bucuresti. Iar Moise Guran ofera detalii despre viitoarea sa emisiune de la TVR 2.

  • Agentia de media Starcom MediaVest Group a investit peste 150.000 euro in dezvoltarea infrastructurii IT si telecomunicatii, pentru un centru de date, pentru gestionarea informatiilor proprii si ale clientilor din portofoliu, a anuntat miercuri compania. De asemenea, pentru securizarea informatiilor, agentia intentioneaza sa investeasca inca 150.000 de euro pentru obtinerea certificarii SMSI (sistemul de management pentru securitatea informatiei). Vezi detalii in comunicatul de presa.
  • A treia editie a evenimentului Zilele Franco-Romane ale Audiovizualului si Cinematografiei va avea loc pe 18 si 19 octombrie, la Bucuresti, anunta Mediafax, care citeaza un comunicat al organizatorilor. La eveniment vor fi prezenti, intre altii, Martin Rogard, creatorul Dailymotion, Arnaud Ngatcha, consilierul presedintelui France Televisions si Agnes Lanoe, directoarea responsabila de strategia canalului ARTE.
  • Emisiunea pe care Moise Guran o va realiza de saptamana viitoare la TVR 2, "Ora de business", va fi difuzata si pe TVR International si "va fi urcata pe net in timp real si inregistrata", dupa cum scrie Guran pe Biziday.ro. El noteaza ca "noul format este acelasi cu vechiul format. Ala de acum sapte luni" (al Biz Bazar/Antena 3 - n.r.), iar despre suprapunerea cu stirile de seara de la Pro TV si Antena 1 scrie ca "nu imi fac griji pentru audienta pentru ca pur si simplu audienta nu mai conteaza. Fiecare isi face viata cum vrea si opteaza pentru ce vrea. Nu cred ca pe ProTV sau Antena 1 veti avea la 19 stiri cu adevarat importante pe care noi sa nu le abordam".